Freecell van harte met je kleinste grote!
Wat een reuzen hier allemaal zeg.

Emmetje was met kerst 9,6kg en 82cm. Ik gok dat er nu 3cm en 3 gram ofzo bijzit.

en dat met 24 maanden.

Ze vreet (ja, vreet!) op het moment wel alles wat los en vastzit! Gisteren aten we spaghetti en ze heeft echt zitten bunkeren.
Simmu. Doe het op de manier die voor jullie goed voelt.

En jemig joh, jouw jongens ook al weer bijna jarig?
Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden 's nachts een post van jou las over de groeiachterstand van 1 van de jongens en dat je moest blijven in het ziekenhuis. Ik had toen echt zo'n 'oh god, nee, niet zij ook!' gevoel.

Voor mijn gevoel was de geboorte van Kiro en Ravi echt een hele periode na E.'s geboorte maar het is maar iets meer dan 2 weken. Maar ja, soms duren 2 weken een lifetime. Volgens mij heb ik Sandrax toen nog een hele pm gestuurd. Ik verklaar mezelf met terugwerkende kracht ontoerekeningsvatbaar voor de vage pm's die ik in die periode gestuurd heb.
Draakje, wat rot dat je mini nog steeds die HW heeft! Hopelijk wordt het snel lente en is ze er dan voorgoed vanaf!
Ik werd gistermiddag gebeld door de leidsters op Emma's KDV; ze hadden 2 mededelingen. Emma had 2 boterhammen gegeten tussen de middag. De 1e was op terwijl de rest nog aan het zingen was en de tweede ging iets langzamer maar nog steeds heel snel. Normaal eet ze een halve tot een hele boterham en daar is heel wat aanmoediging bij nodig dus zij én wij waren aardig in shock van de hoeveelheden. Een derde lustte ze trouwens niet.

De tweede mededeling was dat 't een inventief meiske is.

Ze was de verschoonruimte ingewandeld; er hangt daar zo'n lange ijzeren wasbak waar de kinderen hun handen kunnen wassen. Emma had haar sokken uitgetrokken, die in de twee afvoertjes gepropt en daarna alle kranen opengezet. Ze was drijfnat teruggekomen naar de speelruimte en had de grootste lol, echt de slappe lach. De wasbak was al aan het overstromen dus de leidsters en Emma hebben nog gedweild 's middags. De leidsters hadden haar complete actie gezien maar niet ingegrepen, ze hadden om de deur staan gluren om te kijken wat ze zou doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 14-02-2012 20:52:33 ]