abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:00:18 #251
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108025694
Check... Tnxs!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108026132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Fannetje het volgende:
geschminkt, Reilain ;)
Ik ontdek nu pas dat ik spuit 11 was :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108038269
Mijn arme meisje heeft een gat in haar hoofd.. ze struikelde vanmorgen terwijl ik op de trap mijn schoenen aandeed en zij gewoon rondliep in de gang...en viel zo met haar voorhoofd op de punt van een traptrede.
Grote deuk en veel bloed, dus snel naar de huisarts waar het na lang twijfelen tussen plakken en hechten geplakt is. Maar de arts verwacht wel een litteken omdat het zo'n diepe wond is.
Vandaag goed in de gaten houden en lekker verwennen.
Arm mupke!
pi_108038459
oei fannetje, arm wurmpie :*
en wat zal jij geschrokken zijn!

:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:55:12 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108040256
Ai Fannetje! Schrikken zeg! Hopelijk valt het uiteindelijk mee :*
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:56:39 #256
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108040312
arme Anne! Wat een schrik zeg!
pi_108040900
Ah gossie, arme Anne!
En jij ook sterkte fannetje :* wat een schrik!

Hebben jullie dat ook trouwens, dat je je dreumes steeds leuker vindt O+ echt hij wordt zoooooo leuk. Ik kan tegenwoordig zelfs redelijk normaal weg. Krijg k een kus en gaat ie zwaaien. Knuffelen is helemaal geweldig. Hij gaat steeds meer grapjes maken O+ gewoon genieten is t!
pi_108041631
Anne ;( Samen even bijkomen van de schrik nu.

Ja hij wordt steeds leuker hier ook Son :Y O+
Gisteren speelde hij met zijn auto's. Kwam naar me toe, gaf me een knuffel, en ging weer verder met zijn auto's.
Het enige jammere is dat als ik mijn telefoon ergens onder schuif het voor hem niet meer weg is. Gaat hij onder de leunstoel liggen turen :') :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108041967
O+

Tis hier.iig duidelijk dat R niet zo'n babyvader is :D hij zat laatst al van: ik vind m nu veel leuker :) niet dat ie m niet leuk vond, maar hij kan er nu veel meer mee. Sowieso merk ik dat hun band veel sterker is geworden tijdens de vakantie O+
pi_108042040
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.

Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108042150
Heel herkenbaar hoor.

Arme Anne.. Heb je nu ook een wekadvies meegekregen Fannetje?

Fietje is niet helemaal fit. Ze hoest behoorlijk en is (zoals 80% van iedereen die ik ken) stikverkouden. Ze heeft een bleek koppie. Arm kind.
Gisteren was ze om 9.00 wakker, en om 10.30 alweer zo aan het dreinen en jengelen dat ik dr weer in bed gekieperd heb. Ze was zo weer weg. heeft 1.5 uur geslapen. Later op de dag bij de opvang ook weer 2 uur.
Vanmorgen zijn we naar de fysio geweest, en toen we terug waren heb ik dr ook weer in bed gelegd. Ze was zo moe. Ze heeft weer 1.5 uur geslapen. Ik gok dat we weer even over zijn op 2 keer slapen overdag.
*poef* nu is het weg
pi_108042273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was sowieso vrij 'moeilijk' als baby maar dat fragiele hebben de meeste mannen niet veel mee geloof ik.
Papa en opa vinden het stoeien nu leuk en voetballen.

Puck gaat echt keihard lachen als papa en ik de bal naar elkaar overschoppen. Gek kind :D
Dat is ook zo idd :)
Maar vond t wel grappig dat ie dat zelf aangaf :)

Leuk he dat lachen om niks ;)

Wat betreft voetbal, ik ben bang dat ik over een aantal jaar in t weekend langs de lijn mag gaan staan :') kind vindt t nu al geweldig om te.voetballen :D

Kj beterschap voor Sofie!
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:07:01 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108044043
Wacht maar tot ze peuter zijn! Dan zijn ze nóg leuker ;)
Ow en mijn man vindt Harry ook steeds leuker hoor. Hij ziet ook een beetje op tegen de baby.(beetje zwaar uitgedrukt). Gewoon weer zoiets kleins waar je in zijn ogen niks mee kan en wat niks doet...
Samen stoeien of bouwen met Duplo is veel leuker ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:29:20 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108044709
Jeetje Fannetje, wat moet dat schrikken zijn geweest, arme Anne :*
KJ, beterschap voor Sofie!

Wat heb ik toch een fantastische schoonmaakster; de Babypark belde vanmorgen dat de MC Tobi er is (eindelijk!!) dus die kon ik even gaan halen terwijl Soneal in bed lag en zij aan het werk was, gelijk de auto even bij de wasstraat afgespoeld, kom ik weer thuis, heeft ze zelfs de slee die nog in de gang stond al naar boven gebracht :o O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108046105
ai Anne! Wat schrikken zeg Fannetje! Zag al een foto op facebook voorbij komen.. dat zal je idd wel blijven zien voorlopig (Oona is weken geleden gevallen, minipuntje, wel diep met veel bloed... en die zie je ook nog steeds).... Hoe is het nu met Anne??

Leandra wat heerlijk... ben jaloers ;)

Dreumes steeds leuker?? check! Hoewel ik elke keer niet wil dat ze ouder wordt vind ik alle nieuwe dingen weer razend leuk en ben zo benieuwd hoe ze over zoveel weken, maanden en jaren is ;)

Wat een ziekenboeg is het weer... Beterschap allemaal...

Zelf ook de handdoek in de ring gegooit.. Al de hele week zo slap als een vaatdoek, koud, rillerig, enorm verkouden en spierpijn... Vanmorgen was het weer bal, en heb ik maar eens besloten om thuis te blijven.. Oona naar t kdv, ik slapen... pff.. en voel me toch schuldig! (naar mijn werk vooral dan.. Oona vind t kdv geweldig en is vandaag als bijtje die kant op gegaan O+ )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108053243
bijdehandje door de bocht hier: want wat doe je als je de keuken in wil en mama heeft de klink omhoog gezet? juist! je pakt het net gekochte megapak keukenrollen en stapelt die tegen de deur, klimt erop en tadaaaah *O* *O*
:s)

beterschap reilain!
pi_108054025
Aaah fannetje arme Anne. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van en zie je er straks niets meer van.

Simmu...wow wat een slimmerd die Ravi.

Ik ben overigens ook niet zon babymama. Ik vind Lisa nu veel en veel leuker dan toen ze nog een baby was. Dat was ook wel schattig, daar niet van, maar nu kun je gewoon communiceren en zo en dat vind ik toch een stuk prettiger dan altijd maar een beetje gokkken wat er aan de hand was. Het is gewoon een stuk makkelijker zegmaar. Ze is at the moment de woonkamer aan het stofzuigen met haar eigen stofzuiger. Ondertussen vertelt ze hele verhalen tegen haar pluche konijn. Heerlijk dat ze zich zo goed kan vermaken.
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:40:42 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108054205
:D Ravi _O- *)

Beterschap Reilain :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108085990
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:14:03 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108086265
Geen idee simmu. Nooit aan de uh.. hand gehad maar olie klinkt wel goed. Dat houdt het in elk geval soepel en glad en minder kans op plakken.

Ow en ik heb hartelijk moeten lachen om zijn keukenrollenactie :D
pi_108086665
ik denk dat het komt omdat hij opeens een stuk minder drinkt dan eerst. hij heeft zn rietjesbeker gemold en ik was het zat, dus hij mag uit een bekerte en bij het eerste teken van geklooi die inleveren en dan selene's oude tuitbeker. dus drinkt hij een stuk minder (want hij klooit veel met die beker en vindt de tuitbeker niks) en dus plast hij een stuk minder. sangdrax riep iets over plakkende kristalletjes
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:58:54 #272
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108088116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef simmu het volgende:
even een (iets genant) vraagje specifiek voor de jongetjesmama's: ravi's plasser plakt sinds gister tegen zn balletjes (met het puntje) en het doet zeer. hoe fix je dat? beetje olie erop ofzo? ik doe hem heus genoeg in bad
Is het rood/gaan smetten? ik zou zeggen sudo. En als het na het weekend niet over is even langs de ha.
pi_108090094
Dat klinkt niet fijn summu!
Geen tips hier, die.olie klonk iig goed. En idd als t lang blijft plakken langs ha. Lijkt me ook niet prettig voor m.

Ik snap mn kind niet...hij is wakker vanaf half 8 met een half uur slaap...en lijkt nog niet eens onwijs moe...soms is ie om 6uur al niet meer te genieten met 2 uur slaap s middags.
Hoewel k t idee heb dat ie op zn vader wacht O+ zal me niks verbazen als ie straks opeens instort als zn vader er is.
pi_108091716
er is niks bijzonders aan te zien verder en als ik er eenmaal bijkan (remember het etenstijdpoepbroektrauma :X ) houdt hij zowaar op met krijsen, dus zeer doet het dan (sinds een uurtje of 4 doe ik er elke luierwissel een beetje normale olijfolie op) ook niet. plassen doet hij ook nog gewoon.

ik trek het iig over het weekend heen. wellicht dat een beetje olie de truc doet!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:00:38 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108096036
Huu Simmu, wat raar! Die kristalletjes zijn geen uraten toch he!?!
Misschien kun je 't in bad losweken ofzo? Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen in ieder geval!

Spewey, kom eens updaten!
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')