quote:"I've got the headphones on," says the 37-year-old from Seattle, resplendent in camouflage trousers he concedes no other Wolves player would be seen dead in. "Some people are trying to relax and compose themselves. Me, I want to get going, and that's what the music does. Very few bands make it on to my pre-game selection. Only Five Finger Death Punch, my favourites Tool, plus Slipknot, Machine Head and Mastodon."
What do you call it – death metal, thrash metal? "I call it music. Good music. My wife [Amanda] calls it crap," laughs Hahnemann, whose own riffing ability is limited to the intro to "Smoke on the Water". What about his Wolves colleagues? "They think I'm weird, but they just listen to the radio stuff, chart music. I don't get it. Most people want nothing to do with my musical taste."
Neequote:
wassup?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar heb een zware kutavond
Vind jij van Slipknot? Ik kan hun oude nummers waarin de agressie gewoon uit zijn stem komt wel waarderen. Het is mij nu allemaal te soft.quote:
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoequote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij van Slipknot? Ik kan hun oude nummers waarin de agressie gewoon uit zijn stem komt wel waarderen. Het is mij nu allemaal te soft.
Dat dus. Gekeken op EL, zwaar de pest in. Naar vrienden geweest, was supergezellig. Nu weer thuis en kutgevoel komt weer keihard terugquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, is het een FeyenoorderDacht PSV.
Ik vind eigenlijk alleen Wait and Bleed goed. Live zijn ze wel vet met al die maskers en de show.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoeWel een hele goede zanger, die kerel van Stone Sour
Zeg het maar zelf. Dit is de zanger:quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zingen ze of zijn het clowns?
Eentje iig nooit meerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zingen ze of zijn het clowns?
Ah nummers als People=shit kan ik dan ook nog wel waarderen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoeWel een hele goede zanger, die kerel van Stone Sour
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah joh, die trok zijn bek toch nooit open.
Als hij nou normaal blijft, en zich niet als een clown kleed zou ik er nog best wel naar kunnen luisteren.quote:
Owh, goed nummerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah nummers als People=shit kan ik dan ook nog wel waarderen.
Kwam laatst ook langs dit nummer over het katholiek misbruik en vond ik ook goed. Mijn muzieksmaak is eigenlijk veelte breed.
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Owh, goed nummerKende ik nog niet. Zal mijn vriendin ook wel leuk vinden denk ik. Die is soort van verliefd op Corey
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.
Apocalyptica ken ik wel ja, maar dit lied niet. Maar ik zie nu pas dat ze een album hebben met allemaal guest vocalists, best coolquote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beterquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beter
Zie net dat het van Metallica is.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beter
quote:
Dude, dat wist je niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie net dat het van Metallica is.![]()
Kleed Metallica zich ook zo?
Jongequote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie net dat het van Metallica is.![]()
Kleed Metallica zich ook zo?
quote:
Dudes.. ik weet echt niks van rock. Ik wist het wel, maar komt niet meteen bij mij op.quote:
Ik ook wel, vooral Eminem en Beastie Boysquote:
quote:
quote:it's like: Elvis and Johnny cash had a child.. it was raped by Metallica
Hahahaquote:
Zien er wel normaler uit ..quote:Op zondag 19 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja ook Metallica draagt Corpsepaint
Whut?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat er minder negers in hun achtertuin liggen begraven.
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4LF werkt alle stereotypen af nadat hij achter mijn muzieksmaak kwam
Toch is de Amerikaanse neger scene een stuk raarder maar dat geheel terzijde aldus mijn avatar.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik vind het 'rare' mensen. Mag toch?
Ach ja, Noorse Black Metal... Amerikaanse negers... Tomato, tomató...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is de Amerikaanse neger scene een stuk raarder maar dat geheel terzijde aldus mijn avatar.
Jij vind rockers rare mensen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik vind het 'rare' mensen. Mag toch?
vindtquote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind rockers rare mensen?
Manier van kleden vind ik raar jaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind rockers rare mensen?
Maar negers van 40 met een baseball petje, enorm wijd baseball shirt en een broek maat XXXXL is wel normaal?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manier van kleden vind ik raar ja
Sorry, maar dat leer je op de basisschool man. Stam + t .quote:
Nee ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar negers van 40 met een baseball petje, enorm wijd baseball shirt en een broek maat XXXXL is wel normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Je hebt gelijk hoor. Ik ben wat geïrriteerd door onze clubquote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry, maar dat leer je op de basisschool man. Stamp + t .
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee ook nietMaar dat heb ik ook niet gezegd.
Maar dit bijvoorbeeld:Stoer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee ook nietMaar dat heb ik ook niet gezegd.
Maar dit bijvoorbeeld:Ja dat vind ik ook niks maar de meeste rockers lopen er gewoon normaal bij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vaak in het zwart, wat ook mijn smaak niet is.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Ik ben wat geïrriteerd door onze club
In zwart lopen mag van mij, niks mis mee. Zo'n mask vind ik ook best, maar wel raarquote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niks maar de meeste rockers lopen er gewoon normaal bij hoorAlleen vaak in het zwart, wat ook mijn smaak niet is.
Moet weer opgang komen. Ben de afgelopen jaren al tamelijk veel verloren, maar vorig jaar kon je in Australie gewoon elke wedstrijd over 4,5 doelpunten doenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef msnk het volgende:
Knijn, Adelaide - Sydney both to scoreAdelaide hebben wel al een wedstrijd gespeeld midweeks (3:0 gewonnen), maar één doelpunt maken moet wel lukken thuis lijkt mij...
Ja, nu niet meerquote:Op zondag 19 februari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet weer opgang komen. Ben de afgelopen jaren al tamelijk veel verloren, maar vorig jaar kon je in Australie gewoon elke wedstrijd over 4,5 doelpunten doen
Idd, wat Guidetti deed is oliedom maar kan gebeuren. De 1 - 1 vind ik erger en volgende week zonder hem naar PSV. De anderen moeten het nu laten zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.
Maar veel erger nog dat ze zonder hem echt niets kunnen.
Zoals msnk en ik al zeiden. 10 minuten zonder spits uithouden tegen RKC hoort gewoon te lukken. Als Koeman dan Swerts erin zet... Het is kut dat hij tegen PSV niet meedoet voor jullie, maar ik geloof niet dat zijn rode kaart direct de reden van het verlies was.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.
Maar veel erger nog dat ze zonder hem echt niets kunnen.
Idd. Had dan Dani Fernandez erin gezetquote:
RKC speelde gewoon goed voetbal hoor. Sterk in duels en sterk op de posities.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals msnk en ik al zeiden. 10 minuten zonder spits uithouden tegen RKC hoort gewoon te lukken. Als Koeman dan Swerts erin zet... Het is kut dat hij tegen PSV niet meedoet voor jullie, maar ik geloof niet dat zijn rode kaart direct de reden van het verlies was.
En nu ben ik moe dus stop de discussie direct en ga verder met muziek luisteren.
De 1 is nog slechter dan de andere alleen en Feyenoorders maar op Ajax spelers afgeven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:08 schreef msnk het volgende:
Handig ook dat jullie twee Fernandezjes hebben.
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staanquote:Op zondag 19 februari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 1 is nog slechter dan de andere alleen en Feyenoorders maar op Ajax spelers afgeven.
Begin me echt ernstig te storen aan al het gezeik op Ajax het helpt niks maar ondertussen zeiken de eigen "fans" harder dan de anti Ajacieden.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staan
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staan
Zit ik daar nu ook tussen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijk
En nu stoppen met wegdroom muziek, nog een biertje en weer posten als een semi troll.
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet dat talenten tijd nodig hebben, dat zag je bij Feyenoord heel goed. Nu een beetje bashen omdat onze talenten er niet meteen staan
Oh, nee. we worden gewoon kampioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.
Nee jij hanteert de zelfde visie. Serieus als ik op iedereen in die reeks serieus in zou moeten gaan zou ik echt gillend wegrennen.quote:
Saekerhett, Contador, Vincerussoquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij hanteert de zelfde visie. Serieus als ik op iedereen in die reeks serieus in zou moeten gaan zou ik echt gillend wegrennen.
Ik zou het eerder een collectieve wanprestatie noemen als je zover achter PSV staat. Kun je allerlei flauwe argumenten voor aandragen dat het tactisch niet goed staat maar moet je dan niet de trainer ontslaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijk
En nu stoppen met wegdroom muziek, nog een biertje en weer posten als een semi troll.
En ik blijf geloven in het kampioenschap! in het Feyenoord topic heet dat arrogant, maar ik vind het beter dan er in geloven na een gewonnen wedstrijd om als de week vordert steeds verder af te zwakken en een dag voor de wedstrijd ineens weer realist te zijn. Iets wat er in de Feyenoord reeks heerst.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saekerhett, Contador, Vincerusso![]()
Smoofie sluipt er langzamerhand ook naartoe..
NubreekmijnKlomp was het volgens mij wel echt zat. Want die zie je ook zelden meer.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saekerhett, Contador, Vincerusso![]()
Smoofie sluipt er langzamerhand ook naartoe..
Nee joh gek. PSV gaat gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik blijf geloven in het kampioenschap! in het Feyenoord topic heet dat arrogant, maar ik vind het beter dan er in geloven na een gewonnen wedstrijd om als de week vordert steeds verder af te zwakken en een dag voor de wedstrijd ineens weer realist te zijn. Iets wat er in de Feyenoord reeks heerst.
Met De_Kromme als boegbeeldquote:
Die speelde toen onderaan eerste divisie... tja dan ken je zo'n club geeneens.quote:
Kijk ik ben ook een realist natuurlijk geloof ik er niet in of weet ik dat de kans heeeeeel klein is, maar waarom zou ik er niet in mogen geloven en om het negativisme een beetje te temperen het ook uitspreken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh gek. PSV gaat gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.
Maar dat valse opportunisme is wel kansloos. Net als De Nieuwe Rotterdamse Arrogantie. Zie je bij ons in het topic ook volop.
Alsof we ff kampioen gaan wordenrighttttttt
Realisme is niets mis mee. In principe ga ik er vanuit dat wij elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker met Guidetti in bloedvorm. Maar dat is een momentopname.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die speelde toen onderaan eerste divisie... tja dan ken je zo'n club geeneens.
[..]
Kijk ik ben ook een realist natuurlijk geloof ik er niet in of weet ik dat de kans heeeeeel klein is, maar waarom zou ik er niet in mogen geloven en om het negativisme een beetje te temperen het ook uitspreken.
Ik erger mij daarentegen wel kapot aan die nieuwe generatie Feyenoorders omdat ze het tot maandag uitspreken dan realist worden om de overige dagen te klagen over Amsterdamse arrogantie
Als Ajacied wel het beste dit seizoen. Al zijn een hoop Ajacieden wel helemaal doorgeslagen door de Cruijff plannen en vechten ze inprincipe elke aankoop aan omdat er nog een geweldige jeugdspeler loopt of sterker nog MESSIAS LODEIRO!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Realisme is niets mis mee. In principe ga ik er vanuit dat wij elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker met Guidetti in bloedvorm. Maar dat is een momentopname.
Natuurlijk hoor je ook je zorgen en bezwaren te hebben. Dat hele blije carnavalsgedoetje is gewoon kansloos. Als je nu iets zegt over volgend jaar beginnen mensen te janken dat je " moet genieten" en de toekomst zien we wel
Wat ik niet begrijp is dat jullie aanzienlijk meer te besteden hebben dan een PSV en dat zij wel investeren in de juiste spelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ajacied wel het beste dit seizoen. Al zijn een hoop Ajacieden wel helemaal doorgeslagen door de Cruijff plannen en vechten ze inprincipe elke aankoop aan omdat er nog een geweldige jeugdspeler loopt of sterker nog MESSIAS LODEIRO!!!!!!
Natuurlijk is het ook de visie die Ajax moet aanhangen maar als iets er niet is kan je wel je ogen sluiten en maar op het beste hopen. Maar dat maakt Sigthorsson echt niet minder blessure gevoelig en De Jong een minder matige speler.
Sigthorsson is volgens mij een halfjaar fit geweest in heel zijn carriere in Nederland. Daarom was ik ook verblijd met de komst van Bulykin. Helaas heeft De Boer kennelijk zelf nooit achter die aankoop gestaan met het blinde vertrouwen in De Jong als gevolg. Al moet er wel bijgezegd worden dat ook Bulykin enige tijd geblesseerd is geweest.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat jullie aanzienlijk meer te besteden hebben dan een PSV en dat zij wel investeren in de juiste spelers.
Bedoel die Strootman en Mertens hadden toch ook prima in het ajax-systeem kunnen spelen? Waarom kies je dan voor Theootje waarvan iedereen wist dat hij buiten de provincie niet kon presteren. En die Sighurdsson was voor zijn komst toch ook super vaak geblesseerd?
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wist niet iedereen dus, hij leek een echte leider op het veld, die alles aanstuurde... dus bijna iedereen vond het een prima aankoop voor 3 miljoen.
Voor wie? In het Ajax topic schreeuwen ze dan moord en brand om Serero en Lodeiro, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ook die hebben niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.
Hij loopt momenteel alleen maar in de weg.
Klopt. Maar nog steeds hoop ik dat hij er 1 inschiet van 30 meter en weer in zichzelf gelooftquote:Op zondag 19 februari 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.
Hij loopt momenteel alleen maar in de weg.
Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie? In het Ajax topic schreeuwen ze dan moord en brand om Serero en Lodeiro, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ook die hebben niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagdquote:Op zondag 19 februari 2012 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.
Hij gaat echt wel naar een grote ploeg hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagd
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.
Hij is week na week de beste man op het veld bij jullie. Hoogste tijd voor een echte topploeg.
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?
Alderweireld is met zijn 23 en 80 eredivisie de meest ervaren man in de verdedigende linie en het publiek zal aankopen afkeuren omdat er talentvolle jeugdspelers aanzitten te komenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Ah hopelijk valt het op zijn plek zou leuk doen als Feyenoord weer mee zou doen. Zo 1 plek onder Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.
Aan de andere kant als er nog wat geld gevangen kan worden verkoopt Martin hem. Is wel belangrijk maar we hebben genoeg middenvelders. Zonder hem heb je Clasie - Vormer en dan Mokotjo op de bank.
Ja, maar dat zijn aanvallersquote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?
Zelfs als je flink in de buidel zou graaien zie ik geen jongens op de Nederlandse velden met genoeg potentie.
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Ik vind het helemaal mooi.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.
Tja zo diep zit ik er niet in. Ik lees wat er naar buiten komt en dat is nog weinig soeps. Natuurlijk speelde de kwestie Chivu maar weet hem maar eens te overtuigen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.
Die Gouweleeuw is echt nog een broekie man. Speelde vorig jaar bij Emmen toch?
Kan ook, maar ik vind een paar foto's ook zo slap.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?
Zou die Janette lekker zijn contract laten uitzitten. Hem nu verkopen voor 5-6 miljoen is echt niet op te vangen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja zo diep zit ik er niet in. Ik lees wat er naar buiten komt en dat is nog weinig soeps. Natuurlijk speelde de kwestie Chivu maar weet hem maar eens te overtuigen.
Het blijft zonde dat zo'n Taiwo zich aan QPR laat verhuren en niet aan AjaxIk snap nog steeds niet hoe hij heeft kunnen falen bij Milan.
Waarom?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf die reactie van Koeman wat overdreven vinden.
ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf die reactie van Koeman wat overdreven vinden.
Ja, maar zo dramatisch. En daarna dat gifje gaat hij nog een paar keer met z'n vinger op z'n voorhoofd staan gebaren en in het interview nog even zeggen dat hij in het engels gescholden heeft tegen hem.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom?
[ afbeelding ]
Hij had er de P over in. Logisch toch? Kost je nu de wedstrijd en waarschijnlijk volgende week ook = 5 punten . Door een klote shirt uit te trekken
Dat debiele gedoe is als je Koeman over Guidetti hoort praten al maanden een aandachtspuntje van Koeman op hem.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zo dramatisch. En daarna dat gifje gaat hij nog een paar keer met z'n vinger op z'n voorhoofd staan gebaren en in het interview nog even zeggen dat hij in het engels gescholden heeft tegen hem.
Guidetti heeft er juist voor gezorgd dat hij niet wéér heeft gefaald als trainer dit jaar, iéts ingetogener had wel gemogen.
Mja, dat is ook wel zo, maar dan nog. Houd het lekker binnenskamers.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat debiele gedoe is als je Koeman over Guidetti hoort praten al maanden een aandachtspuntje van Koeman op hem.
Dat theatrale gedoe, opstootjes veroozaken/bemoeien, Twitteren en ander stom gedoe wilde hij minder zien..... Rood pakken omdat je je shirt uit trekt past prima in dat rijtje van stupiditeiten.
Jij vindt het vast een lulletjequote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel zo, maar dan nog. Houd het lekker binnenskamers.
Wellicht dat m'n mening over Koeman in deze m'n objectiviteit beïnvloedt overigens.
Wacht maar tot Guidetti weg is.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het vast een lulletje![]()
Nouja, hij doet het hier prima. Zeker vergeleken met die joviale Been die er ondertussen een enorm zooitje van maakte.
Wij zijn er blij mee![]()
Dan zijn we zwaar de lul inderdaad. Maar daar kun je Koeman niet op afrekenen.quote:
Scoort Grunn 3 keer, maakt psv er fucking 0quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem of kwam het op een ongepast moment?
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Scoort Grunn 3 keer, maakt psv er fucking 0
Buly en Hoentelaah wel beide gescoord
Komt altijd op een gepast moment.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem of kwam het op een ongepast moment?
Yups, zijn eerste competitiegoal voor AC Milanquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterToch jammer die odds waren zo hoog dat ze eigenlijk gewoon gepakt moesten worden.
Emanuelson ook gescoord zie ik
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterToch jammer die odds waren zo hoog dat ze eigenlijk gewoon gepakt moesten worden.
Emanuelson ook gescoord zie ik
Dat zal ook nog gebeuren! gelijkspelquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopen dat Twente nog punten laat liggen, maar dat zie ik niet gebeuren.
Geen idee. Mis je hem?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef De_kromme het volgende:
Hoelang is Caland gebanned, Jojoortje?
Merkte op dat hij niet meer postte. Missen is een groot woord.quote:
Jawel, Caland zou het wel wetenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Merkte op dat hij niet meer postte. Missen is een groot woord.Maar ze delen niet mee hoelang iemand gebanned wordt?
Iedereen aan die carnavals ongein hier? Voor de Ajacieden nu zeker reden toe vanavond.
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Oh zie het nu.
'Je kunt weer posten op 19-02-2012 om 16:45.'
Is alleen voor mods, en ban-topic was teveel werk geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijnerquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Wat staat er allemaal in mijn notes?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.
What the.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal in mijn notes?
Met een hele hoop bier vannachtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.
Het verlies van Guidetti en de punten alweer verwerkt?
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50vraag me af of er uberhaupt ooit gebruik van is gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde een positieve note bitchquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the.
Mods.![]()
Vooral die jood van een sjimz zeker?
True.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen
Jij kan ze gratis inzien.
Best wel vaak.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50vraag me af of er uberhaupt ooit gebruik van is gemaakt
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En, was het de moeite waard?
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.Oh... ok. Dan is die vraag direct beantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Wat ijl je. Ik verdien alsnog positieve notes.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een positieve note bitchNu dus niet meer.
Ik wist het, de hond. Ik weet zeker dat jij mijn notes al 100 keer gniffelend hebt doorgekeken, dus doe nou maar niet zo schijnheilig.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
De Kromme, je hebt idd veel notes van Sjimz gekregen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat ijl je. Ik verdien alsnog positieve notes.Maar vertel, meer dan 50% van mijn notes zijn van sjimz zeker?
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik alleen maar van Happel...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Staat gewoon in een pop-up.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, misschien ook handig om bij bans aan te geven waarom...
Ben 2 keer gebanned, en weet nog steeds niet waarom.
Ik weet niet precies hoe dat zit eigenlijk. Zou idd wel handig zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je mailen met FA's. Ik heb echt ontelbaar veel bans gehad, langste een half jaar ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Meer dan de helft van jouw notes zijn van mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Roffamannetje het volgende:
Jojoortje geeft mij altijd extra notes
Niet waar.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, daar staat alleen in tot wanneer
Daaromquote:
Best sneu eigenlijkquote:
Jezus.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een ban voor een Humerto Tan plaatje
Blijkbaar had Yvonne weer een trucklading aan zand in haar spleet.
Was dat niet in dat Frisotopic?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een ban voor een Humerto Tan plaatje
Blijkbaar had Yvonne weer een trucklading aan zand in haar spleet.
Alsof ik iets beters te doen heb op een brakke en voetballoze zondag waar ook nog eens bijna iedereen die ik ken dat paupercarnaval viert.quote:
Jij niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel waar.
Kan je die pop-upjes nog ergens terugvinden?
Lees dan ook eerst het hele topic door om te kijken of iemand al ergens gewaarschuwd had.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar was er al gewaarschuwd, ofzo
Topic ging te hard manquote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lees dan ook eerst het hele topic door om te kijken of iemand al ergens gewaarschuwd had.
Iddquote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef De_kromme het volgende:
Ben wel klaar met dat hele Barcelona-voetbal. Genoeg gezien dat eeuwige getik.
En scheidsrechters die het liefst helemaal niet beginnen en daarom maar op zijn minst het spel om de minuut stilleggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso Spanje
Schotland II met wat beter voetbal en meer gejank.
True, als je niet voor Barca of Real bent is er niet veel aan idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso Spanje
Schotland II met wat beter voetbal en meer gejank.
Ja, want ze moeten het wel strak houden he..quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En scheidsrechters die het liefst helemaal niet beginnen en daarom maar op zijn minst het spel om de minuut stilleggen.
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je niet voor Barca of Real bent is er niet veel aan idd.
Ooit was het een veredeld Nederlands elftal, maar het is niet voor niks dat de Barcelona reeks maar 39 topics heeft waar waarschijnlijk 15 gevuld worden door Inzanity zijn galquote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?
Vroeger was Barca wel een tof team, altijd wel een Nederlander daar.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?
Ja, want als er geen Nederlanders spelen is het niks aanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger was Barca wel een tof team, altijd wel een Nederlander daar.
Nu is het nog wel interessant hoe Afellay zich ontwikkeld, maar dat is volgend seizoen pas weer relevant.
Voor mij wel erg belangrijk ja wil ik een buitenlandse club supporten. Daarbij krijg ik het niet warm of koud bij het eindeloze rond tikken in concentratie op eigen helft dus sla ik het Spaanse voetbal meestal maar over.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want als er geen Nederlanders spelen is het niks aan
Kijk jij volgend jaar naar de trainingen van Barcelona dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu is het nog wel interessant hoe Afellay zich ontwikkeld, maar dat is volgend seizoen pas weer relevant.
Naja, destijds met van Gaal was vreselijk. Heel barcelona werd gek van zoveel nederlandersquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus wat een inspiratieloos teamquote:Op zondag 19 februari 2012 18:09 schreef msnk het volgende:
Vitesse
Kunnen niet eens met een penalty een tegengoal maken. Fucking mongolen.
Derpquote:Valencia kan vanavond in de competitiewedstrijd tegen FC Barcelona geen beroep doen op Éver Banega. De Argentijnse middenvelder heeft diverse botbreuken opgelopen, nadat hij werd aangereden door zijn eigen auto.
Banega was bij een tankstation vergeten de handrem op zijn auto te zetten en werd zodoende door zijn eigen auto geraakt. Daarbij liep de speler diverse botbreuken op, waardoor hij de komende zes maanden niet kan voetballen.
Nee dat rijtje is dood, gecondoleerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
Pfff, kom op Stuttgart en Villarreal. Maak 's een goal!!!
Uhmm.... Hoe maakt een middenvelder twee eigen doelpunten in één wedstrijd?quote:L. Bridcutt (OG) 44' 2 - 1
L. Bridcutt (OG) 71' 4 - 1
5-1 en 3 eigen goals zelfs. De Heer Bridcutt is niet de enige Liverpool fan binnen het teamquote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhmm.... Hoe maakt een middenvelder twee eigen doelpunten in één wedstrijd?
Heeft hij een Liverpool-pyjama of zo?
twitter:dalejohnsonESPN twitterde op zondag 19-02-2012 om 19:02:21Liam Bridcutt has almost scored as many goals for Liverpool as Andy Carroll. reageer retweet
Haha meen je nietquote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5-1 en 3 eigen goals zelfs. De Heer Bridcutt is niet de enige Liverpool fan binnen het teamOok echt binnen 4 minuten 2 eigen goals
Edit: Stuttgart gescoord er is hoop voor je.
Ah je speelt ze allemaal los van elkaar en niet in rijtjes? Dat houd ik nooit vol ik raak altijd ongeduldig om vervolgens alles te verliezenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:07 schreef msnk het volgende:
[..]twitter:dalejohnsonESPN twitterde op zondag 19-02-2012 om 19:02:21Liam Bridcutt has almost scored as many goals for Liverpool as Andy Carroll. reageer retweet
Haha meen je nietHij voelde zich buitengesloten of zo?
JeujHad both to score, dus Hannover - Stuttgart is binnen
Nu Villarreal dus nog. En Besiktas zou ook wel fijn zijn
Geen combi hoor
In het begin deed ik ook alles in rijtjes, maar als je dan ziet dat je er steeds 1 of 2 fout hebt... Dan is het logisch om ze los te gaan spelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah je speelt ze allemaal los van elkaar en niet in rijtjes? Dat houd ik nooit vol ik raak altijd ongeduldig om vervolgens alles te verliezen
Mja, jammer dat VR er niet gewoon ééntje inprikt, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real Mallorca 4 - 0 Villarreal
Vallen wel genoeg doelpunten op dat eiland.
Ja en Stekelenburg de 0 gehouden. Dit is een teken Ajax wordt kampioen zoals verwacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja, jammer dat VR er niet gewoon ééntje inprikt, zou wel leuk zijn
Suaréz ook een doelpuntje meegepikt heeujjj
Veel succesvolle (oud-)Ajacieden vandaag
Sowieso.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Stekelenburg de 0 gehouden. Dit is een teken Ajax wordt kampioen zoals verwacht.
Hij houdt het inderdaad wel geconcentreerd vol.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Taiwanees/Chinese-Amerikaan.
Kijk wat hij kan:
[ afbeelding ]
Negers zijn sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Derrick Rose>>>Taiwanees Chinees Amerikaans gedoe
John wall is 10 beter manquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Derrick Rose>>>Taiwanees Chinees Amerikaans gedoe
Ehh... Wtf is dit?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Basketballer die ik ken
Geef een goede youtube video.quote:
Tik gewoon john wall inquote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef een goede youtube video.
Ik kijk nooit naar onbekende clubs
Ja maar je moet een goede gezien hebben dat je zo denkt. Er zijn er te veel.quote:
Volgend seizoen voor 40 mil weg.quote:
Voor Turkse katties?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
Terechte klachtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
quote:De laatste statusupdate van Ayse Dilara Sahin uit Turkije is letterlijk haar laatste geweest. De 20-jarige postte afgelopen week alleen het woord 'dood' op haar Facebookpagina. Ongeruste familie die op onderzoek uitging, vonden haar bewusteloos in haar woning.
De jonge vrouw werd onmiddellijk in het ziekenhuis behandeld, maar ondanks alle inspanningen overleed ze. Uit de autopsie is naar voren gekomen dat ze cyanide had ingenomen. Dit had ze bij een juwelier gekocht onder het voorwendsel het middel voor haar studie biologie nodig te hebben. Naar alle waarschijnlijkheid had de vrouw relatieproblemen.
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rocktquote:
Wat moet ik met die link?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rockt
Maar moet toegeven dat het erg is, maar snap nooit dat dit soort dingen in het nieuws komen. Welke familie lid brengt dit uit. Respectloos.
Waarom gebruik je Chrome?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan ik er in chrome voor zorgen dat een popup altijd op de voorgrond blijft?
Maar is het beter dan Firefox ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat het kan, waarschijnlijk.
Geen idee, gebruik geen firefox.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Omdat Chrome baas is he.quote:
Chrome is sneller en minder zwaar wanneer het draait. Maar volgens mij is nieuwe firefox niet meer zo zwaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Blijft traag en lomp.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef msnk het volgende:
Een stuk minder zwaar een veel stabieler nu ja.
alleen op oude systemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |