Dit is inderdaad het 1e domme wat ik heb gedaan. En ik heb ook de tweet verwijdert, en dus de opleiding-coördinator een mail gestuurd zoals mijn mentor adviseerde.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Peter het volgende:
Was dat het eerste domme dat je gedaan hebt?
En heb je de tweet inmiddels verwijderd?
Als al schop, die dan maar WGR.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef strontboer het volgende:
Schopje SES?
Tevens denk ik dat je wel meer hebt uitgevreten, want voor één zo'n tweet word je echt niet geschorst.
Schopje mag (;. WGR past inderdaad beter...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als al schop, die dan maar WGR.
Oki, 't hoort hier in ieder geval niet thuisquote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als al schop, die dan maar WGR.
Denk eerder dat het hier door komtquote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
Vanwege deze tweet, kreeg ik te horen dat ik binnen 2 dagen van de opleiding word verwijdert.
Aangezien hij zijn hele dag tweetend op internet zet met alle details er bij, is dat lastig te ontkennen. Domme actiequote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn god, zeg anders gewoon dat het iemand is die jouw gegevens misbruikt. Klaar.
Uiterst belachelijk van die school lijkt me. Ik vind het geen reden om iemand van school te sturen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hallo,
Ik had een vraag. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik binnen 2 dagen van school af ben. Dit omdat ik iets heb getweet, dat ik niet blij was met mijn rooster (ik ga niet precies zeggen wat ik tweette, en welke school, omdat ik geen zin heb in meer gezeur).
Ik heb iets getweet zoals: "Kutschool, ik heb een fucking x aantal tussenuren om daarna nog 1 les te hebben.".
Vanwege deze tweet, kreeg ik te horen dat ik binnen 2 dagen van de opleiding word verwijdert.
Nu vraag ik me af, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn opleidings-coordinator al gemaild (dit moest ik doen van me mentor als ik nog een kans wou maken). Kan een school dit maken, door 1 negatieve tweet? Ik ben 18-, dus met leerplicht krijg ik waarschijnlijk ook gezeur.
Groeten,
Robert
Ik heb inderdaad gelijk te horen gekregen dat ik word verwijderd. Dit met 3 klassen die het zagen gebeuren. Ofterwijl, gelijk een waarschuwing voor hun. Mijn mentor stond met me ingevulde uitschrijf-formulier te zwaaien...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Denk eerder dat het hier door komt
Maar even serieus, je kreeg dus direct te horen dat je verwijderd zou worden? Is er niets anders aan voorafgegaan?
Dit was jij toch niet he?twitter:Deltion twitterde op maandag 13-02-2012 om 15:49:05Deltioncampus ontruimd vanwege onderzoek naar een mogelijke dreiging. Over inhoud kunnen we geen uitspraken doen. vragen@deltion.nl reageer retweet
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef Peter het volgende:
Dit was jij toch niet he?twitter:Deltion twitterde op maandag 13-02-2012 om 15:49:05Deltioncampus ontruimd vanwege onderzoek naar een mogelijke dreiging. Over inhoud kunnen we geen uitspraken doen. vragen@deltion.nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |