Ik ging net bijna dood toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef Specularium het volgende:
Tering, wat is dit voor grafherrie?
Het doet alle eerdere 'opera's' verbleken.
Herman van der Zandt, wat een droogkloot-baasquote:
Straks is er geen TVDDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Specularium het volgende:
Gaat DWDD nog wel door nu na die ramp met het Koninklijk Lid?
Ik verwacht een TVDD met lawine-bloopersquote:
En een subtiele LuckyTV natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht een TVDD met lawine-bloopers.
quote:- Frénk van der Linden, Prem Radhakishun en Jan Mulder over de crisis binnen de PVDA.
- 'Geluk is een jurk'. We bespreken de favoriete jurken van hoofdredacteur Elle Cécile Narinx, model Valentijn de Hingh en presentatrice Annemarie Oster.
In De Week Draait Door:
-Alle oorspronkelijke leden van Guns N' Roses komen weer bij elkaar in april, voor de ceremonie die wordt gehouden omdat de band wordt opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. Roel van Velzen is groot fan.
-Ruben Nicolai vertelt over nieuw platform voor film- en tvprojecten van zijn hand en we sluiten de week af met stand-up comedian Pieter Derks.
Muziek is er van VanVelzen, tafeldame is Claudia de Breij.
Leuke woordgrap.quote:Roel van Velzen is groot fan.
"Hey Friso, ken je me nog?"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Lucky TV durft in te spelen op de actualiteit...
Zeker, maar ik denk eigenlijk van niet. Iemand ligt zwaargewond in het ziekenhuis, dat is niet echt iets om grapjes over te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Lucky TV durft in te spelen op de actualiteit...
Dat zeg ik, straks laten ze Roel een extra emotioneel liedje doen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de stand-up die vanavond komt, niemand die lachtof hij moet stukken beter zijn dan zijn voorgangers.
Ik doelde niet eens op de gebeurtenissen van vandaag, maar meer op het feit dat het altijd zo tenenkrommend slecht is, dat sowieso al niemand lacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik, straks laten ze Roel een extra emotioneel liedje doen ofzo.
Ze zouden inmiddels beter moeten weten. Zoiets werkt niet in een programma over de waan van de dag waar alles precies 1 minuut mag duren en afgeraffeld of overschreeuwd wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de stand-up die vanavond komt, niemand die lachtof hij moet stukken beter zijn dan zijn voorgangers.
is een heldquote:
Jawel, met als hoogtepunt de live staatsbegrafenis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is triest voor Friso en zijn familie, maar hopelijk gaan we het niet de hele week daarover hebben...
Erben Wennemars kent Friso goed heb ik gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is triest voor Friso en zijn familie, maar hopelijk gaan we het niet de hele week daarover hebben...
Jeroen Krabbe ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Erben Wennemars kent Friso goed heb ik gehoord
Je kende het filmpje nog niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest toch wel even op mijn dijen kletsen hoor
Moet ie maar niet van de belastingcenten van Henk en Ingrid gaan skiën in barre tijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee man nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kende het filmpje nog niet?
Dat is hetzelfde als kiezen tussen kanker en aids.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heerlijk verfrissend Claudia na Yvon
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heerlijk verfrissend Claudia na Yvon
Dat is die Valentijn toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Dat ziet er niet uit als een meisje achter hem.
Frénk!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het niet over friso? Valt me tegen van DWDDD...
Ik denk dat-ie alle auto's wil verbieden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van hem zou ik wel een tweedehands auto kopen.
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie alle auto's wil verbieden.
Kansloos dat mensen daar dan ook zo op gaan zeiken. Heerlijke parodie. Die mensen snappen helemaal niet waar ze over klagenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:
Zo dit was wel ff geniaal voor de verandering.
Dat ligt aan de mensen die in Nederland mode prediken. Ouwe suffe wijven en jonge latente homo's. Geen enkel leuk, eigenzinnig type.quote:
Hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Cecile wel iets geils hebben..
Over wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kansloos dat mensen daar dan ook zo op gaan zeiken. Heerlijke parodie. Die mensen snappen helemaal niet waar ze over klagen
Van het woord eigenzinnig krijg ik een beetje jeuk eerlijk gezegd. Maar mij interesseert het helemaal geen bal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen die in Nederland mode prediken. Ouwe suffe wijven en jonge latente homo's. Geen enkel leuk, eigenzinnig type.
Gelukkig mag ze nu weer hip zijn want het mag nu weer boven de 30.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Cecile wel iets geils hebben..
Jan Smit zit ook in de mode.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen die in Nederland mode prediken. Ouwe suffe wijven en jonge latente homo's. Geen enkel leuk, eigenzinnig type.
Eigenzinnig is voor mensen die wanhopig op zoek zijn naar een eigen plekje in de samenleving.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Van het woord eigenzinnig krijg ik een beetje jeuk eerlijk gezegd. Maar mij interesseert het helemaal geen bal.
Wel een toffe bril die ouwe
Mensen die voetbal leuk vinden vinden het ook belangrijk in wat voor tenue er gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
Voor al die mensen die elke keer als het over voetbal gaat direct 'Voetbal' roepen:
Mode
Eigenzinnig is dus die ouwe met die bril uit het filmpje. Die heb je in Nederland niet. Allemaal saaie kuddejournalisten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Van het woord eigenzinnig krijg ik een beetje jeuk eerlijk gezegd. Maar mij interesseert het helemaal geen bal.
Wel een toffe bril die ouwe
Ja maar om dat nou mode te noemen..het modelletje gaat, met kleine aanpassingen, toch al een jaar of 120 mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die voetbal leuk vinden vinden het ook belangrijk in wat voor tenue er gespeeld wordt.
Het is wel van een hele bekende ontwerperquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef tong80 het volgende:
Een jurk van 1500 euro.
Wijven die zich laten oplichten.
duur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat mantelpakje?
De exorbitante prijsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Eeh, niets?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Klopt, bij de C&A hangen dezelfde mantelpakjes...daar kosten ze 50 euro...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Ja.quote:
Ja, en nu iets er tussen in.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Strani het volgende:
Mode is voor mensen die er precies zo uit willen zien als anderen en daar belachelijk veel geld voor over hebben.
Dat was de vorige keer dat hij/zij er was vermeld meen ik.quote:
Kansloos dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Adelante het volgende:
little black dress wist ik zelfs mattijs
Bij deze vind ik die punt vreselijk. Is toch weer een beetje in stijl met haar haar en strenge uiterlijk.quote:
ik denk niks meer na de operatiequote:
Bungelowtent dan maar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
2 meter 38 zijn en het dan nog over een jurkje hebben..
Eerste 4 albumsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef borisz het volgende:
GnR.
Althans het werk van de vorige eeuw
Ik vond November Rain ook wel mooi.quote:
Idem met Estranged er meteen achter aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond November Rain ook wel mooi.
Headbangen op GnR.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Elusive het volgende:
ik was vroeger altijd axlbandera om de hoofd knopen en maar headbangen
Ze steekt hem gelijk lek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Je zult een bal in haar achtertuin schieten en moeten aanbellen of ze 'm teruggooit
Wie is de mol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Waar was dat bij? Schakel net in, maar kan wel herinneren dat ik dit ergens heb gehoord.
Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Waar was dat bij? Schakel net in, maar kan wel herinneren dat ik dit ergens heb gehoord.
Wie is de mol, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw bij Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Het ging net.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef Adelante het volgende:
hadden ze wat klei over voor van velsen?
Ze moesten een klein plaatsje vullen in het museumquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
zijn er bezuinigingen bij madame tussaud ofzo ?
Bijna alles komt via internet en niet meer via de tv, zoals ooit de bedoeling was van DTDD.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat filmpje van die aap komt van dumpert
madam too smallquote:
I see What you did therequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |