is van Frans Bauer.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Hoe heet dat lied wat ze daarnet zongen? Bij Real Madrid hoor ik dat ook wel eens
Ze eindigen niet met 11 nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat wordt die Messi een partij geschopt zeg
DE meest erge sneak die er is ..quote:
Ja inderdaad, wil ik ook weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Hoe heet dat lied wat ze daarnet zongen? Bij Real Madrid hoor ik dat ook wel eens
Inderdaad, al was het natuurlijk wel een terechte kaart.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Volgens mij zette hij zelf zijn been ervoor
Tong wat doe jij in het Primera Division topic ... ? Ah OK UPC kijk-maandquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef tong80 het volgende:
Barca uit tegen Atletico en heeft 78 % balbezit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
Maar goed wat is er eigenlijk met al die tenues? Barca in het zwart/donkerblauw Real in het rood, en Oranje in het zwart...Ik ben zelf altijd in het zwart gekleed. Maar ik vind het geen porum om te zien bij voetballers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dale Madrid, dalequote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Grielen het volgende:
Door Pepe waarschijnlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
20 jaar geleden was Maradona allang de wedstrijd uitgetrapt.
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
20 jaar geleden was Maradona allang de wedstrijd uitgetrapt.
J dat helaasquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?
Helaas wel jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sevilla heeft vandaag al gespeeld en gewonnen van Valencia toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |