Zo veel voor een blowjob?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:32 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een briefje van 50 euro in een love hartje ge-origamiet en op haar nachtkastje gelegd.
Die hoop ik nog te krijgen, maar ze heeft me hier ingeschreven Ik wil meewerken aan het wereldrecord pijpen van Hot Marijke dus het zal er wel niet inzitten vandaag.quote:
Krijg je wel gespierde kaken van..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die hoop ik nog te krijgen, maar ze heeft me hier ingeschreven Ik wil meewerken aan het wereldrecord pijpen van Hot Marijke dus het zal er wel niet inzitten vandaag.
Oef gewaagd, ik had denk ik scheidingspapieren gekregen wanneer ik smiddags weer was thuisgekomen naar zo'n actie.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:32 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een briefje van 50 euro in een love hartje ge-origamiet en op haar nachtkastje gelegd.
Ik heb vanmorgen een kaart in haar tas gestopt , waar ze bij haar werk achterkwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat gaan jullie doen met v-day voor jullie meisjes?
Geen vermoeden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een kaart in haar tas gestopt , waar ze bij haar werk achterkwam.
En ik heb er 1 gekregen op mijn werk, echter niet van mijn vrouw.![]()
De persoon is nog onbekend
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad rot op met je commerciële valentijn rommel..dit is een topic voor ekte mannen. Die hout hakken bij -15, niet voor twijfelgevalletjes die heart
toast maken.
Kopje espresso.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:45 schreef stoeltafel het volgende:
Gebruiken jullie een pre workout? Gisteren tijdens bootcamp een sample gebruikt van bodyenfitshop en ging echt lekker. Veel meer energie, kracht en de verzuring begon later.
Die cortisolpiek die je net hebt gekregen door te stressen over zoiets triviaals heeft inmiddels al je spieren afgebroken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Klopt het echt wat er in de OP staat? Regel om af te vallen is 33/33/33 ?
't Is dus niet zoiets als 40/40/30 (waarin de laatste koolhydraten zijn)? Want anders kan ik alles dus gewoon op hetzelfde aantal Kcal in laten rekenen, snap je? (bijv. mijn lichaam zal 2300 kcal gebruiken als ik wil cutten, dan is het simpelweg 2300 / 3 = 766 kcal dus 766 kcal eiwit / vet / koolhydraten ?
Fuck it, ik doe wat meer onverzadigde vetten en eiwitten dan koolhydraten (dus zeg maar: 35 eiwit /35 vet /30 koolh)
Regel om af te vallen is kcal out > kcal in. Succes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Klopt het echt wat er in de OP staat? Regel om af te vallen is 33/33/33 ?
't Is dus niet zoiets als 40/40/30 (waarin de laatste koolhydraten zijn)? Want anders kan ik alles dus gewoon op hetzelfde aantal Kcal in laten rekenen, snap je? (bijv. mijn lichaam zal 2300 kcal gebruiken als ik wil cutten, dan is het simpelweg 2300 / 3 = 766 kcal dus 766 kcal eiwit / vet / koolhydraten ?
Fuck it, ik doe wat meer onverzadigde vetten en eiwitten dan koolhydraten (dus zeg maar: 35 eiwit /35 vet /30 koolh)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die cortisolpiek die je net hebt gekregen door te stressen over zoiets triviaals heeft inmiddels al je spieren afgebroken.
Doe dit 1x goed en je hebt er wat aan voor de rest van je leven. Hoe beter je hier in wordt, hoe makkelijker het schatten van onbekende gerechten e.d. wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:52 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Dus nu ben ik bezig met een voedselschema, wat een fokking moeilijke puzzel is als ik alles moet uitchecken hoeveel eiwit etc. overal in zit
Je lichaam is nu in zijn ''spaarstand''.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:52 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]![]()
@ Luchtkoker, dat is duidelijk: Echter, eet ik volgens mij te weinig (bijv. 4 plakken brood smiddags en dan avondeten) Dus moet ik wel wat meer erbij kanen (ga 5x naar sportschool)
Dus nu ben ik bezig met een voedselschema, wat een fokking moeilijke puzzel is als ik alles moet uitchecken hoeveel eiwit etc. overal in zit
Daaromquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je lichaam is nu in zijn ''spaarstand''.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe dit 1x goed en je hebt er wat aan voor de rest van je leven. Hoe beter je hier in wordt, hoe makkelijker het schatten van onbekende gerechten e.d. wordt.
Hoef je ook nooit meer op fora te posten van: is <voedsel item X> gezond of niet???
Ook al is het niet leuk, ontbijt! En het aantal carbs inname afbouwen in de loop van de dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
DaaromDaar ben ik mij dan ook flink van bewust
I know right! Ontbijt vind ik sowieso niet leuk, al ligt t meer aan de hoeveelheid wat ik de rest van de dag kaan. Vaak 's avonds weer een boost qua koolhydraten (dat dus dodelijk is, denk aan bijvoorbeeld een bord vol met spaghetti / bami of één of andere ovenschotel met kaas en andere dodelijke meuk erdoor).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook al is het niet leuk, ontbijt! En het aantal carbs inname afbouwen in de loop van de dag.
Je kan het zo duur maken als je wilt, koekjes,snoep en frisdrankn is ook duur voor de weinig voedingsstoffen die er inzitten. Zie het als eeninvestering voor later, als je oud bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inAl vind ik het altijd wel fijn om wat van andere mensen hun voedselschema's af te spieken. Ik zit nu namelijk op: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/K/default.aspx
En dat is een waar doolhof. Waarom hebben ze niet de optie dat je alle letters onder elkaar hebt? Nu moet ik bij elke letter kijken waar 't meeste eiwit etc. in zit
Ik moet trouwens ook zeggen dat ik erg goed moet kijken, aangezien ik soms hele dag weg ben en dus op mijn werk ook geen groente / vlees kan klaarmaken. Soms zit ik op school waardoor ik niet de hele dag kwark mee kan zeulen etc. Bovendien is 't best duurder als ik meer moet vreten. MAAR HEY, IK MOET GEWOON RAUSEN MIJN VRINDEN!
Dit staat in de OP en is best een dure aangelegenheid als ik het zo ziequote:Het verdelen van de maaltijden dient als volgt te zijn. Neem een eiwit/onverzadigd vet of eiwit/koolhydraat als maaltijd. Dit betekend bijvoorbeeld:
07:00 Ontbijt een pap van brinta met melk zonder suikers. Voeg eventueel klein beetje honing of kaneel toe voor smaak.
10:00 eet een omelet van 4-5 eieren.
12:00 wat vlees met groenten.
15:00 een lekkere vette vis
18:00 avondmaal van vlees met groenten en rest van koolhydraten aan aardappeltjes
21:00 een bak magere kwark met eventueel wat honing/kaneel voor smaak
Het dag totaal dient dan overeen te komen met de macro voedingsstoffen.
Vraag je ouders bijv. of ze rode saus met volkorenpasta willlen maken ipv a la carbonara.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:03 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
I know right! Ontbijt vind ik sowieso niet leuk, al ligt t meer aan de hoeveelheid wat ik de rest van de dag kaan. Vaak 's avonds weer een boost qua koolhydraten (dat dus dodelijk is, denk aan bijvoorbeeld een bord vol met spaghetti / bami of één of andere ovenschotel met kaas en andere dodelijke meuk erdoor).
Maar dat maken mijn ouders nu klaar, derhalve maak ik nu mijn eigen schema met mijn eigen voeding
Koop het op de markt ei/kip/groente best goed te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Dit staat in de OP en is best een dure aangelegenheid als ik het zo zie![]()
![]()
@ Corwinofamber, je hebt gelijk hoor. Hoewel ik meer een meso ben, is het wel erg hardcore om 195 g eiwit naar binnen te rossen
Heiligenschennis. Train harder of schep minder op van de carbonara wanneer je vet wordt ervan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag je ouders bijv. of ze rode saus met volkorenpasta willlen maken ipv a la carbonara.
Kijk, dit zijn de betere verhalen. Ik zit door 2/3 shakes per dag + kwark + brood meestal wel tegen de 200 gram aan, maar betwijfel sterk of dat nodig is. Soms lees je op BB.com over < 100 kg gasten die 400 gram per dag binnenkrijgen, elke twee uur kip.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef CorwinofAmber het volgende:
Vandaag kom ik toevallig aan de 200g eiwitten, maar dat is omdat we valentijn vieren en dus een fuck-off groot stuk vlees eten; waar we beide erg van houden.
Anders zit ik gemiddeld rond de 140g per dag op 94kg lichaamsgewicht en groei nog steeds als een gekke.
Gebruik dat spul altijd, prima amino's, lekkere smaken en goedkoper ga je het niet vinden in een NL shop.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:30 schreef mister_popcorn het volgende:
Mensen alhier bekend met de whey poeier van fit en body shop?
http://www.bodyenfitshop.(...)fection_ingredienten
Ziet er goed uit. Ook cheap, 4 kg net geen 60 euro.
hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef CorwinofAmber het volgende:
Vandaag kom ik toevallig aan de 200g eiwitten, maar dat is omdat we valentijn vieren en dus een fuck-off groot stuk vlees eten; waar we beide erg van houden.
Anders zit ik gemiddeld rond de 140g per dag op 94kg lichaamsgewicht en groei nog steeds als een gekke.
Oh, dat je eiwitten niet af worden gebroken als spullen voor spieropbouw, maar juist om je lichaam van energie te voorzien (gluconeogenesis, waarbij je van eiwit bloedsuiker maakt).quote:
Dit is de tweede badkamer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
Je hebt de badkamer opgeruimd, waarvoor kudo's; voor de rest moet je het effe aanwijzen, want ik zie het niet..
Ah okee. Ik dacht dat het dan gewoon overboord gezet werd in je pis. Dus in principe kan je jezelf 'overdosen' met teveel inname.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dat je eiwitten niet af worden gebroken als spullen voor spieropbouw, maar juist om je lichaam van energie te voorzien (gluconeogenesis, waarbij je van eiwit bloedsuiker maakt).
Zie je ook in dit soort studies:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19699838
Boven een bepaalde grens ga je niet harder spieren aanmaken, maar wordt ' overtollig' eiwit gewoon omgezet in energie en gebruikt of opgeslagen.
Urea (in je urine)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Ik dacht dat het dan gewoon overboord gezet werd in je pis. Dus in principe kan je jezelf 'overdosen' met teveel inname.
Okee. Maar ik bedoelde zoals pantzer zei; alle proteine die niet gebruikt wordt wordt dan een dure carb, die voor sommigen onwelkom kan zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Urea (in je urine)
http://en.wikipedia.org/wiki/Urea
is idd een product van metabolisme van aminozuren.
Alle proteine die niet wordt gebruikt voor spiersynthese worth gebruikt/opgeslagen als energie ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Maar ik bedoelde zoals pantzer zei; alle proteine die niet gebruikt wordt wordt dan een dure carb, die voor sommigen onwelkom kan zijn.
Kan ik dat zo stellen?
Gluconeogenese gebeurt naar mijn weten vooral als je bloedsuikerspiegel aan de lage kant is, anders wordt eiwit meer naar vet omgezet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle proteine die niet wordt gebruikt voor spiersynthese worth gebruikt/opgeslagen als energie ja.Kan na conversie opgeslagen worden als carb, maar na meer conversies ook als vet. Alhoewel het een beetje lastig is te zeggen dat een bepaalde triglyceride ooit voor bepaalde delen een aminozuur is geweest...
Ja man, waarom zou je het meteen vanaf het begin goed doen en het maximale uit je trainingen halen als je ook een beetje half-assed aan de slag kan gaan en ook progress - welliswaar minder, maar progress - kan maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef CorwinofAmber het volgende:
Echt die obsessie met eiwitten is ongezond man;
Simpel:
Vleeswaren, pindakaas, ongezouten noten, melk, kwark, yoghurt, kaas, vis allemaal goede bronnen van proteine.
Mars repen, chips, koekjes, cola, frisdrank, etc.etc.etc. = bad.
De regel van 2g eiwit per 1kg lichaamsgewicht is pas relevant bij 3+ jaar goed trainingschema aangehouden te hebben; zo'n klein ecto beginnertje zoals de meeste mensen zijn, is simpelweg, eat more train hard == progress.
Jep, is voornamelijk onder regulatie van glucagon, maar ben jij volgens mij ook van op de hoogtequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gluconeogenese gebeurt naar mijn weten vooral als je bloedsuikerspiegel aan de lage kant is, anders wordt eiwit meer naar vet omgezet.
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gluconeogenese gebeurt naar mijn weten vooral als je bloedsuikerspiegel aan de lage kant is, anders wordt eiwit meer naar vet omgezet.
Wat vind je van die van 15 euro dan? Al in elkaar gezet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Nou hij hangt er hoor, die pullup bar. Kon niet wachten tot die gaatjes boven de deur zaten dus heb ook die van 8 euro gehaald. Pas bij de 3e Lidl was het raak, overal al uitverkocht, wtf.
Deze is ook met schroefjes blijkbaar, maar ik heb ze ook zonder gezien bij webshops, dus ik dacht, dat moet ook zonder kunnen. Heb hem gewoon klemgedraaid tussen twee stevige deurposten. Draaien tot je niet meer kan. Geen beweging meer in te krijgen, kon er prima aan hangen en meteen een paar reps gedaan.Geen gekraak of geschuif, of krassen, top. En zo weer te verplaatsen etc. Lekkere handvatten ook, bij mijn sportschool is het gewoon een kale CV-buis ofzo.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Nou hij hangt er hoor, die pullup bar. Kon niet wachten tot die gaatjes boven de deur zaten dus heb ook die van 8 euro gehaald. Pas bij de 3e Lidl was het raak, overal al uitverkocht, wtf.
Deze is ook met schroefjes blijkbaar, maar ik heb ze ook zonder gezien bij webshops, dus ik dacht, dat moet ook zonder kunnen. Heb hem gewoon klemgedraaid tussen twee stevige deurposten. Draaien tot je niet meer kan. Geen beweging meer in te krijgen, kon er prima aan hangen en meteen een paar reps gedaan.Geen gekraak of geschuif, of krassen, top. En zo weer te verplaatsen etc. Lekkere handvatten ook, bij mijn sportschool is het gewoon een kale CV-buis ofzo.
quote:
De tweede foto is scherper dan de eerste.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Progress pic, zoek de verschillen.![]()
16 januari.
[ afbeelding ]
14 februari.
[ afbeelding ]
Zonder shirt durf ik pas over een maand of twee.
Als jij dat wil kan dat vast wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Zith het volgende:
Morgen ontvang ik mn powerlift schoenen als het goed is...
...iemand een idee of ik daar ook mee kan cross-walken voor mn cardio?Anders neem ik 2 paar schoenen mee lol.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Zith het volgende:
Kweenie mang die dingen hebben extra schuine hielen
Gewoon op blote voeten/sokken zou ik nog liever gaan dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Zith het volgende:
Kweenie mang die dingen hebben extra schuine hielen
Ik begin er goed in te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef seto het volgende:
[..]
De tweede foto is scherper dan de eerste.
Ik zie het wel. Het kan ook een andere oorzaak hebben ofc..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begin er goed in te worden.![]()
Ik dacht iets meer massa te zien in mijn arm. Maar zal m´n roze bril wel zijn.
Niet op je blote voeten, dan kun je infecties oppikken en daar ga je mooi druk mee worden. (<learned the hard way)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon op blote voeten/sokken zou ik nog liever gaan dan.
Er zit 1 cm verschil in met een maand geleden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
@Snakey, je ziet wel degelijk meer massa in je armen.
Is er dan hoe dan ook niet over je hele lichaam meer massa bijgekomen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zit 1 cm verschil in met een maand geleden.
Hear hearquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
In de spiegel zie je er ook altijd gespierder uit dan je zelf ziet
quote:
Nope, ga hem ook terugdoen denk ik. Deze stang van 8 euro bevalt uitstekend en is nog veelzijdiger om te pulluppen eigenlijk. En zonder boren werkt hij ook prima.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat vind je van die van 15 euro dan? Al in elkaar gezet?
Vandaag niet.quote:
Klinkt fucking ideaal, is die stang verstelbaar? Je bent nog niet tussen de deuropening gevallen omdat ie los liet oid?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, ga hem ook terugdoen denk ik. Deze stang van 8 euro bevalt uitstekend en is nog veelzijdiger om te pulluppen eigenlijk. En zonder boren werkt hij ook prima.Wel fijn om eindelijk zoiets te hebben.
[..]
Vandaag niet.
Volgens mij wel ja. Niet enorm, net als m´n armen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is er dan hoe dan ook niet over je hele lichaam meer massa bijgekomen?
Ja, je kan hem uitdraaien tussen 70 - 110 cm ofzo. Gewoon tussen de deur houden en draaien tot hij klem zit. Je kan hem ook vastschroeven dus, maar ik heb er al flink aan lopen slingeren en trekken en hij zit heel stabiel. Wel stevige deurpost pakken, anders vervorm je hem zo. (er moet beton of steen achter zitten en geen houtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Klinkt fucking ideaal, is die stang verstelbaar? Je bent nog niet tussen de deuropening gevallen omdat ie los liet oid?
Wel andersom.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Gooien jullie wel eens kwark door je Whey-shake?
Ik heb ook zo'n ding maar ik heb die dopjes wel vast geschroefd, zonder vertrouw ik het niet.. sowieso ben ik altijd bang dat ik met dat ding en al naar beneden valquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, je kan hem uitdraaien tussen 70 - 110 cm ofzo. Gewoon tussen de deur houden en draaien tot hij klem zit. Je kan hem ook vastschroeven dus, maar ik heb er al flink aan lopen slingeren en trekken en hij zit heel stabiel. Wel stevige deurpost pakken, anders vervorm je hem zo. (er moet beton of steen achter zitten en geen hout) Ik probeerde het bij een houten muur en de de deur van de kamer ernaast kon niet eens meer open totdat ik hem losdraaide.
Nu one-armed-pullups leren natuurlijk. Tips? Probeer nu mezelf vanaf de grond omhoog te trekken aan één hand terwijl ik de andere hand om mijn pols heb, maar efficiënt is anders, kom amper van de grond.
Zag ook een keer een filmpje van iemand die (horizontaal) aan het planken was en alleen maar op zijn handen leunde, de rest volledig kaarsrecht in de lucht.Dat wil ik ook.
![]()
Yep. Ik maak mijne met kwark, melk en whey.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Gooien jullie wel eens kwark door je Whey-shake?
Gewoon wat broodkruimels en zaad erdoorheen vor die aromaaz!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Die Aldi kwark vandaag voor t eerst gegeten (naturel)
Oh god, oh god!!!!!!!!!!!!
belachelijk veel eiwitten vriend...3 shakes op een dag, beetje teveel van het goede vind je ook niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:41 schreef obsama het volgende:
zouden jullie mij kunnen helpen waar ik nog aan kan werken met mijn voedinsschema ? het is m'n eerste eetschema en volg het nu ongeveer 2 weken.
Ben een verschrikkelijke ecto trouwens, weet niet of dat nog van invloed is ?
ochtend:
whey shake met 300ml melk (22 eiwitten excl melk)
bakje yoghurt met fruit
tot 13:00/14:00
ik smeer s'ochtends 6/8 boterhammen met pindakaas/kaas die ik geleidelik op eet
15:00
3 eieren op 2 boterhammen
17:00
avondeten
19:00
whey shake (22 eiwit) met water
----- sporten----
direct na sporten nog wheyshake (22 eiwit)
22:00
500 ml magere kwark van albert heijn
bedankt alvast
Ik heb het totaal aantal eiwitten niet nagerekend, maar als het in zijn macro's past kan het prima.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
belachelijk veel eiwitten vriend...3 shakes op een dag, beetje teveel van het goede vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:08 schreef seto het volgende:
Speciaal voor Valentijnsdag
[ afbeelding ]
~200 calsquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:41 schreef obsama het volgende:
zouden jullie mij kunnen helpen waar ik nog aan kan werken met mijn voedinsschema ? het is m'n eerste eetschema en volg het nu ongeveer 2 weken.
Ben een verschrikkelijke ecto trouwens, weet niet of dat nog van invloed is ?
ochtend:
whey shake met 300ml melk (22 eiwitten excl melk)
ecto voedsel, 100 cals.quote:bakje yoghurt met fruit
~190 cals per stuk, dus 1350 calsquote:tot 13:00/14:00
ik smeer s'ochtends 6/8 boterhammen met pindakaas/kaas die ik geleidelik op eet
3 * 70 + 2 * 80 = 370 calsquote:15:00
3 eieren op 2 boterhammen
~600 cals?quote:17:00
avondeten
90 calsquote:19:00
whey shake (22 eiwit) met water
+90 cals, +300 cals.quote:----- sporten----
direct na sporten nog wheyshake (22 eiwit)
22:00
500 ml magere kwark van albert heijn
bedankt alvast
Goed bezig man! Ik kijk ook uit na 100 kg bench, moet dit jaar wel te halen zijn denk ik. Egolift.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:01 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb gisteren mijn psychologische grens van 100 kg bankdrukken gehaald, wat ik best leuk vond.
Ik zie nu in dat ik tijden lang op een platvorm heb gezeten, waarschijnlijk omdat ik altijd alleen trainde.
Bleef toch vaak hangen bij de gewichten waarvan ik wist dat ik die aankon.
Nu kwam ik een jaartje geleden een oude bekende tegen bij de sportschool, en zijn trainingsmaat haakte al na een half jaar af, waardoor ik nu met hem sport
Hijzelf zit in een kuur, en maakt flinke vorderingen, maar ik bemerk me dat ik hem bij probeer te houden, en dat gaat echt verbluffend goed.
Ik schat dat ik in een half jaar met de meeste oefeningen ongeveer 25% meer pak.
Toch een kwestie geweest van het mezelf makkelijk maken al die tijd .
3k voor een ecto moet echt wel genoeg zijn om hem te laten gainen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:18 schreef Zith het volgende:
Totaal: 2730 Cals afhankelijk hoeveel je eet 's avonds. Kijk zelf maar of dit genoeg is door je dagelijkse cal-behoefte uit te rekenen kijkende naar je gewicht en lengte. Voor mij zou het niet genoeg zijn.
[..]
+90 cals, +300 cals.
ben ik echt niet met je eens, je kan prima ruim in je eiwitten zitten, ikzelf weeg nu 129 kg en zit zo rond de 200/240 g eiwitten....en merk dat dit voldoende is voor een stabiele groei, het is met elk lichaam anders maar eiwitten kunnen eigenlijk nooit kwaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
belachelijk veel eiwitten vriend...3 shakes op een dag, beetje teveel van het goede vind je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |