Another 700 miles.quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef El.Wulfo het volgende:
damnit, ik wist helemaal niet dat ze kwamen, anders was ik er ook zeker.
maar ik lees in dit topic steeds van 4 cd's van 3dd, wat is die 4e dan? ik ken er maar drie
Another 700 miles is een live album, vind ik altijd wel gaaf!quote:Op zondag 24 april 2005 18:30 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Another 700 miles.
Niet bijzonder ofzo, zeven nummers, allemaal andere versies van eerdere nummers.
Haha, wij gaan met de trein en ik ben ook niet van plan eerder weg te gaan. Dat wordt dus de volgende ochtend de eerste trein terug nemen. Ik hoop dat er 's nachts nog wat te doen is in Tilburgquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
Ze zijn noals ik al eerder zei toch zowat het beste band die ken live!
Ik moet alleen even kijken hoe laat ze gaan beginnen en zo, want het is op een doordeweekse dag en dus moet ik vroeg terug, wordt echt lachen gewoon, mooi niet dat ik een nummer ga skippen of zo, ik blijf gewoon tot het eind en desnoods blijf ik ergens pitten of zorg ik ervoor dat ik een auto heb
Ooh, Jill.. kan je niet ervoor zorgen dat je je auto dan al hebt![]()
Hoelaat is het ongeveer afgelopen dan, ik heb examens de volgende dag en ben dus met de treinquote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Haha, wij gaan met de trein en ik ben ook niet van plan eerder weg te gaan. Dat wordt dus de volgende ochtend de eerste trein terug nemen. Ik hoop dat er 's nachts nog wat te doen is in Tilburg.
''Right where I belong''quote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héé, welk nummer [afbeelding] van de nieuwe cd ben jij nu aan het ontdekken.....?
Ik ben erachter gekomen dat ik het nummer 'My World' toch mega goed vind!!! Damn, die moet je maar eens goed beluisteren.
& 'It's Not Me' .............![]()
Ik vind de cd steeds beter worden eigenlijk![]()
[afbeelding]
Landing in London. Vond het eerste wel leuk en mooi maar nu heb ik ook zo iets van, wow mooie lyrics!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héé, welk nummer [afbeelding] van de nieuwe cd ben jij nu aan het ontdekken.....?
Ik ben erachter gekomen dat ik het nummer 'My World' toch mega goed vind!!! Damn, die moet je maar eens goed beluisteren.
& 'It's Not Me' .............![]()
Ik vind de cd steeds beter worden eigenlijk![]()
[afbeelding]
quote:Landing in London. Vond het eerste wel leuk en mooi maar nu heb ik ook zo iets van, wow mooie lyrics!
|Maar van AFTS heb ik "When I'm Gone" helemaal weer teruggevonden. Mooi nummer met een heel mooi tekst!
Als je dat al mooi vindt moet je de lyrics van Away From The Sun eens checkenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]When I'm Gone, dat nummer klopt gewoon helemaal, een favoriet nummer van mij, vooral door de tekst erbij!!!!!!
![]()
There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Maybe I'm just blind...
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef Wouter.1984 het volgende:
She spends her days up in the north park,
Watching the people as they pass
And all she wants is just a little piece of
This dream, is that too much to ask
With a safe home, and a warm bed, on a
quiet little street
All she wants is just that something to
Hold onto, that's all she needs
*Stil*
Moet gezegd worden: Je hebt wel humor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
08-06-05
013 te Tilburg
Komt dat zien!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |