quote:"I've got the headphones on," says the 37-year-old from Seattle, resplendent in camouflage trousers he concedes no other Wolves player would be seen dead in. "Some people are trying to relax and compose themselves. Me, I want to get going, and that's what the music does. Very few bands make it on to my pre-game selection. Only Five Finger Death Punch, my favourites Tool, plus Slipknot, Machine Head and Mastodon."
What do you call it – death metal, thrash metal? "I call it music. Good music. My wife [Amanda] calls it crap," laughs Hahnemann, whose own riffing ability is limited to the intro to "Smoke on the Water". What about his Wolves colleagues? "They think I'm weird, but they just listen to the radio stuff, chart music. I don't get it. Most people want nothing to do with my musical taste."
Neequote:
wassup?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar heb een zware kutavond
Vind jij van Slipknot? Ik kan hun oude nummers waarin de agressie gewoon uit zijn stem komt wel waarderen. Het is mij nu allemaal te soft.quote:
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoequote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij van Slipknot? Ik kan hun oude nummers waarin de agressie gewoon uit zijn stem komt wel waarderen. Het is mij nu allemaal te soft.
Dat dus. Gekeken op EL, zwaar de pest in. Naar vrienden geweest, was supergezellig. Nu weer thuis en kutgevoel komt weer keihard terugquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, is het een FeyenoorderDacht PSV.
Ik vind eigenlijk alleen Wait and Bleed goed. Live zijn ze wel vet met al die maskers en de show.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoeWel een hele goede zanger, die kerel van Stone Sour
Zeg het maar zelf. Dit is de zanger:quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zingen ze of zijn het clowns?
Eentje iig nooit meerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zingen ze of zijn het clowns?
Ah nummers als People=shit kan ik dan ook nog wel waarderen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het enige nummer van Slipknot die ik écht goed vind. Voor de rest vind ik het ook maar poser gedoeWel een hele goede zanger, die kerel van Stone Sour
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah joh, die trok zijn bek toch nooit open.
Als hij nou normaal blijft, en zich niet als een clown kleed zou ik er nog best wel naar kunnen luisteren.quote:
Owh, goed nummerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah nummers als People=shit kan ik dan ook nog wel waarderen.
Kwam laatst ook langs dit nummer over het katholiek misbruik en vond ik ook goed. Mijn muzieksmaak is eigenlijk veelte breed.
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Owh, goed nummerKende ik nog niet. Zal mijn vriendin ook wel leuk vinden denk ik. Die is soort van verliefd op Corey
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.
Apocalyptica ken ik wel ja, maar dit lied niet. Maar ik zie nu pas dat ze een album hebben met allemaal guest vocalists, best coolquote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tekst ook. Gaat zoals ik al zei over het misbruik in de Katholieke kerk, maar Apocalyptica is zelf ook wel goed.
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beterquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beter
Zie net dat het van Metallica is.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aardige band maar het origineel is natuurlijk vele malen beter
quote:
Dude, dat wist je niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie net dat het van Metallica is.![]()
Kleed Metallica zich ook zo?
Jongequote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie net dat het van Metallica is.![]()
Kleed Metallica zich ook zo?
quote:
Dudes.. ik weet echt niks van rock. Ik wist het wel, maar komt niet meteen bij mij op.quote:
Ik ook wel, vooral Eminem en Beastie Boysquote:
quote:
quote:it's like: Elvis and Johnny cash had a child.. it was raped by Metallica
Hahahaquote:
Zien er wel normaler uit ..quote:Op zondag 19 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja ook Metallica draagt Corpsepaint
Whut?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat er minder negers in hun achtertuin liggen begraven.
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4LF werkt alle stereotypen af nadat hij achter mijn muzieksmaak kwam
Toch is de Amerikaanse neger scene een stuk raarder maar dat geheel terzijde aldus mijn avatar.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik vind het 'rare' mensen. Mag toch?
Ach ja, Noorse Black Metal... Amerikaanse negers... Tomato, tomató...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is de Amerikaanse neger scene een stuk raarder maar dat geheel terzijde aldus mijn avatar.
Jij vind rockers rare mensen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik vind het 'rare' mensen. Mag toch?
vindtquote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind rockers rare mensen?
Manier van kleden vind ik raar jaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind rockers rare mensen?
Maar negers van 40 met een baseball petje, enorm wijd baseball shirt en een broek maat XXXXL is wel normaal?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manier van kleden vind ik raar ja
Sorry, maar dat leer je op de basisschool man. Stam + t .quote:
Nee ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar negers van 40 met een baseball petje, enorm wijd baseball shirt en een broek maat XXXXL is wel normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Je hebt gelijk hoor. Ik ben wat geïrriteerd door onze clubquote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry, maar dat leer je op de basisschool man. Stamp + t .
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee ook nietMaar dat heb ik ook niet gezegd.
Maar dit bijvoorbeeld:Stoer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee ook nietMaar dat heb ik ook niet gezegd.
Maar dit bijvoorbeeld:Ja dat vind ik ook niks maar de meeste rockers lopen er gewoon normaal bij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vaak in het zwart, wat ook mijn smaak niet is.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Ik ben wat geïrriteerd door onze club
In zwart lopen mag van mij, niks mis mee. Zo'n mask vind ik ook best, maar wel raarquote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niks maar de meeste rockers lopen er gewoon normaal bij hoorAlleen vaak in het zwart, wat ook mijn smaak niet is.
Moet weer opgang komen. Ben de afgelopen jaren al tamelijk veel verloren, maar vorig jaar kon je in Australie gewoon elke wedstrijd over 4,5 doelpunten doenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef msnk het volgende:
Knijn, Adelaide - Sydney both to scoreAdelaide hebben wel al een wedstrijd gespeeld midweeks (3:0 gewonnen), maar één doelpunt maken moet wel lukken thuis lijkt mij...
Ja, nu niet meerquote:Op zondag 19 februari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet weer opgang komen. Ben de afgelopen jaren al tamelijk veel verloren, maar vorig jaar kon je in Australie gewoon elke wedstrijd over 4,5 doelpunten doen
Idd, wat Guidetti deed is oliedom maar kan gebeuren. De 1 - 1 vind ik erger en volgende week zonder hem naar PSV. De anderen moeten het nu laten zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.
Maar veel erger nog dat ze zonder hem echt niets kunnen.
Zoals msnk en ik al zeiden. 10 minuten zonder spits uithouden tegen RKC hoort gewoon te lukken. Als Koeman dan Swerts erin zet... Het is kut dat hij tegen PSV niet meedoet voor jullie, maar ik geloof niet dat zijn rode kaart direct de reden van het verlies was.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jezus man. Wat een enorm slecht weer van die Guidetti.
Maar veel erger nog dat ze zonder hem echt niets kunnen.
Idd. Had dan Dani Fernandez erin gezetquote:
RKC speelde gewoon goed voetbal hoor. Sterk in duels en sterk op de posities.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals msnk en ik al zeiden. 10 minuten zonder spits uithouden tegen RKC hoort gewoon te lukken. Als Koeman dan Swerts erin zet... Het is kut dat hij tegen PSV niet meedoet voor jullie, maar ik geloof niet dat zijn rode kaart direct de reden van het verlies was.
En nu ben ik moe dus stop de discussie direct en ga verder met muziek luisteren.
De 1 is nog slechter dan de andere alleen en Feyenoorders maar op Ajax spelers afgeven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:08 schreef msnk het volgende:
Handig ook dat jullie twee Fernandezjes hebben.
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staanquote:Op zondag 19 februari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 1 is nog slechter dan de andere alleen en Feyenoorders maar op Ajax spelers afgeven.
Begin me echt ernstig te storen aan al het gezeik op Ajax het helpt niks maar ondertussen zeiken de eigen "fans" harder dan de anti Ajacieden.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staan
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax is talentloos man. Feit dat jullie geld hebben kan dat natuurlijk compenseren maar zelfs daar is tegenwoordig geen sprake van. Echt diep schamen met zo'n begroting en dan onder Feyenoord staan
Zit ik daar nu ook tussen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijk
En nu stoppen met wegdroom muziek, nog een biertje en weer posten als een semi troll.
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet dat talenten tijd nodig hebben, dat zag je bij Feyenoord heel goed. Nu een beetje bashen omdat onze talenten er niet meteen staan
Oh, nee. we worden gewoon kampioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.
Nee jij hanteert de zelfde visie. Serieus als ik op iedereen in die reeks serieus in zou moeten gaan zou ik echt gillend wegrennen.quote:
Saekerhett, Contador, Vincerussoquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij hanteert de zelfde visie. Serieus als ik op iedereen in die reeks serieus in zou moeten gaan zou ik echt gillend wegrennen.
Ik zou het eerder een collectieve wanprestatie noemen als je zover achter PSV staat. Kun je allerlei flauwe argumenten voor aandragen dat het tactisch niet goed staat maar moet je dan niet de trainer ontslaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze niet alleen 0 sturing zelfs een Janssen veranderd in een pootje waardoor Eriksen er alleen voor staan en dit kennelijk nog niet aankan. Maar nee heel het Ajax forum verketterd ook hem al bijna... Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan een groot deel van de Ajacieden in de Ajax reeks. Daarom ben ik ook zelden serieus en inhoudelijk
En nu stoppen met wegdroom muziek, nog een biertje en weer posten als een semi troll.
En ik blijf geloven in het kampioenschap! in het Feyenoord topic heet dat arrogant, maar ik vind het beter dan er in geloven na een gewonnen wedstrijd om als de week vordert steeds verder af te zwakken en een dag voor de wedstrijd ineens weer realist te zijn. Iets wat er in de Feyenoord reeks heerst.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je als geuzennaam "Godenzonen" hebt moet je niet janken als het een keer tegenzit en mensen terecht wat bashen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saekerhett, Contador, Vincerusso![]()
Smoofie sluipt er langzamerhand ook naartoe..
NubreekmijnKlomp was het volgens mij wel echt zat. Want die zie je ook zelden meer.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saekerhett, Contador, Vincerusso![]()
Smoofie sluipt er langzamerhand ook naartoe..
Nee joh gek. PSV gaat gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik blijf geloven in het kampioenschap! in het Feyenoord topic heet dat arrogant, maar ik vind het beter dan er in geloven na een gewonnen wedstrijd om als de week vordert steeds verder af te zwakken en een dag voor de wedstrijd ineens weer realist te zijn. Iets wat er in de Feyenoord reeks heerst.
Met De_Kromme als boegbeeldquote:
Die speelde toen onderaan eerste divisie... tja dan ken je zo'n club geeneens.quote:
Kijk ik ben ook een realist natuurlijk geloof ik er niet in of weet ik dat de kans heeeeeel klein is, maar waarom zou ik er niet in mogen geloven en om het negativisme een beetje te temperen het ook uitspreken.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh gek. PSV gaat gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.
Maar dat valse opportunisme is wel kansloos. Net als De Nieuwe Rotterdamse Arrogantie. Zie je bij ons in het topic ook volop.
Alsof we ff kampioen gaan wordenrighttttttt
Realisme is niets mis mee. In principe ga ik er vanuit dat wij elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker met Guidetti in bloedvorm. Maar dat is een momentopname.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die speelde toen onderaan eerste divisie... tja dan ken je zo'n club geeneens.
[..]
Kijk ik ben ook een realist natuurlijk geloof ik er niet in of weet ik dat de kans heeeeeel klein is, maar waarom zou ik er niet in mogen geloven en om het negativisme een beetje te temperen het ook uitspreken.
Ik erger mij daarentegen wel kapot aan die nieuwe generatie Feyenoorders omdat ze het tot maandag uitspreken dan realist worden om de overige dagen te klagen over Amsterdamse arrogantie
Als Ajacied wel het beste dit seizoen. Al zijn een hoop Ajacieden wel helemaal doorgeslagen door de Cruijff plannen en vechten ze inprincipe elke aankoop aan omdat er nog een geweldige jeugdspeler loopt of sterker nog MESSIAS LODEIRO!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Realisme is niets mis mee. In principe ga ik er vanuit dat wij elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker met Guidetti in bloedvorm. Maar dat is een momentopname.
Natuurlijk hoor je ook je zorgen en bezwaren te hebben. Dat hele blije carnavalsgedoetje is gewoon kansloos. Als je nu iets zegt over volgend jaar beginnen mensen te janken dat je " moet genieten" en de toekomst zien we wel
Wat ik niet begrijp is dat jullie aanzienlijk meer te besteden hebben dan een PSV en dat zij wel investeren in de juiste spelers.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ajacied wel het beste dit seizoen. Al zijn een hoop Ajacieden wel helemaal doorgeslagen door de Cruijff plannen en vechten ze inprincipe elke aankoop aan omdat er nog een geweldige jeugdspeler loopt of sterker nog MESSIAS LODEIRO!!!!!!
Natuurlijk is het ook de visie die Ajax moet aanhangen maar als iets er niet is kan je wel je ogen sluiten en maar op het beste hopen. Maar dat maakt Sigthorsson echt niet minder blessure gevoelig en De Jong een minder matige speler.
Sigthorsson is volgens mij een halfjaar fit geweest in heel zijn carriere in Nederland. Daarom was ik ook verblijd met de komst van Bulykin. Helaas heeft De Boer kennelijk zelf nooit achter die aankoop gestaan met het blinde vertrouwen in De Jong als gevolg. Al moet er wel bijgezegd worden dat ook Bulykin enige tijd geblesseerd is geweest.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat jullie aanzienlijk meer te besteden hebben dan een PSV en dat zij wel investeren in de juiste spelers.
Bedoel die Strootman en Mertens hadden toch ook prima in het ajax-systeem kunnen spelen? Waarom kies je dan voor Theootje waarvan iedereen wist dat hij buiten de provincie niet kon presteren. En die Sighurdsson was voor zijn komst toch ook super vaak geblesseerd?
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wist niet iedereen dus, hij leek een echte leider op het veld, die alles aanstuurde... dus bijna iedereen vond het een prima aankoop voor 3 miljoen.
Voor wie? In het Ajax topic schreeuwen ze dan moord en brand om Serero en Lodeiro, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd maar ook die hebben niet het niveau wat Ajax zou moeten nastreven.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.
Hij loopt momenteel alleen maar in de weg.
Klopt. Maar nog steeds hoop ik dat hij er 1 inschiet van 30 meter en weer in zichzelf gelooftquote:Op zondag 19 februari 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok. Maar zet hem er dan naast op een gegeven moment.
Hij loopt momenteel alleen maar in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |