Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Hierro het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij de bal onder controle houdt met zijn armen.
Is toch niks aan de hand?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Jongens. Niet reageren op anti barca fans. Ga je toch niet winnen dus gebruik je verstand
Zag er wel zo uit hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.
Dit dus. Dat hij afgekeurd is kan ik begrijpen, maar de kaart niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was zeker hands maar volgens mij niet bewust.
Als je doelt op Fabregas, werd hij toch weer heel duidelijk op de enkel getikt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Luckypenguin het volgende:
Ze gaan weer lekker naar de grond hoor.
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef YazooW het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om kracht te zetten achter een hakbal?
De vrouwen waren dit weekend op de huishoudbeurs zodat wij mooi naar voetbal konden kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk vanaf nu mee. Hoe was het ewerste kwartier ?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....
Is nog aardig dichtbij de goal, daarnaast ging de bal in tegengestelde richting voordat hij hem hakte wat ook nog extra snelheid meegeeft aan de bal. Ik zeg het niet vaak maar ik had die ook kunnen maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Precies geplaatst, juiste snelheid. Kijk ook vanaf waar....
Misschien word jij ook wel voor 90 miljoen gekocht danquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is nog aardig dichtbij de goal, daarnaast ging de bal in tegengestelde richting voordat hij hem hakte wat ook nog extra snelheid meegeeft aan de bal. Ik zeg het niet vaak maar ik had die ook kunnen maken.
Ja maar die Huuishoudbeurs is echt ernstig als je daar in de buurt moet zijn )zoals ik afgelopen week...'quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
De vrouwen waren dit weekend op de huishoudbeurs zodat wij mooi naar voetbal konden kijken.
En in mei speelt Coldplay in Madrid.
aldus Sierd
Wie weet...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Misschien word jij ook wel voor 90 miljoen gekocht dan
Had hem mogen geven ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |