Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie? In het Ajax topic schreeuwen ze dan moord en brand om Serero en Lodeiro, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ook die hebben niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eriksen in de as en dan met 2 jongens op de vleugels en 3 aanvallers. Janette Vertonghen kan omdat er ruimte ontstaat dan prima doorschuiven.
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagdquote:Op zondag 19 februari 2012 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen hoop ik sowieso ooit nog als CVM te zien, maar door blessures gaat dat er niet meer van komen ben ik bang.
Hij gaat echt wel naar een grote ploeg hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zag hem vals lachen dan toen naar zijn toekomst werd gevraagd
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij en Ajax hebben al een nieuwe club gevonden... dat zie je gewoon te duidelijk.
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht.
Hij is week na week de beste man op het veld bij jullie. Hoogste tijd voor een echte topploeg.
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... wetende dat de Spurs hem al maanden actief volgen en er weer mensen voor hem in het stadion zaten. Nee die is volgens mij al weg. Gaat Feyenoord die El Almadi nog dumpen trouwens? Zijn contract loopt toch nog maar een seizoen door na dit seizoen?
Alderweireld is met zijn 23 en 80 eredivisie de meest ervaren man in de verdedigende linie en het publiek zal aankopen afkeuren omdat er talentvolle jeugdspelers aanzitten te komenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Ben alleen wel benieuwd wat er dan met Ajax gebeurt.
Ah hopelijk valt het op zijn plek zou leuk doen als Feyenoord weer mee zou doen. Zo 1 plek onder Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Karim is erg belangrijk voor ons momenteel. Samen met Ruud Vormer en Clasie Basie moet dat ons centrum worden op het middenveld.
Aan de andere kant als er nog wat geld gevangen kan worden verkoopt Martin hem. Is wel belangrijk maar we hebben genoeg middenvelders. Zonder hem heb je Clasie - Vormer en dan Mokotjo op de bank.
Ja, maar dat zijn aanvallersquote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd toen Huntelaar en Suarez weggingen. Komt goed.
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat waren creatieve mensen die een goal konden maken. Een ervaren verdediger van het niveau van hem haal je niet zo snel even binnen.Zeker niet als je ziet wat er achter hem op de bank zit. Om te janken.
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij kan je een aanvaller makkelijker in het diepe gooien. Struikelen deze over de bal dan is het een mislukte aanval. Struikelt een verdediger en mensen kunnen zijn bloed drinken.
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie moet hem gaan vervangen dan? Is daar überhaupt al over nagedacht?
Zelfs als je flink in de buidel zou graaien zie ik geen jongens op de Nederlandse velden met genoeg potentie.
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Ik vind het helemaal mooi.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk of acceptabel genoeg voor de OP van het live-topic?
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als lelijk zijn pijn deed lag die banner nu te creperen op de taakbalk.
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik ben alles behalve een insider. Denswill schijnt een groot talent te zijn, maar ik hoop dat Ajax niet weer dezelfde fout maakt om het dan maar volledig op de jeugd te gooien. Ik zie ze wel een poging wagen die Gouweleeuw aan te trekken al is en blijft dat natuurlijk ook nog een veredelde jeugdspeler.
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar bedankt voor de nuance.
Tja zo diep zit ik er niet in. Ik lees wat er naar buiten komt en dat is nog weinig soeps. Natuurlijk speelde de kwestie Chivu maar weet hem maar eens te overtuigen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan beter flink wat geld steken in een gemente Argentijn of zo.
Die Gouweleeuw is echt nog een broekie man. Speelde vorig jaar bij Emmen toch?
Kan ook, maar ik vind een paar foto's ook zo slap.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon een paar actie foto's van bepalende spelers doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |