Ja maar je moet een goede gezien hebben dat je zo denkt. Er zijn er te veel.quote:
Volgend seizoen voor 40 mil weg.quote:
Voor Turkse katties?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
Terechte klachtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf weer eens MSN gedownload. Dat ziet er echt niet meer uit
quote:De laatste statusupdate van Ayse Dilara Sahin uit Turkije is letterlijk haar laatste geweest. De 20-jarige postte afgelopen week alleen het woord 'dood' op haar Facebookpagina. Ongeruste familie die op onderzoek uitging, vonden haar bewusteloos in haar woning.
De jonge vrouw werd onmiddellijk in het ziekenhuis behandeld, maar ondanks alle inspanningen overleed ze. Uit de autopsie is naar voren gekomen dat ze cyanide had ingenomen. Dit had ze bij een juwelier gekocht onder het voorwendsel het middel voor haar studie biologie nodig te hebben. Naar alle waarschijnlijkheid had de vrouw relatieproblemen.
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rocktquote:
Wat moet ik met die link?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turken op FOK! #660 Waar iedereen Turkse genen rockt
Maar moet toegeven dat het erg is, maar snap nooit dat dit soort dingen in het nieuws komen. Welke familie lid brengt dit uit. Respectloos.
Waarom gebruik je Chrome?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan ik er in chrome voor zorgen dat een popup altijd op de voorgrond blijft?
Maar is het beter dan Firefox ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat het kan, waarschijnlijk.
Geen idee, gebruik geen firefox.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Omdat Chrome baas is he.quote:
Chrome is sneller en minder zwaar wanneer het draait. Maar volgens mij is nieuwe firefox niet meer zo zwaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar is het beter dan Firefox ofzo?
Blijft traag en lomp.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef msnk het volgende:
Een stuk minder zwaar een veel stabieler nu ja.
alleen op oude systemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |