Wat vinden jullie ervan?
Ze staan op 9-18 in paradiso.
[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 05-09-2000 15:14]
Aangezien het nu de superclip is bij tmf zullen er wel meer mensen van gehoord hebben.
Voor de rest nog niets van hun gehoord. Maar wat een onwijs lekker nummer is dit!
'When a Biloxi, Mississipi rock radio station took a chance two years back and added a song by a local band to it’s playlist, the listener response was phenomenal. The band was 3 Doors Down and the tune was “Kryptonite.” As other stations followed suit, the success of the song earned the group a local following throughout the Deep South, which brought major labels calling. The resulting Paul Ebersol (Sister Hazel) produced debut album, The Better Life, is a solid batch of somewhat anonymous (think Seven Mary Three or The Toadies) yet adept modern rock.
The group’s singer and onetime drummer Brad Arnold adds personality to the best moments of The Better Life, while the kit work of his replacement Richard Liles is noticeably solid throughout much of the disc. The intertwined guitars of Matt Roberts and Chris Henderson and the bottom heavy sounds of founding bassist Todd Harrell—evidently weaned on groups like Metallica, Pearl Jam and, more recently, Creed—aren’t exactly innovative, but nonetheless pleasing to the ears.
The monster hit “Kryptonite” cooks like Emeril Lagasse, as do bone crunching cuts like “Smack,” and “By My Side.” “Loser” is a contagious exercise in self-loathing, while “Not Enough” is a straightforward example of commercial rock. The STP-flavored riffage of “Duck And Run” is a highlight despite it’s dark and dejected message, evidenced by Arnold’s lyrics (“This world cannot bring me down/because I’m already here.”)
The reflective and striking ballad “Be Like That,” with pop-crossover written all over it, is the obvious contender for next single. And betting by the instant reaction their music has earned them thus far, it’s doubtful that 3 Doors Down will be going away any time soon.'
review komt van http://www.music.com
Wist niet dat het nieuw was. Maken ze toch nog goede muziek nu dan?
quote:Tuurlijk wel, je moet gewoon goed zoeken.
Op 27 september 2000 18:06 schreef Uiruru het volgende:
Wist niet dat het nieuw was. Maken ze toch nog goede muziek nu dan?
quote:Zeker, maar waarom heeft niemand dat echt goed door?!?!?!?!
Op 05 oktober 2000 12:46 schreef Arcee het volgende:
Shit man, Kryptonite kickt ècht wel ass!!
quote:Ja, dat heb je soms. Weet je zeker dat 't een hit wordt, wordt 't niks. Maar goed, maakt 't uit, ik vind 'm gaaf. Vooral die scheurende gitaar in 't refrein is echt retegaaf!!
Op 05 oktober 2000 19:31 schreef RemCow het volgende:
Zeker, maar waarom heeft niemand dat echt goed door?!?!?!?!
Album is vast wel op napster te krijgen.
en anders ... *wijst naar bloemetje*
(ik ga er wel heen denk ik, vind de nieuwe cd vet! )
quote:Ik heb ze zelf (nog) niet live gezien, maar ik heb gehoord dat ze live erg goed zijn. Misschien ga ik ook wel naar 013
Op donderdag 30 januari 2003 15:57 schreef Frenkel het volgende:
26 Maart komt 3 Doors Down naar 013 in Tilburg
Heeft iemand ze al ooit eerder live gezien?
Ik vraag me af of ze live ook goed zijn(ik ga er wel heen denk ik, vind de nieuwe cd vet!
)
quote:Muzikaaltechnisch kunnen ze bijna niet afgaan. Ik ken veel mensen die met 3 Doors Down oefenen voor hun A-diploma
Op donderdag 30 januari 2003 15:57 schreef Frenkel het volgende:
26 Maart komt 3 Doors Down naar 013 in Tilburg
Heeft iemand ze al ooit eerder live gezien?
Ik vraag me af of ze live ook goed zijn(ik ga er wel heen denk ik, vind de nieuwe cd vet!
)
Zal trouwens es wat van dat nieuwe album checken...
Groetjes, Irma
quote:Flink wat pics
Op donderdag 6 februari 2003 12:43 schreef irma_3dd het volgende:
Dus hier zitten al die andere 3DD fans!!!
Ik ben al jaren fan, maar kan maar weinig andere nederlanders vinden die ze ook leuk vinden.
Tot nu toe heb ik ze 9 keer gezien en in maart hoop ik naar 5 concerten te gaan (ga ook naar Luxemburg, Brussel en Keulen)
Beetje overdreven misschien, maar ik heb't geluk gehad bevriend te raken met de band, het zijn echt fantastische gozers! Dus probeer ik ze zo vaak mogelijk te zien
Maar leuk om te lezen dat er nog meer mensen naar de nederlandse concerten gaan!
Wil je meer info over 3DD (of gewoon leuke foto's zien)? Neem dan eens een kijkje op mijn website:
http://www.kryptonic77.comGroetjes, Irma
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef Dizer het volgende:
Vooral when I'm gone is supergweldig gewoon!!
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:19 schreef punkchic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor 3 doors down bij 3fm
Ik heb ook kaartjes gewonnenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:19 schreef punkchic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor 3 doors down bij 3fm
Idd typisch jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat dit topic al 5 jaar loopt en nauwelijks op gang komt
3 Doors Down is gewoon een hele goeie band, Let me go is een erg goeie plaat.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat dit topic al 5 jaar loopt en nauwelijks op gang komt
Dan moeten we er wat aan gaan doen, vinden jullie niet?quote:
Thx!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:voor Dizer
Ik vind Away from the sun iets beter dan Seventeen Day's. Mijn All time favourite is When I'm Gone...
Daar wil ik dus zeker bij zijn!quote:Op maandag 4 april 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Ze komen weer naar Nederland!!
Volgens insiders bij 013 komen ze op 8 juni of zo!
Nou, ik vind het nou niet bepaald een band voor breezersletjes, qua looks dan....quote:Op maandag 4 april 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
Alleen ben ik bang voor de schreeuwerige breezer****jes
Nee maar je hebt altijd van die dozen van "ik vind die eerste single here without you zo cool" en "Brad is zooooooooo'n lekker ding"....redelijk irritantquote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nou niet bepaald een band voor breezersletjes, qua looks dan....
Ik had ook wel graag gegaan, maar ik ga 'helaas' de volgende ochtend vroeg vanuit duitsland naar Rome....Vervelend....quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
ha eindelijk op ticketservice....20 euro exclusief servicekosten....ik vind dat een mooie prijs![]()
![]()
[Johan Cruijf]quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:43 schreef Aventura het volgende:
Dat nieuwe nummer 'Let me Go' klinkt best lekker!
Het lijkt het zoveelste 13-in-een-dozijn US bandje, maar ik vind hun muziek toch een bepaalde klank hebben, iets speciaals, kan het niet benoemen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[Johan Cruijf]
Maar ja da's logisch
[/Johan Cruijf]
Nee even serieus. Ze maken echt fantastische nummers (Ik ben niet onpartijdig ofzo) en ik vind het echt jammer dat ze nog niet echt doorgebroken zijn.
Ik zie trouwens op de ticket dat het gesponsord wordt door Stenders Vroeg
*eensch*quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nogal weg van hun lyrics. Spreken mij enorm aan. En de stem van Brad Arnols is gewoon
Kryptonite blijft een klassieker, maar imo niet de beste! Was hier misschien toen der tijd een hit maar ik vind Away From The Sun veel beter.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind alleen Cryptonite & Here without you goed, de rest vind ik maar matigjes. Maar k ga de komende tijd wat meer luisteren van hun en misschien ga ik dan ook nog wel naar dat concert...
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zo, mijn eerste berichtje hier op dit fok-forum
3 Doors Down vind ik echt goed, ik ga ze 8 Juni voor het eerst LIVE zien!!! Ik verheug me er nu al op.
Valt wel mee toch? Zolang ze maar geen reklmae voor maken op TMFquote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed het gaat toch weer gehyped worden door Yorin wat eik wel jammer is. Krijg je weer allemaal van de schreeuw"meisjes"
Uuhm, 3 doors down staat bij mij echt op nummer 2 als het komt op Live bands!quote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gelezen dat ze Live echt heel goed zijn dus dat wordt top, alleen nog ff wachten...
Ik ben uberhaupt allang niet meer naar een concert geweest, ik kom er pas achter als alles is uitverkochtmaar dit keer was ik er dus lekker op tijd bij
![]()
Och een paar pubers is op zich niet erg, maar het moet geen brugklas worden, dat KAN ECHT NIET, maar ik denk dat het wel meevalt toch?quote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed het gaat toch weer gehyped worden door Yorin wat eik wel jammer is. Krijg je weer allemaal van de schreeuw"meisjes"
Die nummer 3 in je lijstje is mij onbekend.quote:Op zondag 17 april 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, 3 doors down staat bij mij echt op nummer 2 als het komt op Live bands!
Top3:
1 Matchbox Twenty
2 3 Doors Down
3 Alter Bridge
Das de band Creed maar dan met een andere zangerquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Die nummer 3 in je lijstje is mij onbekend.
Ik heb kaartjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gelezen dat ze Live echt heel goed zijn dus dat wordt top, alleen nog ff wachten...
Dat denk ik nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zolang ze maar geen reklmae voor maken op TMF
Ik hoop het want daar ga ik geen 1,5 uur voor rijdenquote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Och een paar pubers is op zich niet erg, maar het moet geen brugklas worden, dat KAN ECHT NIET, maar ik denk dat het wel meevalt toch?
En ook ik ga naar 3 doors down.quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef wendywendy het volgende:
Is het concert van 8 juni al uiterverkocht? Hoop van niet, aangezien ik met collega's mee kan.
Wat je mag verwachten:quote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb 4 CD's van ze geloof ik, maar welke nummers/CD kan ik verwachten op het concert? Zullen ze Kryptonite spelen?.
Ooh beter!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat je mag verwachten:
Kryptonite
Loser
Be Like That
Going Down In Flames
Ticket To heaven
Away From The Sun
Here Without You
Fathers Son
Let Me Go
Right Were I Belong
Landing In London
En nog wat natuurlijk
Moet je nagaan dat ik om half 11 al aan het stressen was of er nog kaarten waren omdat het om 10.00 in de vvk was gegaanquote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is het nou al uitverkocht, volgens mij niet... straks gaat het niet door omdat er niet genoeg kaartjes zijn verkocht ofzo... Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar je zou toch verwachten dat zoiets allang uitverkocht had moeten zijn? Of wat?
quote:Kaartje werd voor me gekocht, ik hoefde de deur niet daarvoor uit![]()
''Down poison'' vergeten bij the better life.quote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kryptonite blijft een klassieker, maar imo niet de beste! Was hier misschien toen der tijd een hit maar ik vind Away From The Sun veel beter.
Wat mij betreft nummers die uitspringen zijn:
The Better Life
Kryptonite
LoserBe Like That
Away From The Sun
When I'm GoneAway From The Sun
The Road I'm On
Changes
This Time
Seventeen Days
Right Were I BelongBe Somebody
Landing In London
The Real Life
Father's Son
Nummers metzijn qua lyrics echt imo de beste en spreken mij enorm aan!
Offtopic: Ik vind dat nummer van Guus Meeuwis best wel leukquote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jammer voor jou......![]()
Maar eeh, uitverkocht iddMooi!
Nu wachten.........................................
Weet je wat ik pas stom vind, dat zo'n figuur als Guus M, zo'n verouderd wannabee studentje, op nummer 1 staat in de lijsten...... ik snap dat niet hoorDie man is toch al jaren uit
, naja 't zal wel
[afbeelding]
Da\t had ik dus met Coldplay.. dacht nog wel even een paar dagen te kunnen wachten om eens rond te vragen wie mee willen.. Nou vergeet het maar!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef TheVulture het volgende:
KUT wil ik kaarten bestellen via Mojo.nl: UITVERKOCHT!!!
En dat allemaal omdat ik op een vriend van me moest wachten....
Ja hallo, stond een vriend van me in de rij voor het postkantoor voor Coldplay kaartjes voor ons, nou stond ie al om kwart voor tien en om 10 uur ging de deur open. Netjes in de rij, wordt er 5 minuten later geroepen dat er geen staan kaartjes meer zijn. Een kwartier later was het concert helemaal uitverkocht. Gelukkig (alhoewel) toch nog zitkaartjes kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Da\t had ik dus met Coldplay.. dacht nog wel even een paar dagen te kunnen wachten om eens rond te vragen wie mee willen.. Nou vergeet het maar!. Hoorde later dat een vriendin er ook dolgraag heen wilde, maar ook niemand kon vinden!
(hoor je dan net een dag te laat).
Volgende keer bel ik gelijk rond wie er mee willen als ik naar n concert wil..
Ik had van iemand van FOk! een linkje gekregen waar je via internet zo kon bestellenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo, stond een vriend van me in de rij voor het postkantoor voor Coldplay kaartjes voor ons, nou stond ie al om kwart voor tien en om 10 uur ging de deur open. Netjes in de rij, wordt er 5 minuten later geroepen dat er geen staan kaartjes meer zijn. Een kwartier later was het concert helemaal uitverkocht. Gelukkig (alhoewel) toch nog zitkaartjes kunnen bemachtigen
Uuuhm, neequote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm zit me net te bedenken dat ik mijn foto's van het 3FM optreden nog helemaal niet online heb staan....jij had ze toch wel gezien Diz? Had ze zeker over MSN gegooid?
D'ohquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik had van iemand van FOk! een linkje gekregen waar je via internet zo kon bestellen.
Als je dan eens online kwam.......zeker weer druk aan het ebayenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuuhm, neeIk heb alleen de foto's van Lieke
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als je dan eens online kwam.......zeker weer druk aan het ebayen![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom zijn jullie zo bang dat het niet uitverkocht raakt? Bang dat ze dan niet meer zullen komen ofzo?Zulke geldwolven zijn het toch niet hoop ik...?
Nou mensen, dit was wel een wazige ochtend. Zoals ik al eerder hier meldde kon ik afgelopen woensdag geen 4 kaarten meer krijgen. Het was uitverkocht.quote:Op zondag 24 april 2005 09:11 schreef Wouter.1984 het volgende:
Woehoe ik heb nu ook kaartjes, gelukkig.
quote:
Erg gaaf. Het loopt trapsgewijs af richting het podium, erg mooie zaal, prima geluid. Als je als band op het podium staat kijk je dus als het ware tegen een muur van mensen aanquote:Op zondag 24 april 2005 12:07 schreef Tha_T het volgende:
Ah jij bent al eens in de 013 geweest. Hoe ziet die zaal uit
3DD mini meet anyone?quote:Op zondag 24 april 2005 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mensen, dit was wel een wazige ochtend. Zoals ik al eerder hier meldde kon ik afgelopen woensdag geen 4 kaarten meer krijgen. Het was uitverkocht.
Lees ik hier vanmorgen dat Wouter.1984 nog wel kaarten kon krijgen dus ik dacht: ik ga het eens proberen. Via de site maximaal twee dus daar was ik al blij mee. Heb echter geen crditcard dus ik naar het GWK geraced. Ik zeg tegen dat vrouwke achter de toonbank: Mag ik twee kaarten en als het kan misschien 4 kaarten voor 3DD. "ja, vier is ook geen probleem".
Blijkbaar zijn er dus kaarten retour gekomen of zo. Maar ik heb de kaartjesen ben er dus bij op 8 juni.
vuurwerk kan je vergeten.quote:Op zondag 24 april 2005 13:25 schreef Sport_Life het volgende:
Kan er bij 3dd ook weer zoiets verwacht worden?
quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
013 is idd erg mooie zaal...fucking ver reizen alleen (vanuit Den Haag dan).
moet ook reizen vanuit Den Haag (mn zussie op halen) volgens anwb ben je er in 1 uur en 12 minuten... (iets van 107km)quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
vuurwerk kan je vergeten.
013 is idd erg mooie zaal...fucking ver reizen alleen (vanuit Den Haag dan).
Paradiso had ik leuker gevonden....das DE zaal namelijk
Ah hell ik vind het al helemaal top dat ze weer eens naar Nederland komen had lichtelijke PCWS na het 3FM optreden![]()
Another 700 miles.quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef El.Wulfo het volgende:
damnit, ik wist helemaal niet dat ze kwamen, anders was ik er ook zeker.
maar ik lees in dit topic steeds van 4 cd's van 3dd, wat is die 4e dan? ik ken er maar drie
Another 700 miles is een live album, vind ik altijd wel gaaf!quote:Op zondag 24 april 2005 18:30 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Another 700 miles.
Niet bijzonder ofzo, zeven nummers, allemaal andere versies van eerdere nummers.
Haha, wij gaan met de trein en ik ben ook niet van plan eerder weg te gaan. Dat wordt dus de volgende ochtend de eerste trein terug nemen. Ik hoop dat er 's nachts nog wat te doen is in Tilburgquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
Ze zijn noals ik al eerder zei toch zowat het beste band die ken live!
Ik moet alleen even kijken hoe laat ze gaan beginnen en zo, want het is op een doordeweekse dag en dus moet ik vroeg terug, wordt echt lachen gewoon, mooi niet dat ik een nummer ga skippen of zo, ik blijf gewoon tot het eind en desnoods blijf ik ergens pitten of zorg ik ervoor dat ik een auto heb
Ooh, Jill.. kan je niet ervoor zorgen dat je je auto dan al hebt![]()
Hoelaat is het ongeveer afgelopen dan, ik heb examens de volgende dag en ben dus met de treinquote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Haha, wij gaan met de trein en ik ben ook niet van plan eerder weg te gaan. Dat wordt dus de volgende ochtend de eerste trein terug nemen. Ik hoop dat er 's nachts nog wat te doen is in Tilburg.
''Right where I belong''quote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héé, welk nummer [afbeelding] van de nieuwe cd ben jij nu aan het ontdekken.....?
Ik ben erachter gekomen dat ik het nummer 'My World' toch mega goed vind!!! Damn, die moet je maar eens goed beluisteren.
& 'It's Not Me' .............![]()
Ik vind de cd steeds beter worden eigenlijk![]()
[afbeelding]
Landing in London. Vond het eerste wel leuk en mooi maar nu heb ik ook zo iets van, wow mooie lyrics!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héé, welk nummer [afbeelding] van de nieuwe cd ben jij nu aan het ontdekken.....?
Ik ben erachter gekomen dat ik het nummer 'My World' toch mega goed vind!!! Damn, die moet je maar eens goed beluisteren.
& 'It's Not Me' .............![]()
Ik vind de cd steeds beter worden eigenlijk![]()
[afbeelding]
quote:Landing in London. Vond het eerste wel leuk en mooi maar nu heb ik ook zo iets van, wow mooie lyrics!
|Maar van AFTS heb ik "When I'm Gone" helemaal weer teruggevonden. Mooi nummer met een heel mooi tekst!
Als je dat al mooi vindt moet je de lyrics van Away From The Sun eens checkenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]When I'm Gone, dat nummer klopt gewoon helemaal, een favoriet nummer van mij, vooral door de tekst erbij!!!!!!
![]()
There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Maybe I'm just blind...
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef Wouter.1984 het volgende:
She spends her days up in the north park,
Watching the people as they pass
And all she wants is just a little piece of
This dream, is that too much to ask
With a safe home, and a warm bed, on a
quiet little street
All she wants is just that something to
Hold onto, that's all she needs
*Stil*
Moet gezegd worden: Je hebt wel humor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
08-06-05
013 te Tilburg
Komt dat zien!!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
08-06-05
013 te Tilburg
Komt dat zien!!
Ja, je hebt gelijk, dat is zeker weten ook een erg mooie tekstquote:Als je dat al mooi vindt moet je de lyrics van Away From The Sun eens checken
Vind ik nog redelijk goedkoop.....als iemand mijn kaartje wil hebben zouden ze dat toch echt over mn lijk moeten doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Sport_Life het volgende:
voor 150 euro per stuk zal ik erover nadenken!![]()
Waar woon jij ook al weer?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vind ik nog redelijk goedkoop.....als iemand mijn kaartje wil hebben zouden ze dat toch echt over mn lijk moeten doen![]()
Die Smileys:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nog maar 1 maand mensen.....[afbeelding] Dit is echt iets om naar uit te kijken..
[afbeelding]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:59 schreef kletskop het volgende:
zucht... ik wil er ook zo graag heen! Als er iemand kaartjes over heeft, alsjeblieft laat het mij dan weten!
Mij heeft echt geen zin om 40 of 65 pop per kaartje te betalen!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopen
ze zijn alleen iets duurder
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopen
ze zijn alleen iets duurder
Dan kom je toch gewoon niét. Spaar je je dat geld ook weerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:28 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
Mij heeft echt geen zin om 40 of 65 pop per kaartje te betalen!![]()
Zeker de leukste thuisquote:Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon niét. Spaar je je dat geld ook weer
Haha ja, ze zijn leuk he... I love themquote:Die Smileys:
waar haal je die nou weer vandaanquote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha ja, ze zijn leuk he... I love them [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee....dus ik ben bang dat we strax weer naar een leuk lokaal bandje mogen gaan kijken....echt als ik weer Feeler of Flemming moet gaan doorstaan gaan er dooien vallen!
Vooral dat woordje "lokaal"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee....dus ik ben bang dat we strax weer naar een leuk lokaal bandje mogen gaan kijken....echt als ik weer Feeler of Flemming moet gaan doorstaan gaan er dooien vallen!
Of Joss Stonequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:28 schreef kletskop het volgende:
misschien zit u2 wel in het voorprogramma![]()
Als je maar niet in een wipkip veranderd als Racoon toch komt opdagenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Jill-RMC het volgende:
oeh Racoon zou idd errug kicke zijn....denk het niet tho.
Jij bent echt evilquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee denk niet dat ik dan als een gek ga springen voor dat podium en ga schreeuwen: BART I LUV U!!!
Daar huren we duzissle wel voor in![]()
krezip lijkt mij oock een beetje sterk ja... de nieuwe cd is trouwens erg fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:05 schreef MMUFC het volgende:
ik ben benieuwd wat het wordt.. waarschijnlijk ken ik het bandje niet dat in het voorprogramma komtOf het moet een band als Krezip ofzo zijn, maar dat verwacht ik niet..
ik geef je 50 euro per stuk voor die kaarten!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef kletskop het volgende:
*kut n00b met smilies*
whoohohohooo!!!! mijn kaarten worden vandaag per
post verstuurd!! whooohooohooo!!!!
*kut n00b met smilies*
Zeiden ze vanmorgen op Yorin FM ookquote:Op maandag 23 mei 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Wist iemand dat Landing In London de nieuwe single is van 3DD?
Ik hoor hem nu op 538.
Als het zo is, goede keus
Volgens mij is het ook de nieuwe singel. But why thequote:
Omdat iemand anders zei dat het hem ws niet is en dat zou ik jammer vinden want het is wel degelijk een 14.gif-nummerquote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de nieuwe singel. But why thesmilie?
Ik dacht al vond het al zo vreemd, omdat ik wist dat het zowat jou favo nummer is van de nieuwe albumquote:Op maandag 23 mei 2005 21:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat iemand anders zei dat het hem ws niet is en dat zou ik jammer vinden want het is wel degelijk een 14.gif-nummer
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht al vond het al zo vreemd, omdat ik wist dat het zowat jou favo nummer is van de nieuwe album
Neeeheee...Ik zou niet durven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je om die "maar het klopt wel" moest lachen![]()
Ik vroeg het me ook al afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef TheVulture het volgende:
wat is dat trouwens met dat gedoe met Stenders Vroeg en 3DD. Betekent dit dat de halve zaal volstaat met non-fans?
Landing in London wordt de nieuwe singlequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef MMUFC het volgende:
ik vond Landing In London ook wel en goede voor nieuwe single, maarja er staan geen slechte nummers op de cd dus in principe maakt het niet zoveel uit...
Nederlandse TipParade30quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Tue 4.05.05
Check out 3 Doors Down's New Single - "Behind Those Eyes"!
Done, ennuh.. .ik denk echt aan een A/B side..quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is echt freaky.....en k dacht dat matchbox twenty vreemde PR had....
ow speaking of which Diz wees eens lief en kijk een op mb20.nl
Nope.. zolang (ja ik val in herhaling) het geen f33l3r of Flemming wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef Avalanche.. het volgende:
Nog iets meer dan een week!
Is er nu al bekend wie het voorprogramma verzorgt? Ik hoorde ergens Seven ofzo, iemand die deze band kent?
We luisteren echt vaak naar hetzelfde muziek he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
We verzandenmaar damn wat een goede nummers blijven dat
Ik had het al in het nieuwe topic gepost. Viel me ook op namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
We luisteren echt vaak naar hetzelfde muziek he?Wordt een beetje eng
Laten we erop houden dat wij smaak hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had het al in het nieuwe topic gepost. Viel me ook op namelijk
Ik wou het net posten, kwam er ook net achter alleen als je even bij de bio keek had je dit kunnen lezen in het eerste zinnetje:quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
ziet er idd naar uit dat seven in de voorshow zit!
http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=FF7E00&id=1217
Link naar de band:
http://www.seven-music.com/
Denk dat ze uit Noorwegen komen ofzo!
Hoop dat het wat is!
We gaan gelijk kijken!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou het net posten, kwam er ook net achter alleen als je even bij de bio keek had je dit kunnen lezen in het eerste zinnetje:
Having been fixed staples on the Dutch music scene
Of te wel, ze zijn Nederlands... EN DAMN ze klinken vet GOED![]()
p.s. ik kijk op www.7evenrocks.com
Dan heb je de playlist nog niet gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we erop houden dat wij smaak hebben
Ik denk dat mijn bron fout zit hoor.. lijkt me stuch dat het fout staat op 013quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
We gaan gelijk kijken!!!
Ja die link van seven stond op de 013 site!
Zal wel niet goed zijn dan!
op die Seven site staat helemaal niets!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef wendywendy het volgende:
Ik weet het niet. Las zelf net op 7evenrocks.com in het gastenboek dat ze 8 juni 013 doen. En op de Seven site staat niet dat ze mee touren met 3 doors down.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:59 schreef Sport_Life het volgende:
nog 3 dagen.
Btw op mijn telefoon zit een 2 MP camera, ik verwacht daar wel wat moois mee te kunnen schieten![]()
.
Jaquote:
Mijn Ixus40 van Canon (4 megapixel en 3x opt zoom) past gewoon in mijn portemonneequote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jahehe en hij gaat zeker mee!! (duh
). Stiekem heb ik m wel n beetje gekocht met het oog op concerten e.d.
. Camera mag officieel niet en telefoon mag altijd wel
. (tenminste k heb nog nooit problemen gehad met m'n E700 dus dan moet dit ook niet zo'n probleem zijn!!
)
Mag officieel niet he, zo erg letten ze daar niet op, maar als je net gefouilleerd wordt en ze zien 'em ben je de sjaakquote:Op zondag 5 juni 2005 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
hey dus je mag geen digicam meenemen, mag je wel een gewoon fototoestel meenemen?
Dus:quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef Avalanche.. het volgende:
Ten eerste: ik probeer mijn kaartje helemaal niet te verkopen hier, ik ga natuurlijk zelf.
En ten tweede: als ik mijn kaartje wil verkopen voor meer dan de officiele prijs doe ik dat, ongeacht of jij dat goed vindt of niet.
Hij was niet zinloos, ik vroeg me gewoon af wat een wanhopige fan zonder kaartje ervoor ZOU bieden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:53 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dus:
1 jouw post was dus vrij zinloos
2 maar niet via Fok!
Om de hoek bij 013 heb je keus zat qua kroegen, ik ga meestal naar Stoffel, net zoals a.s. woensdag.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef Sport_Life het volgende:
hmm t lijkt me wel leuk om smiddags ff de stad tilburg te ontdekken, is daar wat te beleven smiddags? Leuke kroegen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |