Das de band Creed maar dan met een andere zangerquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Die nummer 3 in je lijstje is mij onbekend.

Ik heb kaartjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gelezen dat ze Live echt heel goed zijn dus dat wordt top, alleen nog ff wachten...

Dat denk ik nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zolang ze maar geen reklmae voor maken op TMF
Ik hoop het want daar ga ik geen 1,5 uur voor rijdenquote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Och een paar pubers is op zich niet erg, maar het moet geen brugklas worden, dat KAN ECHT NIET, maar ik denk dat het wel meevalt toch?

En ook ik ga naar 3 doors down.quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef wendywendy het volgende:
Is het concert van 8 juni al uiterverkocht? Hoop van niet, aangezien ik met collega's mee kan.

Wat je mag verwachten:quote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb 4 CD's van ze geloof ik, maar welke nummers/CD kan ik verwachten op het concert? Zullen ze Kryptonite spelen?.

Ooh beter!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat je mag verwachten:
Kryptonite
Loser
Be Like That
Going Down In Flames
Ticket To heaven
Away From The Sun
Here Without You
Fathers Son
Let Me Go
Right Were I Belong
Landing In London
En nog wat natuurlijk

Moet je nagaan dat ik om half 11 al aan het stressen was of er nog kaarten waren omdat het om 10.00 in de vvk was gegaanquote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is het nou al uitverkocht, volgens mij niet... straks gaat het niet door omdat er niet genoeg kaartjes zijn verkocht ofzo... Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar je zou toch verwachten dat zoiets allang uitverkocht had moeten zijn? Of wat?

quote:Kaartje werd voor me gekocht, ik hoefde de deur niet daarvoor uit![]()

''Down poison'' vergeten bij the better life.quote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kryptonite blijft een klassieker, maar imo niet de beste! Was hier misschien toen der tijd een hit maar ik vind Away From The Sun veel beter.
Wat mij betreft nummers die uitspringen zijn:
The Better Life
Kryptonite
LoserBe Like That
Away From The Sun
When I'm GoneAway From The Sun
The Road I'm On
Changes
This Time
Seventeen Days
Right Were I BelongBe Somebody
Landing In London
The Real Life
Father's Son
Nummers metzijn qua lyrics echt imo de beste en spreken mij enorm aan!

Offtopic: Ik vind dat nummer van Guus Meeuwis best wel leukquote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jammer voor jou......![]()
Maar eeh, uitverkocht iddMooi!
Nu wachten.........................................
Weet je wat ik pas stom vind, dat zo'n figuur als Guus M, zo'n verouderd wannabee studentje, op nummer 1 staat in de lijsten...... ik snap dat niet hoorDie man is toch al jaren uit
, naja 't zal wel
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |