Inderdaad, ik snap het ook niet. Bovendien is de de kampioen al bekend ..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Sowieso.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelona
Omgekocht! FIFA, DOE HIER WAT AAN!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Echt he, en wat ze nog met die Messi doen is mij ook een raadsel. Die zou in de Eredivisie misschien nog net mee kunnen komen met de Graafschapquote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Jup.quote:
Jij hebt kennis. Welkom.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Och ja, iedereen heeft wel eens zijn 'moment of fame'.quote:
Dan moet het wel een uitwedstrijd zijn voor Barçaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?quote:
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Tarado het volgende:
Het blijft jammer dat de competitie al beslist is maar het is Real wel gegund ondanks dat ze niet van Barcelona kunnen winnen.
Als je ziet dat het zelfs Barcelona niet lukt hun eigen spel iedere wedstrijd goed uit te voeren is het wel grappig om trainers in Nederland te horen dat spelen zoals Barcelona het doel is, hoezo utopie?
Ik weet niet wanneer Real Madrid het heeft geprobeerd maar dat het me niet opgevallen is zegt denk ik genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.
En dat werkt blijkbaar.
Ja vreemd voorval was dat idd... Nog steeds geen idee wat daar bedoeld werdquote:Op zondag 19 februari 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?
Sowieso. Eredivisie is complete bagger.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
Toch kijk ik liever naar de Spaanse vompetitie dan naar de Eredivisie...
Maar ok daarnaast is de Engelse en de Duitse competitie nog wel leuk... In Italie is het nu wel weer een zooitje de laatste maanden ........quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso. Eredivisie is complete bagger.
Begonnen matig, na de 2-1 waren ze los. Toen had Valencia echt geen kans meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef TheFatLady het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien gisteren, maar 5-1 tegen Valencia is een goed resultaat.
Was het een goede wedstrijd van Barca of was het een geflatteerde uitslag ?
Dat slechte starten begint een gewoonte te worden. Maar 5-1 tegen een Valencia had ik niet verwacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begonnen matig, na de 2-1 waren ze los. Toen had Valencia echt geen kans meer.
Als het puur gaat om spanning dan zijn er heel wat competities beter/leuker dan de spaanse. Als het gaat om niveau, dan moet je toch echt in Spanje zijn met de 2 beste ploegen van de wereld (imo).quote:Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ok daarnaast is de Engelse en de Duitse competitie nog wel leuk... In Italie is het nu wel weer een zooitje de laatste maanden ........
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als het puur gaat om spanning dan zijn er heel wat competities beter/leuker dan de spaanse. Als het gaat om niveau, dan moet je toch echt in Spanje zijn met de 2 beste ploegen van de wereld (imo).
Ik vind Atletico, Valencia, Bilbao, Villarreal en nog wel een paar nog altijd prima ploegen met verzorgd voetbal.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.
In europa stelt Spanje steeds minder voor?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.
Zo'n Valencia wordt gewoon uitgeschakeld in de CL door Leverkussen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind Atletico, Valencia, Bilbao, Villarreal en nog wel een paar nog altijd prima ploegen met verzorgd voetbal.
Er heersen er 2 in Spanje maar die daaronder doen imo echt niet onder voor de andere subtoppers in Europa.
Dat vind ik ook weer overdreven. Die vierde was echt mooi, geniaal lobje, maar dat rest waren toch geen echte spectaculaire goals, bij die eerste kan je het nog op de lastige hoek gooien, maar verder nee.quote:
Ja en een Atletico wint vrij eenvoudig van Lazio. Kortom het is allemaal wel redelijk gelijkwaardig. En als ik dan moet kiezen tussen de topcompetities wat betreft verzorgd voetbal en technisch begaafde spelers kies ik voor de Primera Division.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n Valencia wordt gewoon uitgeschakeld in de CL door Leverkussen.
En zoals aangegeven, het is schandalig dat je derde kan staan in zo'n 'top'competitie met dat doelsaldo.
Buiten Barcelona en Real is er niks te beleven en die resterende teams worden ook elk seizoen aanzienlijk minder waardoor je dus een Schots model overhoudt.
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona isquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als ik dan moet kiezen tussen de topcompetities wat betreft verzorgd voetbal en technisch begaafde spelers kies ik voor de Primera Division.
't Is een beetje Schotland met iets meer clubs...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona is
En iets betere spelers. Dat de kampioensstrijd niet spannend is maakt mij niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
't Is een beetje Schotland met iets meer clubs...
Mij ook niet maar ik kan me voorstellen dat je als supporter van een Valencia die vroeger nog weleens meestreden om de titel hier niet zo blij mee bentquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En iets betere spelers. Dat de kampioensstrijd niet spannend is maakt mij niet zo gek veel uit.
Wanneer is iets een topcompetitie ?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona is
Jep, ik heb in Spanje niet echt een emotionele band met een van de clubs dus als ik in het weekend 1/2 goede wedstrijden zie vind ik het prima de stand boeit me niet zo gek veel. Maar de frustraties van de subtoppers is begrijpelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik kan me voorstellen dat je als supporter van een Valencia die vroeger nog weleens meestreden om de titel hier niet zo blij mee bent
Ik heb dat wel met Valencia, maar ook daar ben ik soepel in. Over het algemeen vind ik het voetbal leuker om te kijken. Ja ik heb Sport1 en dat werkt daar aan mee. Vroeger was ik voor Barcelona, nu is mijn favoriet Real Madrid...Hoe gek kan het lopen...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik heb in Spanje niet echt een emotionele band met een van de clubs dus als ik in het weekend 1/2 goede wedstrijden zie vind ik het prima de stand boeit me niet zo gek veel. Maar de frustraties van de subtoppers is begrijpelijk.
Gemist ... Was het weer niet om aan te zien ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist ... Was het weer niet om aan te zien ??Paar harde overtredingen, het standaardwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Ah OK nu ff tijd weer om te kijken maar nog steeds 0-0 .... Real is natuurlijk niet gewend om bij daglicht te spelenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Paar harde overtredingen, het standaardwerk.
En? Tijd was al om, anders kun je bezig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef chufi het volgende:
Zo scheids gewoon affluiten bij een corner ... Nah ja we hebben wel gewonnen
Ja wel maar meestal laten ze een corner nemen en als er dan niets uitkomt affluiten ...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Tijd was al om, anders kun je bezig blijven.
Nogmaals, dan kun je bezig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel maar meestal laten ze een corner nemen en als er dan niets uitkomt affluiten ...
ja maar volgens de regels fluit je wel af ..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogmaals, dan kun je bezig blijven.
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef YazooW het volgende:
Atletico Barca zal wel door Sierd gedaan worden
Ik heb altijd het idee dat hij een "fan" van Barcelona is...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ik
Heeft hij al zo vaak gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ik
Beter zeg je niks voordat er straks weer een andere troll opstaatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk rustig een potje van Barçelona kijken zonder Inzanity
Barcaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beter zeg je niks voordat er straks weer een andere troll opstaat
Wat een rustquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk rustig een potje van Barçelona kijken zonder Inzanity
nee man, die is mooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
De kritiek op het uitshirt van Barcelona heeft geholpen, nu dan maar kritiek geven op dat rode uitshirt van Real Madrid.
Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Hierro het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij de bal onder controle houdt met zijn armen.
Is toch niks aan de hand?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Jongens. Niet reageren op anti barca fans. Ga je toch niet winnen dus gebruik je verstand
Zag er wel zo uit hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.
Dit dus. Dat hij afgekeurd is kan ik begrijpen, maar de kaart niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.
Als je doelt op Fabregas, werd hij toch weer heel duidelijk op de enkel getikt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Luckypenguin het volgende:
Ze gaan weer lekker naar de grond hoor.
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef YazooW het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om kracht te zetten achter een hakbal?
De vrouwen waren dit weekend op de huishoudbeurs zodat wij mooi naar voetbal konden kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk vanaf nu mee. Hoe was het ewerste kwartier ?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....
Is nog aardig dichtbij de goal, daarnaast ging de bal in tegengestelde richting voordat hij hem hakte wat ook nog extra snelheid meegeeft aan de bal. Ik zeg het niet vaak maar ik had die ook kunnen maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....
Misschien word jij ook wel voor 90 miljoen gekocht danquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is nog aardig dichtbij de goal, daarnaast ging de bal in tegengestelde richting voordat hij hem hakte wat ook nog extra snelheid meegeeft aan de bal. Ik zeg het niet vaak maar ik had die ook kunnen maken.
Ja maar die Huuishoudbeurs is echt ernstig als je daar in de buurt moet zijn )zoals ik afgelopen week...'quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
De vrouwen waren dit weekend op de huishoudbeurs zodat wij mooi naar voetbal konden kijken.
En in mei speelt Coldplay in Madrid.
aldus Sierd
Wie weet...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Misschien word jij ook wel voor 90 miljoen gekocht dan
Had hem mogen geven ja.quote:
is van Frans Bauer.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Hoe heet dat lied wat ze daarnet zongen? Bij Real Madrid hoor ik dat ook wel eens
Ze eindigen niet met 11 nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat wordt die Messi een partij geschopt zeg
DE meest erge sneak die er is ..quote:
Ja inderdaad, wil ik ook weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Hoe heet dat lied wat ze daarnet zongen? Bij Real Madrid hoor ik dat ook wel eens
Inderdaad, al was het natuurlijk wel een terechte kaart.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Volgens mij zette hij zelf zijn been ervoor
Tong wat doe jij in het Primera Division topic ... ? Ah OK UPC kijk-maandquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef tong80 het volgende:
Barca uit tegen Atletico en heeft 78 % balbezit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
Maar goed wat is er eigenlijk met al die tenues? Barca in het zwart/donkerblauw Real in het rood, en Oranje in het zwart...Ik ben zelf altijd in het zwart gekleed. Maar ik vind het geen porum om te zien bij voetballers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dale Madrid, dalequote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Door Pepe waarschijnlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
20 jaar geleden was Maradona allang de wedstrijd uitgetrapt.
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
20 jaar geleden was Maradona allang de wedstrijd uitgetrapt.
J dat helaasquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?
Helaas wel jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?
Sierd is de commentator begrijp ikquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef tong80 het volgende:
'Miranda de ex van Sao Paulo.'
Waren ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd ?
Hebben ze netjes afgekeken van hun tegenstander.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dat protesten van de Atletico spelers. Niet normaal
Vragen om kaarten
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze netjes afgekeken van hun tegenstander.
99%quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Barcelona hier punten laat liggen acht ik de kans dat Real Madrid landskampioen wordt toch zeker 60%
Ik zeg niks maar veel "schijn"-gele kaarten waren het zekerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze netjes afgekeken van hun tegenstander.
Real is al kampioen sinds ze 10 punten voorsprong hebben, dat geven ze niet wegquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Barcelona hier punten laat liggen acht ik de kans dat Real Madrid landskampioen wordt toch zeker 60%
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Real is al kampioen sinds ze 10 punten voorsprong hebben, dat geven ze niet weg
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Scheidsrechter wordt betaald per kaart lijkt het.
Deze ook. Buiten het feit dat het heel slim is, is hij ook briljant geplaatst.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrije trap van Pierre tegen Borussia was een wereldgoal.
Ja dat en zoals ik al zei dat Barca niet overtuigend speelt of zoquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef Redefine het volgende:
Zeer knap ingeschoten van Messi, maar als het doel leeg is, is het natuurlijk al heel wat minder moeilijk. Daarom is het geen wereldgoal. Eigenlijk voor Barca zelfs wel een beetje een mazzel goal, want bijna iedereen was nog bezig met het neerzetten van de spelers, zowel bij Atletico als Barca. Dat de scheids dan zegt dat hij genomen mag worden vind ik opmerkelijk.
Ja omdat iedereen nog met andere dingen bezig was,, Ja hij zat er mooi in ..............quote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef fliert het volgende:
Zeldzaam mooi doelpunt, zoals die bal er in draait. Messi is een genie.
over 5 jaar misschien dat we daar aan gaan denkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef tong80 het volgende:
Is het over 10 jaar Pelé, Cruijff, Maradona, Messi # 2
Het was nogal druk inderdaad vandaag met top wedstrijden...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi wedstrijdje. Genoten vandaag
Liverpool - Cardiff, PSV - Feyenoord, Arsenal - Spurs, At Madrid - Barcelona
25 meter en in de kruisingquote:
Ja klopt .. jammer dat alles op zondag moest..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was nogal druk inderdaad vandaag met top wedstrijden...
Maar wel zonder keeper. Uiteraard zeer knap ingeschoten. Maar anders was die er denk ik niet ingegaan.quote:
Hij had het over de spelerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Een goal waar we over dertig jaar nog over praten, aldus Kieft. Nou dat vind ik wel wat teveel eer. Dan vind ik die van Ronaldo van vandaag toch wel wat specialer.
Soms was het switchen iets te veel om alles te volgen. maar goed volgens mij was dit de laatste wedstrijd van de dag L(quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja klopt .. jammer dat alles op zondag moest..
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.quote:
Moet je Madrid fan zijn om kanttekeningen te plaatsen bij deze goal?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef fliert het volgende:
[..]
Pure waanzin.
(en chufi, of je bent een Madrid fan, of je moet genialiteit leren herkennen.)
Welke goal? Die van Messi ? Nah nee .. dit was een situatie gevalletje en goed gebruik van gemaakt ... Maar geen wereldgoalquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Een goal waar we over dertig jaar nog over praten, aldus Kieft. Nou dat vind ik wel wat teveel eer. Dan vind ik die van Ronaldo van vandaag toch wel wat specialer.
Real wordt niet meer ingehaald lijkt me, Braca ging wel moeizaam vandaag maar Atletico speelde vooral de 1e helft zoals hun trainer vroeger, schoppen wat je schoppen kan, de 2e helft lieten ze zien dat ze ook nog kunnen voetballen, maar het schoppen werd niet echt veel minderquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Breekfast het volgende:
Het loopt totaal niet meer bij Barca. Het mooie combinatiespel en het 1 keer raken van vorig seizoen zie je amper nog terug.![]()
Toch nog drie punten gelukkig. Maar op deze manier gaan ze geen 10 punten inlopen op Real. Met dit spel gaan ze nog wel punten verspelen in uitwedstrijden.
Dat is wel zeer overdreven dan ja. Het was een slimme en een mooie goal, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.
Hij zag het, probeerde het en schoot hem in de kruising.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Hierro het volgende:
Zo geweldig was dat doelpunt nou ook weer niet. Het was een mooi schot, maar niemand stond klaar voor de vrije trap.
Nee over de speler, maar goed doet er niet toe, slimme goal van een slimme spelerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.
Niks attente doelman. Die stond zijn muur nog neer te zetten. Net zoals alle andere Barcelona teamgenoten nog positie aan het kiezen waren voor de vrije trap. Het was vrij onlogisch dat de vrije trap al genomen zou worden. Maar ja, als de scheids ja zegt mag je m nemen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zag het, probeerde het en schoot hem in de kruising.
Tuurlijk had hij bij een attente doelman minder kans gehad. Maar hij deed het wel. Mooier in de kruising kan niet.
Dan hoorde ik iets anders. Over de speler hebben ze wel gelijk. Hoewel ik de hype die de commentatoren rondom wel wat vervelend vinden. En vergelijkingen met Maradona en Pelé nog wat te vroeg vind.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee over de speler, maar goed doet er niet toe, slimme goal van een slimme speler
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hoorde ik iets anders. Over de speler hebben ze wel gelijk. Hoewel ik de hype die de commentatoren rondom wel wat vervelend vinden. En vergelijkingen met Maradona en Pelé nog wat te vroeg vind.
Eigenlijk was het meer in de lijn van de wedstrijden geweest als zowel Real als Barca vandaag gelijkgespeeld hadden. Real was ook niet best.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
Barca mag blij zijn met de 3 punten van vandaag... Real had het ook niet makkelijk .. Maar goed niets verandert slechts 1 wedstrijd minder tot het einde...
Maa wel weer beslissend bij 2 goals. En zo slecht speelde hij ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Breekfast het volgende:
Daarnaast was het vandaag niet echt het moment om Messi te prijzen. Ook hij speelde erg slecht vandaag. Weinig geslaagde acties en enorm veel balverlies.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef kilozout het volgende:
Sierd is de grootste baas van de televisie in Nederland.
Klopt als een bus!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef kilozout het volgende:
Sierd is de grootste baas van de televisie in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |