Ik ontdek nu pas dat ik spuit 11 wasquote:
Dat is ook zo iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.
Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind
Is het rood/gaan smetten? ik zou zeggen sudo. En als het na het weekend niet over is even langs de ha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef simmu het volgende:
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
nah, het was denk ik gewoon van een dag minder plassen. plassen ging gewoon goed hoor! mijn broertje is als kleintje daarmee in het ziekenhuis beland, dus daar was ik erg op bedacht zeg maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Keshet het volgende:
Huu Simmu, wat raar! Die kristalletjes zijn geen uraten toch he!?!
Misschien kun je 't in bad losweken ofzo? Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen in ieder geval!
Spewey, kom eens updaten!
Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. hahaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef As1981 het volgende:
Het zegt ook niets, want mijn broers eerste maat schoenen waren maat 18 geloof ik, en die heeft nu 46,5.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat met Noortje mee zal vallen. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |