Ja man, waarom zou je het meteen vanaf het begin goed doen en het maximale uit je trainingen halen als je ook een beetje half-assed aan de slag kan gaan en ook progress - welliswaar minder, maar progress - kan maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef CorwinofAmber het volgende:
Echt die obsessie met eiwitten is ongezond man;
Simpel:
Vleeswaren, pindakaas, ongezouten noten, melk, kwark, yoghurt, kaas, vis allemaal goede bronnen van proteine.
Mars repen, chips, koekjes, cola, frisdrank, etc.etc.etc. = bad.
De regel van 2g eiwit per 1kg lichaamsgewicht is pas relevant bij 3+ jaar goed trainingschema aangehouden te hebben; zo'n klein ecto beginnertje zoals de meeste mensen zijn, is simpelweg, eat more train hard == progress.
Jep, is voornamelijk onder regulatie van glucagon, maar ben jij volgens mij ook van op de hoogtequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gluconeogenese gebeurt naar mijn weten vooral als je bloedsuikerspiegel aan de lage kant is, anders wordt eiwit meer naar vet omgezet.
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gluconeogenese gebeurt naar mijn weten vooral als je bloedsuikerspiegel aan de lage kant is, anders wordt eiwit meer naar vet omgezet.
Wat vind je van die van 15 euro dan? Al in elkaar gezet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Nou hij hangt er hoor, die pullup bar. Kon niet wachten tot die gaatjes boven de deur zaten dus heb ook die van 8 euro gehaald. Pas bij de 3e Lidl was het raak, overal al uitverkocht, wtf.
Deze is ook met schroefjes blijkbaar, maar ik heb ze ook zonder gezien bij webshops, dus ik dacht, dat moet ook zonder kunnen. Heb hem gewoon klemgedraaid tussen twee stevige deurposten. Draaien tot je niet meer kan. Geen beweging meer in te krijgen, kon er prima aan hangen en meteen een paar reps gedaan.Geen gekraak of geschuif, of krassen, top. En zo weer te verplaatsen etc. Lekkere handvatten ook, bij mijn sportschool is het gewoon een kale CV-buis ofzo.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Nou hij hangt er hoor, die pullup bar. Kon niet wachten tot die gaatjes boven de deur zaten dus heb ook die van 8 euro gehaald. Pas bij de 3e Lidl was het raak, overal al uitverkocht, wtf.
Deze is ook met schroefjes blijkbaar, maar ik heb ze ook zonder gezien bij webshops, dus ik dacht, dat moet ook zonder kunnen. Heb hem gewoon klemgedraaid tussen twee stevige deurposten. Draaien tot je niet meer kan. Geen beweging meer in te krijgen, kon er prima aan hangen en meteen een paar reps gedaan.Geen gekraak of geschuif, of krassen, top. En zo weer te verplaatsen etc. Lekkere handvatten ook, bij mijn sportschool is het gewoon een kale CV-buis ofzo.
quote:
De tweede foto is scherper dan de eerste.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Progress pic, zoek de verschillen.![]()
16 januari.
[ afbeelding ]
14 februari.
[ afbeelding ]
Zonder shirt durf ik pas over een maand of twee.
Als jij dat wil kan dat vast wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Zith het volgende:
Morgen ontvang ik mn powerlift schoenen als het goed is...
...iemand een idee of ik daar ook mee kan cross-walken voor mn cardio?Anders neem ik 2 paar schoenen mee lol.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Zith het volgende:
Kweenie mang die dingen hebben extra schuine hielen
Gewoon op blote voeten/sokken zou ik nog liever gaan dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Zith het volgende:
Kweenie mang die dingen hebben extra schuine hielen
Ik begin er goed in te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef seto het volgende:
[..]
De tweede foto is scherper dan de eerste.
Ik zie het wel. Het kan ook een andere oorzaak hebben ofc..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begin er goed in te worden.![]()
Ik dacht iets meer massa te zien in mijn arm. Maar zal m´n roze bril wel zijn.
Niet op je blote voeten, dan kun je infecties oppikken en daar ga je mooi druk mee worden. (<learned the hard way)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon op blote voeten/sokken zou ik nog liever gaan dan.
Er zit 1 cm verschil in met een maand geleden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
@Snakey, je ziet wel degelijk meer massa in je armen.
Is er dan hoe dan ook niet over je hele lichaam meer massa bijgekomen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zit 1 cm verschil in met een maand geleden.
Hear hearquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
In de spiegel zie je er ook altijd gespierder uit dan je zelf ziet
quote:
Nope, ga hem ook terugdoen denk ik. Deze stang van 8 euro bevalt uitstekend en is nog veelzijdiger om te pulluppen eigenlijk. En zonder boren werkt hij ook prima.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat vind je van die van 15 euro dan? Al in elkaar gezet?
Vandaag niet.quote:
Klinkt fucking ideaal, is die stang verstelbaar? Je bent nog niet tussen de deuropening gevallen omdat ie los liet oid?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, ga hem ook terugdoen denk ik. Deze stang van 8 euro bevalt uitstekend en is nog veelzijdiger om te pulluppen eigenlijk. En zonder boren werkt hij ook prima.Wel fijn om eindelijk zoiets te hebben.
[..]
Vandaag niet.
Volgens mij wel ja. Niet enorm, net als m´n armen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is er dan hoe dan ook niet over je hele lichaam meer massa bijgekomen?
Ja, je kan hem uitdraaien tussen 70 - 110 cm ofzo. Gewoon tussen de deur houden en draaien tot hij klem zit. Je kan hem ook vastschroeven dus, maar ik heb er al flink aan lopen slingeren en trekken en hij zit heel stabiel. Wel stevige deurpost pakken, anders vervorm je hem zo. (er moet beton of steen achter zitten en geen houtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Klinkt fucking ideaal, is die stang verstelbaar? Je bent nog niet tussen de deuropening gevallen omdat ie los liet oid?
Wel andersom.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Gooien jullie wel eens kwark door je Whey-shake?
Ik heb ook zo'n ding maar ik heb die dopjes wel vast geschroefd, zonder vertrouw ik het niet.. sowieso ben ik altijd bang dat ik met dat ding en al naar beneden valquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, je kan hem uitdraaien tussen 70 - 110 cm ofzo. Gewoon tussen de deur houden en draaien tot hij klem zit. Je kan hem ook vastschroeven dus, maar ik heb er al flink aan lopen slingeren en trekken en hij zit heel stabiel. Wel stevige deurpost pakken, anders vervorm je hem zo. (er moet beton of steen achter zitten en geen hout) Ik probeerde het bij een houten muur en de de deur van de kamer ernaast kon niet eens meer open totdat ik hem losdraaide.
Nu one-armed-pullups leren natuurlijk. Tips? Probeer nu mezelf vanaf de grond omhoog te trekken aan één hand terwijl ik de andere hand om mijn pols heb, maar efficiënt is anders, kom amper van de grond.
Zag ook een keer een filmpje van iemand die (horizontaal) aan het planken was en alleen maar op zijn handen leunde, de rest volledig kaarsrecht in de lucht.Dat wil ik ook.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |