Ik had dat meer bij Sara en Arie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef Elusive het volgende:
bij de lama's zapte ik altijd weg als ruben in beeld kwam, brrr
o god, saraquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had dat meer bij Sara en Arie.
Website.quote:
Holland got Talent maar dan op Internet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Website.
Mensen kunnen daar ideeen over een TV show uitleggen.
Anderen 'liken' het.
En dan hopen dat iemand in TV land opgepikt en er veel geld verdiend kan worden.
Oei, ik ga een blokje om.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
WELCOME TO THE JUNGLE!!112
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Hazes man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten inzamelen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef Elusive het volgende:
oh god ik heb nu al plaatsvervangende schaamte
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef padlarf het volgende:
nou ben benieuwd of dit weer net zo pijnlijk wordt
Ja, zn moeder.quote:
Zelfs zij lacht nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Waar is Claudia als je haar nodig hebt?
Volgens mij was dat een ander.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze kneus was er laatst toch ook al?
Nee.quote:
nee deze was er al eensquote:
ja dat idee heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ik dit gozertje 2 weken terug ofzo ook gezien heb in DWDD
Bij de kapster.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Waar is Claudia als je haar nodig hebt?
Heel vreemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Geen woord over Anil? Was wel een verschillige gozer.
Vet dun ja!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef StephanL het volgende:
Damm die Valentijn![]()
Vet dunne benen. Volgens mij een vet percentage van 2 a 3 procent ofzo.
Wel leuker dan JJ van der Wal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Hij is leuk. Die hongen heeft toekomst.
Let op mijn woorden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Claudia heeft een goede bos hout voor de deur
Misschien een vergelijkende warentestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:45 schreef pberends het volgende:
ALDI introduceert eigen smartphones
Ik mag toch aannemen dat Alexander Klopping binnenkort ALDI-smartphones gaat promoten in DWDD? Anders is die vuile klootzak wel erg partijdig.
quote:Te gast in de uitzending van maandag 20 februari zijn: Ron Fouchier, Ben Crul, Jannetje Koelewijn, Peter Vandermeersch, Rutger Castricum. Muziek is er van Case Mayfield en tafelheer is Jan Mulder.
Uit het land met die vent, die gozerd van de Volkskrant is veel interessanter.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Peter Vandermeersch, wat een vervelende eikel is dat.
DWDD recordingquote:
Kan die zingen?quote:
Nee, maar de ander, Peter Vandermeersch, ook niet, dus dat valt niet zo op.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zal zichzelf wel uitgenodigd hebben inmiddels...
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Misschien wel leuk om een actuele opera te houden over de rise & fall van Job.
Alleen als hij het Apple logo op zijn laptop nog groter in beeld mag brengen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:45 schreef pberends het volgende:
ALDI introduceert eigen smartphones
Ik mag toch aannemen dat Alexander Klopping binnenkort ALDI-smartphones gaat promoten in DWDD? Anders is die vuile klootzak wel erg partijdig.
Komt erbij programma's als DWDD nooit echt goed uit.quote:
Apple geeft iPhone-bezitters 15 dollarquote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen als hij het Apple logo op zijn laptop nog groter in beeld mag brengen.
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Norrage het volgende:
Dan zijn de DWDD recordings die al gepland zijn waarschijnlijk een redding
twitter:dwdd twitterde op maandag 20-02-2012 om 17:07:13Frénk vd Linden,Felix Rottenberg,Ben Crul,Jannetje Koelewijn,Peter Vandermeersch,Rutger Castricum,Case Mayfield,Jan M http://t.co/1H3eu72O reageer retweet
Zo'n lekkere hunk is het nu toch ook weer niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef jcdragon het volgende:
Jannetje Koelewijn, journaliste die lekte over Prins Friso.
Inderdaad, ik zie die Felix alweer helemaal voor mequote:Op maandag 20 februari 2012 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Het moet ook gewoon niet een hele uitzending over Cohen gaan.
Hij is gestopt, we weten allemaal waarom, hij heeft gefaald en er is nog geen opvolger bekend voorlopig.
Daar hoef ik geen 'Cohen ronde 3' voor te zien vanavond, waarin die Rottenberg weer met z'n arrogante kop z'n mening geeft.
Ehmquote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n lekkere hunk is het nu toch ook weer niet?
Ahja..als je er zo uitziet, lek je al gauw over een vent.quote:
Precies. En daarna een heel verhaal dat de PVDA geen duidelijke koers meer heeft, dat het allemaal prutsers zijn daar nu en dat er een sterke nieuwe leider nodig is.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie die Felix alweer helemaal voor me.
DIT-ZAG-JE-AAN-KO-MEN *met priemend vingertje
okquote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nu trouwens vaak genoeg gehoord dat er pas over een week iets te zeggen is over de situatie van Friso. Dus tot dan wil ik niets meer horen over die roekeloos skiënde playboy, ja.
Eigen schuld, dikke bult.
Bedankt voor het begrip.quote:
Je weet niet of hij een dikke bult heeft omdat ie wellicht een helm droeg.quote:
Zou wel verschillig zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
PVDA van begin tot einde vandaag?
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Och jee die gek. We vermoorden bejaarden in Nederland.
Ja, Mart Smeets schijnt ook bandjes om zijn pols te hebben met 'euthanaseer mij', maar die leest niemand.quote:
Eh... ja toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij denk dus dat bejaarden planmatig worden uitgeroeid?
Die leent hij allemaal van zijn vrouw.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Frenk heeft wel een fijne neus voor kekke hempies.
gelukkig maar, ik snap het echt niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ja hoor, Felix gaat het weer even duiden voor ons, simpele zielen.
Ach ja, weet je meteen wat je aan zijn mening hebt hequote:Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef Tokus het volgende:
The Good the Bad & The Ugly een matige spaghettiwestern??? WTF???
Vriend van de oranjes hequote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef chufi het volgende:
Wel goed van Cohen dat ie zo door zn aftreden de aandacht voor het Lech-gehalte weet af te leiden
Wat een monster is dat inderdaad, zelfmoordneigingen als ik daar langer dan 10 seconden naar moet luisterenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:44 schreef alors het volgende:
Zag ik daar nou Hamer? Doe normaal manpleaseee
Dan hebben we in ieder geval de komende 2 jaar niets meer te duchten van de PvdA.quote:
Hoezoquote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan hebben we in ieder geval de komende 2 jaar niets meer te duchten van de PvdA.
Goed punt!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:36 schreef arucard het volgende:
Sinds wanneer is The Good, The Bad The Ugly matig?
Bestaan die nog bij de PVDA?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vertegenwoordigt de Amsterdamse grachtengordel...de PvdA heeft iemand van het volk nodig.
Frans Timmermans vind ik wel een heel geschikt iemand die niet die grachtengordel uitstraling heeftquote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vertegenwoordigt de Amsterdamse grachtengordel...de PvdA heeft iemand van het volk nodig.
Serieus? Hij is wel een soort gordeldier.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Frans Timmermans vind ik wel een heel geschikt iemand die niet die grachtengordel uitstraling heeft
Dan wordt het dus een SP light. Ik weet niet of dat voor de PVDA gaat werken, Spekman heeft minder charisma dan Roemer.quote:
Elitaire lul.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Frans Timmermans vind ik wel een heel geschikt iemand die niet die grachtengordel uitstraling heeft
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Felix faalt net zo hard als Cohen
datquote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Modus het volgende:
Rutger.. Wat een stakker is het toch. Zooooo nep.
Een Peter R. de Vriesje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |