Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie? In het Ajax topic schreeuwen ze dan moord en brand om Serero en Lodeiro, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ook die hebben niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagdquote:Op zondag 19 februari 2012 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.
Hij gaat echt wel naar een grote ploeg hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagd
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.
Hij is week na week de beste man op het veld bij jullie. Hoogste tijd voor een echte topploeg.
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?
Alderweireld is met zijn 23 en 80 eredivisie de meest ervaren man in de verdedigende linie en het publiek zal aankopen afkeuren omdat er talentvolle jeugdspelers aanzitten te komenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Ah hopelijk valt het op zijn plek zou leuk doen als Feyenoord weer mee zou doen. Zo 1 plek onder Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.
Aan de andere kant als er nog wat geld gevangen kan worden verkoopt Martin hem. Is wel belangrijk maar we hebben genoeg middenvelders. Zonder hem heb je Clasie - Vormer en dan Mokotjo op de bank.
Ja, maar dat zijn aanvallersquote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?
Zelfs als je flink in de buidel zou graaien zie ik geen jongens op de Nederlandse velden met genoeg potentie.
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Ik vind het helemaal mooi.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.
Tja zo diep zit ik er niet in. Ik lees wat er naar buiten komt en dat is nog weinig soeps. Natuurlijk speelde de kwestie Chivu maar weet hem maar eens te overtuigen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.
Die Gouweleeuw is echt nog een broekie man. Speelde vorig jaar bij Emmen toch?
Kan ook, maar ik vind een paar foto's ook zo slap.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?
Zou die Janette lekker zijn contract laten uitzitten. Hem nu verkopen voor 5-6 miljoen is echt niet op te vangen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja zo diep zit ik er niet in. Ik lees wat er naar buiten komt en dat is nog weinig soeps. Natuurlijk speelde de kwestie Chivu maar weet hem maar eens te overtuigen.
Het blijft zonde dat zo'n Taiwo zich aan QPR laat verhuren en niet aan AjaxIk snap nog steeds niet hoe hij heeft kunnen falen bij Milan.
Waarom?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf die reactie van Koeman wat overdreven vinden.
ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf die reactie van Koeman wat overdreven vinden.
Ja, maar zo dramatisch. En daarna dat gifje gaat hij nog een paar keer met z'n vinger op z'n voorhoofd staan gebaren en in het interview nog even zeggen dat hij in het engels gescholden heeft tegen hem.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom?
[ afbeelding ]
Hij had er de P over in. Logisch toch? Kost je nu de wedstrijd en waarschijnlijk volgende week ook = 5 punten . Door een klote shirt uit te trekken
Dat debiele gedoe is als je Koeman over Guidetti hoort praten al maanden een aandachtspuntje van Koeman op hem.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zo dramatisch. En daarna dat gifje gaat hij nog een paar keer met z'n vinger op z'n voorhoofd staan gebaren en in het interview nog even zeggen dat hij in het engels gescholden heeft tegen hem.
Guidetti heeft er juist voor gezorgd dat hij niet wéér heeft gefaald als trainer dit jaar, iéts ingetogener had wel gemogen.
Mja, dat is ook wel zo, maar dan nog. Houd het lekker binnenskamers.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat debiele gedoe is als je Koeman over Guidetti hoort praten al maanden een aandachtspuntje van Koeman op hem.
Dat theatrale gedoe, opstootjes veroozaken/bemoeien, Twitteren en ander stom gedoe wilde hij minder zien..... Rood pakken omdat je je shirt uit trekt past prima in dat rijtje van stupiditeiten.
Jij vindt het vast een lulletjequote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel zo, maar dan nog. Houd het lekker binnenskamers.
Wellicht dat m'n mening over Koeman in deze m'n objectiviteit beďnvloedt overigens.
Wacht maar tot Guidetti weg is.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het vast een lulletje![]()
Nouja, hij doet het hier prima. Zeker vergeleken met die joviale Been die er ondertussen een enorm zooitje van maakte.
Wij zijn er blij mee![]()
Dan zijn we zwaar de lul inderdaad. Maar daar kun je Koeman niet op afrekenen.quote:
Scoort Grunn 3 keer, maakt psv er fucking 0quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem of kwam het op een ongepast moment?
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Scoort Grunn 3 keer, maakt psv er fucking 0
Buly en Hoentelaah wel beide gescoord
Komt altijd op een gepast moment.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem of kwam het op een ongepast moment?
Yups, zijn eerste competitiegoal voor AC Milanquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterToch jammer die odds waren zo hoog dat ze eigenlijk gewoon gepakt moesten worden.
Emanuelson ook gescoord zie ik
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt helaas geen bet uitgezet gisterToch jammer die odds waren zo hoog dat ze eigenlijk gewoon gepakt moesten worden.
Emanuelson ook gescoord zie ik
Dat zal ook nog gebeuren! gelijkspelquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopen dat Twente nog punten laat liggen, maar dat zie ik niet gebeuren.
Geen idee. Mis je hem?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef De_kromme het volgende:
Hoelang is Caland gebanned, Jojoortje?
Merkte op dat hij niet meer postte. Missen is een groot woord.quote:
Jawel, Caland zou het wel wetenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Merkte op dat hij niet meer postte. Missen is een groot woord.Maar ze delen niet mee hoelang iemand gebanned wordt?
Iedereen aan die carnavals ongein hier? Voor de Ajacieden nu zeker reden toe vanavond.
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Oh zie het nu.
'Je kunt weer posten op 19-02-2012 om 16:45.'
Is alleen voor mods, en ban-topic was teveel werk geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijnerquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar vind je dat? Of is dat alleen voor de modjes. Waarom is dat bantopic eigenlijk gesloten door de FA's? Was altijd wel lachen om zo af en toe te kijken wie er nou weer gebanned was.
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat in z'n notes. Kunnen mods alleen zien. Ik mis het bantopic ook wel, veel fijner
Wat staat er allemaal in mijn notes?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel positieve notes heb ik? Groot gedeelte wel toch?
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet effe al m'n notes DM'en ofzo? Vertel het heus niet door.
What the.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog 0, maar als je zo doorgaat krijg je er 1 van mij.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal in mijn notes?
Met een hele hoop bier vannachtquote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij allang ¤4,50 daarvoor hebt gedokt.
Het verlies van Guidetti en de punten alweer verwerkt?
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50vraag me af of er uberhaupt ooit gebruik van is gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde een positieve note bitchquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the.
Mods.![]()
Vooral die jood van een sjimz zeker?
True.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen
Jij kan ze gratis inzien.
Best wel vaak.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4,50vraag me af of er uberhaupt ooit gebruik van is gemaakt
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En, was het de moeite waard?
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.Oh... ok. Dan is die vraag direct beantwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ijl je. Ik verdien alsnog positieve notes.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een positieve note bitchNu dus niet meer.
Ik wist het, de hond. Ik weet zeker dat jij mijn notes al 100 keer gniffelend hebt doorgekeken, dus doe nou maar niet zo schijnheilig.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
De Kromme, je hebt idd veel notes van Sjimz gekregen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat ijl je. Ik verdien alsnog positieve notes.Maar vertel, meer dan 50% van mijn notes zijn van sjimz zeker?
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik alleen maar van Happel...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Staat gewoon in een pop-up.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, misschien ook handig om bij bans aan te geven waarom...
Ben 2 keer gebanned, en weet nog steeds niet waarom.
Ik weet niet precies hoe dat zit eigenlijk. Zou idd wel handig zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je mailen met FA's. Ik heb echt ontelbaar veel bans gehad, langste een half jaar ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Meer dan de helft van jouw notes zijn van mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Roffamannetje het volgende:
Jojoortje geeft mij altijd extra notes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |