krezip lijkt mij oock een beetje sterk ja... de nieuwe cd is trouwens erg fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:05 schreef MMUFC het volgende:
ik ben benieuwd wat het wordt.. waarschijnlijk ken ik het bandje niet dat in het voorprogramma komtOf het moet een band als Krezip ofzo zijn, maar dat verwacht ik niet..
ik geef je 50 euro per stuk voor die kaarten!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef kletskop het volgende:
*kut n00b met smilies*
whoohohohooo!!!! mijn kaarten worden vandaag per
post verstuurd!! whooohooohooo!!!!
*kut n00b met smilies*
Zeiden ze vanmorgen op Yorin FM ookquote:Op maandag 23 mei 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Wist iemand dat Landing In London de nieuwe single is van 3DD?
Ik hoor hem nu op 538.
Als het zo is, goede keus
Volgens mij is het ook de nieuwe singel. But why thequote:
Omdat iemand anders zei dat het hem ws niet is en dat zou ik jammer vinden want het is wel degelijk een 14.gif-nummerquote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de nieuwe singel. But why thesmilie?
Ik dacht al vond het al zo vreemd, omdat ik wist dat het zowat jou favo nummer is van de nieuwe albumquote:Op maandag 23 mei 2005 21:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat iemand anders zei dat het hem ws niet is en dat zou ik jammer vinden want het is wel degelijk een 14.gif-nummer
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht al vond het al zo vreemd, omdat ik wist dat het zowat jou favo nummer is van de nieuwe album
Neeeheee...Ik zou niet durven...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je om die "maar het klopt wel" moest lachen![]()
Ik vroeg het me ook al afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef TheVulture het volgende:
wat is dat trouwens met dat gedoe met Stenders Vroeg en 3DD. Betekent dit dat de halve zaal volstaat met non-fans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |