Jawel, Caland zou het wel wetenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Merkte op dat hij niet meer postte. Missen is een groot woord.Maar ze delen niet mee hoelang iemand gebanned wordt?
Iedereen aan die carnavals ongein hier? Voor de Ajacieden nu zeker reden toe vanavond.
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Oh zie het nu.
'Je kunt weer posten op 19-02-2012 om 16:45.'
Is alleen voor mods, en ban-topic was teveel werk geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijnerquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Wat staat er allemaal in mijn notes?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.
What the.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal in mijn notes?
Met een hele hoop bier vannachtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.
Het verlies van Guidetti en de punten alweer verwerkt?
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50vraag me af of er uberhaupt ooit gebruik van is gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde een positieve note bitchquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the.
Mods.![]()
Vooral die jood van een sjimz zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |