quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet ook eerst op een scheermesje sabbelen voordat je het uit kan spreken
Dat is Martin in drag.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:52 schreef Zeroku het volgende:
Die rechtse lijkt ook een jongen door het blokgezicht, je moet het gezicht wat ronder maken, dat is wat vrouwelijkerverder wel tof
.
quote:
quote:
''Vind ik leuk''quote:Op zondag 12 februari 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:
De karakters voor mijn spel...
[ afbeelding ]
...er moeten wel nog wat kleine dingetjes veranderd worden
quote:
niceeeeeeeee!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 07:21 schreef iBenny het volgende:
Jesus Christ Superneuk! Een fakking 9,1 voor Nederlands!
Van een 3,9 naar een 9,1... én ik kan gewoon op deze studie blijven![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 07:21 schreef iBenny het volgende:
wow goed gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 07:21 schreef iBenny het volgende:
Way to go Bennyquote:Op maandag 13 februari 2012 07:21 schreef iBenny het volgende:
Wat danquote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even en ik gooi mijn laptop uit het raam!
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen weer een normale laptop hoop ik!
hmmm, sinds vandaag?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pffff... ding loopt aldoor vast, bij 3 programma's open loopt ie vast... word helemaal gek!
Nee, sinds het weekend.. René heeft al gekeken, leeggehaald en gedefragmenteerd enzo. Helpt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, sinds vandaag?
En waarom is het morgen misschien anders dan?
Goed geleerd of een toevalstreffer?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hoog gehaald voor Nederlands
Op de facebook van Renéquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, zijn er nog foto's van het skoatsen?
Schaatsen maar eentjequote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, zijn er nog foto's van het skoatsen?
Beter dan kruipenquote:
Wel een toevalstreffer... Ik denk dat ik het door een simpel iets toch wel een beetje door ben gaan krijgen en omdat ik voordat ik aan het tentamen begon wat aantekeningen erop had gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed geleerd of een toevalstreffer?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, sinds het weekend.. René heeft al gekeken, leeggehaald en gedefragmenteerd enzo. Helpt niet.
En morgen breng ik de mijn naar René, gaat ie ff alles opnieuw installeren, en leen ik een oude van hem die nog prima werkt
Over een paar maandjes haal ik een nieuwe
Ik gok warmte icm. geheugen shizzle. Maar goed, ding is geen nieuwe bankjes geheugen waard in mijn ogen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan heeft het natuurlijk ook geen nut als ik een rijtje met dingen waar het misschien aan zou kunnen liggen opnoem.
Hij is dus gewoon oudquote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik gok warmte icm. geheugen shizzle. Maar goed, ding is geen nieuwe bankjes geheugen waard in mijn ogen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hallo,
Ik had een vraag. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik binnen 2 dagen van school af ben. Dit omdat ik iets heb getweet, dat ik niet blij was met mijn rooster (ik ga niet precies zeggen wat ik tweette, en welke school, omdat ik geen zin heb in meer gezeur).
Ik heb iets getweet zoals: "Kutschool, ik heb een fucking x aantal tussenuren om daarna nog 1 les te hebben.".
Vanwege deze tweet, kreeg ik te horen dat ik binnen 2 dagen van de opleiding word verwijdert.
Nu vraag ik me af, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn opleidings-coordinator al gemaild (dit moest ik doen van me mentor als ik nog een kans wou maken). Kan een school dit maken, door 1 negatieve tweet? Ik ben 18-, dus met leerplicht krijg ik waarschijnlijk ook gezeur.
Groeten,
Robert
Wat een sukkeltwitter:Deltion twitterde op maandag 13-02-2012 om 15:49:05Deltioncampus ontruimd vanwege onderzoek naar een mogelijke dreiging. Over inhoud kunnen we geen uitspraken doen. vragen@deltion.nl reageer retweet
Jij vies zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Renesite het volgende:
Hele tijd dat numme van southpark in mijn hoofd. Chocolate salty balls. Wtf
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Renesite het volgende:
Hele tijd dat numme van southpark in mijn hoofd. Chocolate salty balls. Wtf
Hij doet het ondertussen alweer prima..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das nog best kort..
Een laptop zou het dubbele mee moeten gaan
Oke. Weet je al wat voor een?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij doet het ondertussen alweer prima..Alsnog over een paar maand een nieuwe hoor. Maar hij loopt nu iig niet meer aldoor vast, en kan weer 294039543 programma's tegelijk draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |