quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat dit topic al 5 jaar loopt en nauwelijks op gang komt
Dan moeten we er wat aan gaan doen, vinden jullie niet?quote:
Thx!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:voor Dizer
Ik vind Away from the sun iets beter dan Seventeen Day's. Mijn All time favourite is When I'm Gone...
Daar wil ik dus zeker bij zijn!quote:Op maandag 4 april 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Ze komen weer naar Nederland!!
Volgens insiders bij 013 komen ze op 8 juni of zo!
Nou, ik vind het nou niet bepaald een band voor breezersletjes, qua looks dan....quote:Op maandag 4 april 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
Alleen ben ik bang voor de schreeuwerige breezer****jes
Nee maar je hebt altijd van die dozen van "ik vind die eerste single here without you zo cool" en "Brad is zooooooooo'n lekker ding"....redelijk irritantquote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nou niet bepaald een band voor breezersletjes, qua looks dan....
Ik had ook wel graag gegaan, maar ik ga 'helaas' de volgende ochtend vroeg vanuit duitsland naar Rome....Vervelend....quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Jill-RMC het volgende:
ha eindelijk op ticketservice....20 euro exclusief servicekosten....ik vind dat een mooie prijs![]()
![]()
[Johan Cruijf]quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:43 schreef Aventura het volgende:
Dat nieuwe nummer 'Let me Go' klinkt best lekker!
Het lijkt het zoveelste 13-in-een-dozijn US bandje, maar ik vind hun muziek toch een bepaalde klank hebben, iets speciaals, kan het niet benoemen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[Johan Cruijf]
Maar ja da's logisch
[/Johan Cruijf]
Nee even serieus. Ze maken echt fantastische nummers (Ik ben niet onpartijdig ofzo) en ik vind het echt jammer dat ze nog niet echt doorgebroken zijn.
Ik zie trouwens op de ticket dat het gesponsord wordt door Stenders Vroeg
*eensch*quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nogal weg van hun lyrics. Spreken mij enorm aan. En de stem van Brad Arnols is gewoon
Kryptonite blijft een klassieker, maar imo niet de beste! Was hier misschien toen der tijd een hit maar ik vind Away From The Sun veel beter.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind alleen Cryptonite & Here without you goed, de rest vind ik maar matigjes. Maar k ga de komende tijd wat meer luisteren van hun en misschien ga ik dan ook nog wel naar dat concert...
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zo, mijn eerste berichtje hier op dit fok-forum
3 Doors Down vind ik echt goed, ik ga ze 8 Juni voor het eerst LIVE zien!!! Ik verheug me er nu al op.
Valt wel mee toch? Zolang ze maar geen reklmae voor maken op TMFquote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed het gaat toch weer gehyped worden door Yorin wat eik wel jammer is. Krijg je weer allemaal van de schreeuw"meisjes"
Uuhm, 3 doors down staat bij mij echt op nummer 2 als het komt op Live bands!quote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gelezen dat ze Live echt heel goed zijn dus dat wordt top, alleen nog ff wachten...
Ik ben uberhaupt allang niet meer naar een concert geweest, ik kom er pas achter als alles is uitverkochtmaar dit keer was ik er dus lekker op tijd bij
![]()
Och een paar pubers is op zich niet erg, maar het moet geen brugklas worden, dat KAN ECHT NIET, maar ik denk dat het wel meevalt toch?quote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed het gaat toch weer gehyped worden door Yorin wat eik wel jammer is. Krijg je weer allemaal van de schreeuw"meisjes"
Die nummer 3 in je lijstje is mij onbekend.quote:Op zondag 17 april 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, 3 doors down staat bij mij echt op nummer 2 als het komt op Live bands!
Top3:
1 Matchbox Twenty
2 3 Doors Down
3 Alter Bridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |