Niet waar.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, daar staat alleen in tot wanneer
Daaromquote:
Best sneu eigenlijkquote:
Jezus.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een ban voor een Humerto Tan plaatje
Blijkbaar had Yvonne weer een trucklading aan zand in haar spleet.
Was dat niet in dat Frisotopic?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een ban voor een Humerto Tan plaatje
Blijkbaar had Yvonne weer een trucklading aan zand in haar spleet.
Alsof ik iets beters te doen heb op een brakke en voetballoze zondag waar ook nog eens bijna iedereen die ik ken dat paupercarnaval viert.quote:
Jij niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel waar.
Kan je die pop-upjes nog ergens terugvinden?
Lees dan ook eerst het hele topic door om te kijken of iemand al ergens gewaarschuwd had.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar was er al gewaarschuwd, ofzo
Topic ging te hard manquote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lees dan ook eerst het hele topic door om te kijken of iemand al ergens gewaarschuwd had.
Iddquote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef De_kromme het volgende:
Ben wel klaar met dat hele Barcelona-voetbal. Genoeg gezien dat eeuwige getik.
En scheidsrechters die het liefst helemaal niet beginnen en daarom maar op zijn minst het spel om de minuut stilleggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso Spanje
Schotland II met wat beter voetbal en meer gejank.
True, als je niet voor Barca of Real bent is er niet veel aan idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso Spanje
Schotland II met wat beter voetbal en meer gejank.
Ja, want ze moeten het wel strak houden he..quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En scheidsrechters die het liefst helemaal niet beginnen en daarom maar op zijn minst het spel om de minuut stilleggen.
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je niet voor Barca of Real bent is er niet veel aan idd.
Ooit was het een veredeld Nederlands elftal, maar het is niet voor niks dat de Barcelona reeks maar 39 topics heeft waar waarschijnlijk 15 gevuld worden door Inzanity zijn galquote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?
Vroeger was Barca wel een tof team, altijd wel een Nederlander daar.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou voor deze twee pauperclubs zijn?
Ja, want als er geen Nederlanders spelen is het niks aanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger was Barca wel een tof team, altijd wel een Nederlander daar.
Nu is het nog wel interessant hoe Afellay zich ontwikkeld, maar dat is volgend seizoen pas weer relevant.
Voor mij wel erg belangrijk ja wil ik een buitenlandse club supporten. Daarbij krijg ik het niet warm of koud bij het eindeloze rond tikken in concentratie op eigen helft dus sla ik het Spaanse voetbal meestal maar over.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want als er geen Nederlanders spelen is het niks aan
Kijk jij volgend jaar naar de trainingen van Barcelona dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu is het nog wel interessant hoe Afellay zich ontwikkeld, maar dat is volgend seizoen pas weer relevant.
Naja, destijds met van Gaal was vreselijk. Heel barcelona werd gek van zoveel nederlandersquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus wat een inspiratieloos teamquote:Op zondag 19 februari 2012 18:09 schreef msnk het volgende:
Vitesse
Kunnen niet eens met een penalty een tegengoal maken. Fucking mongolen.
Derpquote:Valencia kan vanavond in de competitiewedstrijd tegen FC Barcelona geen beroep doen op Éver Banega. De Argentijnse middenvelder heeft diverse botbreuken opgelopen, nadat hij werd aangereden door zijn eigen auto.
Banega was bij een tankstation vergeten de handrem op zijn auto te zetten en werd zodoende door zijn eigen auto geraakt. Daarbij liep de speler diverse botbreuken op, waardoor hij de komende zes maanden niet kan voetballen.
Nee dat rijtje is dood, gecondoleerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
Pfff, kom op Stuttgart en Villarreal. Maak 's een goal!!!
Uhmm.... Hoe maakt een middenvelder twee eigen doelpunten in één wedstrijd?quote:L. Bridcutt (OG) 44' 2 - 1
L. Bridcutt (OG) 71' 4 - 1
5-1 en 3 eigen goals zelfs. De Heer Bridcutt is niet de enige Liverpool fan binnen het teamquote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhmm.... Hoe maakt een middenvelder twee eigen doelpunten in één wedstrijd?
Heeft hij een Liverpool-pyjama of zo?
twitter:dalejohnsonESPN twitterde op zondag 19-02-2012 om 19:02:21Liam Bridcutt has almost scored as many goals for Liverpool as Andy Carroll. reageer retweet
Haha meen je nietquote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5-1 en 3 eigen goals zelfs. De Heer Bridcutt is niet de enige Liverpool fan binnen het teamOok echt binnen 4 minuten 2 eigen goals
Edit: Stuttgart gescoord er is hoop voor je.
Ah je speelt ze allemaal los van elkaar en niet in rijtjes? Dat houd ik nooit vol ik raak altijd ongeduldig om vervolgens alles te verliezenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:07 schreef msnk het volgende:
[..]twitter:dalejohnsonESPN twitterde op zondag 19-02-2012 om 19:02:21Liam Bridcutt has almost scored as many goals for Liverpool as Andy Carroll. reageer retweet
Haha meen je nietHij voelde zich buitengesloten of zo?
JeujHad both to score, dus Hannover - Stuttgart is binnen
Nu Villarreal dus nog. En Besiktas zou ook wel fijn zijn
Geen combi hoor
In het begin deed ik ook alles in rijtjes, maar als je dan ziet dat je er steeds 1 of 2 fout hebt... Dan is het logisch om ze los te gaan spelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah je speelt ze allemaal los van elkaar en niet in rijtjes? Dat houd ik nooit vol ik raak altijd ongeduldig om vervolgens alles te verliezen
Mja, jammer dat VR er niet gewoon ééntje inprikt, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real Mallorca 4 - 0 Villarreal
Vallen wel genoeg doelpunten op dat eiland.
Ja en Stekelenburg de 0 gehouden. Dit is een teken Ajax wordt kampioen zoals verwacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja, jammer dat VR er niet gewoon ééntje inprikt, zou wel leuk zijn
Suaréz ook een doelpuntje meegepikt heeujjj
Veel succesvolle (oud-)Ajacieden vandaag
Sowieso.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Stekelenburg de 0 gehouden. Dit is een teken Ajax wordt kampioen zoals verwacht.
Hij houdt het inderdaad wel geconcentreerd vol.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Taiwanees/Chinese-Amerikaan.
Kijk wat hij kan:
[ afbeelding ]
Negers zijn sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Derrick Rose>>>Taiwanees Chinees Amerikaans gedoe
John wall is 10 beter manquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Derrick Rose>>>Taiwanees Chinees Amerikaans gedoe
Ehh... Wtf is dit?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Basketballer die ik ken
Geef een goede youtube video.quote:
Tik gewoon john wall inquote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef een goede youtube video.
Ik kijk nooit naar onbekende clubs
Ja maar je moet een goede gezien hebben dat je zo denkt. Er zijn er te veel.quote:
Volgend seizoen voor 40 mil weg.quote:
Voor Turkse katties?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
Terechte klachtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
quote:De laatste statusupdate van Ayse Dilara Sahin uit Turkije is letterlijk haar laatste geweest. De 20-jarige postte afgelopen week alleen het woord 'dood' op haar Facebookpagina. Ongeruste familie die op onderzoek uitging, vonden haar bewusteloos in haar woning.
De jonge vrouw werd onmiddellijk in het ziekenhuis behandeld, maar ondanks alle inspanningen overleed ze. Uit de autopsie is naar voren gekomen dat ze cyanide had ingenomen. Dit had ze bij een juwelier gekocht onder het voorwendsel het middel voor haar studie biologie nodig te hebben. Naar alle waarschijnlijkheid had de vrouw relatieproblemen.
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rocktquote:
Wat moet ik met die link?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rockt
Maar moet toegeven dat het erg is, maar snap nooit dat dit soort dingen in het nieuws komen. Welke familie lid brengt dit uit. Respectloos.
Waarom gebruik je Chrome?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan ik er in chrome voor zorgen dat een popup altijd op de voorgrond blijft?
Maar is het beter dan Firefox ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat het kan, waarschijnlijk.
Geen idee, gebruik geen firefox.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Omdat Chrome baas is he.quote:
Chrome is sneller en minder zwaar wanneer het draait. Maar volgens mij is nieuwe firefox niet meer zo zwaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Blijft traag en lomp.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef msnk het volgende:
Een stuk minder zwaar een veel stabieler nu ja.
alleen op oude systemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |