Voor m'n lief hoeft dat niet zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
Oh is dat zo Claudia! Leuk zeg. Maar geen *kindjes* dan?
Ah, dat is dan niet leuk, nee. Moet je gewoon eens zonder lief komen.quote:Vent vond er geen reet aan, die hele meet. Die is niet zo van het sociaal doen (op zijn werk moet ie dat al de hele dag). Op vakantie hoeft ie ook geen nieuwe mensen leren kennen zeg maar.
Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Vertel eens dan, Claudia? Dan klopt de hele telling niet meer!
Anne is volgens de officiële telling #38 geloof ik.
Maar daar sta je toch helemaal niet inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg.
Ik weet niet waar het actuele lijstje staat, maar misschien even control-f'en? Ik sta niet bij de C van Claudia_x.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Maar daar sta je toch helemaal niet inOf zie ik nu een verkeerd lijstje?
Oh, ik doelde op het 'Wie neukt met wie?'-lijstje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik zal het wel gewoon niet snappen denk ik... Ik heb deze voor me.
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij sta jij meerdere keren op die lijst claudia
3???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Succes DML.
Veel plezier dit weekend asy, harry alweer bijna 3....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Even geheel egoistisch zonder verder bij te lezen (ik heb een aanval van nesteldrang, dus mijn hele benedenverdieping is op zijn kop geweest)
Mijn kind kan nu echt zelf gaan staan, al meerdere keren gedaan en ze stapt wat langs de tafel![]()
ik ben zó trots!
En net pakt ze haar koffertje van tafel en staat gewoon even een paar tellen los met die koffer in haar handenWTF WTF.
Gisteren ging ze al ineens aan bad staan toen ik het liet vollopen... Ze kroop ernaartoe ging op haar knietjes zitten en ik zei: sta maar op! En daar ging ze!
Ik ga even een potje brullen![]()
![]()
Ja, vind ik ook! En ze bedoelt er wel degelijk zichzelf mee hoor! Als ze zichzelf in de spiegel of op foto's/filmpjes ziet is het: 'Anne!'. En als ik vraag: "wie ben jij?" klopt ze zichzelf op de borst en zegt ze ook 'Anne!'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat knap trouwens Fan, dat ze haar eigen naam al zegt (al dan niet bewust als eigen naam natuurlijk)
lief he! Zal hem morgen op facebook plaatsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Beck, écht? Wat leuk dat ze dat doen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik gok dat fietje ook zo gaat worden becky. Ze gooit zich tegenwoordig dramatisch op de grond en kijkt dan wel tussendoor even of wij wel doorhebben dat haar groot onrecht aangedaan wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
You and me
Stukje plakband over het stukje waar het geluid uitkomt. Dan is het wat minder hard.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waaat?!Boh
Nou dan gok ik dat ze af en toe zomaar even foetsie zijn
![]()
Asy slaap lekker![]()
Ja Gerberaatje, is jouw meisje weer helemaal beter inmiddels?
Voor de stoutste papaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef Reilain het volgende:
Zoo kom straks ff lezen..
Maarre ff snel.. Iemand een leuk idee wat ik op Oona's verfwerk kan schrijven voor Marcek?? Heb uit het ene deel een hart geknipt en plak dat op t andere... en wil er dus nog wat valentijsachtigs bij schrijvenmaar het standaard 'Voor de liefste papa' vind ik niet zo leuk haha
Floris had dat idd ook vanaf 2 weken voor ie 1,5 was...Tot een week erna ofzo...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef As1981 het volgende:
pffff wie had ook alweer gezegd dat slapen vanaf 1,5 jaar drama was, Sonnetje toch? Jeetje, echt de afgelopen 3 dagen is het zowel in de nacht, als de avond en in de middag bal. Een doodmoe kind, maar niet gaan slapen. Hij huilt zich dan echt zo overstuur, zweet zich een otter.....
Hopelijk is deze fase snel voorbij.
Dat zou heel goed kunnen. Die komt in fases op. Bij Ivan werd het op een bepaald moment aanzienlijk minder, maar hij heeft het nog steeds wel eens een beetje.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef As1981 het volgende:
Ik vermoed dat het zijn verlatingsangst is ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Reilain op 13-02-2012 22:16:21 ]We'll have love aplenty
You and me
Vandaag 2 jaar geleden zaten we aan de theequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef octopussy het volgende:
Freecell, je hebt nu 2 peutersgefeliciteerd!
Asy, morgen zijn wij aan de beurt hè? Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis aan het wachten op weeën na de gel. Ik had geen idee dat jij ook bezig was, en las 's avonds (geloof ik) dat Freecell 'eventjes' haar F. op de wereld had gezet (op mijn uitgerekende datum, grr)![]()
Ik denk dat Harry nu zoiets isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef becky27 het volgende:
Reilain, goeie stats!! Noortje is toch wel een stuk lichter en kleiner (bij 18 mnd 10.350 gram en 82 cm).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschminktquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef Reilain het volgende:
Hier kwam vandaag een mooi gesminckt (rotwoord![]()
Ik ontdek nu pas dat ik spuit 11 wasquote:
Dat is ook zo iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.
Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind
Is het rood/gaan smetten? ik zou zeggen sudo. En als het na het weekend niet over is even langs de ha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef simmu het volgende:
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
nah, het was denk ik gewoon van een dag minder plassen. plassen ging gewoon goed hoor! mijn broertje is als kleintje daarmee in het ziekenhuis beland, dus daar was ik erg op bedacht zeg maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Keshet het volgende:
Huu Simmu, wat raar! Die kristalletjes zijn geen uraten toch he!?!
Misschien kun je 't in bad losweken ofzo? Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen in ieder geval!
Spewey, kom eens updaten!
Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. hahaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef As1981 het volgende:
Het zegt ook niets, want mijn broers eerste maat schoenen waren maat 18 geloof ik, en die heeft nu 46,5.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |