abonnement Unibet Coolblue
pi_69300564
Alle bewoners zijn weer in de bunker en kletsen er lekker op los. Vandaag gaat het om Marielin en Pim.
Vergeet niet "plus" te stemmen op jouw favoriet die er met de poet vandoor mag gaan!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69300639
+r in de topic.... euh sorry...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69300719
Alle bewoners, op Peter na, zitten aan tafel.
Peter pakt de laatste dingetjes voor het eten en iedereen verdeeld het voedsel voor op zijn bord.

Wij wensen de bewoners allemaal een smakelijk laatste maal in de bunker.

Biefstukje, gebakken aardappeltjes en een salade,
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69300845
tt fix
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69300867
dikke smakker
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69300886
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69301028
Marielin en Pim zitten naast ellkaar aan tafel. Beide nuttigen lekker een biertje uit blik tijdens het eten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69301291
Marielin sleurt de tijdelijke wcpot even door de bunker om hem in het voorraadhok te zetten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69301551
Jeroen worstelt even met de tank. Renate begont de tafel af te ruimen. Bobby en Peter hangen wat rond bij de keuken.

Eline neemt de tank even over van Jeroen en schudt ook even flink met de tank. (er zit iets in wat er uit moet.)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69301709
Pim deelt zijn blikje bier met Marielin.
Peter gooit nog wat aardappelstukjes in de schaal.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69302307
Peter en Jeroen duiken samen even de luchtruimte in.
Peter wordt aan de telefoon geroepen door de regie. Marielin gilt om Peter.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69302567
Eline en Amber zitten lekker te grappen en lachen aan tafel. Pim grijnst van oor tot oor. Marielin steekt er nog eens een op.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69303406


Robert is er bij gekomen in de bunker en kletst wat bij met de overlevers hoe het nu gaat.
Hij past zelfs hoe het voelt om een gasmasker op te hebben.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69303581
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69303733
Peter neemt Amber over de schouder en rent een rondje rond de stamtafel.

Amber kan alleen maar gillen. "AArrrrrrrrgh PETERrrrrrrrrr."
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69303806
De overlevers beginnen aan de afwas.
Bobby, Eline en jeroen staan buiten. Als Marielin naar buiten wilt kruipen, pakt Peter haar vast bij haar heupen en begint haar te "hompen" .
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69303845
Bart roept om dat de ex-overlevers uit de luchtruimte moeten gaan. De isoleergesprekken gaan beginnen.
Marielin werkt aan een nieuwe act. De ballon op de neus balanceren.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304055
isogesprekken:

Pim wordt als eerste naar de isolatiecel geroepen.
Het luik gaat dicht en Pim wacht geduldig.

De rest van de groep staat luidruchtig te gillen.

B: Hallo Pim
P: Hallo
B: Hoe gaat het
P: Ik heb niet meer het gevoel dat ik in de bunker zit.
B: Kan jij een aantal punten geven aan ons wat jij hebt meegemaakt?
P: Wij worden wat meer ons zelf naar mate het programma vordert. Het 36 uur niet slapen is zwaar, dat wilde ik nog wel eens meemaken. De dagopdrachten gingen redelijk goed. Het echte hoogtepunt vond ik vooral de dagjes niet slapen. En fase III.
B: Heb jij jouzelf ergens overwonnen?
P: Ja dat denk ik wel.
P: Ik heb volledig aan mijn laars gelapt om er bij stil te staan hoe ik op de camera over kom.
B: Wat zou jij er van vinden als jij niet zou winne?
P: Ik gun het Marielin natuurlijk ook de winst, maar ik zou het zeker leuk vinden om te winnen na 25 dagen. Dan zou het echte winnaar gevoel er zijn.
B: Ga lekker verder feesten en vraag Marielin te komen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304431
Marielin komt in de isoleercel.

B: Dag Marielin.
M: Dag Bart.
B: Ik doe met jou ook een kort gesprekje. Binnen nu en een uur komt de uitslag !
vind jij het ook zo spannend?
M: Ja enorm. Ik vind het geweldig. Ik zag ineens toen ik het hok open gooide de kop van Eline. Echt een leuk feestje zo.
B: Wat waren de hoogte en diepte punten die er voor jou uitsprongen?
M: Dat is toch echt wel sprinkhanen eten, opgesloten in de isoleercel. De druppelopdracht vond ik heel heftig. Het was ijskoud maar ik ben wel blijven liggen. Dieptepunt is het zeuren en de sigaretten. Dat zal wel overal staan. Maar als je in een situatie zit zoals wij dan zal dat wel gebeuren steeds. Ik heb vooral heimweer naar huis.
B: Heb jij jouzelf ergens overwonnen?
M: Ja!
B: Vindt jij dat jij de hoofdprijs verdiend?
M: Ja, maar Pim ook wel. Ik vind gewoon dat ik gigantisch hebt geknald en mijzelf helemaal heb gegeven.
*zingt* Ik wil er met de poet vandoor.
B: Wil jij nog wat zegen verder?
M: Ik heb echt zin in een party vanavond.
B: Maak er een mooi feestje van.

Het luik gaat weer open.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304523
Marielin komt weer bij de groep en de toetertjes die in de bunker aanwezig zijn worden fanatiek gebruikt.

De stemmen zijn geteld. De poll is gesloten.. De bewoners moeten wachten tot de uitslag bekend wordt gemaakt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304560
1Marielin
+20278 votes

-956 votes
2Pim
+16851 votes

-721 votes
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304745
Pim knuffelt Marielin even stevig..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69304974
Bobby wordt begraven door Pim.

Bobby duikt in de grafkist en Pim gooit de deksel erop.

Eline en Pim gooien de bunker stapelbedden op de deksel.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69305102
De bedden staan weer rechtop en Bobby is weer bevrijd uit de kist.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:15:44 #25
255653 dotfan
Superfan
pi_69305204
Gelukkig maar
Dottey for president!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')