abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102473906
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef MMUFC het volgende:
Ze komen in februari weer naar Nederland en België..
Alleen wat een verschil in prijs. Het concert in de IJsselhallen in Zwolle kost 46 euro, in de Trix(voormalig Hof ter lo) kost het "slechts" 30 euro..
Daar komt bij dat Zwolle vanuit mij dubbel zo ver is dan Antwerpen, dus maar eens kijken of ik kaartjes voor het antwerpen concert kan scoren :)
Met alle respect voor 3 Doors Down maar die prijs is echt absurd. Gaat natuurlijk ook nooit uitverkopen.
pi_102474579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Met alle respect voor 3 Doors Down maar die prijs is echt absurd. Gaat natuurlijk ook nooit uitverkopen.
Ik heb even zitten kijken, maar voor zover ik het kon zien heeft het concert in Nederland als enige concert van de Europese tour de prijzen boven de 40 euro staan.. En dan ook meteen 6 euro meer! En dan zal er waarschijnlijk nog 5 euro service kosten bijkomen...
Het komt er dus op neer dat het Nederlandse concert (omgerekend) zo'n 8 euro duurder is dan de concerten die in de andere Europese landen gegeven worden..
pi_102510398
46 Euro en dat in zo'n uithoek van Nederland.. zaal zal wel niet vol zitten dan.
Daarentegen vind ik 30 Euro voor Antwerpen een hele normale prijs. Weet nog niet of ik zal gaan.

Trouwens wat ziet die Biebob site er amateuristisch uit zeg! Is dat echt het officiele verkooppunt van dat concert?

http://www.biebob.com/pages/index.php?f=concerts&i=524

Lijkt wel gemaakt door een tiener in de jaren 90!
  zondag 26 februari 2012 @ 00:57:04 #204
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_108403477
Zojuist geweest en mij prima vermaakt. *O*
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_125580819
Bassist 3 Doors Down aangeklaagd voor moord
Robert Todd Harrell, bassist van de band 3 Doors Down, is aangeklaagd vanwege de dood van een vrachtwagenchauffeur.

Hij zou hard hebben gereden en de vrachtwagen de pas af hebben gesneden, waarna de truck van een dijk reed en de chauffeur overleed.

Het incident vond vrijdag plaats, meldt CNN zondag. De 41-jarige bassist gaf toe dat hij alcohol had gedronken en Lortab en Xanax, op doktersrecept verkregen, had geslikt. Hij werd aangehouden, waarna in een plastic zakje in zijn sok acht Xanax-pillen en nog 28 andere pillen werden aangetroffen.

De vrachtwagenchauffeur, Paul Howard Shoulders, had zijn gordel niet om en werd uit de wagen geslingerd. Hij werd in het ziekenhuis doodverklaard. Op de website van de rockband staat een verklaring: "We zijn diep bedroefd over het overlijden van Paul Howard Shoulders Jr. Ons hart en onze gebeden gaan in deze moeilijke periode uit naar zijn familie en vrienden."

3 Doors Down is vooral bekend van de hit Kryptonite.

Bron: NU.nl

-------------------------------------

Benieuwd of dit gevolgen heeft voor de concerten(o.a. in Tilburg..)
pi_125587158
Bassisten zijn inwisselbaar, gewoon doorspelen dus.
pi_125587802
Heftig!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')