Inderdaad, ik snap het ook niet. Bovendien is de de kampioen al bekend ..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Sowieso.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelona
Omgekocht! FIFA, DOE HIER WAT AAN!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Echt he, en wat ze nog met die Messi doen is mij ook een raadsel. Die zou in de Eredivisie misschien nog net mee kunnen komen met de Graafschapquote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Jup.quote:
Jij hebt kennis. Welkom.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Och ja, iedereen heeft wel eens zijn 'moment of fame'.quote:
Dan moet het wel een uitwedstrijd zijn voor Barçaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?quote:
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Tarado het volgende:
Het blijft jammer dat de competitie al beslist is maar het is Real wel gegund ondanks dat ze niet van Barcelona kunnen winnen.
Als je ziet dat het zelfs Barcelona niet lukt hun eigen spel iedere wedstrijd goed uit te voeren is het wel grappig om trainers in Nederland te horen dat spelen zoals Barcelona het doel is, hoezo utopie?
Ik weet niet wanneer Real Madrid het heeft geprobeerd maar dat het me niet opgevallen is zegt denk ik genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.
En dat werkt blijkbaar.
Ja vreemd voorval was dat idd... Nog steeds geen idee wat daar bedoeld werdquote:Op zondag 19 februari 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?
Sowieso. Eredivisie is complete bagger.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
Toch kijk ik liever naar de Spaanse vompetitie dan naar de Eredivisie...
Maar ok daarnaast is de Engelse en de Duitse competitie nog wel leuk... In Italie is het nu wel weer een zooitje de laatste maanden ........quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso. Eredivisie is complete bagger.
Begonnen matig, na de 2-1 waren ze los. Toen had Valencia echt geen kans meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef TheFatLady het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien gisteren, maar 5-1 tegen Valencia is een goed resultaat.
Was het een goede wedstrijd van Barca of was het een geflatteerde uitslag ?
Dat slechte starten begint een gewoonte te worden. Maar 5-1 tegen een Valencia had ik niet verwacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begonnen matig, na de 2-1 waren ze los. Toen had Valencia echt geen kans meer.
Als het puur gaat om spanning dan zijn er heel wat competities beter/leuker dan de spaanse. Als het gaat om niveau, dan moet je toch echt in Spanje zijn met de 2 beste ploegen van de wereld (imo).quote:Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ok daarnaast is de Engelse en de Duitse competitie nog wel leuk... In Italie is het nu wel weer een zooitje de laatste maanden ........
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als het puur gaat om spanning dan zijn er heel wat competities beter/leuker dan de spaanse. Als het gaat om niveau, dan moet je toch echt in Spanje zijn met de 2 beste ploegen van de wereld (imo).
Ik vind Atletico, Valencia, Bilbao, Villarreal en nog wel een paar nog altijd prima ploegen met verzorgd voetbal.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.
In europa stelt Spanje steeds minder voor?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest is pure middelmaat. Ook in Europa stelt Spanje steeds minder voor.
Zo'n Valencia wordt gewoon uitgeschakeld in de CL door Leverkussen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind Atletico, Valencia, Bilbao, Villarreal en nog wel een paar nog altijd prima ploegen met verzorgd voetbal.
Er heersen er 2 in Spanje maar die daaronder doen imo echt niet onder voor de andere subtoppers in Europa.
Dat vind ik ook weer overdreven. Die vierde was echt mooi, geniaal lobje, maar dat rest waren toch geen echte spectaculaire goals, bij die eerste kan je het nog op de lastige hoek gooien, maar verder nee.quote:
Ja en een Atletico wint vrij eenvoudig van Lazio. Kortom het is allemaal wel redelijk gelijkwaardig. En als ik dan moet kiezen tussen de topcompetities wat betreft verzorgd voetbal en technisch begaafde spelers kies ik voor de Primera Division.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n Valencia wordt gewoon uitgeschakeld in de CL door Leverkussen.
En zoals aangegeven, het is schandalig dat je derde kan staan in zo'n 'top'competitie met dat doelsaldo.
Buiten Barcelona en Real is er niks te beleven en die resterende teams worden ook elk seizoen aanzienlijk minder waardoor je dus een Schots model overhoudt.
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona isquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als ik dan moet kiezen tussen de topcompetities wat betreft verzorgd voetbal en technisch begaafde spelers kies ik voor de Primera Division.
't Is een beetje Schotland met iets meer clubs...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona is
En iets betere spelers. Dat de kampioensstrijd niet spannend is maakt mij niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
't Is een beetje Schotland met iets meer clubs...
Mij ook niet maar ik kan me voorstellen dat je als supporter van een Valencia die vroeger nog weleens meestreden om de titel hier niet zo blij mee bentquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En iets betere spelers. Dat de kampioensstrijd niet spannend is maakt mij niet zo gek veel uit.
Wanneer is iets een topcompetitie ?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, tenminste wat betreft het niveau van de wedstrijden, je kan het eigenlijk geen topcompetitie meer noemen als je van te voren al weet dat de winnaar Real Madrid of Barcelona is
Jep, ik heb in Spanje niet echt een emotionele band met een van de clubs dus als ik in het weekend 1/2 goede wedstrijden zie vind ik het prima de stand boeit me niet zo gek veel. Maar de frustraties van de subtoppers is begrijpelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik kan me voorstellen dat je als supporter van een Valencia die vroeger nog weleens meestreden om de titel hier niet zo blij mee bent
Ik heb dat wel met Valencia, maar ook daar ben ik soepel in. Over het algemeen vind ik het voetbal leuker om te kijken. Ja ik heb Sport1 en dat werkt daar aan mee. Vroeger was ik voor Barcelona, nu is mijn favoriet Real Madrid...Hoe gek kan het lopen...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik heb in Spanje niet echt een emotionele band met een van de clubs dus als ik in het weekend 1/2 goede wedstrijden zie vind ik het prima de stand boeit me niet zo gek veel. Maar de frustraties van de subtoppers is begrijpelijk.
Gemist ... Was het weer niet om aan te zien ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |