La Coruna is juist een veel grotere club dan Villareal. Kampioen geworden in 2000 beker in 2002 2000-2006 Cl. Veel grotere historie dan Villareal.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vilarreal is ook wel een grotere club dan bijvoorbeeld Coruna. Het tijdperk van Vila eindigt veel abrupter dan van Coruna... De Yellow Submarine moet gewoon zo snel mogelijk terug. Dit is niet grappig
Ja ik had het over spaanse teams. Anders kan ik het ook nog wel aanvullen: Stade Reims,Kaiserslautern,Ipswich Town,Torino,1860 Munchen..quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mogen er nog wel een paar bij. As Monaco verdient ook wel een mooie plek. Net als Sparta, Portsmouth, Leeds en Koln.
HEUH! ik las het net op VI.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Stade Reims speelt volgend seizoen overigens weer in Ligue 1.
Dan ben ik verblind door het goede optreden van Villareal de laatste tijd en het slechte optreden van Deportivo...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
La Coruna is juist een veel grotere club dan Villareal. Kampioen geworden in 2000 beker in 2002 2000-2006 Cl. Veel grotere historie dan Villareal.
[..]
Ja ik had het over spaanse teams. Anders kan ik het ook nog wel aanvullen: Stade Reims,Kaiserslautern,Ipswich Town,Torino,1860 Munchen..
Oh dat is dan altijd mooi maar ik geef maar een voorbeeld.quote:
omdat?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh dat is dan altijd mooi maar ik geef maar een voorbeeld.
Villareal is een klein clubje met een klein stadion en promoveerde pas voor het eerst in 1998. Ik voel meer voor clubs als Athletic de Bilbao,Deporitvo,Atletico,Levante .
Veel grotere historie in de Primera. Maar dat is ook maar een gevoel.quote:
maar je respecteert Real Madrid ook gewoon, of past die dan niet in dat rijtje thuis?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Veel grotere historie in de Primera. Maar dat is ook maar een gevoel.
Wat er nou gebeurt is met Villareal is echt rampzalig voor zon team.
Lopez, Musacchio, Zapata, Jaume, Gaspar Pérez Martínez, Marchena, Bruno, Senna, Pérez, Rubén and Valero
Denk dat spelers als Marchena,Bruno,Musacchio,Lopez,Nilmar en Rossi(allebei geblesseerd) al zeker weg zijn dat zijn spelers die hoog in de salarissen zitten kan ik je zo al vertellen.. Perez,Martinez en Jaume ken ik eerlijk gezegd niet.
ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Nee maar ik zie Real Madrid niet als een club die kan degraderen. Real Madrid is mijn favoriete club al vanaf kleinsaf aan. Real Madrid,Barcelone en Valencia zijn denk ik de enige clubs in de Primera waarvan je met zekerheid kan zeggen dat ze niet degraderen
Ze mogen allemaal weg willen gaan, het mooie is dat al deze jongens nog een lopend contract hebben bij Villareal. Dus Villareal zal behoorlijk wat inkomsten krijgen door eventuele vertrek van de genoemde spelers. Jammer dat deze club degradeert, speelde zo mooi voetbal vorige seizoen en waren dit jaar nog aanwezig in de CL. Hopen op een goede coach, die ervoor kan zorgen dat jonge spelers beter worden en de groep als geheel. Er zijn altijd wel spelers die voor het geld in de Liga Adelante willen spelen dus ik verwacht Villareal volgend jaar weer in de Primeira Division te zienquote:Op zondag 13 mei 2012 23:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee sociedad en deportivo
Maar villareal gaat niet terugkomen na 1 seizoen denk dat rossi,nilmar,De Guzman,Senna en nog wat grote namen allemaal weg gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |