Landing in London wordt de nieuwe singlequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef MMUFC het volgende:
ik vond Landing In London ook wel en goede voor nieuwe single, maarja er staan geen slechte nummers op de cd dus in principe maakt het niet zoveel uit...
Nederlandse TipParade30quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Tue 4.05.05
Check out 3 Doors Down's New Single - "Behind Those Eyes"!
Done, ennuh.. .ik denk echt aan een A/B side..quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is echt freaky.....en k dacht dat matchbox twenty vreemde PR had....
ow speaking of which Diz wees eens lief en kijk een op mb20.nl
Nope.. zolang (ja ik val in herhaling) het geen f33l3r of Flemming wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef Avalanche.. het volgende:
Nog iets meer dan een week!
Is er nu al bekend wie het voorprogramma verzorgt? Ik hoorde ergens Seven ofzo, iemand die deze band kent?
We luisteren echt vaak naar hetzelfde muziek he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
We verzandenmaar damn wat een goede nummers blijven dat
Ik had het al in het nieuwe topic gepost. Viel me ook op namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
We luisteren echt vaak naar hetzelfde muziek he?Wordt een beetje eng
Laten we erop houden dat wij smaak hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had het al in het nieuwe topic gepost. Viel me ook op namelijk
Ik wou het net posten, kwam er ook net achter alleen als je even bij de bio keek had je dit kunnen lezen in het eerste zinnetje:quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
ziet er idd naar uit dat seven in de voorshow zit!
http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=FF7E00&id=1217
Link naar de band:
http://www.seven-music.com/
Denk dat ze uit Noorwegen komen ofzo!
Hoop dat het wat is!
We gaan gelijk kijken!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou het net posten, kwam er ook net achter alleen als je even bij de bio keek had je dit kunnen lezen in het eerste zinnetje:
Having been fixed staples on the Dutch music scene
Of te wel, ze zijn Nederlands... EN DAMN ze klinken vet GOED![]()
p.s. ik kijk op www.7evenrocks.com
Dan heb je de playlist nog niet gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we erop houden dat wij smaak hebben
Ik denk dat mijn bron fout zit hoor.. lijkt me stuch dat het fout staat op 013quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
We gaan gelijk kijken!!!
Ja die link van seven stond op de 013 site!
Zal wel niet goed zijn dan!
op die Seven site staat helemaal niets!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef wendywendy het volgende:
Ik weet het niet. Las zelf net op 7evenrocks.com in het gastenboek dat ze 8 juni 013 doen. En op de Seven site staat niet dat ze mee touren met 3 doors down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |