Ik weet het. Nog 10 kg eraf en ze isquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nieuwe betekenis? dat mens is 20 kg afgevallen
ze woog ook geen 120quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het. Nog 10 kg eraf en ze is![]()
![]()
Maar als je 120 weegt, en je valt 20 af (=100), ben je dan ook niet meer dik?
Krijgen we een hele avond Anoukquote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
Voor trijntje zou het goed zijn als Anouk ook spoedig dood gaat.
quote:
Waar moeten ze het dan over hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Ritmo het volgende:
Gaat het over de Grammy's 2012, gaan ze het alleen over de Beach Boys en Paul McCartney hebben. Heeft Blokhuis zeker de redactie toe gedwongen.
Nicki Minaj die niet heeft gewonnenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben
Wie?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Norrage het volgende:
Ze hadden het toch over Adele? Kom op. Ze hadden het wel wat minder over Whitney mogen hebben en nog wat meer over bon iver ofzo
Die band die 2 grammies wonquote:
Waarom zouden ze aandacht moeten besteden aan een hoer bij een muziek Awards show?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nicki Minaj die niet heeft gewonnenofzo.
Liever niet inderdaad, ik citeer Twitterquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aandacht moeten besteden aan een hoer bij een muziek Awards show?
Ze konden het er vooral niet over hebben omdat ze Leo zijn mening niet aankonden en daarover door gingen huilen. Stelletje zoutzakken. Leoquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.
Foo Fighters waren na Adele ook één van de winnaars.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie er daar de grote winnaars waren (behalve Adele) maar dat had ik nou graag even gehoord dus.
Kanye 'motherfucking genius' West ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Foo Fighters waren na Adele ook één van de winnaars.
Leoquote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze konden het er vooral niet over hebben omdat ze Leo zijn mening niet aankonden en daarover door gingen huilen. Stelletje zoutzakken. Leo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |