Ik ging net bijna dood toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef Specularium het volgende:
Tering, wat is dit voor grafherrie?
Het doet alle eerdere 'opera's' verbleken.
Herman van der Zandt, wat een droogkloot-baasquote:
Straks is er geen TVDDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Specularium het volgende:
Gaat DWDD nog wel door nu na die ramp met het Koninklijk Lid?
Ik verwacht een TVDD met lawine-bloopersquote:
En een subtiele LuckyTV natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht een TVDD met lawine-bloopers.
quote:- Frénk van der Linden, Prem Radhakishun en Jan Mulder over de crisis binnen de PVDA.
- 'Geluk is een jurk'. We bespreken de favoriete jurken van hoofdredacteur Elle Cécile Narinx, model Valentijn de Hingh en presentatrice Annemarie Oster.
In De Week Draait Door:
-Alle oorspronkelijke leden van Guns N' Roses komen weer bij elkaar in april, voor de ceremonie die wordt gehouden omdat de band wordt opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. Roel van Velzen is groot fan.
-Ruben Nicolai vertelt over nieuw platform voor film- en tvprojecten van zijn hand en we sluiten de week af met stand-up comedian Pieter Derks.
Muziek is er van VanVelzen, tafeldame is Claudia de Breij.
Leuke woordgrap.quote:Roel van Velzen is groot fan.
"Hey Friso, ken je me nog?"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Lucky TV durft in te spelen op de actualiteit...
Zeker, maar ik denk eigenlijk van niet. Iemand ligt zwaargewond in het ziekenhuis, dat is niet echt iets om grapjes over te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Lucky TV durft in te spelen op de actualiteit...
Dat zeg ik, straks laten ze Roel een extra emotioneel liedje doen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de stand-up die vanavond komt, niemand die lachtof hij moet stukken beter zijn dan zijn voorgangers.
Ik doelde niet eens op de gebeurtenissen van vandaag, maar meer op het feit dat het altijd zo tenenkrommend slecht is, dat sowieso al niemand lacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik, straks laten ze Roel een extra emotioneel liedje doen ofzo.
Ze zouden inmiddels beter moeten weten. Zoiets werkt niet in een programma over de waan van de dag waar alles precies 1 minuut mag duren en afgeraffeld of overschreeuwd wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de stand-up die vanavond komt, niemand die lachtof hij moet stukken beter zijn dan zijn voorgangers.
is een heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |