En? Tijd was al om, anders kun je bezig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef chufi het volgende:
Zo scheids gewoon affluiten bij een corner ... Nah ja we hebben wel gewonnen
Ja wel maar meestal laten ze een corner nemen en als er dan niets uitkomt affluiten ...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Tijd was al om, anders kun je bezig blijven.
Nogmaals, dan kun je bezig blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel maar meestal laten ze een corner nemen en als er dan niets uitkomt affluiten ...
ja maar volgens de regels fluit je wel af ..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogmaals, dan kun je bezig blijven.
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef YazooW het volgende:
Atletico Barca zal wel door Sierd gedaan worden
Ik heb altijd het idee dat hij een "fan" van Barcelona is...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ik
Heeft hij al zo vaak gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was wel bij Espanyol gisteren, maar denk niet dat Sierd hier bij mag commentarieren ,,, Athleco is nml zijn club ... Dus beter een andere commentator verwacht ik
Beter zeg je niks voordat er straks weer een andere troll opstaatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk rustig een potje van Barçelona kijken zonder Inzanity
Barcaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beter zeg je niks voordat er straks weer een andere troll opstaat
Wat een rustquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk rustig een potje van Barçelona kijken zonder Inzanity
nee man, die is mooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
De kritiek op het uitshirt van Barcelona heeft geholpen, nu dan maar kritiek geven op dat rode uitshirt van Real Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |