Ik weet het. Nog 10 kg eraf en ze isquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nieuwe betekenis? dat mens is 20 kg afgevallen
ze woog ook geen 120quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het. Nog 10 kg eraf en ze is![]()
![]()
Maar als je 120 weegt, en je valt 20 af (=100), ben je dan ook niet meer dik?
Krijgen we een hele avond Anoukquote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
Voor trijntje zou het goed zijn als Anouk ook spoedig dood gaat.
quote:
Waar moeten ze het dan over hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Ritmo het volgende:
Gaat het over de Grammy's 2012, gaan ze het alleen over de Beach Boys en Paul McCartney hebben. Heeft Blokhuis zeker de redactie toe gedwongen.
Nicki Minaj die niet heeft gewonnenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben
Wie?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Norrage het volgende:
Ze hadden het toch over Adele? Kom op. Ze hadden het wel wat minder over Whitney mogen hebben en nog wat meer over bon iver ofzo
Die band die 2 grammies wonquote:
Waarom zouden ze aandacht moeten besteden aan een hoer bij een muziek Awards show?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nicki Minaj die niet heeft gewonnenofzo.
Liever niet inderdaad, ik citeer Twitterquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aandacht moeten besteden aan een hoer bij een muziek Awards show?
Ze konden het er vooral niet over hebben omdat ze Leo zijn mening niet aankonden en daarover door gingen huilen. Stelletje zoutzakken. Leoquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.
Foo Fighters waren na Adele ook één van de winnaars.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.
Kanye 'motherfucking genius' West ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Foo Fighters waren na Adele ook één van de winnaars.
Leoquote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze konden het er vooral niet over hebben omdat ze Leo zijn mening niet aankonden en daarover door gingen huilen. Stelletje zoutzakken. Leo
Kijk, dan had het daar toch even over kunnen gaan? Over een elftstedentocht die heel misschien wellicht doorgaat kunnen ze 5 uitzendingen vol lullen, maar even 5 minuten het rijtje winnaars af is te veel.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Foo Fighters waren na Adele ook één van de winnaars.
Die JIJ onbelangrijk vindt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Norrage het volgende:
Winnaars waren dus Adele met 6, foo fightters met 5, skreexo ofzo met 3 en bon iver met 2. En vast nog wat onbelangrijke awards
Ik was Kanye west vergeten ja, wat ik ook top vond. Maar ik noemde alleen multiwinnaars opquote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die JIJ onbelangrijk vindt.Ik denk b.v. dat in Amerika de award beste hip-hop album even belangrijk is als beste rock album. Op z'n minst.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden morgen een item over Whitney Houston met een paar (zwarte) vrouwen die vertellen waarom ze zo geweldig was?
Inderdaad, eindelijk eens wat kritiek over iemand in plaats van het altijd maar blijven ophemelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Leo heeft verstand van muziek..Trijntje kon er niet tegen wat Leo over de muziek van Whitney Houston vind
Misschien is Trijntjes kennis van muziek wat beperkter dan die van Leo Blokhuis. Dit vond ik trouwens wel een leuk optreden van Trijntje.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Trijntje kon er niet tegen wat Leo over de muziek van Whitney Houston vind
Ja nog even gekeken en hij staat niet bij de normale gemist pagina maar heb em al gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan toch via de site terugkijken?
quote:Te gast in de 40 minuten uitzending van dinsdag 14 februari zijn: Alexander Klöpping, vijf ondernemers, Joost Zwagerman, Roelof-Jan Oostra en tafelheer is Jort Kelder.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt aan die HD beelden van tegenwoordig of is Trijntje de laatste jaren echt hard afgetakeld?
Is me nooit eerder zo opgevallen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Trijntje lijkt wel een brandwondenslachtoffer.
Treffend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:03 schreef Rahl het volgende:
Trijntje lijkt op Zwarte Magika. [ afbeelding ]
Happy Valentine, Norrage!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Norrage het volgende:
Oh wat een koning Leozegt gewoon precies wat waar us. Zou cool zijn als hij echter Adele had afgebrand
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Happy Valentine, Norrage!
http://www.nme.com/news/adele/62026
Gisteren viel ze nog mee... bij Vrienden van Amstel op tv vorige week, was het net een smeulende barbiepop.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ligt aan die HD beelden van tegenwoordig of is Trijntje de laatste jaren echt hard afgetakeld?
Is me nooit eerder zo opgevallen.
Beter dan de schaats-boertjes, Theo Blokland, Felix Rottenberg, Yvon Jaspers en al die andere niet-boeiende gasten waar we mee dood gegooid zijn de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
Leuk, Alexander.
En weer vijf uitvinders![]()
Hij komt in elk geval elk muziek-item verneuken. Weet nog wel dat ze een stuk over zomerhits hadden, en toen noemde hij 5 nummers op, allemaal jaren '60 en '70. Kwam Mathijs met wat nummers van tussen 1990 en 2010 (die iedereen kent), en toen keek ie echt alsof ie water zag branden en nog nooit een enkele van die nummers gehoord had.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inderdaad, met Theo Blokland word je echte helemaal doorgegooid..
wat een harde baasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij komt in elk geval elk muziek-item verneuken. Weet nog wel dat ze een stuk over zomerhits hadden, en toen noemde hij 5 nummers op, allemaal jaren '60 en '70. Kwam Mathijs met wat nummers van tussen 1990 en 2010 (die iedereen kent), en toen keek ie echt alsof ie water zag branden en nog nooit een enkele van die nummers gehoord had.![]()
De Nico gedicht0n generator app.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ideeën die de uitzending niet hebben gehaald.
Net zoals bij Talentenjachten zijn de falers meestal leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ideeën die de uitzending niet hebben gehaald.
Dat authentieke onsamenhangende krijgen ze technisch niet rond denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:19 schreef Specularium het volgende:
De Nico gedicht0n generator app.
Maakt van willekeurige zinnen een onsamenhangend niet rijmend geheel.
Paar ... decennia terugquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Die Apple aandelen had je beter een paar jaar geleden kunnen kopen.
Putopties kopen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |