Het was nogal druk inderdaad vandaag met top wedstrijden...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi wedstrijdje. Genoten vandaag
Liverpool - Cardiff, PSV - Feyenoord, Arsenal - Spurs, At Madrid - Barcelona
25 meter en in de kruisingquote:
Ja klopt .. jammer dat alles op zondag moest..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was nogal druk inderdaad vandaag met top wedstrijden...
Maar wel zonder keeper. Uiteraard zeer knap ingeschoten. Maar anders was die er denk ik niet ingegaan.quote:
Hij had het over de spelerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Een goal waar we over dertig jaar nog over praten, aldus Kieft. Nou dat vind ik wel wat teveel eer. Dan vind ik die van Ronaldo van vandaag toch wel wat specialer.
Soms was het switchen iets te veel om alles te volgen. maar goed volgens mij was dit de laatste wedstrijd van de dag L(quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja klopt .. jammer dat alles op zondag moest..
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.quote:
Moet je Madrid fan zijn om kanttekeningen te plaatsen bij deze goal?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef fliert het volgende:
[..]
Pure waanzin.
(en chufi, of je bent een Madrid fan, of je moet genialiteit leren herkennen.)
Welke goal? Die van Messi ? Nah nee .. dit was een situatie gevalletje en goed gebruik van gemaakt ... Maar geen wereldgoalquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Een goal waar we over dertig jaar nog over praten, aldus Kieft. Nou dat vind ik wel wat teveel eer. Dan vind ik die van Ronaldo van vandaag toch wel wat specialer.
Real wordt niet meer ingehaald lijkt me, Braca ging wel moeizaam vandaag maar Atletico speelde vooral de 1e helft zoals hun trainer vroeger, schoppen wat je schoppen kan, de 2e helft lieten ze zien dat ze ook nog kunnen voetballen, maar het schoppen werd niet echt veel minderquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Breekfast het volgende:
Het loopt totaal niet meer bij Barca. Het mooie combinatiespel en het 1 keer raken van vorig seizoen zie je amper nog terug.![]()
Toch nog drie punten gelukkig. Maar op deze manier gaan ze geen 10 punten inlopen op Real. Met dit spel gaan ze nog wel punten verspelen in uitwedstrijden.
Dat is wel zeer overdreven dan ja. Het was een slimme en een mooie goal, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.
Hij zag het, probeerde het en schoot hem in de kruising.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Hierro het volgende:
Zo geweldig was dat doelpunt nou ook weer niet. Het was een mooi schot, maar niemand stond klaar voor de vrije trap.
Nee over de speler, maar goed doet er niet toe, slimme goal van een slimme spelerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ook over de goal. Want daarna zei Schelvis nog, dat zij er vandaag getuige van waren.
Niks attente doelman. Die stond zijn muur nog neer te zetten. Net zoals alle andere Barcelona teamgenoten nog positie aan het kiezen waren voor de vrije trap. Het was vrij onlogisch dat de vrije trap al genomen zou worden. Maar ja, als de scheids ja zegt mag je m nemen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zag het, probeerde het en schoot hem in de kruising.
Tuurlijk had hij bij een attente doelman minder kans gehad. Maar hij deed het wel. Mooier in de kruising kan niet.
Dan hoorde ik iets anders. Over de speler hebben ze wel gelijk. Hoewel ik de hype die de commentatoren rondom wel wat vervelend vinden. En vergelijkingen met Maradona en Pelé nog wat te vroeg vind.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee over de speler, maar goed doet er niet toe, slimme goal van een slimme speler
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hoorde ik iets anders. Over de speler hebben ze wel gelijk. Hoewel ik de hype die de commentatoren rondom wel wat vervelend vinden. En vergelijkingen met Maradona en Pelé nog wat te vroeg vind.
Eigenlijk was het meer in de lijn van de wedstrijden geweest als zowel Real als Barca vandaag gelijkgespeeld hadden. Real was ook niet best.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
Barca mag blij zijn met de 3 punten van vandaag... Real had het ook niet makkelijk .. Maar goed niets verandert slechts 1 wedstrijd minder tot het einde...
Maa wel weer beslissend bij 2 goals. En zo slecht speelde hij ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Breekfast het volgende:
Daarnaast was het vandaag niet echt het moment om Messi te prijzen. Ook hij speelde erg slecht vandaag. Weinig geslaagde acties en enorm veel balverlies.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef kilozout het volgende:
Sierd is de grootste baas van de televisie in Nederland.
Klopt als een bus!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef kilozout het volgende:
Sierd is de grootste baas van de televisie in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |