abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107842269
De dreumesjes:

22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: 'F', zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107842310
Heb ik jullie eigenlijk al ooit verteld dat Lena en Ivan Fok!-kindjes zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107842328
Oona is ook een internetkindje ;)
Ken Marcek ook via internet maar niet via Fok...

Ohhh Claudia :D vertel vertel
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107842368
Ja dat wist ik wel Clau :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:15:27 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842420
Oh is dat zo Claudia! Leuk zeg. Maar geen *kindjes* dan?

Vent vond er geen reet aan, die hele meet. Die is niet zo van het sociaal doen (op zijn werk moet ie dat al de hele dag). Op vakantie hoeft ie ook geen nieuwe mensen leren kennen zeg maar.
pi_107842551
Ik las het laatst ergens claudia. Leuk zeg!

Ik denk ook niet dat ik van de echt hele grote meets ben. Vaak kan ik ook niet, ik werk onregelmatig, en dus ook in het weekend.
*poef* nu is het weg
pi_107842674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
Oh is dat zo Claudia! Leuk zeg. Maar geen *kindjes* dan?
Voor m'n lief hoeft dat niet zo.

quote:
Vent vond er geen reet aan, die hele meet. Die is niet zo van het sociaal doen (op zijn werk moet ie dat al de hele dag). Op vakantie hoeft ie ook geen nieuwe mensen leren kennen zeg maar.
Ah, dat is dan niet leuk, nee. Moet je gewoon eens zonder lief komen. *O*

Ik sta ervan versteld hoe makkelijk mijn lief daarin is. OUD vindt 'ie volstaan met geneuzel, maar hij gaat zonder problemen mee naar meetings en vindt het volgens mij stiekem best leuk.
pi_107842739
N vind alles best. Als hij er maar geen last van heeft. Dus niet mee hoeft.
*poef* nu is het weg
pi_107842817
Vertel eens dan, Claudia? Dan klopt de hele telling niet meer! :o
Anne is volgens de officiële telling #38 geloof ik.

Ik heb 'vroeger' heel wat gemeet hier op Fok! Dat was in de periode 2000-2002. Daarna eigenlijk niet mee tot de megameet van laatst. En dat vond ik veel te druk :@
Minimeet heb ik alleen nog gehad met Barbabientje omdat die hier vlakbij woont, maar ik vind zoiets wel heel gezellig dus hou me aanbevolen ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:24:23 #10
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842844
De volgende keer kom ik zonder lief. Hij leeft wel mee met alles, zoals het wel en wee van Emma van Keshet, en de tweeling van Klumsy. Maar das ook voldoende.

Het enige probleem is dat hij niet een dag zonder dochterlief kan..... :(
pi_107842865
Zo twee dagen amper thuis geweest en mijn kleine man niet gezien. Hij ligt op bed, dus ik haak hier weer in (alhoewel ik ook vroeg mijn bed in duik vandaag).

ZIe dat het gaat over meeting en internetliefdes. Een paar keer naar een meet geweest, vond het erg leuk. Kan me voorstellen dat kleine meetings bij mensen thuis leuker zijn, maar dat nog niet gedaan.
Manlief vind alles best. Hij zegt, ik wil overal wel mee naar toe waar Yaro heen gaat. Hij vind het ook altijd wel leuk. Heeft verder zelf niets met Fok.
Wel hebben wij elkaar leren kennen via internet, nu al weer 12 jaar geleden.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:26:20 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842944
Heb mijn vent leren kennen op de tennisbaan. Dat zal het verschil zijn denk ik (hij heeft niets met fora haha)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:26:20 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107842945
Claudia ook al FOK!kindjes... wow O+

Op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat mensen elkaar via een forum leren kennen, en dat dat kennen verder gaat dat er zelfs kindjes van zijn, maar het blijft zo bijzonder :Y
Misschien juist omdat dat daten (en meer) een bijverschijnsel is en niet het doel (itt een datingsite).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107842966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Vertel eens dan, Claudia? Dan klopt de hele telling niet meer! :o
Anne is volgens de officiële telling #38 geloof ik.
Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg. :+
pi_107843088
Ik heb mijn vent vroegah nog ouderwets opgepikt in de kroeg :9 (alweer 13 jaar geleden.. time flies!)

Hij heeft niet zo heel veel met internet sowieso.. hij vind meeten wel leuk als er maar mensen zijn 'waar hij wat mee heeft' zoals hij altijd zegt (vaak mensen die hij al eens een keer heeft gezien, zodat het tastbaar voor hem is :+ zomaar namen online heeft ie niet zoveel mee :P )
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:29:12 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107843107
:D Ja, dat lijstje is een stuk beroerder :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107843140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg. :+
Maar daar sta je toch helemaal niet in :? Of zie ik nu een verkeerd lijstje?
pi_107843246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Maar daar sta je toch helemaal niet in :? Of zie ik nu een verkeerd lijstje?
Ik weet niet waar het actuele lijstje staat, maar misschien even control-f'en? Ik sta niet bij de C van Claudia_x.
pi_107843402
Ik zal het wel gewoon niet snappen denk ik... Ik heb deze voor me.
pi_107843423
ik wist dat helemaal niet claudia!

wat betreft meets ik sleep meneer vaak mee als mijn vervoer de ene keer meer naar zijn zin dan de andere keer

vandaag wel een geslaagde minimeet met kj en fietje gehad! dat zijn ook 2 gezellige dames hoor!
pi_107843478
Volgens mij sta jij meerdere keren op die lijst claudia :o
The way you rock'n'roll
pi_107843758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik zal het wel gewoon niet snappen denk ik... Ik heb deze voor me.
Oh, ik doelde op het 'Wie neukt met wie?'-lijstje. :+ Daar sta ik wel in. In dat lijstje sta ik niet. Lief stelt er geen prijs op.
pi_107843773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij sta jij meerdere keren op die lijst claudia :o
Dat klopt niet.
pi_107843840
Nog even mijn eerdere post in de herhaling hoor:

Arme Puck :*

Fietje en ik zijn vandaag bij draculettetje en minidraak geweest.

De dames hebben naast elkaar gespeeld. Ik kon wel echt merken dat Fietje een stukke jonger is. Minidraak praat gewoon.... :D En poetst. Die mag wel een dagje bij me thuis komen. Fietje haar repertoire is nu papa en opa. En verpakkingen met doekjes. Daar kan je alle doekjes uithalen om ze daarna in de mond te stoppen..

De dames hebben gezellig naast elkaar hun brood gegeten.

(die lach van fietje, dat is haar nieuwe foto lach... :') )
*poef* nu is het weg
pi_107844148
Leuke foto's KJ
pi_107844510
het was ook erg gezellig!
en ik had nog wel minidraakje haar haar zo leuk in een staartje, gaan we fotos maken als die uit is!

ik las nog iets over weer zieke puck en waterpokken bij claudia?! beterschap!

reilain gelukt met de cijfertjes?
pi_107844651
Zie dat ik wel wat gemist hebt.

Beterschap voor Puck en de kindjes van Claudia met de waterpokken.

Cijfertjes Reilain, ik ben dol op cijfertjes (en dan werk ik in de zorg 8)7 )
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:58:24 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107844682
Leuk zo'n minimeet O+

Ik heb al eens gemeet met JeetjeJom. Dat was ook reuzegezellig! :Y

Ik ben erachter wat 'bahbahbah' is. Bob de Bouwer! :D
kind had pas voor de eerste keer een filmpje gezien :o
pi_107844950
Mmm die had ik niet geraden Asy. Leuk toch dat ze zo snel dingen oppikken. Ik verbaas me ook steeds over Yaro. Die is echt logo freak. Die wijst steeds logo's aan, en ben dat maar gaan aangeven als dat is een logo. Dat roept hij dus nu de hele dag als hij een logo ziet, maakt niet uit van wat (die blikken die sommige mensen dan geven als dat kind dat zegt). Maar naast logo, weet hij ook de logo's van de Eneco en Samsung te herkennen en spreekt ze dan ook zo uit. Raar kind.

Maar hij legt bijvoorbeeld ook de link met de sprookjesboom en de Efteling sinds we daar twee weken geleden zijn geweest.
pi_107853391
Gisteravond weer in zijn bedje spugen ;(
Nu lijkt hij weer vrolijk en de melk is er tot nu toe ingebleven.
Nog meer was dus ik ga maar eens aan het werk -O- :P
The way you rock'n'roll
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:38:51 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107853792
As, ik heb dus ook moeite moeten doen om het te raden.
Maar hij zegt nog steeds iets als 'habah' waarvan ik dus niet weet wat het is. Als ik vraag het aan te wijzen, dan lacht hij alleen maar... :?
Ik vind het ook zo grappig wat er soms opeens uitkomt. Precies wat jij zegt. Dat zo'n dreumes opeens 'logo' zegt :D
Gisteren had ik het er nog met de kapster over. Haar zoontje is 2 dagen jonger. Die had 1x Bumba gezien bij een vriendinnetje en nu zei hij 'Bumba'. :D

DML: ooh bah zeg! Het houdt niet echt op hè?

Vandaag (en morgen) feestje van mijn dreumes O+
pi_107853827
Veel plezier met vieren Asy! Wij vieren het ook morgen nog.

De kleine gup van mij staat bij de tafel en het klinkt alsof er een bom ontploft in zijn luier dus wish me luck :')
The way you rock'n'roll
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:57:33 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107853997
OMG DML! Succes!
Heb je een gasmasker in huis?
pi_107854018
Succes DML.

Veel plezier dit weekend asy, harry alweer bijna 3 2...

[ Bericht 14% gewijzigd door kaatjejannie op 11-02-2012 10:10:15 ]
*poef* nu is het weg
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:06:40 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107854096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Succes DML.

Veel plezier dit weekend asy, harry alweer bijna 3....
3???
Alsjeblieft niet!
Hij wordt 'pas' 2 O+
pi_107854126
Idd, goedemorgen. Sorry...

Het wordt dus hoog tijd om uit bed te gaan. Ik hoor fietje ook al lekker kletsen.
*poef* nu is het weg
pi_107863790
En DML overleefd? Vandaag overigens niet meer gespuugd?

Asy heel veel plezier met het feestje. En blijkbaar heeft je zoon humor, nu nog even achterhalen wat het is.

Heerlijk KJ dat uitslapen. Alhoewel wij ook gezegend zijn de afgelopen tijd. Het is nu steeds 07.00 - 07.15 uur, ipv 05.30 uur. Dat is zo fijn.

Wat wel minder is, is de honger naar papa. Vanmorgen wilde mijn man gaan schaatsen, dus gingen Yaro en ik mee. Wij zouden gaan wandelen. Nou het was echt drama, hij wilde alleen papa. Ben nog met hem naar de kinderboerderij gelopen, maar dat was ook niet goed. Hij heeft een half uur alleen maar aan het huilen en gillen om zijn vader. Omdat ik het niet leuk vond voor hem om gelijk terug te gaan, hem in de auto gezet en even gaan rijden. Pas toen oma aan de telefoon was as het goed. Papa en oma zijn de bom en mama lijkt weinig te kunnen doen. Ik weet dat het niet zo is, maar op zo'n moment steekt het toch wel een beetje. :@ :'(
pi_107864163
:{ Ohh As dat steekt zeer zeker...
Hier is het een beetje.. en dat vind ik soms al naar!
This hier ook papa voor en papa na... als papa wegloopt is het huilen, en mij zwaait ze vrolijk na..
Zelfs mama zegt ze niet meer... Ik heet ook papa }:|

Enige verschil is dat ze wel nog het liefst met mij knuffelt... dus ze maakt het elke dag weer ruim goed...

Even onder een spoiler ivm offtopic verder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
You and me
pi_107865201
Even geheel egoistisch zonder verder bij te lezen (ik heb een aanval van nesteldrang, dus mijn hele benedenverdieping is op zijn kop geweest :'))

Mijn kind kan nu echt zelf gaan staan, al meerdere keren gedaan en ze stapt wat langs de tafel *O* *O* ik ben zó trots!

En net pakt ze haar koffertje van tafel en staat gewoon even een paar tellen los met die koffer in haar handen :o WTF WTF.

Gisteren ging ze al ineens aan bad staan toen ik het liet vollopen... Ze kroop ernaartoe ging op haar knietjes zitten en ik zei: sta maar op! En daar ging ze!

Ik ga even een potje brullen :') *O* O+
pi_107865714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Even geheel egoistisch zonder verder bij te lezen (ik heb een aanval van nesteldrang, dus mijn hele benedenverdieping is op zijn kop geweest :'))

Mijn kind kan nu echt zelf gaan staan, al meerdere keren gedaan en ze stapt wat langs de tafel *O* *O* ik ben zó trots!

En net pakt ze haar koffertje van tafel en staat gewoon even een paar tellen los met die koffer in haar handen :o WTF WTF.

Gisteren ging ze al ineens aan bad staan toen ik het liet vollopen... Ze kroop ernaartoe ging op haar knietjes zitten en ik zei: sta maar op! En daar ging ze!

Ik ga even een potje brullen :') *O* O+
:*

verder niks nodig dan smileys he :D
*O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107866168
Ja, godzijdank net als gisteren in bed klinkt het als een bom maar is de inhoud niet als een bom *phew*

Joehoe Leia *O* *O* *O* Heb je de smaak te pakken meis ^O^
The way you rock'n'roll
pi_107866361
Fijn DML.

*O* *O* voor muppet, you go girl!

Dat papa tegen mama zeggen is hier ook heel lang geweest, terwijl ik wist dat hij het kon. Ik heb hem toen heel bewust gecorrigeerd en na twee dagen was dat over.
En ik weet ook echt dat het een periode is en dat hij ook echt van mij houdt en dat hij me toch ook wel mist. Ook al word ik ook heel vrolijk uitgezwaaid als ik weg ga. Maar toen hij me donderdag de hele dag niet had gezien en hij halverwege de nacht tussen ons in kwam, kroop hij heerlijk tegen me aan en was het goed. Meestal doet hij dat bij papa. Toen was het dus weer helemaal goed. Maar op zo'n moment kan ik er wel even een traantje om laten hoor.
pi_107867681
Go muppet! Goed van dr gerbera!

Zo hallo allemaal! K ben weer terug uit Thailand. Pfff beetje gaar. Hebben op de terugweg 24 uur moeten reizen tot Schiphol. Zelf helemaal niet geslapen. Dus net even uurtje of 3 geslapen. Floris heeft op de terugweg gelukkig wel geslapen. Op de heenweg niet (nou ja op 3 kwartier na). Heb heel wat rondjes vliegtuig gelopen.
Hebben t wel heerlijk gehad. Maar voorlopig maar even geen lange reis.voor ons ;)
Denk sowieso dat t best een lastige leeftijd is. Je kan m wel veel uitleggen, maar niet alles komt even goed aan.
Thailand met kleine kinderen vind k verder wel een aanrader trouwens.
pi_107867816
Hee Sonnetje! Leuk even snel jou ervaringen te horen. Wat dat te doen dan, rondjes lopen in het vliegtuig? Wel fijn dat Thailand een aanrader is. ik vind het dapper hoor dat jullie het aandurfde zo'n lange reis. Het klinkt in ieder geval alsof het wel haalbaar was (misschien niet ideaal, maar wel haalbaar). Kom lekker bij, het verschil in tempratuur zal ook wel omschakelen zijn.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:21:11 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107868410
Goedzo Leia! *O*

DML, gelukkig maar dat het alleen klonk als een bom ;)

Och As, dat steekt zeker! Hopelijk tekt het snel weer een beetje bij :*

Sonnetje, fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben!
En nu gauw bijslapen :Y

Nou hier vanmiddag een jongetje dat níet wilde slapen. Dus toen ik hem zojuist naar bed bracht, was het alleen maar brullen. Maar weer even naar beneden gehaald, even met z'n drietjes op de bank gezeten en nu ligt ie dan toch alweer een half uurtje in bed en het is stil.
Hij is al erg verwend. Morgen komt mijn familie. Dan komt er nog een berg bij ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:34:01 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107868921
Way to go Muppet *O* *O* *O*

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Sonnetje ^O^
Jammer dat de terugreis minder ideaal was, maar gelukkig heeft Floris iig wel geslapen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:10:32 #47
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107870137
Muppet, you go girl!!! Tof zeg!

Harry, gij verwend mormel ;) Al lekker aan het feest vieren dus. Beetje veel indrukken om goed te slapen??

Son, miste je al haha. Fijn dat het toch goed is gegaan. Lijkt me fantastisch om zulke reizen te maken!

Mensenkinderen wat een nacht hebben wij achter de rug zeg.... we gingen rond 12 uur naar bed, Noortje werd wakker en heeft alleen maar hysterisch gedaan. ik kon 'r maar amper troosten. Dan denk je, dat duurt maar even, nou tot HALF VIJF! Heel lang bij me gehouden en dan wilde ik haar terug leggen en was het brullen, bijna tot kotsen toe. Heb een matrasje gepakt en ben bij d'r gaan liggen maar tussen half vijf en 8 is ze nog 4 keer wakker geweest. Je zou denken, die is helemaal total loss. No way dat ze s middags ging slapen. De hele dag was ik helemaal doodop en zij niet, we zijn nog uit eten geweest en ze was zo lief. Nu ligt ze voor pampus op bed en hopelijk tot morgen een uur of negen.
pi_107870178
Fietje zei vanavond aan tafel bewust mama O+ (het was alleen papa en opa)
*poef* nu is het weg
pi_107870340
Dank :D ik ben echt zooooo ontzettend mega trots O+ ze begint vertrouwen te krijgen, dat is duidelijk :Y benieuwd wanneer ze van me weg gaat rennen :D

Son, daar ben je weer *O* fijn :*

Wat een nacht Beck... -O-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:20:35 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107870462
Noortje gaat hier super met praten, als ze iets moet is het 'papa, mama, kom nou kijken'. Ook 'is van MIJ' komt hier supervaak voor.
pi_107870600
ravi is al een half uur verontwaardigd aan het gillen (ja. gillen) omdat selene hem de blokjes niet wil geven :s)

volgens selene: "als het lampje aangaat mag ravi de blokjes en ik naar papa en mama O-) "
pi_107870615
:D
pi_107870631
dus wij gaan even (luid) gamen :P
pi_107870648
want ik heb al 3 x ingegrepen en sangdrax 1 x!
pi_107870654
Go Muppet! :D Zo tof....

Noortje.... Kom op meid.. Lekker slapen vanavond!! 1 spooknacht is genoeg!
Wat leuk dat ze al zo goed praat!

Toevallig van de week woodjes zitten tellen hier... Oona komt tot ongeveer 27... waarvan ze enkele wel weer is 'vergeten' ... zoals o.a Mama... Helaas ben ik nu ook papa }:|

Sonnetje daar zijn jullie weer :D Ben heel benieuwd naar een reisverslag/foto's :D :D

Gisteren had Oona ineens een heel rood handje.. (Bovenop, maar niet haar vingers)
Ik had het al gezien toen we uit de auto stapte thuis... maar bij het eten zag ik ineens dat het wel heel rood en wat dikkig was.... Geen idee wat het nu is geweest.... Allergie? Het ziet er vooral schraal uit dus misschien toch de kou?? Voor de zekerheid t kdv nog even gebelt of ze iets anders dan normaal gegeten heeft of misschien gestoten waarbij het wel mee leek te vallen... maar zij hadden ook geen idee... Naja... ondertussen is het alleen nog flink schraal en is de roodheid en het opgezette weer weg... Maar vond het wel gek!
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:26:16 #56
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107870666
Koptelefoon op en een potje silent disco doen.
pi_107870710
Ohh Simmu ;) Wat klinkt Selene weer heerlijk zelfstandig haha
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:28:01 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107870739
ooh becky, wat een nacht zeg! :X

Fietje O+

simmu :o :D

Reilain, kan inderdaad van de kou zijn...
pi_107870797
Ze heeft idd ook flink schrale wangen al van de kou... en ook al paar x flinke witte wintervingers ondanks handschoenen... dus dat zal t idd wel zijn... Maar vond het opgezette zo gek... Wist niet dat dat er ook bij kon horen!
We'll have love aplenty
You and me
pi_107870820
Hier papa, mama, Lji (dali de poes :D) tijk is (kijk eens) die, dees (deze :D) appol (juistem, een appel), ei, jijn (mandarijn), ijn (rozijntjes) haaaaaaaaaaaaaaaaai :'), dag, oef (poes) en heel duidelijk ja of jaja antwoorden op vragen O+ dat is zo schattig!!

En nog wel wat dingen waar ik nu zo niet opkom :) op zich gaat ze nu best hard :Y
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:32:20 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107870925
Reilain, Harry heeft ook een helemaal schrale snoet en ook benen en armen zijn schraal aan het worden.
Moet er echt aan denken om hem vaker in te smeren, maar goed ik vergeet mezelf ook :D
Mijn handen barsten spontaan open als je er naar kijkt... :X
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:35:27 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107871054
dikke rode handjes zijn wel een teken van kou. Noortje heeft het ook wel eens als ze haar wantjes niet aan wil (nu ga ik de strijd wel aan maar in het begin van de kou was ik er wel eens klaar mee).

Ik smeer haar handjes, die ook al schraal zijn door het eczeem, met 'pure' vaseline in. Dat werkt echt als een tiet!

Noortje praat als een peuter voor mijn gevoel. Onder de tafeltent moet ik koffie komen drinken. Gaat ze d'r servieskoffer halen, haalt alles eruit, zet de kopjes op de schoteltjes en roept: 'mama, kom je koffie drinken!!?'.
pi_107871110
Hier nu:
Goed uitgesproken:
Papa, Mama (maar nu dus even niet)
Pop (haar knuffel),
ja en nee (Ze antwoord altijd heel netjes ;) )
Buu = Eigen verzonnen woordje voor haar speen
Auto (sinds deze week :D )
Appel
Eten
Op
Oho
Boem
Dagdag
Bal
Hap
Die
Eend

en de halve woorden ;)
Poe = poes
Boo = boot
Boow = boom
Titu = Drinken
So = sok
Tietie = kiekeboe
Boe = boek
Boe = koe
Nijjjjjjjjjjjjjjjjte = nijntje O+
Vo = vogel
Tis = vis

Enne ;) raadwoordje:

'Bvoe'
We'll have love aplenty
You and me
pi_107871117
Ik ga de strijd voor de handschoenen niet meer aan. Ze trekt ze toch gelijk weer uit..
*poef* nu is het weg
pi_107871184
Ik heb Oona ondertussen zo ver... na tot in den treure herhalen ;)
Buiten is het koud! Handschoentjes aan..... En hoppa, ze accepteerd ze... maar zolang ze ze maar uit mag zogauw ze in de auto zit/binnen is.....

Oona smeer ik altijd in met lanettezalf.... Ze was een flinke eczeemklant.. gelukkig nu redelijk onder controle maar moet wel blijven smeren..
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:38:30 #66
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107871206
Zo tof is dat leren praten!! O+

KJ, ik heb Noortje 1 keer een paar minuten met een sneeuwbal in haar blote handjes laten lopen, sindsdien is het strijd maar gaan ze wel aan. Zeker de vingerhandschoenen, de wanten is een ander verhaal. Maar volgende week op de wintersport is het toch allemaal anders.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:39:45 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107871252
Reilain, die zalf heb ik ook maar de pure vaseline werkt veel beter. Haar benen zitten onder het eczeem met dit weer, en die smeer ik naast de lanette ook in met hormooncreme.
pi_107871287
Pure vasaline deed hier toen niets toen ze nog zo klein was... kan het idd wel weer eens proberen..
Oona kreeg toen ook regelmatig hormoon... gelukkig nu weer lang geleden..
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:41:34 #69
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107871331
hormooncreme ook alleen als ik na drie dagen 6 keer lanette smeren de jeukplekken nog niet weg heb. Vaak is 1 keer smeren voldoende.
pi_107871548
*afkloppen*
Oona lijkt gelukkig geen jeuk te hebben *O*
We'll have love aplenty
You and me
pi_107871672
Eens opsommen wat Anne nu zegt:

mama
papa
opa
oma
Diede (haar neef)
Anne
Bumba
Laalaa (Teletubbies)

dada (daag)
hou-oe (houdoe)
tááá (klaar)
op
haphap (eten)
hamnjam (lekker)
bap (bal of bad)
au!
boem!
broem broem (auto of ander voertuig)
ja
nee
enne (knuffelen)
pop
bah bah (vies)
kikki (drinken)
aap
kek (kat)
hiiii (paard)
taptap (lopen)
die
dit
uit
een twee drie ( :') )

Vanavond de eerste tweewoordzin: 'mama bap' (ik zat in bad)

[ Bericht 5% gewijzigd door Fannetje op 11-02-2012 21:06:55 ]
pi_107871879
Oh die vergat ik!! Boembaaaaaaa :') en happen!! (als ze wakker wordt: wil je een boterham, muppet? Ja, happennnnnn hmmmmmm zegt ze dan :') :D)

Wat knap trouwens Fan, dat ze haar eigen naam al zegt (al dan niet bewust als eigen naam natuurlijk ;))
pi_107871958
Fietje zei ook bumba en bah. Maar daar is ze weer mee gestopt. Het is nu gericht papa en opa. Sinds vanavond komt er af en toe ook mama uit.
*poef* nu is het weg
pi_107872195
:D Dat doet Oona ook...
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ;) Zo schattig..
(en dan incl gebaar)

Bumba zegt ze niet ;) Ze kijkt me ook schaapachtig aan als ik vraag waar bumba is (hebben een bal met bumba erop)... en dat terwijl er aardig wat uurtjes bumba doorheen gegaan zijn haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_107872266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef Gerberaatje het volgende:

Wat knap trouwens Fan, dat ze haar eigen naam al zegt (al dan niet bewust als eigen naam natuurlijk ;))
Ja, vind ik ook! En ze bedoelt er wel degelijk zichzelf mee hoor! Als ze zichzelf in de spiegel of op foto's/filmpjes ziet is het: 'Anne!'. En als ik vraag: "wie ben jij?" klopt ze zichzelf op de borst en zegt ze ook 'Anne!'.
pi_107872325
Oona klopt zichzelf op de borst als we vragen 'van wie is dit?' of 'waar is Oona' en bij eigen foto's
En ze heeft 2x... Owa gezegt waarbij we dachten dat ze zichzelf bedoelde.. maar das weer maanden terug ;)

Wat super knap dat Anne het al kan zeggen.. Sowieso een flinke lijst!
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:16:36 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107872722
Noortje wijst zichzelf altijd aan op foto's en zegt 'r naam. Ook praat ze vanuit de Noortje vorm.
In dat opzicht merk ik dan wel (en ik heb geen referentiekader verder dus neem het me alsjeblieft niet kwalijk) dat Noortje toch 3 maanden ouder is. Qua taalontwikkeling. Het gaat trouwens enorm snel, als ik 1 keer zeg dat een eekhoorn een eekhoorn is, dan weet ze dat ook gewoon en noemt ze het dier ook zo. Natuurlijk is een cavia ook nog eens een hamster of konijn maar meestal weet ze het wel.

Wat ik wel echt enorm knap vind, is dat ze de tweeling die bij haar op het kdv feilloos uit elkaar weet te houden. Die ziet ze twee dagen per week. Ook op foto's ziet ze het verschil.

En had ik al verteld dat we een valentijnskaart vandaag in de bus kregen?? Van het kdv, die heeft Noortje gemaakt O+ O+ en die hebben ze opgestuurd. Echt tof.
pi_107872806
Vanavond was het wel extreem, we aten pizza en na elk hapje wilde ze een slokje van mijn sap, dat kreeg ze dan ook en dan ging het mjam mjam mjam al kauwend :D :') het is wel een beetje een clown aan het worden! (en oh wat is het moeilijk om soms je lach in te houden :o vooral tegenover elkaar.... dan houdt de een nog z'n gezicht in de plooi, maar de ander ligt achter de hand al in een deuk... :'))

En Fan, dat vind ik echt heel erg knap... dat besef al! Als muppet zichzelf op een foto terug ziet dan zit ze wel heel enthousiast te wijzen, en als ik dan zeg: dat is muppet hè? Dan gaat ze heel hard knikken :D

Maar wie weet hoe vlot het gaat, paar weken terug zei ze nog veel minder (gebaren daarentegen ;) overal waar we wel eens een paard hebben gezien bijv. als we daar nu langs rijden, ook al staat er geen paard, dan gebaard ze wel paard :D knap dat ze die link kan leggen :Y vind ik)
pi_107872861
Oh Beck, écht? Wat leuk dat ze dat doen!! :Y
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:22:44 #80
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107872930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Beck, écht? Wat leuk dat ze dat doen!! :Y
lief he! Zal hem morgen op facebook plaatsen.
pi_107872987
Ohhhhh das echt super leuk becky!!

:D Stoer is dat het Gerbra hoe ze ineens al die linken gaat leggen.. verbaas me er dagelijks over wat Oona allemaal al snapt en aan elkaar kan koppelen...

Ow en was nog een woordje vergeten ;)
Beej = beer ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_107872998
Gebaren doet Anne dan weer helemaal niet, op wat standaard dingetjes na, maar dat hebben we natuurlijk ook niet aangeboden. Maar dat van dat paard vind ik ook heel knap van Muppet!
Bij de AH hangen bij de kassa allerlei toegangskaartjes voor pretparken en daar hangen ook kaartjes voor Plopsaland, waar Bumba opstaat. Iedere keer als we bij de kassa komen gaat ze dus al wijzen en 'Bumba' roepen voordat ze de kaartjes gezien heeft. Dat vind ik ook knap!

Oh ik geniet zo van deze fase O+

Sonnetje, welkom terug trouwens! Fijn dat het zo leuk was. En veel rondjes gelopen dus in het vliegtuig. Ik vrees dat wij dat ook wel zullen moeten doen over twee maanden...

Becky wat ontzettend lief!
pi_107873019
Leuk om te lezen hoe iedereen zich ontwikkeld. Ik heb eigenlijk niet meer bijgehouden wat Yaro zegt. Hij begon niet vroeg met praten, maar toen hij ging, ging hij als een speer.
Het is ook echt een meneertje die weet wat hij wilt O+ ook al betekend dat we soms echt al moeten opvoeden En je lach inhouden is zo herkenbaar.

Wat lief Becky
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:28:58 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107873142
Ik kom er ook steeds vaker achter dat die kinders echt niet gek zijn. Noortje weet ook vaak precies waar we zijn. Oma heeft een tennispaviljoen, we fietsten vanochtend daar naar toe en ze zei "naar oma toe".

Als ze een tractor ziet "Opa K!' Mijn ouders hebben een heel groot borduurwerk hangen, mijn mama ooit gemaakt, dat is een tafereel van een man en vrouw bij een hooimijt. Daar wijst ze naar en is het 'Opa K en oma W'.
pi_107873175
:Y als ik de straat van de opvang in rij begint ze ook al enthousiast te wijzen en te heu-en! :Y ze weet dan echt precies waar we zijn en waar we naartoe gaan :Y
pi_107873304
Dat doet Fietje ook, bij de gastouder en bij opa en oma.

Een clown aan tafel hebben wij ook, ze weet precies hoe ze iedereen moet vermaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:35:20 #87
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107873360
Tof is dat he! Ik verheug me echt op de toekomst en haar ontwikkeling. Ben zo benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Ze is niet makkelijk, daar ben ik wel achter, echt het type hysterisch midden op de weg gaan liggen als we de andere kant op gaan (meerdere keren ervaren).
pi_107873647
Oh jee Beck :D dat beloofd wat... dat valt hier nog aardig mee allemaal. Benieuwd hoe dat zal gaan als ze kan lopen straks :P maar op zich moet ik wel zeggen dat ze een vrij rustig karakter heeft :Y heel enthousiast, maar relaxed. Dat is wel fijn (al hou ik mijn hart vast voor nr. 2 :P )
pi_107873692
Herkenbaar Becky, alhoewel zijn stemming ook kan omdraaien als we elders zijn. Het is ook een echte charmeur die graag ook zijn aandacht haalt bij anderen.
pi_107873817
Ik gok dat fietje ook zo gaat worden becky. Ze gooit zich tegenwoordig dramatisch op de grond en kijkt dan wel tussendoor even of wij wel doorhebben dat haar groot onrecht aangedaan wordt.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:48:27 #91
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107873851
haha As, gelukkig, ik ben niet de enige met een toch wel pittige dreumes. Ik vind het niet erg. Ieder kind is anders. Noortje heeft een enorme open houding, loopt bij vreemden naar binnen om daar om een koekje te vragen. Ik was precies zo, en bij mij is het ook goed gekomen. Nog steeds leg ik makkelijk contacten en nog steeds ben ik wars van allerlei procedures :9 . Het is wel aan ons om dat in goede banen te leiden.
Ze heeft een karakter, dat is behoorlijk duidelijk, maar, mede door dit topic trouwens, weet ik daar nu wel mee om te gaan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:49:05 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107873868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik gok dat fietje ook zo gaat worden becky. Ze gooit zich tegenwoordig dramatisch op de grond en kijkt dan wel tussendoor even of wij wel doorhebben dat haar groot onrecht aangedaan wordt.
_O- _O- dat dus!
pi_107873992
pas waren mijn schoonouders hier met eten en het ging niet naar de zin van fietje. Ze werpt haar hoofd in haar bord, kijkt even naar opa en oma. Met zo'n blik: zien jullie wel hoe ontzettend gemeen mijn ouders tegen me zijn. Zeg er eens wat van!

Ze is verder ook heel open, en vind heel veel best. Gister bij draculettetje gaat ze ook zo met het speelgoed spelen, kijkt wel af en toe of ik er nog ben, maar toen ik even naar de auto liep was het ook prima.
*poef* nu is het weg
pi_107874129
Zijn we familie Becky? Het is zo herkenbaar. Yaro heeft echt een heel sociaal karkater, maar wil hij iets wel of niet, dan zullen we het weten ook. Ook is was precies zo. Mijn moeder herkent hem zo in hoe ik was op die leeftijd. En ik vind het heerlijk en weet ook dat het een hele positieve eigenschap kan zijn, maar inderdaad wel in goede banen leiden.

Ik heb altijd goed voor mezelf opgekomen en heb daar echt mijn vruchten van gepikt. Ben overigens wel zat volwassenen tegen gekomen die daar niet tegen opgewassen waren, maar die hadden er vaak meer last van. Ben dan ook heel blij met de opvoeding die ik van mijn ouders heb gekregen. Streng maar rechtvaardig. Mijn ouders waren heel duidelijk, maar stonden ook open voor onze inbreng. En als we een punt hadden, werd er in meegegaan. Ook ik wil dit graag zo doen. Soms kunnen dingen niet en dat heeft hij dan maar te pikken, maar soms krijgt hij ook wel zijn zin. Ik ben blij dat ik een goede basis heb meegekregen, dat ik mijn ouders zo dichtbij heb dat ik ook kan overleggen, dat ik een hele fijne verstandshouding heb met mijn man en nu ook nog dit forum voor als we er toch niet uit komen. Ik ben gezegend!
pi_107877711
Puck probeert nu bal te zeggen en ik ben bang dat ik vanmiddag een nee hoorde :o

En verder roept hij de hele dag iets wat heel erg lijkt op boobjob _O-

Puck slaapt nooit door. We hebben ons er maar bij neer gelegd. Wel moet hij in zijn eigen bed slapen het liefst. Maar ziek zijn gooit wat roet in het eten voor de consequentheid daar :+
The way you rock'n'roll
pi_107877759
Hahaha ik vind het ook herkenbaar..
Oona is het zonnetje in huis.... zolang ze haar zin krijgt ;)
Bohhhhhhhhhhh wat kan dat kleine lijfje een herrie produceren ;)

Vond net een foto van mijn kleine eczeembommetje op z'n ergst... (Ze is hier 2mnd ongeveer)
Pfff wat ben ik blij dat haar gezichtje weer mooi opgedroogd is!!
SPOILER
We'll have love aplenty
You and me
pi_107877839
Jeuj dat is wel heel heftig Reilain!

Puck heeft nu weer een mooie plek net onder zijn oog. Hele tijd weg geweest en nu net op zijn verjaardagsfoto's is het er weer :P

Bij Puck jeukt het niet. Bij Oona wel? En is het een reactie op iets of?

Wij weten bij Puck nog steeds niet wat het nou is. Het is namelijk wel gekomen rond de tijd dat we aan vast voedsel gingen maar kunnen de vinger er niet op leggen van welke het dan zou komen.
The way you rock'n'roll
pi_107878128
Gelukkig hebben we het idee dat het bij Oona ook niet jeukt...
Alleen plekken die kapot gaan of een periode toen haar voorhoofdje onder zat probeerde ze te krabben... Ondertussen zijn kapotte plekken gelukkig al een tijdje verleden tijd...
Nu heeft ze vooral een heel gevoelige huid.... maar we smeren flink, ze mag niet elke dag in bad, badspul voor de gevoelige huid e.d maakt dat het nu redelijk rustig is..
Ze heeft altijd wel plekjes... vooral die je voelt.... maar als het hierbij blijft ben ik tevreden..

Overigens hier ook geen idee waardoor... Ik heb astma.. en wij beiden een gevoelige huid. Dus ws gevalletje aanleg...
Bij aubergine hadden we het idee dat ze daar met flink rode huid op reageerde.. dus dat krijgt ze nu niet meer...
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 12 februari 2012 @ 08:58:45 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107883860
Ze zijn zeker niet gek! :N
Maanden geleden heb ik Harry's neus eens gesprayed ivm verkoudheid. Die spray staat bij de commode. Nooit aandacht aan besteed. Gisteren wijst hij er op en snuift met zijn neus.
Hier is het ook zaak om duidelijk te zijn wat we gaan doen of waar we naar toe gaan. Zo moesten we vrijdag naar de kapper omdat Harry geknipt moest. Om de een of andere reden had hij zich bedacht dat we naar opa en oma gingen en wij hebben dat niet goed begrepen of duidelijk uitgelegd blijkbaar. Want bij de kapper begon hij te huilen en hij wilde van weersomstuit niks meer. Volgens mij had hij echt zoiets van: ja maar dít was niet het plan!
pi_107886268
Zijn we al een poosje zo ver dat als ik het nagelknippertje pak, ze haar handjes (of voetjes) uitsteekt en ik ze zonder problemen mag/kan knippen... Knip ik net in haar teen :X :X

Dat kunnen we dus wel weer een poosje vergeten :')
pi_107886500
Oooh oeps Gerbera :X
Waarom zijn die teentjes, vingertjes en nageltjes dan ook zo klein :( :+
pi_107886853
Naar zeg die eczeemkindjes!
Hier gelukkig geen last van.

Ik zal vanavond of morgen een reisverslag maken :)
Hebben onze jetlag er iig lekker uitgeslapen. Waren allemaal om 7uur wakker.
Was wel weer gek wakker worden. De laatste 1,5 week lag hij in een bed naast ons bed. Dus s ochtends was t wakker worden met een Floris die Hai zei, zwaaide en uit riep. Wel heel gezellig O+
Kletsen doet ie nu ook veel. Kan heel goed duidelijk maken wat ie wil, kan helpen met van alles. Als opdrachten geeft voert ie ze uit. En wil t liefste uit een glas drinken. In Thailand dronk ie bij t ontbijt zn sap uit een glas of s middags onze watermeloenshakes uit een rietje. net waren we zelf wat aan t drinken wilde hij ook 'din' (drinken) en wijzen naar t glas. Zn rietjesbeker stond op tafel maar wilde hij niet uit drinken. dus t oefenbekertjr van difrax maar gepakt (onbreekbaar ;)), drinkt ie dus ook zelf uit nu. Gaat al best goed. Al wel eerder geprobeerd, maar.toen nog geen interesse en nu dus wel.
pi_107886883
Oh arme.muppet. Daar ben k ook altijd zo bang voor :') dus mn moeder doet t :P
pi_107886884
Weten jullie trouwens wat dat is met die tussenletter-n? Lichtje naan, lichtje nuit, ... Of is dat enkel Thomas zijn spraakgebrek? ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 12:43:28 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107887513
Ooh Gerberaatje, wat vervelend!
Dat is mij gelukkig nog niet gebeurd, maar goed het kan nog altijd komen.

Ik ben benieuwd naar je verslag Son :Y

Leonie, geen idee. Misschien is dat om de overgang van het ene naar het andere woord makkelijker te maken?
pi_107890470
Gerberaatje wat een ellende dat nagelknippen he *auh :X *

Kindjes met schrale huis lees ik. Ik probeer Femke wat in te zalven, maar dat vindt ze dus ook niet leuk. Ik gebruik Calendula Gezichtscrème van Weleda wat gelukkig snel insmeerd.

Las ook de problemen met de handschoenen. Ik heb beide handschoenen aan een koordje. Doe die eerst aan en trek dan haar jas aan en zorg dat die handschoenen niet uit de mouwen komen. Kan ze de handschoenen ook niet los trekken. Maar hier trekt ze de muts ook af.

Fok! en internetrelaties las ik ook. Claudia die stiekum toch een fok!relatie heeft :D Ik dus ook. Ken mijn vriend al zo'n 10 jaar. Je hoort het steeds meer. In het begin kijken mensen er wat van op, maar nu is het toch de gewoonste zaak van de wereld. Ik vrees dat we toch maar minimeets moeten gaan houden. Pessie, Freecell en anderen uit het Noorden belangstelling? Jullie zijn hier welkom hoor :)
Ik vind het zo leuk om de kleintjes samen te zien. Zag dat Fannetje ook een minimeet had. Ik was vrijdag bij een vriendin met een meisje van dezelfde leeftijd. Eerst echt de kat uit de boom kijken daar, maar na een tijdje gezellig samen spelen en rozijntjes eten, en speelgoed delen, maar soms niet O+

Ik zag ook dat alle kindjes druk zijn met woordjes. Hier heb ik sinds een paar weekjes ook meerdere woorden achter elkaar gehoord voor het eerst. Gisteren op de schaatsen en mijn vriend met Femke op het ijs lopen. Ik weg, Femke vragen 'Waar is mama?' *O*

Leuk om al die ontwikkelingen weer van iedereen te lezen :Y
pi_107890721
Gerbera dat heb ik ook een keer bij Lisa gedaan. Tja, je kunt het soms gewoon niet voorkomen met die spartelvoetjes. Ik helemaal schuldig tegen het kdv vertellen wat ik gedaan had, met het idee dat ze vast en zeker zouden denken dat ik haar mishandelde, zeiden ze daar doodleuk dat bijna iedere ouder dat weleens per ongeluk doet.

Son, het klinkt alsof jullie het helemaal geweldig hebben gehad in Thailand. Je hebt precies het ijskoude weer ontlopen, goed gepoland! :)

Wij zijn vanmorgen nog even snel het ijs op geweest met de slee. Tot nu toe vond Lisa er niets aan, maar nu vond ze het ineens leuk, net nu de dooi inzet dus... :(
pi_107890788
Hier ook ene "internet"relatie. Ondertussen bijna 9 jaar samen en toen was dat inderdaad niet zo gebruikelijk. De ouders van P. weten bv nog altijd niet hoe we elkaar ontmoet hebben.

Voor de minimeets vind ik het toch jammer dat ik een Belg ben. Ik woon bij niemand in de buurt :D Maar dan geniet ik gewoon wat meer van jullie verhalen en foto's :Y
pi_107892713
Hahaha Nikki, muppet blijft dus wel stilzitten, heel goed zelfs... :@ ik zat gewoon niet goed op te letten, bij de laatste nagel...

Nou ja, ze overleeft het wel :D daarna viel ze op de bank tegen me aan in slaap O+ dus heb haar handen maar even in haar slaap gedaan, hoeven die komende week even niet ;) kan ze het trauma verwerken :P
pi_107921018
faal weer eens hier :')

ravi had zn rietbeker gesloopt. hij kan uit een gewone beker (Zelf) maar heeft de neiging om er mee te kutten dan (omkiepen, gekut met het theepotje, etc...) dus ik dacht: ik maak het mezelf even makkelijk en geef hem voor eventjes selene's oude rietbeker.

enfin. die maakt hij dus gewoon zelluf open om er ook mee te gaan kutten :')
  maandag 13 februari 2012 @ 09:35:14 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107921455
Ben je mooi klaar mee simmu :D

Hier was het vannacht een beetje drama.
Hij sliep pas laat terwijl hij wel moe was en op tijd in bed lag, toen papa nét iets eerder dan mama naar bed ging, begon hij te huilen. Papa er naartoe. Hoor ik door de babyfoon 'mama' op een zielig toontje.
Papa heeft het naar zijn beste eer en geweten proberen op te lossen maar helaas mislukt. KIndlief bij ons in bed gelegd en daar heeft hij nog een tijdje na zitten snikken.
Heb hem vannacht wel een paar keer nog horen jammeren (heb hem om middernacht terug gelegd in zijn eigen bed) en vanmorgen was hij weer heel vroeg wakker.
Gelukkig is hij naar opa en oma >:)
kan mama strakjes ook even bijslapen want die heeft nu 3 slechte nachten achter de rug :X
pi_107922728
Hier was meneer gesloopt en gevloerd na zijn verjaardag vieren maar toch piepen om half twee. Tussen ons in en toen werd ik een tijdje later wakker van spuuggeluiden. Het was gelukkig niet veel maar wel weer aan zijn slaapzak en de rest zat nog in de was wegens spuug of doorlekken. En dan heb ik er vier :X Dus toen maar in een zomerslaapzak. Ons dekbed is wel warm genoeg. En vanochtend was die zomerslaapzak ook doorgelekt ;( Ik heb de boel maar snel in een emmertje gegooid om te weken en dan vanavond maar flink door wassen.

Vanochtend was er weer niks meer aan de hand dus toch maar weer naar het kdv. Papa is ook weer aan het werk. Die ging ook één nacht over zijn nek en was net gisteren met de verjaardag een vaatdoek maar vandaag gaat het weer goed.

Ow en de grote jongens hebben hem politieauto's cadeau gedaan en hem laten zien hoe hij die knopjes daarvan bedient.
Om 07.30uur gingen dus al de sirenes af hier in huis en dan vooral het knopje vast blijven houden zodat er de hele tijd klinkt atten, atten, atten, atten, atten. Tot hij lost laat en je de rest van de boodschap 'attentie spoedgeval' hoort.
Eens zien of dat ding een uitknop heeft O-)

Simmu wat een boefje die Ravi :D
The way you rock'n'roll
  maandag 13 februari 2012 @ 11:26:44 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107923934
Ooh bah DML! Het mag nu wel eens ophouden daar bij jullie.
Ik ben blij dat wij niet van dit soort toestanden hebben, want niet handig zonder was machine.

En geweldig die auto's met geluid hè? ;)
Hier een brandweerauto met zo'n 'wiieeee-oe' geluid, maar als je het heel vaak achter elkaar indrukt dan hoor je dus 'wie-wie-wie-wie-wiiiieee-oe'. Ow en er zit geen uit-knop op }:|

Gerberaatje, hoe is het eigenlijk met jouw muppet?
pi_107923987
Ai, hier ook die politie auto met 'attentie spoedgeval op de a12' en nog 2 andere zinnetjes geloof ik.
En uh DML, nee dr zit geen uit knop op :D
pi_107924236
Waaat?! }:| Boh -O- Nou dan gok ik dat ze af en toe zomaar even foetsie zijn :+

Asy slaap lekker :*

Ja Gerberaatje, is jouw meisje weer helemaal beter inmiddels?
The way you rock'n'roll
pi_107924592
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waaat?! }:| Boh -O- Nou dan gok ik dat ze af en toe zomaar even foetsie zijn :+

Asy slaap lekker :*

Ja Gerberaatje, is jouw meisje weer helemaal beter inmiddels?
Stukje plakband over het stukje waar het geluid uitkomt. Dan is het wat minder hard.
*poef* nu is het weg
pi_107925071
Ah kijk, goede tip ^O^
The way you rock'n'roll
pi_107925448
:Y muppet lijkt weer helemaal beter! Ze is wel veel knuffeliger dan voorheen.... Zit zo uren naast me op de bank, beetje te lezen, beetje te puzzelen. Soms samen animal planet kijken of travel channel :D O+

En de héle dag wil ze het liefst aan de tafel zitten in haar Stokke, en maar kleuren of verven... Artistiek kind :Y

DML, en batterijen eruit slopen? :P
  maandag 13 februari 2012 @ 14:29:52 #119
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107929620
Leuk gerberaatje, Noortje wil graag 'tekening maken' of 'kleilen'

Wij hebben hier eigenlijk geen speelgoed met herrie. Ik weet dat ze het leuk vind, voor even dus het komt over het algemeen ook niet op verlanglijstjes terug.
pi_107930447
Sommige mensen vragen niet om suggesties en kopen gewoon :P
The way you rock'n'roll
  maandag 13 februari 2012 @ 15:02:01 #121
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107930732
Ja klopt en dat is ook niet erg! Het werkt hier tot de batterij op is.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:02:57 #122
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107930768
Zoo kom straks ff lezen..
Maarre ff snel.. Iemand een leuk idee wat ik op Oona's verfwerk kan schrijven voor Marcek?? Heb uit het ene deel een hart geknipt en plak dat op t andere... en wil er dus nog wat valentijsachtigs bij schrijven ;) maar het standaard 'Voor de liefste papa' vind ik niet zo leuk haha
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 13 februari 2012 @ 15:23:00 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107931478
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef Reilain het volgende:
Zoo kom straks ff lezen..
Maarre ff snel.. Iemand een leuk idee wat ik op Oona's verfwerk kan schrijven voor Marcek?? Heb uit het ene deel een hart geknipt en plak dat op t andere... en wil er dus nog wat valentijsachtigs bij schrijven ;) maar het standaard 'Voor de liefste papa' vind ik niet zo leuk haha
Voor de stoutste papa :P ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 15:34:08 #124
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107931829
>:) hahahaha dan klinkt het meer als een kaart die hij van mij krijgt
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 13 februari 2012 @ 16:24:53 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107933788
Reilain, 'voor mijn stoere papa'

Hier genoeg herrie/batterijspeelgoed en ook genoeg zonder. Hij kiest zelf waar hij mee spelen wil en dat is echt heel wisselend. Ow en wachten tot de batterijen leeg zijn? Nou dan kun je soms heel erg lang wachten. :D
pi_107933848
bij ons in huis woont een batterijenmonster. die eet batterijen op :o
dat die toeslaat als ik het beu ben is geheel toeval O-)
pi_107934196
zo. intake voor de peuterspeelzaal gehad :)
ik vind het zo maar een lastige week.

maar goed; onze juf en ik zitten op 1 lijn (merkten we met selene al). we merken snel genoeg wat ravi er van vindt :P zn beker staat al klaar, zn nieuwe tas is er nog niet dus hij mag die van selene zolang ( *O* *O* *O* ) en sangdrax heeft vrij genomen om foto's te maken en ff mee te gaan (dan kunnen we gefaseerd weggaan :D eerst sangdrax met selene weg terwijl ik nog eventjes blijf en dan ik weg)
pi_107940846
pffff wie had ook alweer gezegd dat slapen vanaf 1,5 jaar drama was, Sonnetje toch? Jeetje, echt de afgelopen 3 dagen is het zowel in de nacht, als de avond en in de middag bal. Een doodmoe kind, maar niet gaan slapen. Hij huilt zich dan echt zo overstuur, zweet zich een otter.....
Hopelijk is deze fase snel voorbij.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:47:05 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107941736
Oh bah As. Dat die fase inderdaad maar snel voorbij mag zijn :Y

simmu, daar zeg je wat: ik moet niet het fototoestel vergeten. Maar slim opgelost om zo allebei te gaan zeg! :Y
pi_107941879
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef As1981 het volgende:
pffff wie had ook alweer gezegd dat slapen vanaf 1,5 jaar drama was, Sonnetje toch? Jeetje, echt de afgelopen 3 dagen is het zowel in de nacht, als de avond en in de middag bal. Een doodmoe kind, maar niet gaan slapen. Hij huilt zich dan echt zo overstuur, zweet zich een otter.....
Hopelijk is deze fase snel voorbij.
Floris had dat idd ook vanaf 2 weken voor ie 1,5 was...Tot een week erna ofzo...
Nu gaat alles gewoon weer goed :) Zelfs op vakantie.
Hoewel hij nog een beetje last van een jetlag heeft atm
pi_107942440
*afklopt* hier gelukkig geen last van.... Vervelend As! Hopelijk is de fase snel weer voorbij..
pi_107943634
Spannend Simmu.

Ik vermoed dat het zijn verlatingsangst is ofzo. Hadden hem net gelukkig relatief snel gekalmeerd, maar ik moet er wel bij naast blijven zitten. Zodra hij het vermoeden had dat ik weg ging, was het huilen, 1 stap terug en het was goed.
Het geeft niet, maar van zitten in het donker wordt ik zelf zo dus.
Maar tot 2 weken na zijn 18 maanden, dat vind ik een prima termijn. Anders komt dat broertje/zusje er nooit natuurlijk!

Wel balen son dat hij een beetje last heeft van zijn jetlag, betekend dat vroeg op bed en er vroeg uit?
pi_107944290
Hihi Son, 1,5 jaar oud en een jetlag... :)

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en mijn baas verteld dat ik ouderschapsverlof op wil nemen. Nu werk ik nog 40 uur en ik wil naar 32 uur. Ik wil in ieder geval 2,5 jaar 1 dag per week opnemen. En ik lever er niet eens zoveel op in, want een dag minder kdv levert ook weer een besparing op. Hopelijk wordt alles goedgekeurd en ben ik per 1 mei op vrijdag vrij. *O*
pi_107944454
Dat zou wel fijn zijn Nikki. Wordt er ook nog een deel betaald? Mijn man neemt 4 uur ouderschapsverlof op, waarvan de helft wordt betaald en wij hebben er eigenlijk niets van gemerkt.
pi_107945056
Nee er wordt niet doorbetaald helaas, maar ach wij gaan er nu ongeveer 150-200 Euro op achteruit, maar daarentegen kan ik dan wel elke vrijdag van mijn meisje genieten. Het lijkt me heerlijk. :)
Nouja fingers crossed dat het wordt goedgekeurd allemaal. Ik weet wel dat ze eigenlijk niet kunnen weigeren, maar ze kunnen wel een dag aanwijzen die hun het beste uitkomt. Ik heb de vrijdag nu gekozen omdat ik dan de minste besprekingen heb en omdat ik vrijdag, mocht ik toch nodig zijn op kantoor altijd een oppas achter de hand heb.

Simmu, Ravi zal het vast enorm naar zijn zin hebben op de peuterspeelzaal. Wel spannend hoor! Maar het komt vast goed.

En over slecht slapen... Lisa heeft een paar maanden geleden ook een periode van slecht naar bed gaan gehad. Elke avond weer brullen als ze naar bed moest. Ik heb vastgehouden aan mijn ritueel met tanden poetsen, pyjama aan, boekje lezen, liedje zingen en slapen en het is vanzelf weer over gegaan. Nu krijg ik zelfs nog een handkus als ik de kamer uitga en draaitvze gelijk haar koppie naar de zijkant (slaapstand) om te gaan slapen. O+
pi_107945073
Nou hij lag er vandaag om kwart over 6 in.
Vanochtend was ie ook om half 11/kwart voor 11 gaan slapen. En vanochtend om half 7 wakker. Valt dus mee, maar hij is gewoon nog wat moeiig. Net als wij trouwens :)
Ga nu ook maar slapen.
Morgn weer werken (heb een beetje las van mn darmen, dus dan ga k niet werken denk ik zo...)
pi_107945319
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef As1981 het volgende:

Ik vermoed dat het zijn verlatingsangst is ofzo.
Dat zou heel goed kunnen. Die komt in fases op. Bij Ivan werd het op een bepaald moment aanzienlijk minder, maar hij heeft het nog steeds wel eens een beetje.
pi_107945816
De fase gaat vast over, vind het alleen zo sneu. Hij schreeuwt dan moord en brand en is echt helemaal overstuur. Merk dat mijn man er minder goed tegen kan en sneller toegeeft om hem er uit te halen. Helaas moet hij soms wel als ik avonddienst hebt. Ach volgende week moet ik pas weer in de avond werken, dus kan ik er weer wat in doen.

Fijn dat het bij Ivan nu minder is Claudia, Yaro heeft het nog nooit echt gehad, dus hopelijk duurt het voor hem niet te lang.

Klinkt inderdaad niet echt verkeerd Son, maar snap dat de vermoeidheid nog in jullie lichaam zit. En dan ook nog last van je darmen, bleh. Lekker vroeg je bedje in dus.

Lekker vooruit zich hoor Nikki elke vrijdag met je meisje!
pi_107945860
Heeft hij eigenlijk een nachtlampje, As?
pi_107945895
Nou meer een leeslampje, maar als hij gaat slapen is het wel donker in zijn kamer.
pi_107945903
verlatingsangst kan best hoor :Y
selene heeft het nog steeds geregeld. (bedankt nationale biebweek, voor 2 weken gezamelijk "mama is kwijt" lezen :') |:( )
pi_107946021
Das ook geen leuk boek Simmu, hier hebben we een luipaardje dat zijn mama mist omdat ze eten gaat zoeken en dan haar knuffels mist. Want mama heeft de fijnste knuffels O+ dat is het betere werk ;)
pi_107946250
Het kan ook zijn dat hij zich ineens bewuster is van zijn omgeving. Dan wordt hij dus wakker 's nachts, voelt zich wat gedesoriënteerd, het is donker, papa en mama zijn er niet. En dan slaat de paniek toe. Zoiets stel ik me erbij voor.

Misschien helpt het wel om een lampje aan te laten, maar wij moesten ook gewoon eruit om even gerust te stellen. Over het algemeen heb ik het idee dat het Ivan erg geholpen heeft om meer controle over de situatie te krijgen. Hij doet alles zelf: speen pakken, lamp aandoen, in bed kruipen. Dat is niet van de ene op de andere dag gegaan maar hebben we wel gestimuleerd. En nu weet hij zich dus ook raad als hij ineens wakker wordt.
pi_107946501
Dat is op zich ook wel een goede. Op zich vraag ik wel na het boekje waar zijn bedje is en of hij er al in wilt. Bij nee lees ik nog 1 verhaaltje, maar meestal is het ja. Echter is het nu dus niet slapen.
De afgelopen weken werd hij steeds rond een uur of 4 wakker en belande hij in ons bed. Dat vond ik op zich prima, maar nu word het steeds vroeger. Gisteren was het kwart over 9 toen hij niet meer te troosten was. Ik baal dan, omdat hij dan al in ons bed ligt als ik thuis kom na een avonddienst en ik heb echt minstens een uur nodig om mijn draai te vinden in bed.
We hebben geprobeerd om hem terug te leggen, maar dan is hij binnen 5 min wakker.

Heb me er voor nu een beetje bij neergelegd, omdat we over een maand ook op vakantie gaan en hij dan bij ons op de kamer slaapt en dus ook een andere situatie. Maar zoals het nu gaat, gaat het eigenlijk niet. Dus toch maar eerder proberen hem weer in zijn oude ritme te krijgen.
Het is gewoon lastig, omdat mijn man het gewoon niet zo lang trekt om het vol te houden hem in zijn eigen kamer te houden. Als ik dan niet thuis bent, voelt hij zich machteloos en valt hij toch in het patroon om hem mee te nemen, ondanks zijn goede wil.
pi_107946816
Wat knap van Ivan Claudia.

Lisa heeft zo haar periodes. Soms slaapt ze wekenlang achter elkaar door en soms is ze een paar nachten achter elkaar wakker. Wat er dan is, geen idee, ik weet alleen dat troosten niet helpt, ze wil dan mee naar ons bed. Omdat ik daar niet echt een voorstander van ben laten we haar dus soms een kwartiertje huilen. zolang ze niet echt overstuur is werkt dat prima. Op zich kunnen we wel horen aan het geluid dat ze maakt of er echt iets aan de hand is of dat ze gewoon even wakker is. Bij een echt nachtelijk drama slaapt ze bij ons in bed, omdat ik haar dan niet alleen wil laten.
pi_107946886
Ja, ik begrijp je lief wel. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het op een bepaald moment wel zat bent en verandering in de situatie wilt. Kun je niet een plannetje bedenken en dat ten uitvoer brengen op een handig moment, bijvoorbeeld als jij er een paar dagen (ook) bent? En dan moet je lief zich er natuurlijk ook aan houden.

Wij zijn bij Ivan op een bepaald juist gestopt om hem een keuze te geven waar we eigenlijk niet op zaten te wachten. Hij mag dus niet kiezen óf hij naar bed gaat. We zeggen dát het slapenstijd is. Dat kondigen we ook aan. Misschien dat dat je ook nog kan helpen, regelmatig op een dag aankondigen wat erna gaat komen (niet te veel en niet te gedetailleerd in het begin). Voorspelbaarheid kan erg helpen. Maar goed, Ivan mag dus wel kiezen welke pyjama hij aankrijgt, welk boekje we lezen en welk liedje we voor hem zingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 13-02-2012 21:25:49 ]
pi_107947076
Claudia, dat kiezen van een boekje en een liedje doen wij hier ook. Ze mag ook een knuffel uitzoeken voor in bed en we vertellen haar ook een kwartiertje voordat ze naar boven moet dat het bijna bedtijd is. Dat accepteert ze prima en ze klimt zelfs vrolijk de trap op met haar knuffel. O+
pi_107947282
Op zich mag hij ook niet alles kiezen hoor. Na het eten is het naar boven gaan, dan mag hij kiezen douchen of in bad. Dan krijgt hij een pyjama aan, mag hij een boekje uitkiezen. Na het boekje vraag ik of hij wil slapen, zo niet doen we nog 1 verhaaltje. Daarna gaan we sowieso slapen.

Op zich denk ik wel dat ik hem wat meer de regie moet geven in het ritueel, hij snapt echt heel veel. Ik ben nu heel de week in de avond thuis, heb pas ma weer een avonddienst, dus nu laten zien dat het echt wel lukt om hem rustig te krijgen als je hem niet van zijn kamer haalt. Ook heel duidelijk naar Yaro benoemd dat ik zie dat hij moe is, daarom moet gaan slapen. Dat ik nog best even bij hem wilt blijven, maar dat we niet meer zijn kamer uit gaan. Dit in ieder geval de hele week inzetten, hopelijk helpt hem dat wat meer.

En ik snap mijn man ook hoor, en vond het helemaal niet erg. Maar dat vinden we beide wel als Yaro er blijkbaar last van gaat krijgen.
pi_107947562
Sounds like a plan, As!

Dat vond ik zo fijn aan de tweede helft van de dreumestijd. Ik kon met Ivan al echt afspraken beginnen te maken. Als hij me nu bijvoorbeeld nog roept nadat we hem in bed hebben gedaan, dan ga ik naar hem toe, vraag wat er is (daar kan hij nog steeds geen antwoord op geven als er niks concreets is), vraag of we een afspraak zullen maken, en dan zing ik nog een liedje naar keuze en vraag of ik dan weer naar papa mag. (Dat helpt hem ook erg als ik het zo formuleer, dat ik naar mijn lief toe ga in plaats van dat ik wegga.) En meestal zegt hij dan ja en is het helemaal oké. Soms is het dan niet en blijf ik wat langer, maar ik hoef nooit meer echt lang te blijven. Dat is heel fijn!
pi_107947574
As ik hoop dat je deze week weer tot een succesvol ritueel kunt komen.
pi_107947836
Het hier kunnen delen en weten dat we het goed aanpakken helpt al een heleboel. Ik werk in de kinder en jeugdpsychiatrie en weet genoeg voorbeelden hoe het niet moet. Maar men wat kan je, je machteloos voelen als het om je eigen kind gaat.

Hier zeggen we ook nooit dat we weg gaan, daarvan merkte we al vaak dat, dat averechts werkte. Als we hier zeggen "tot zo", weet hij dat hij ons weer gaat zien (de tijd maakt dan op zich niet uit), maar dan is het over het algemeen ook goed.
  maandag 13 februari 2012 @ 21:47:04 #152
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107948396
As hopelijk vinden jullie samen snel een fijn ritme en gaat het snel beter...

Hier ook een periode slecht slapen gehad... Nu gaat het weer heel goed door een heel vast ritme, een bende knuffeldieren die haar zichtbaar troost geven wanneer ze even wakker wordt, en altijd dezelfde routine als ze wel een keer ons roept/huilt...

Nikki lekker hoor straks de vrijdag vrij! Hopelijk mag het allemaal lukken zoals je in je gedachten hebt..

Hier is er ook een knoop doorgehakt... Mocht het op mijn werk mogelijk zijn dan ga ik komend schooljaar (zit in t onderwijs) een dag minder werken.. Helaas is het alleen maar afwachten of dit mogelijk is...
We'll have love aplenty
You and me
pi_107948585
Fijn Reilain dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Nu maar hopen dat het loopt zoals je wenst.
pi_107949320
Relain, ben jij nooit bang dat ze stikt door al die knuffels? Lisa is dus ook erg van de knuffels, maar ik vind het helemaal niets. Elke avond voor ik naar bed ga haal ik dus alle knuffels behalve haar knuffeldoekje weg en leg ze neer bij het voeteneind.
  maandag 13 februari 2012 @ 22:09:07 #155
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107949577
Nikki nee eigenlijk niet... Ze neemt ze echt in haar armen en ligt er eigenlijk nooit met haar gezicht in... Eerst had ze alleen haar knuffelpopje.. (lang leven 9 reserve! gezien het tegelijk ook haar zakdoek is en ik ze dus heel veel was) Ze gaat wel met haar wang op haar knuffelpop liggen..
Pas sinds we een webcam hebben liggen er ook eigenlijk meer knuffels in haar bed...
Ik zet ze wel vaak weg idd als we gaan slapen.. maar dan aan de rand van haar bedje zeg maar, niet aan het voeteneind..

Webcamshot:
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Reilain op 13-02-2012 22:16:21 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_107949785
O+
pi_107951896
Wat lief Reilain, fijn dat het slapen beter gaat! Wat is die eczeem heftig zeg op die foto! gelukkig nu niet meer zo erg.
Hoop dat dat bij jou snel ook weer beter is met slapen As.

Ik heb vaak geen puf om echt mee te praten,maar lees nog wel alles hoor.

Met Mex gaat het goed, alleen slapen nog steeds niet. Nouja het gaat eigenlijk wel steeds beter,maar net weer 2 baggernachten gehad, dan is het gewoon weer balen.
ik wacht echt het moment af dat hij dingen wat beter begrijpt en je hem idd uit kan leggen dat hij lekker moet gaan slapen en wij dichtbij zijn.

Verder heb ik ook een geen handschoenen aan blunder gehad, hij heeft zelden zo hard gehuild ;(
pi_107958153
Ahhh Relain, wat een schattige foto's. O+

Net was hier madame haar haren aan het kammen met mijn borstel. Ziet ze zichzelf in de wasmand en zegt ze: "wow". O+

Troeta die handschoenen vergeet je nooit meer aan te doen.;)
pi_107958269
ik vind knuffels na 1 jaar dus echt niet meer een groot probleem.
Ze kunnen ze gewoon pakken en wegleggen in hun slaap.
Hij slaapt nu 2 nachten in zijn eigen bed en ik merk echt dat hoe meer zooi ze mee nemen des te beter ze slapen. :') Zijn zus paste amper in dr bed zoveel speelgoed lag er bij haar maar dan sliep ze wel. Nam ik alles weg dan was ze de hele nacht aan het mopperen :+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:47:44 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107958637
freecell, van harte gefeliciteerd met je kruimeltje! *O*
Alweer 2 jaar O+
ik weet nog 2 jaar geleden: jij was bezig met bevallen en ik was de hele nacht aan het 'wachten' om te bevallen omdat mijn vliezen 's nachts gebroken waren O+
pi_107958674
gefeliciteerd efje en free en elletje en tara *O* *O* *O* *O*
tot bij de peuters :P
pi_107958981
Freecell van harte gefeliciteerd.

Fijn dat het met Mex goed gaat, jammer van de nachten.

Oh en ik weet dat ik een ondeugend mannetje heb als hij nu al steeds zegt "oeps, sorry, altijd".
pi_107959419
Freecell gefeliciteerd!
pi_107959498
kijk nou wat mijn muppy doet :)

pi_107960873
Freecell, Tara, L. en F. gefeliciteerd met Fje *O* *O*

Puck maalt totaal niet om spul in zijn bed. Alleen zijn speen met het doekje er aan is heilig. Hij frummelt met het doekje als hij gaat slapen.

Afgelopen nacht heeft hij niet gespuugd *O* en hoewel hij 3x huilde, rechtop stond en aan mijn dekbed stond te trekken heeft hij de hele nacht in zijn eigen bed geslapen weer eens ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 14-02-2012 10:53:02 ]
The way you rock'n'roll
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:52:20 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107961017
Waah, het gaat de goede kant op DML! *O*

simmu, hoe crea-bea :D

Harry gooit sinds 3 dagen letterlijk alles uit zijn bed (kussen, 2 knuffels en zijn dekbed)
Hij slaapt er niet minder om ;)
pi_107962094
Freecell, je hebt nu 2 peuters *O* gefeliciteerd!

Asy, morgen zijn wij aan de beurt hè? Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis aan het wachten op weeën na de gel. Ik had geen idee dat jij ook bezig was, en las 's avonds (geloof ik) dat Freecell 'eventjes' haar F. op de wereld had gezet (op mijn uitgerekende datum, grr) :P

AS, ik zie dat er al veel tips zijn gegeven voor het slaapritueel. Wat bij Hannah nog wel werkt is om te vertellen dat de andere kindjes die ze kent ook allemaal slapen, dus "Ruben slaapt, Vlinder slaapt, Sverre slaapt.." enz. Laatst voegde ze daar zelf nog Dora, Diego en Boots aan toe :D
Het helpt haar om te accepteren dat het tijd is om te gaan slapen :)

Hannah is trouwens weer aan de beterende hand. Ze had vorige week een dubbele oorontsteking en had vooral in de nachten erg veel pijn. Ze krijgt sinds vrijdag AB en dat helpt erg goed. Ze heeft nu geen last meer. Alleen merk ik wel dat ze nog erg moe is. Ze slaapt veel meer dan normaal en is een beetje duf. Misschien komt het ook wel door de AB kuur.
Morgen gaan we ter ere van haar verjaardag naar de Efteling met nog een paar kindjes, dus ik hoop dat ze morgen lekker in haar vel zit *O*
pi_107962211
Morgen, alweer 2 jaar geleden dat ik uitgerekend was (en schoonvader alwéér 4 jaar overleden)
Toch 'rare' dagen altijd...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:36:15 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107962246
Fijn dat Hannah aan de beterende hand is :Y
En hopelijk is ze morgen weer (redelijk) fit.

En ja ik had het stil gehouden dat er hier vanalles aan de hand was. De enige die het wist, was free en die vond het toen nodig om voor te piepen in een noodvaart :{w
pi_107962348
Wat leuk, die verhalen over 2 jaar geleden :)

Hier was het wachten wachten en bij elk pijntje denken, ja zal het?
Uiteindelijk bij 41+2 dagen geboren met een keizersnede (ná 48).
pi_107962459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef octopussy het volgende:
Freecell, je hebt nu 2 peuters *O* gefeliciteerd!

Asy, morgen zijn wij aan de beurt hè? Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis aan het wachten op weeën na de gel. Ik had geen idee dat jij ook bezig was, en las 's avonds (geloof ik) dat Freecell 'eventjes' haar F. op de wereld had gezet (op mijn uitgerekende datum, grr) :P

Vandaag 2 jaar geleden zaten we aan de thee O+ in het ziekenhuis :D (en kreeg ik daarna nog op mijn flikker van de verpleegster dat ik niet op mijn kamer zat :') ik moest 'rusten'..... (terwijl dat helemaal niet de indicatie van mijn opname was _O- )
pi_107962488
Oh en Free van harte met je peuter! *O*
pi_107962608
2 jaar geleden was ik best bang en had ik ruzie met sangdrax en zn moeder die vonden dat ik me maar aanstelde omdat ik er rekening mee hield dat ik zou moeten blijven in het ziekenhuis na de echo :'(

ik wilde graag een vluchttas met spulletjes mee

vorig jaar heb ik het "en toen" malen alleen gedaan. dit jaar niet. gotta bite the bullet }:| head on is tha way folks :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door simmu op 14-02-2012 11:55:59 ]
pi_107963016
Simmu :*
pi_107963133
ik heb de eerste al afgebekt hoor *O*

we hebben namelijk een slinger gekocht: "hoera! ravi en kiro zijn jarig" en daar kreeg ik natuurlijk gezeik over. bladiebla, je moet het laten gaan zeikzeikpispis. tsja. wij (ja. wij. niet alleen ik) willen graag dat naast de realiteit van verlies, er ook ruimte is voor plezier en herdenken in liefde. ik ga niet doen alsof kiro er niet was. en die is ook jarig, evengoed als ravi :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:10:03 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107963353
Jeetje wat een geneuzel in jouw omgeving zeg simmu!
Als of Kiro er niet meer bijhoort ofzo...
Stom!
pi_107965269
Lekker doen waar jullie je goed bij voelen Simmu, tuurlijk hoort Kiro er ook bij. En wat knap van Ravi trouwens met die puzzel.

Bedankt nog voor de tip Octo, zal hem ook zeker meenemen. Vannacht was het gelukkig pas 03.00 uur toen hij tussen ons in kwam. Dat vind ik echt prima. Dus we gaan gewoon zo doorzetten.

Fijn dat Hannah aan de betere hand is. En wat een hoop verjaardagen in deze week.

Harry alles uit zijn bed aan het gooien :D , enig idee waarom?

DML, fijn dat puck niet gespuugd heeft. Op naar betere tijden!
pi_107965723
Simmu, ik ben een groot voorstander van je slinger! Het zou raar zijn om Kiro er niet op te zetten!

Hier even een rustmoment, vanmorgen visite, vanmiddag weer. F-je is heerlijk blij vandaag :) (slaapt nu)

Even terugdenken aan 2 jaar geleden... Om 9:30 tegen Tara zeggen:ga maar met L naar de kerk, ik blijf lekker thuis en ga met mijn pootjes in de lucht zitten, niks aan de hand na de voorweeen van gisteravond, maar ik ben wel een beetje moe.
Om 10:00 heerlijk geinstalleerd met een laptopje.
Om 11:00 ineens een KNALwee. En om 11:02... en om 11:04.... 30 seconden pauze en weer.
Om 11:30 toch maar Tara uit kerkgebeld.
om 12:30 L opgehaald door schoonvader en vlos kwam vlak daarna binnen.
En nu, precies 2 jaar geleden was daar om 13:25 ineens een baby na een supersnelle bevalling! :o Daar heb ik nog even 2 dagen over na moeten denken :D

Toen was hij zo:

En dat ziet er nu zo uit :D
pi_107969201
free van harte met je peuter! hoe stoer met die gitaar!

simmu :* doen hoor tuurlijk hoort kiro erbij en idd is het ook zijn geboortedag

dml fijn dat punk de betere kant op gaat!

octo hopelijk is je meisje morgen fit veel plezier in de efteling

asy morgen jou mannetje ook alweer 2!

hier gaat alles ok! we genieten...
(al moet ik toch van ha groei en gewicht in de gaten houden ivm de benauwdheid, maar eerlijk maak ik me niet zo'n zorgen...)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:12:39 #180
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107969482
Free gefeliciteerd met je peuter!! Wat een leuke foto's! En wat een rappe bevalling was dat...

Simmu.. Pff tuurlijk hoort hij erbij!!

Fijndat jij je geen zorgen maakt draculetje... Hopelijk blijft de groei mooi doorgaan..

Hier weer een meisje door de apk heen..
12.2kg (incl luier haha) en 85 cm... Dame bij het cb vroeg al.. lange papa zeker?? Nou nee dus ;)

Verder stapelde ze keurig de 6 blokjes op elkaar... rende op commando richting de ring die op de grond gegooit werd, gaf de pop wat te drinken, benoemde even een paar dingen die ze in de ruimte zag tussendoor, liet gelaten naar haar hartje luisteren en zei netjes dagdag toen we binnen no time weer buiten stonden........ *Woef* tot over een half jaar...
We'll have love aplenty
You and me
pi_107969678
owja, cb :P

ben benieuwd wanneer we moeten (nog geen oproep gehad)!
pi_107971973
mooie cijfertjes Reilain.

ik heb trouwens nog twee volle spaarkaarten en 1 met vijf punten van de AH. Van die muppetpunten. Iemand interesse? Stuur even een PM kan ik ze morgen opsturen.
pi_107972041
ok vergeet ik draak helemaal. fijn dat jij je geen zorgen maakt. Blijft ze ook iets achter in groei en gewicht of is het echt uit voorzorg dat het gezegd is?
pi_107972423
:D Wij hebben zomaar een oproep voor het CB gehad, spontaan, zomaar zonder te bellen.
En wel op 5 maart (dus 3 dagen ná zijn 2de verjaardag). Stond er echt van te kijken!
pi_107974585
het is nu ter controle of er überhaupt achterstand is, ze is klein maar dat ben ik ook!
mocht blijken dat toch haar lijntje afbuigd (of gaat afbuigen) wordt er gekeken of dat in verband kan staan met haar happy wheezer (benauwdheid)

fijn ymme de oproep zonder er achteraan te gaan!

klinkt goed reilain mooie apk!
pi_107974749
fijn dat ze het in de gaten houden, nog fijner dat jijzelf er gewoon vertrouwen in hebt draculetje :Y
pi_107976223
weet je ik zie een vrolijk meisje wat zich goed aan het ontwikkelen is
ja die benauwdheid (vooral snachts) vind ik voor haar niet fijn en tuurlijk voor mij soms ook vermoeiend
ik zou haar daar best wat in willen verlichten, maar ik heb niet het idee dat ze daardoor klein is...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:09:43 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107976247
Ik sluit me aan bij simmu wat de draakjes betreft ;)

Ik heb zelf gebeld voor een afspraak bij het cb. ANders liep ik kans dat het overlapte met psz en/of dat ik tegen de uitgerekende datum loop en dan moet ik weer gaan verzetten. Dus wij mogen 13 maart.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:39:03 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107979670
Freecell, gefeliciteerd met je kleine grote vent!!

Reilain, goeie stats!! Noortje is toch wel een stuk lichter en kleiner (bij 18 mnd 10.350 gram en 82 cm).
pi_107980473
oh jee, ik heb echt een reus als ik dit zie :D

(1 maart mogen we weer, moesten eigk 2 feb, maar konden niet..) maar ze is echt wel minimaal 86 cm en dus rond de 13/13,5e kilo! Bij 18,5 maand :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:59:46 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107980601
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef becky27 het volgende:
Reilain, goeie stats!! Noortje is toch wel een stuk lichter en kleiner (bij 18 mnd 10.350 gram en 82 cm).
Ik denk dat Harry nu zoiets is :D
13 maart weten we meer ;)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:59:56 #192
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107980615
Gerberaatje, je muppet is zeker een reus haha. Noortje was heel gemiddeld, precies op de lijntjes (ietsie eronder met gewicht) maar ze gaat nu zeker richting maat 92.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:00:41 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107980657
Harry is natuurlijk het tegenovergestelde van de muppet van Gerberaatje haha. Klein maar fijn toch?
pi_107980665
Wij mogen volgende week. Ik vermoed ook dat Yaro wel richting de 86 cm gaat. 86 zit goed, en van de C&A zelfs maat 92, maar die valt gewoon klein.
Hij zal nu rond de 11 kilo wegen denk ik.
pi_107980704
Amy zit net goed in maat 80 (78 cm en bijna 10 kg) Maar ik heb een mini volgens mij.
pi_107980717
Ze had gisteren een broek aan maat 86 die wel hoog water lijkt :o kan zijn dat die broek gewoon wat kort valt :P maar toch! Over het algemeen heb ik haar 86/92 kleding aan...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:42:15 #197
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107982566
Freecell van harte met je kleinste grote! O+ *O*

Wat een reuzen hier allemaal zeg. :P Emmetje was met kerst 9,6kg en 82cm. Ik gok dat er nu 3cm en 3 gram ofzo bijzit. 8-) en dat met 24 maanden. ;)
Ze vreet (ja, vreet!) op het moment wel alles wat los en vastzit! Gisteren aten we spaghetti en ze heeft echt zitten bunkeren.

Simmu. Doe het op de manier die voor jullie goed voelt. :* En jemig joh, jouw jongens ook al weer bijna jarig?
Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden 's nachts een post van jou las over de groeiachterstand van 1 van de jongens en dat je moest blijven in het ziekenhuis. Ik had toen echt zo'n 'oh god, nee, niet zij ook!' gevoel. :* Voor mijn gevoel was de geboorte van Kiro en Ravi echt een hele periode na E.'s geboorte maar het is maar iets meer dan 2 weken. Maar ja, soms duren 2 weken een lifetime. Volgens mij heb ik Sandrax toen nog een hele pm gestuurd. Ik verklaar mezelf met terugwerkende kracht ontoerekeningsvatbaar voor de vage pm's die ik in die periode gestuurd heb. :+

Draakje, wat rot dat je mini nog steeds die HW heeft! Hopelijk wordt het snel lente en is ze er dan voorgoed vanaf!

Ik werd gistermiddag gebeld door de leidsters op Emma's KDV; ze hadden 2 mededelingen. Emma had 2 boterhammen gegeten tussen de middag. De 1e was op terwijl de rest nog aan het zingen was en de tweede ging iets langzamer maar nog steeds heel snel. Normaal eet ze een halve tot een hele boterham en daar is heel wat aanmoediging bij nodig dus zij én wij waren aardig in shock van de hoeveelheden. Een derde lustte ze trouwens niet. :)
De tweede mededeling was dat 't een inventief meiske is. :+ Ze was de verschoonruimte ingewandeld; er hangt daar zo'n lange ijzeren wasbak waar de kinderen hun handen kunnen wassen. Emma had haar sokken uitgetrokken, die in de twee afvoertjes gepropt en daarna alle kranen opengezet. Ze was drijfnat teruggekomen naar de speelruimte en had de grootste lol, echt de slappe lach. De wasbak was al aan het overstromen dus de leidsters en Emma hebben nog gedweild 's middags. De leidsters hadden haar complete actie gezien maar niet ingegrepen, ze hadden om de deur staan gluren om te kijken wat ze zou doen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 14-02-2012 20:52:33 ]
A grand adventure has begun.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:48 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107982982
Wat een heerlijke dame heb je Keshet als ik dat zo lees. En leuk de reactie van de leidsters _O-
pi_107983040
:D :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:51:51 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107983095
Valentijnsdag, dus F is jarig! *O*
Freecell van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je bekoorlijke menneke :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:59:30 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107983475
:D Emma O+ _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107983727
Emma :D

En wat een leuke reactie van de leidsters! Super zeg!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:52:35 #204
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107986360
Hahahahaha Emma O+ >:) Heerlijk..
En wat super tof dat de leidsters niet meteen ingrepen maar het eens rustig hebben zitten observeren!

Oona is inderdaad dus behoorlijk lang al..
We zijn best verbaast ;) Gezien wij beide ukkies zijn (1.63 en 1.69)
Ook de rest van de fam is niet echt groot.....

Naja ;) Ze zal wel ergens blijven steken een keer...
(Hoop ik.... want een pittig meisje en een kop groter in de puberteit ... hellup :') )
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:14:57 #205
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107987786
Whahah die Emma, inventief zeg! Ze zijn echt zo veel slimmer dan we denken. Leuk ook dat de leidsters haar lekker laten gaan. Volgens mij lig je helemaal dubbel. En mooi ook dat ze zelf ook wist dat het erg grappig was.
pi_107990880
Haha die Emma, hilarisch!

Fred, van harte met F! *O*
pi_107991547
emma! wat een leuk idee en wat leuk dat je zo je gang mocht gaan!
pi_107995848
Dat niet ingrijpen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107997002
mijn wurmpie ging met de garage spelen en vond het allemaal best *O*
mijn grootste had het er veel moeilijker mee, die wilde bij ravi blijven :X
pi_107997464
Emma _O- En idd dat niet ingrijpen vind ik wel super. Gewoon dat kleintje lekker haar lolletje laten beleven ondanks dat het zooi oplevert. Dat is een kdv waar je wel weet dat het goed zit Keshet O+

Puck had gisteravond zijn eerste eten weiger bui! We gingen zelf uit eten dus hij kreeg een potje. Dat vond hij niks. Naief dat we waren zijn we nog wat aardappeltjes gaan bakken, want dat eet hij altijd graag. Dat hoefde hij ook niet :')
Ik dacht dat eten weigeren pas later begon -O-
The way you rock'n'roll
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:41:15 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107997628
Nou vandaag is het dus echt zover: Harry is 2 jaar! *O*
en hij besloot dat hij er extra lang van wilde genieten dus hij was al om 6 uur klaarwakker :X

Paar uurtjes oud

Half jaar oud

1 jaar

Hoera, 2 jaar!
pi_107997666
gefeliciteerd asy en harry en asyman *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:08 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107997684
Harry!!! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Maak er een mooi feest van en tot over 2 maandjes!
pi_107997764
nou. de juf belde net. ventje heeft alles al bekeken, is niks overstuur en vindt het leuk en dartelt lekker rond
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:56:06 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107997938
Fijn simmu, dat je kereltje het zo naar de zin heeft :Y
pi_107998245
Harry, Asy en man gefeliciteerd *O* *O* *O*
The way you rock'n'roll
pi_107998250
hij wel ja

/zuurtjes
pi_107998290
hij valt trouwens echt niks uit de toon vergeleken met het andere nieuwe kindje (maandag 2 geworden) he! zowel qua praten, motoriek en grootte :o
pi_107998362
we hebben trouwens wel leuke dingen voor zn verjaardag :)

een autootjes speelkleed
een tafeltent (met dank aan mam en tante)
peuterplaymobiel

en ons klapstuk (van ons), waar we nog 1 nachtje over denken wegens duur (54 pleuri): een traptractor+aanhanger

pi_107998562
Voor de niet fb-ers hier nog even twee foto's van Puck zijn verjaardag.

Van ons heeft hij de little people boerderij en aqua doodle gekregen.
Het leukste zijn de gillende politieauto's. Morgen ga ik met hem vingerverven O+ Ik had er een kliederschort bij gevraagd O-)
The way you rock'n'roll
pi_107998903
Vergeet ik helemaal het ubertoffe cadeau van mijn moeder nog.

The way you rock'n'roll
pi_107998936
oh wauw dml, die is echt mooi O+
pi_108001172
en hij's weer thuis :)
heeft het naar zn zin gehad, netjes fruit meegegeten (doettie thuis niet :X ) en uit de grote meeneembeker gedronken (sponge bob)

eenmaal thuis wilde hij op de driewieler :Y tis dat zn beentjes nog net te kort zijn, anders wassie zo weggefietst :o
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:22:27 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108001914
simmu :D
Nou, hopelijk doet Harry het ook zo goed over een paar weekjes...

Mooie kist voor Puck hoor!
pi_108002250
Woooow, mooi die kist :Y
pi_108002297
Emma, mooi verhaal _O-

Freecell nog gefeliciteerd met F. *O*
Asy gefeliciteerd met Harry *O*
Octo ook gefeliciteerd met je kleine meid *O*
DML wat een prachtige opbergbox zeg!
pi_108002335
Oh ja Hannah is ook jarig? Gefeliciteerd *O* *O* *O* Is ze nog ziek?
The way you rock'n'roll
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:43:04 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108002423
Och ja, ik vergeet Hannah helemaal :@
octo, van harte met je grote meid! *O*
pi_108002470
gefeliciteerd octo en hannah!
*O* *O* *O*
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:50:14 #230
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108002642
Asy en Octo gefeliciteerd met jullie peuters!
pi_108003597
Asy, gefeliciteerd met je leuke mannetje *O* De laatste verjaardag als enig kind voor hem, verwen hem maar goed O+

En dank voor de felicitaties allemaal. Voor mijn gevoel had ik al een tijdje een peuter, maar vandaag is het officieel. Helaas is ze gisteren goed ziek geworden (flinke koorts en erg slap en futloos) dus we hebben besloten om de Eftelingplannen voor vandaag uit te stellen naar volgende week. Ze is vandaag trouwens gelukkig weer koortsvrij en al een stuk beter (maar nog niet helemaal).
Zondag geven we een feestje voor haar w/

Mijn eerstgeborene O+

met een half jaar begonnen met bijvoeding

Haar eerste verjaardag (ze kon net staan)

met anderhalf jaar genieten van de paar zomerse dagen

vandaag 2 jaar oud en nog een beetje ziekjes
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:26:06 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108003853
woehoe, octo ik vergeet je helemaal, sorry Hannah, gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!
pi_108004071
Hannah gefeliciteerd met je 2e verjaardag *O* Snel weer beter worden hoor!
Harry gefeliciteerd met je 2e verjaardag *O* Bij de babyfoto is hij al heel erg Harry :Y
F-je, nog gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Wat een jarigen zeg! Heb ik nu iedereen gehad?

Keshet wat een prachtig verhaal van Emma! Wat leuk ook dat ze zoveel lol had O+ Wat een ondeugd zeg!

Hier stond ik vanochtend even zo :o Ik zocht mijn handtas dus ik liep met mijn portemonnee, sleutels en telefoon in handen en ik keek in de gang en naast de kast. Ik zei verder niets. Opeens loopt Amy naar de bank, grijpt erachter en pakt precies de goede tas en geeft die aan mij :o Ik had niet eens gezegd dat ik de paarse tas zocht. Vond ik heel knap :Y
pi_108004139
Harry, gefeliciteerd met je tweede verjaardag! *O* En Asy met je zoon! :*
Hannah, gefeliciteerd met je tweede verjaardag! *O* En Octo met je dochter! :*

Tot over een maand of 7 in het peutertopic! :W

Emma... _O-
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:03:53 #235
259886 pessie
pi_108016639
Even een paar dagen niet gereageerd, wel heel veel over mooie en ondeugende streken gelezen.
Ik was even met mezelf bezig en met rouw. Ik heb het er best moeilijk mee en het verdriet dat ik vorig jaar vakkundig onder een heuvel heb gestopt komt ook even mee. Daardoor ben ik erg moe en wat minder geconcentreerd.

Nathan doet et in ieder geval heel goed! Vandaag van een buurjongetje een hele mooi 3-wieler te leen gekregen, en zowaar hij kan er echt al veel mee :o

Speciaal voor jonge kindjes volgens mij.
En vanochtend was een vriendin met haar dochter op bezoek, Nathan is verliefd :') . Echt hoe vaak ze wel niet samen omgekukeld zijn omdat Nathan weer es bij haar om de nek hing :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:14:46 #236
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108017064
Harry en Hannah gefeliciteerd met jullie 2de verjaardag!!! Echte peuters :D
En Octo en Asy gefeliciteerd met jullie peuters! Wat gaat het hard!

Pessie :*
Wat een mooi fietsje!

Hier kwam vandaag een mooi gesminckt (rotwoord ;) wel 6x veranderd en weet nog niet hoe je t schrijft haha) princesje thuis... Morgen gaat ze als bijtje naar t kdv...
Arme leidsters ;) Hele week carnaval!

Ze sliep ook voor het eerst 1x op t kdv (officieel dan, ze sloeg wel eens haar 2de slaapje over maar lag dan wel in haar bedje te rusten) Ze kwam helemaal totall loss thuis... en lijkt dus op papa.... DRUKKKKKKK was ze haha.... Marcek wordt ook helemaal stuiter de stuiter als hij moe is..
We'll have love aplenty
You and me
pi_108018407
geschminkt, Reilain ;)

Mooie driewieler pessie, leuk!
pi_108018498
Asyniur en man, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige peuter! *O*

Octo, man en kleine zusje,van harte gefeliciteerd jullie mooie dochter/zus! *O*

Verder niet bijgelezen. Vandaag een ROT dag gehad.
Zowel ik als Mart bleh.
pi_108018570
Hoezo, ymme?
pi_108018990
Even onder een spoiler hoor, vind het niet echt thuis horen hier.

SPOILER
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:11:29 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108019630
Hè bah ymme. Dat klinkt inderdaad niet tof.
Hopelijk is in elk geval morgen Mart een beetje bijgedraaid
pi_108019860
octo en Asy, gefeliciteerd met jullie kindertjes!! freecell jij ook nog!!

pessie :*

geweldig verhaal van Emma!
pi_108020492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef Reilain het volgende:
Hier kwam vandaag een mooi gesminckt (rotwoord ;)
Geschminkt :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:36:10 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108020923
Asy, van harte gefeliciteerd met Harry z'n verjaardag :*

Octo, ook gefeliciteerd met de verjaardag van Hannah :*

DML wat een prachtige kist :o O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108021547
Pessie kan me voorstellen dat je hoofd er even niet bij heeft gestaan om te posten :*

Vandaag even uit de kamer. Had wat narsisjes etc. gekregen van een vriendin. Had madam een hap grond eruit gehaald, heel haar toet zwart, was toch niet zo lekker :D
pi_108021614
Pessie :* :*

Sola, wat handig een kindje dat voor je vindt wat jij zoekt ^O^ :D
The way you rock'n'roll
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:41:09 #247
259886 pessie
pi_108024531
Vanyel dank, ik zat echt te kijken naar dat woord van "hoe zat dat ook alweer???".

Ymme, dat soort dagen zijn gewoon rot.

Oh ja, manlief is jarig vandaag (zo gek eigenlijk, dat het leven gewoon verder gaat). Nathan heeft een fotolijstje ge-vinger-verfd en daar heb ik een mooie foto van Nathan op de slee achter gedaan :+ rara waar haal ik dat geniale idee vandaan :+ .

Mereltje, Nathan doet dat dus ook, zo ontzettend vervelend he! Hij haalt bijna dagelijks het laagje mos af wat ligt op de grond in een bakje waar hyacinten in staan. Kan ik dus elke dag zuigen omdat ik overal aarde heb liggen :') . Proeverijen hebben wij ook gehad :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:47:03 #248
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108024835
Mag ik even afkloppen.... voorbeeldig kind hier?? Ze heeft nog geen sec omgekeken naar de plant hier.. terwijl je zou denken dat hij razend interessant is om aan te trekken (grote olifantenpoot)

Pessie gefeliciteerd met je man!

Fannetje & Vanyel haha tnxs ;) Dat was t ja...
(wat een combi hè.... dizlekt & werken in t onderwijs :') )

Wilde vandaag porseleinverf en een koffiemok + schotel halen bij xenos.. was :( de verf uitverkocht daar... Had voor mijn opa een mok met Oona willen beschilderen voor zijn verjaardag... Hij & mijn oma weten nooit iets voor hun verjaardag en vond dit dus wel een leuk idee...
Maar helaas.... Dan maar een dubbele set voor mijn oma's verjaardag in april ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_108024946
asy gefeliciteerd met harry!

octo met hannah

hebben jullie een fijne dag gehad?

pessie ook gefeliciteerd met manlief

simmu wat fijn dat het zo goed ging!

dan werd er nog flink carnaval gevierd
werd er een hap uit de narcissen grond gegeten en een :* voor ymme
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:57:50 #250
259886 pessie
pi_108025521
Reilain, je kunt een kant en klare set met alles erin kopen bij de hema voor 6.95
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:00:18 #251
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108025694
Check... Tnxs!
We'll have love aplenty
You and me
pi_108026132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Fannetje het volgende:
geschminkt, Reilain ;)
Ik ontdek nu pas dat ik spuit 11 was :@
pi_108038269
Mijn arme meisje heeft een gat in haar hoofd.. ze struikelde vanmorgen terwijl ik op de trap mijn schoenen aandeed en zij gewoon rondliep in de gang...en viel zo met haar voorhoofd op de punt van een traptrede.
Grote deuk en veel bloed, dus snel naar de huisarts waar het na lang twijfelen tussen plakken en hechten geplakt is. Maar de arts verwacht wel een litteken omdat het zo'n diepe wond is.
Vandaag goed in de gaten houden en lekker verwennen.
Arm mupke!
pi_108038459
oei fannetje, arm wurmpie :*
en wat zal jij geschrokken zijn!

:*
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:55:12 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108040256
Ai Fannetje! Schrikken zeg! Hopelijk valt het uiteindelijk mee :*
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:56:39 #256
259886 pessie
pi_108040312
arme Anne! Wat een schrik zeg!
pi_108040900
Ah gossie, arme Anne!
En jij ook sterkte fannetje :* wat een schrik!

Hebben jullie dat ook trouwens, dat je je dreumes steeds leuker vindt O+ echt hij wordt zoooooo leuk. Ik kan tegenwoordig zelfs redelijk normaal weg. Krijg k een kus en gaat ie zwaaien. Knuffelen is helemaal geweldig. Hij gaat steeds meer grapjes maken O+ gewoon genieten is t!
pi_108041631
Anne ;( Samen even bijkomen van de schrik nu.

Ja hij wordt steeds leuker hier ook Son :Y O+
Gisteren speelde hij met zijn auto's. Kwam naar me toe, gaf me een knuffel, en ging weer verder met zijn auto's.
Het enige jammere is dat als ik mijn telefoon ergens onder schuif het voor hem niet meer weg is. Gaat hij onder de leunstoel liggen turen :') :D
The way you rock'n'roll
pi_108041967
O+

Tis hier.iig duidelijk dat R niet zo'n babyvader is :D hij zat laatst al van: ik vind m nu veel leuker :) niet dat ie m niet leuk vond, maar hij kan er nu veel meer mee. Sowieso merk ik dat hun band veel sterker is geworden tijdens de vakantie O+
pi_108042040
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.

Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind :D
The way you rock'n'roll
pi_108042150
Heel herkenbaar hoor.

Arme Anne.. Heb je nu ook een wekadvies meegekregen Fannetje?

Fietje is niet helemaal fit. Ze hoest behoorlijk en is (zoals 80% van iedereen die ik ken) stikverkouden. Ze heeft een bleek koppie. Arm kind.
Gisteren was ze om 9.00 wakker, en om 10.30 alweer zo aan het dreinen en jengelen dat ik dr weer in bed gekieperd heb. Ze was zo weer weg. heeft 1.5 uur geslapen. Later op de dag bij de opvang ook weer 2 uur.
Vanmorgen zijn we naar de fysio geweest, en toen we terug waren heb ik dr ook weer in bed gelegd. Ze was zo moe. Ze heeft weer 1.5 uur geslapen. Ik gok dat we weer even over zijn op 2 keer slapen overdag.
*poef* nu is het weg
pi_108042273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.

Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind :D
Dat is ook zo idd :)
Maar vond t wel grappig dat ie dat zelf aangaf :)

Leuk he dat lachen om niks ;)

Wat betreft voetbal, ik ben bang dat ik over een aantal jaar in t weekend langs de lijn mag gaan staan :') kind vindt t nu al geweldig om te.voetballen :D

Kj beterschap voor Sofie!
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:07:01 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108044043
Wacht maar tot ze peuter zijn! Dan zijn ze nóg leuker ;)
Ow en mijn man vindt Harry ook steeds leuker hoor. Hij ziet ook een beetje op tegen de baby.(beetje zwaar uitgedrukt). Gewoon weer zoiets kleins waar je in zijn ogen niks mee kan en wat niks doet...
Samen stoeien of bouwen met Duplo is veel leuker ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:29:20 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108044709
Jeetje Fannetje, wat moet dat schrikken zijn geweest, arme Anne :*
KJ, beterschap voor Sofie!

Wat heb ik toch een fantastische schoonmaakster; de Babypark belde vanmorgen dat de MC Tobi er is (eindelijk!!) dus die kon ik even gaan halen terwijl Soneal in bed lag en zij aan het werk was, gelijk de auto even bij de wasstraat afgespoeld, kom ik weer thuis, heeft ze zelfs de slee die nog in de gang stond al naar boven gebracht :o O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108046105
ai Anne! Wat schrikken zeg Fannetje! Zag al een foto op facebook voorbij komen.. dat zal je idd wel blijven zien voorlopig (Oona is weken geleden gevallen, minipuntje, wel diep met veel bloed... en die zie je ook nog steeds).... Hoe is het nu met Anne??

Leandra wat heerlijk... ben jaloers ;)

Dreumes steeds leuker?? check! Hoewel ik elke keer niet wil dat ze ouder wordt vind ik alle nieuwe dingen weer razend leuk en ben zo benieuwd hoe ze over zoveel weken, maanden en jaren is ;)

Wat een ziekenboeg is het weer... Beterschap allemaal...

Zelf ook de handdoek in de ring gegooit.. Al de hele week zo slap als een vaatdoek, koud, rillerig, enorm verkouden en spierpijn... Vanmorgen was het weer bal, en heb ik maar eens besloten om thuis te blijven.. Oona naar t kdv, ik slapen... pff.. en voel me toch schuldig! (naar mijn werk vooral dan.. Oona vind t kdv geweldig en is vandaag als bijtje die kant op gegaan O+ )
We'll have love aplenty
You and me
pi_108053243
bijdehandje door de bocht hier: want wat doe je als je de keuken in wil en mama heeft de klink omhoog gezet? juist! je pakt het net gekochte megapak keukenrollen en stapelt die tegen de deur, klimt erop en tadaaaah *O* *O*
:s)

beterschap reilain!
pi_108054025
Aaah fannetje arme Anne. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van en zie je er straks niets meer van.

Simmu...wow wat een slimmerd die Ravi.

Ik ben overigens ook niet zon babymama. Ik vind Lisa nu veel en veel leuker dan toen ze nog een baby was. Dat was ook wel schattig, daar niet van, maar nu kun je gewoon communiceren en zo en dat vind ik toch een stuk prettiger dan altijd maar een beetje gokkken wat er aan de hand was. Het is gewoon een stuk makkelijker zegmaar. Ze is at the moment de woonkamer aan het stofzuigen met haar eigen stofzuiger. Ondertussen vertelt ze hele verhalen tegen haar pluche konijn. Heerlijk dat ze zich zo goed kan vermaken.
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:40:42 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108054205
:D Ravi _O- *)

Beterschap Reilain :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108085990
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:14:03 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108086265
Geen idee simmu. Nooit aan de uh.. hand gehad maar olie klinkt wel goed. Dat houdt het in elk geval soepel en glad en minder kans op plakken.

Ow en ik heb hartelijk moeten lachen om zijn keukenrollenactie :D
pi_108086665
ik denk dat het komt omdat hij opeens een stuk minder drinkt dan eerst. hij heeft zn rietjesbeker gemold en ik was het zat, dus hij mag uit een bekerte en bij het eerste teken van geklooi die inleveren en dan selene's oude tuitbeker. dus drinkt hij een stuk minder (want hij klooit veel met die beker en vindt de tuitbeker niks) en dus plast hij een stuk minder. sangdrax riep iets over plakkende kristalletjes
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:58:54 #272
259886 pessie
pi_108088116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef simmu het volgende:
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
Is het rood/gaan smetten? ik zou zeggen sudo. En als het na het weekend niet over is even langs de ha.
pi_108090094
Dat klinkt niet fijn summu!
Geen tips hier, die.olie klonk iig goed. En idd als t lang blijft plakken langs ha. Lijkt me ook niet prettig voor m.

Ik snap mn kind niet...hij is wakker vanaf half 8 met een half uur slaap...en lijkt nog niet eens onwijs moe...soms is ie om 6uur al niet meer te genieten met 2 uur slaap s middags.
Hoewel k t idee heb dat ie op zn vader wacht O+ zal me niks verbazen als ie straks opeens instort als zn vader er is.
pi_108091716
er is niks bijzonders aan te zien verder en als ik er eenmaal bijkan (remember het etenstijdpoepbroektrauma :X ) houdt hij zowaar op met krijsen, dus zeer doet het dan (sinds een uurtje of 4 doe ik er elke luierwissel een beetje normale olijfolie op) ook niet. plassen doet hij ook nog gewoon.

ik trek het iig over het weekend heen. wellicht dat een beetje olie de truc doet!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:00:38 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108096036
Huu Simmu, wat raar! Die kristalletjes zijn geen uraten toch he!?!
Misschien kun je 't in bad losweken ofzo? Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen in ieder geval!

Spewey, kom eens updaten!
A grand adventure has begun.
pi_108109285
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Keshet het volgende:
Huu Simmu, wat raar! Die kristalletjes zijn geen uraten toch he!?!
Misschien kun je 't in bad losweken ofzo? Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen in ieder geval!

Spewey, kom eens updaten!
nah, het was denk ik gewoon van een dag minder plassen. plassen ging gewoon goed hoor! mijn broertje is als kleintje daarmee in het ziekenhuis beland, dus daar was ik erg op bedacht zeg maar :Y (die durfde na een operatie daar niet meer te plassen, het wurm)
ventje heeft al bakzijl gehaald mbt die tuitbeker, vanochtend was de luierwissel geen probleem!
pi_108141648
Whoopdidoo nul keer wakker deze nacht *O*
The way you rock'n'roll
pi_108141802
Heerlijk dml :)
*poef* nu is het weg
  zondag 19 februari 2012 @ 11:25:17 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108142856
jaaaa DML, je hebt gewonnen! *O*
pi_108143058
Simmu gefeliciteerd! *O*

Ik hoop dat we (gezien dat het ineens sneeuwt) vanmiddag live komen feliciteren!
  zondag 19 februari 2012 @ 11:38:25 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108143133
Oja, vergeet ik bijna het beste paard van de stal!
Ravi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! *O*
Kiro, van harte gefeliciteerd met je geboortedag! Hopelijk geniet je mee vanaf een bijzondere plek :*
pi_108144076
Simmu, gefeliciteerd met je peuter Ravi *O* en Kiro is ook in mijn gedachten O+ :*
  zondag 19 februari 2012 @ 14:10:31 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108147306
Hieperdepiep hoera.... Ravi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Ik sluit me bij Asy aan, Kiro, van harte gefeliciteerd met je geboortedag!
  zondag 19 februari 2012 @ 14:15:15 #284
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108147523
Waar is mijn dreumes??

Ze wil niet meer slapen overdag, dit is al de vierde dag dat ze het slaapje overslaat. Wanneer is dat eigenlijk gebruikelijk?
pi_108149257
Becky, Lotte slaapt sinds een maand of 2 's middags niet meer (alleen af en toe nog eens). Ze is nu 3,5.

Gefeliciteerd simmu en Ravi! En in gedachten ook voor Kiro

Jelle is zo'n klauteraar, klimt echt overal op, niks is veilig voor hem. Via een stoeltje over de armleuning van de bank. Via de bank op de rugleuning van de bank en dan andere kant er af glijden..
Op tafeltjes klimmen en zitten (en staan). Het opstapje in de keuken zodat hij bij het aanrecht komt...op het tv meubel..
Hij heeft een ideaal voorbeeld zeg maar ;)

Van de week z'n eerste schoenen gekocht, maat 23 van Shoesme, erg mooie schoentjes. Ook al even buiten geprobeerd maar dat was toch wel een beetje vreemd ;)

Kletsen doet hij ook steeds meer, mama, dada, Jelle, die, Lotte. Vooral die is belangrijk, alles wat hij wil is 'die", en net zo lang doorgaan tot we aankomen bij hetgeen hij bedoeld. Heerlijk ventje <3

Doorslapen doet hij helaas nog niet, gemiddeld 1 of 2 keer per nacht wel wakker. Overdag slaapt hij nu vaak nog 1x
pi_108149498
Simmu van harte gefeliciteerd met de geboortedag van Kiro en de verjaardag van Ravi.

Becky, hier slaapt Lisa ook de ene dag wel en de andere niet. Ik heb overigens liever dat ze wel slaapt, want dat is beter voor de stemming hier in huis ;). Ik heb geen idee wat ongeveer de leeftijd is dat ze gemiddeld stoppen met slapen smiddags. Zo rond de drie jaar ?
pi_108150965
Simmu, gefeliciteerd met Ravi en ook met de geboortedag van Kiro.
  zondag 19 februari 2012 @ 16:24:15 #288
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108152353
Dubbele felicitaties voor Simmu!! Ravi al een peuter! En natuurlijk met Kiro heel dichtbij!

DML Jahooeeeee

Fannetje hoe is het nu met Anne??

Hier een druk weekend achter de rug.. Naar opa en oma, daar blijven slapen met z'n 3tjes... Opapa & Omama op visite (mijn opa en oma)... en vandaag naar mijn andere opa en oma toe ;) Zo... Iets met overprikkeld haha... Ze ligt nu al ruim 40 min in bed met haar knuffels te spelen... Doodmoe maar blijkbaar vind ze de rust en stilte wel even prettig...
We'll have love aplenty
You and me
pi_108158380
Becky wat een dametje al zeg! :)

Ravi, gefeliciteerd *O* Kiro, gefeliciteerd met de geboortedag. Leuk feestje gehad Simmu?
pi_108158459
Ravi gefeliciteerd met je verjaardag jongen *O* Kiro hopelijk kijk je mee op deze mooie geboortedag :*
Was het een geslaagd feest Simmu?

Mrien, Jelle heeft grote voeten :P Trek je het nog de nachten? Ik weet hoe je je voelt iig en gedeelde smart is halve smart toch :*
The way you rock'n'roll
pi_108159367
Simmu van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi en de geboortedag van Kiro. Hopelijk hadden jullie een leuke dag.

Becky wat ben je zo al een echte dame zeg O+

Yaro slaapt onverwachts bij oma. We hadden daar gegeten en hij wilde uit zijn stoel. Hij wilde naar bed. Hij was erg standvastig. Dus maar daar gedoucht en op bed gelegd. Nu dus onverwachts een avondje met zijn 2-en. Is wel even omschakelen.
  zondag 19 februari 2012 @ 19:37:29 #292
259886 pessie
pi_108159607
Simmu gefeliciteerd met je jongens!
Ravi, alweer 2! *O*
pi_108163611
*plof*

hullo allemaal :)
ravi heeft een heerlijke dag gehad :Y vanaf 11 uur tot een half uurtje geleden hebben we dus nonstop visite gehad, met als hoogtepunt de middag: een heus kinderfeestje *O* om kwart voor 6 vertrokken de laatste kindergasten, schoven we er nog een bakje yoghurt in (never mind avondeten met de hoeveelheden taart, koek, chippies en crackers die erin gingen :P :@ ) en brachten het spul naar bed, alwaar ze nog even (vredig!) nastuiterden tot half 9 :D :') wie wil weten hoe de familie zich gedroeg pmt maar >:)
pi_108164400
Gefeliciteerd simmu :* Hoop dat de familie niet al te vervelend was.
  zondag 19 februari 2012 @ 21:38:28 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108165455
Mrien, Noortje zit nu in 23.5, dus jeetje, grote voeten zeg, haha. Ze was 14 maanden toen ze net liep en dat was met maat 18.
pi_108165565
Valt best mee hoor Mrien (ik ontken dat Yaro ook grote voeten heeft :6 ). Die had zijn eerste schoenen maat 22. Zit nu in 23. Het lijkt iets minder hard te gaan nu.
pi_108165664
Ach joh, mn neefje zn eerste schoenen waren maat 24 _O-
Maar dat was ook met 20 maanden ;)

Floris zit net in 22, zn eerste schoenen waren 21.
pi_108165718
Het zegt ook niets, want mijn broers eerste maat schoenen waren maat 18 geloof ik, en die heeft nu 46,5. :o
  zondag 19 februari 2012 @ 21:44:58 #299
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108165830
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef As1981 het volgende:
Het zegt ook niets, want mijn broers eerste maat schoenen waren maat 18 geloof ik, en die heeft nu 46,5. :o
Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. haha
pi_108165849
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. haha
:D

Edit: Oja en ik gooi hem niet dicht. Heb er ooit 1 opnieuw moeten openen en dat ging mis :P
pi_108165912
:D Mn neefje is ook gewoon lang. Hij wordt in april 2 en gaat nu richting 98. Hij had laatst een blouse maat 92 aan en dat was nou ja richting de korte kant ;) (hij is zowat een kop groter dan Floris :D)
Mja hij komt uit een lange familie. Mn zwager is 1 van de kleinste van zn neven en die is 1.93...(ik voelde me echt een dwerg bij mn zus dr bruiloft tussen al die neven van 2meter en een beetje.)
Zn zus is net 4 en gaat richting 122 kwa kleding, ook niet heel klein dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')