quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
08-06-05
013 te Tilburg
Komt dat zien!!
Ja, je hebt gelijk, dat is zeker weten ook een erg mooie tekstquote:Als je dat al mooi vindt moet je de lyrics van Away From The Sun eens checken
Vind ik nog redelijk goedkoop.....als iemand mijn kaartje wil hebben zouden ze dat toch echt over mn lijk moeten doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Sport_Life het volgende:
voor 150 euro per stuk zal ik erover nadenken!![]()
Waar woon jij ook al weer?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vind ik nog redelijk goedkoop.....als iemand mijn kaartje wil hebben zouden ze dat toch echt over mn lijk moeten doen![]()
Die Smileys:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nog maar 1 maand mensen.....[afbeelding] Dit is echt iets om naar uit te kijken..
[afbeelding]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:59 schreef kletskop het volgende:
zucht... ik wil er ook zo graag heen! Als er iemand kaartjes over heeft, alsjeblieft laat het mij dan weten!
Mij heeft echt geen zin om 40 of 65 pop per kaartje te betalen!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopen
ze zijn alleen iets duurder
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
kijk es op marktplaats of ebay daar kun je wel kaarten kopen
ze zijn alleen iets duurder
Dan kom je toch gewoon niét. Spaar je je dat geld ook weerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:28 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
Mij heeft echt geen zin om 40 of 65 pop per kaartje te betalen!![]()
Zeker de leukste thuisquote:Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon niét. Spaar je je dat geld ook weer
Haha ja, ze zijn leuk he... I love themquote:Die Smileys:
waar haal je die nou weer vandaanquote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha ja, ze zijn leuk he... I love them [afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |