abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107947836
Het hier kunnen delen en weten dat we het goed aanpakken helpt al een heleboel. Ik werk in de kinder en jeugdpsychiatrie en weet genoeg voorbeelden hoe het niet moet. Maar men wat kan je, je machteloos voelen als het om je eigen kind gaat.

Hier zeggen we ook nooit dat we weg gaan, daarvan merkte we al vaak dat, dat averechts werkte. Als we hier zeggen "tot zo", weet hij dat hij ons weer gaat zien (de tijd maakt dan op zich niet uit), maar dan is het over het algemeen ook goed.
  maandag 13 februari 2012 @ 21:47:04 #152
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107948396
As hopelijk vinden jullie samen snel een fijn ritme en gaat het snel beter...

Hier ook een periode slecht slapen gehad... Nu gaat het weer heel goed door een heel vast ritme, een bende knuffeldieren die haar zichtbaar troost geven wanneer ze even wakker wordt, en altijd dezelfde routine als ze wel een keer ons roept/huilt...

Nikki lekker hoor straks de vrijdag vrij! Hopelijk mag het allemaal lukken zoals je in je gedachten hebt..

Hier is er ook een knoop doorgehakt... Mocht het op mijn werk mogelijk zijn dan ga ik komend schooljaar (zit in t onderwijs) een dag minder werken.. Helaas is het alleen maar afwachten of dit mogelijk is...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107948585
Fijn Reilain dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Nu maar hopen dat het loopt zoals je wenst.
pi_107949320
Relain, ben jij nooit bang dat ze stikt door al die knuffels? Lisa is dus ook erg van de knuffels, maar ik vind het helemaal niets. Elke avond voor ik naar bed ga haal ik dus alle knuffels behalve haar knuffeldoekje weg en leg ze neer bij het voeteneind.
  maandag 13 februari 2012 @ 22:09:07 #155
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107949577
Nikki nee eigenlijk niet... Ze neemt ze echt in haar armen en ligt er eigenlijk nooit met haar gezicht in... Eerst had ze alleen haar knuffelpopje.. (lang leven 9 reserve! gezien het tegelijk ook haar zakdoek is en ik ze dus heel veel was) Ze gaat wel met haar wang op haar knuffelpop liggen..
Pas sinds we een webcam hebben liggen er ook eigenlijk meer knuffels in haar bed...
Ik zet ze wel vaak weg idd als we gaan slapen.. maar dan aan de rand van haar bedje zeg maar, niet aan het voeteneind..

Webcamshot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Reilain op 13-02-2012 22:16:21 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_107949785
O+
pi_107951896
Wat lief Reilain, fijn dat het slapen beter gaat! Wat is die eczeem heftig zeg op die foto! gelukkig nu niet meer zo erg.
Hoop dat dat bij jou snel ook weer beter is met slapen As.

Ik heb vaak geen puf om echt mee te praten,maar lees nog wel alles hoor.

Met Mex gaat het goed, alleen slapen nog steeds niet. Nouja het gaat eigenlijk wel steeds beter,maar net weer 2 baggernachten gehad, dan is het gewoon weer balen.
ik wacht echt het moment af dat hij dingen wat beter begrijpt en je hem idd uit kan leggen dat hij lekker moet gaan slapen en wij dichtbij zijn.

Verder heb ik ook een geen handschoenen aan blunder gehad, hij heeft zelden zo hard gehuild ;(
pi_107958153
Ahhh Relain, wat een schattige foto's. O+

Net was hier madame haar haren aan het kammen met mijn borstel. Ziet ze zichzelf in de wasmand en zegt ze: "wow". O+

Troeta die handschoenen vergeet je nooit meer aan te doen.;)
pi_107958269
ik vind knuffels na 1 jaar dus echt niet meer een groot probleem.
Ze kunnen ze gewoon pakken en wegleggen in hun slaap.
Hij slaapt nu 2 nachten in zijn eigen bed en ik merk echt dat hoe meer zooi ze mee nemen des te beter ze slapen. :') Zijn zus paste amper in dr bed zoveel speelgoed lag er bij haar maar dan sliep ze wel. Nam ik alles weg dan was ze de hele nacht aan het mopperen :+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:47:44 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107958637
freecell, van harte gefeliciteerd met je kruimeltje! *O*
Alweer 2 jaar O+
ik weet nog 2 jaar geleden: jij was bezig met bevallen en ik was de hele nacht aan het 'wachten' om te bevallen omdat mijn vliezen 's nachts gebroken waren O+
pi_107958674
gefeliciteerd efje en free en elletje en tara *O* *O* *O* *O*
tot bij de peuters :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107958981
Freecell van harte gefeliciteerd.

Fijn dat het met Mex goed gaat, jammer van de nachten.

Oh en ik weet dat ik een ondeugend mannetje heb als hij nu al steeds zegt "oeps, sorry, altijd".
pi_107959419
Freecell gefeliciteerd!
pi_107959498
kijk nou wat mijn muppy doet :)

pi_107960873
Freecell, Tara, L. en F. gefeliciteerd met Fje *O* *O*

Puck maalt totaal niet om spul in zijn bed. Alleen zijn speen met het doekje er aan is heilig. Hij frummelt met het doekje als hij gaat slapen.

Afgelopen nacht heeft hij niet gespuugd *O* en hoewel hij 3x huilde, rechtop stond en aan mijn dekbed stond te trekken heeft hij de hele nacht in zijn eigen bed geslapen weer eens ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 14-02-2012 10:53:02 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:52:20 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107961017
Waah, het gaat de goede kant op DML! *O*

simmu, hoe crea-bea :D

Harry gooit sinds 3 dagen letterlijk alles uit zijn bed (kussen, 2 knuffels en zijn dekbed)
Hij slaapt er niet minder om ;)
pi_107962094
Freecell, je hebt nu 2 peuters *O* gefeliciteerd!

Asy, morgen zijn wij aan de beurt hè? Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis aan het wachten op weeën na de gel. Ik had geen idee dat jij ook bezig was, en las 's avonds (geloof ik) dat Freecell 'eventjes' haar F. op de wereld had gezet (op mijn uitgerekende datum, grr) :P

AS, ik zie dat er al veel tips zijn gegeven voor het slaapritueel. Wat bij Hannah nog wel werkt is om te vertellen dat de andere kindjes die ze kent ook allemaal slapen, dus "Ruben slaapt, Vlinder slaapt, Sverre slaapt.." enz. Laatst voegde ze daar zelf nog Dora, Diego en Boots aan toe :D
Het helpt haar om te accepteren dat het tijd is om te gaan slapen :)

Hannah is trouwens weer aan de beterende hand. Ze had vorige week een dubbele oorontsteking en had vooral in de nachten erg veel pijn. Ze krijgt sinds vrijdag AB en dat helpt erg goed. Ze heeft nu geen last meer. Alleen merk ik wel dat ze nog erg moe is. Ze slaapt veel meer dan normaal en is een beetje duf. Misschien komt het ook wel door de AB kuur.
Morgen gaan we ter ere van haar verjaardag naar de Efteling met nog een paar kindjes, dus ik hoop dat ze morgen lekker in haar vel zit *O*
pi_107962211
Morgen, alweer 2 jaar geleden dat ik uitgerekend was (en schoonvader alwéér 4 jaar overleden)
Toch 'rare' dagen altijd...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:36:15 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107962246
Fijn dat Hannah aan de beterende hand is :Y
En hopelijk is ze morgen weer (redelijk) fit.

En ja ik had het stil gehouden dat er hier vanalles aan de hand was. De enige die het wist, was free en die vond het toen nodig om voor te piepen in een noodvaart :{w
pi_107962348
Wat leuk, die verhalen over 2 jaar geleden :)

Hier was het wachten wachten en bij elk pijntje denken, ja zal het?
Uiteindelijk bij 41+2 dagen geboren met een keizersnede (ná 48).
pi_107962459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef octopussy het volgende:
Freecell, je hebt nu 2 peuters *O* gefeliciteerd!

Asy, morgen zijn wij aan de beurt hè? Ik was 2 jaar geleden in het ziekenhuis aan het wachten op weeën na de gel. Ik had geen idee dat jij ook bezig was, en las 's avonds (geloof ik) dat Freecell 'eventjes' haar F. op de wereld had gezet (op mijn uitgerekende datum, grr) :P

Vandaag 2 jaar geleden zaten we aan de thee O+ in het ziekenhuis :D (en kreeg ik daarna nog op mijn flikker van de verpleegster dat ik niet op mijn kamer zat :') ik moest 'rusten'..... (terwijl dat helemaal niet de indicatie van mijn opname was _O- )
pi_107962488
Oh en Free van harte met je peuter! *O*
pi_107962608
2 jaar geleden was ik best bang en had ik ruzie met sangdrax en zn moeder die vonden dat ik me maar aanstelde omdat ik er rekening mee hield dat ik zou moeten blijven in het ziekenhuis na de echo :'(

ik wilde graag een vluchttas met spulletjes mee

vorig jaar heb ik het "en toen" malen alleen gedaan. dit jaar niet. gotta bite the bullet }:| head on is tha way folks :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door simmu op 14-02-2012 11:55:59 ]
pi_107963016
Simmu :*
pi_107963133
ik heb de eerste al afgebekt hoor *O*

we hebben namelijk een slinger gekocht: "hoera! ravi en kiro zijn jarig" en daar kreeg ik natuurlijk gezeik over. bladiebla, je moet het laten gaan zeikzeikpispis. tsja. wij (ja. wij. niet alleen ik) willen graag dat naast de realiteit van verlies, er ook ruimte is voor plezier en herdenken in liefde. ik ga niet doen alsof kiro er niet was. en die is ook jarig, evengoed als ravi :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:10:03 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107963353
Jeetje wat een geneuzel in jouw omgeving zeg simmu!
Als of Kiro er niet meer bijhoort ofzo...
Stom!
pi_107965269
Lekker doen waar jullie je goed bij voelen Simmu, tuurlijk hoort Kiro er ook bij. En wat knap van Ravi trouwens met die puzzel.

Bedankt nog voor de tip Octo, zal hem ook zeker meenemen. Vannacht was het gelukkig pas 03.00 uur toen hij tussen ons in kwam. Dat vind ik echt prima. Dus we gaan gewoon zo doorzetten.

Fijn dat Hannah aan de betere hand is. En wat een hoop verjaardagen in deze week.

Harry alles uit zijn bed aan het gooien :D , enig idee waarom?

DML, fijn dat puck niet gespuugd heeft. Op naar betere tijden!
pi_107965723
Simmu, ik ben een groot voorstander van je slinger! Het zou raar zijn om Kiro er niet op te zetten!

Hier even een rustmoment, vanmorgen visite, vanmiddag weer. F-je is heerlijk blij vandaag :) (slaapt nu)

Even terugdenken aan 2 jaar geleden... Om 9:30 tegen Tara zeggen:ga maar met L naar de kerk, ik blijf lekker thuis en ga met mijn pootjes in de lucht zitten, niks aan de hand na de voorweeen van gisteravond, maar ik ben wel een beetje moe.
Om 10:00 heerlijk geinstalleerd met een laptopje.
Om 11:00 ineens een KNALwee. En om 11:02... en om 11:04.... 30 seconden pauze en weer.
Om 11:30 toch maar Tara uit kerkgebeld.
om 12:30 L opgehaald door schoonvader en vlos kwam vlak daarna binnen.
En nu, precies 2 jaar geleden was daar om 13:25 ineens een baby na een supersnelle bevalling! :o Daar heb ik nog even 2 dagen over na moeten denken :D

Toen was hij zo:

En dat ziet er nu zo uit :D
pi_107969201
free van harte met je peuter! hoe stoer met die gitaar!

simmu :* doen hoor tuurlijk hoort kiro erbij en idd is het ook zijn geboortedag

dml fijn dat punk de betere kant op gaat!

octo hopelijk is je meisje morgen fit veel plezier in de efteling

asy morgen jou mannetje ook alweer 2!

hier gaat alles ok! we genieten...
(al moet ik toch van ha groei en gewicht in de gaten houden ivm de benauwdheid, maar eerlijk maak ik me niet zo'n zorgen...)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:12:39 #180
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107969482
Free gefeliciteerd met je peuter!! Wat een leuke foto's! En wat een rappe bevalling was dat...

Simmu.. Pff tuurlijk hoort hij erbij!!

Fijndat jij je geen zorgen maakt draculetje... Hopelijk blijft de groei mooi doorgaan..

Hier weer een meisje door de apk heen..
12.2kg (incl luier haha) en 85 cm... Dame bij het cb vroeg al.. lange papa zeker?? Nou nee dus ;)

Verder stapelde ze keurig de 6 blokjes op elkaar... rende op commando richting de ring die op de grond gegooit werd, gaf de pop wat te drinken, benoemde even een paar dingen die ze in de ruimte zag tussendoor, liet gelaten naar haar hartje luisteren en zei netjes dagdag toen we binnen no time weer buiten stonden........ *Woef* tot over een half jaar...
We'll have love aplenty
You and me
pi_107969678
owja, cb :P

ben benieuwd wanneer we moeten (nog geen oproep gehad)!
pi_107971973
mooie cijfertjes Reilain.

ik heb trouwens nog twee volle spaarkaarten en 1 met vijf punten van de AH. Van die muppetpunten. Iemand interesse? Stuur even een PM kan ik ze morgen opsturen.
pi_107972041
ok vergeet ik draak helemaal. fijn dat jij je geen zorgen maakt. Blijft ze ook iets achter in groei en gewicht of is het echt uit voorzorg dat het gezegd is?
pi_107972423
:D Wij hebben zomaar een oproep voor het CB gehad, spontaan, zomaar zonder te bellen.
En wel op 5 maart (dus 3 dagen ná zijn 2de verjaardag). Stond er echt van te kijken!
pi_107974585
het is nu ter controle of er überhaupt achterstand is, ze is klein maar dat ben ik ook!
mocht blijken dat toch haar lijntje afbuigd (of gaat afbuigen) wordt er gekeken of dat in verband kan staan met haar happy wheezer (benauwdheid)

fijn ymme de oproep zonder er achteraan te gaan!

klinkt goed reilain mooie apk!
pi_107974749
fijn dat ze het in de gaten houden, nog fijner dat jijzelf er gewoon vertrouwen in hebt draculetje :Y
pi_107976223
weet je ik zie een vrolijk meisje wat zich goed aan het ontwikkelen is
ja die benauwdheid (vooral snachts) vind ik voor haar niet fijn en tuurlijk voor mij soms ook vermoeiend
ik zou haar daar best wat in willen verlichten, maar ik heb niet het idee dat ze daardoor klein is...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:09:43 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107976247
Ik sluit me aan bij simmu wat de draakjes betreft ;)

Ik heb zelf gebeld voor een afspraak bij het cb. ANders liep ik kans dat het overlapte met psz en/of dat ik tegen de uitgerekende datum loop en dan moet ik weer gaan verzetten. Dus wij mogen 13 maart.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:39:03 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107979670
Freecell, gefeliciteerd met je kleine grote vent!!

Reilain, goeie stats!! Noortje is toch wel een stuk lichter en kleiner (bij 18 mnd 10.350 gram en 82 cm).
pi_107980473
oh jee, ik heb echt een reus als ik dit zie :D

(1 maart mogen we weer, moesten eigk 2 feb, maar konden niet..) maar ze is echt wel minimaal 86 cm en dus rond de 13/13,5e kilo! Bij 18,5 maand :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:59:46 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107980601
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef becky27 het volgende:
Reilain, goeie stats!! Noortje is toch wel een stuk lichter en kleiner (bij 18 mnd 10.350 gram en 82 cm).
Ik denk dat Harry nu zoiets is :D
13 maart weten we meer ;)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:59:56 #192
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107980615
Gerberaatje, je muppet is zeker een reus haha. Noortje was heel gemiddeld, precies op de lijntjes (ietsie eronder met gewicht) maar ze gaat nu zeker richting maat 92.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:00:41 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107980657
Harry is natuurlijk het tegenovergestelde van de muppet van Gerberaatje haha. Klein maar fijn toch?
pi_107980665
Wij mogen volgende week. Ik vermoed ook dat Yaro wel richting de 86 cm gaat. 86 zit goed, en van de C&A zelfs maat 92, maar die valt gewoon klein.
Hij zal nu rond de 11 kilo wegen denk ik.
pi_107980704
Amy zit net goed in maat 80 (78 cm en bijna 10 kg) Maar ik heb een mini volgens mij.
pi_107980717
Ze had gisteren een broek aan maat 86 die wel hoog water lijkt :o kan zijn dat die broek gewoon wat kort valt :P maar toch! Over het algemeen heb ik haar 86/92 kleding aan...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:42:15 #197
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107982566
Freecell van harte met je kleinste grote! O+ *O*

Wat een reuzen hier allemaal zeg. :P Emmetje was met kerst 9,6kg en 82cm. Ik gok dat er nu 3cm en 3 gram ofzo bijzit. 8-) en dat met 24 maanden. ;)
Ze vreet (ja, vreet!) op het moment wel alles wat los en vastzit! Gisteren aten we spaghetti en ze heeft echt zitten bunkeren.

Simmu. Doe het op de manier die voor jullie goed voelt. :* En jemig joh, jouw jongens ook al weer bijna jarig?
Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden 's nachts een post van jou las over de groeiachterstand van 1 van de jongens en dat je moest blijven in het ziekenhuis. Ik had toen echt zo'n 'oh god, nee, niet zij ook!' gevoel. :* Voor mijn gevoel was de geboorte van Kiro en Ravi echt een hele periode na E.'s geboorte maar het is maar iets meer dan 2 weken. Maar ja, soms duren 2 weken een lifetime. Volgens mij heb ik Sandrax toen nog een hele pm gestuurd. Ik verklaar mezelf met terugwerkende kracht ontoerekeningsvatbaar voor de vage pm's die ik in die periode gestuurd heb. :+

Draakje, wat rot dat je mini nog steeds die HW heeft! Hopelijk wordt het snel lente en is ze er dan voorgoed vanaf!

Ik werd gistermiddag gebeld door de leidsters op Emma's KDV; ze hadden 2 mededelingen. Emma had 2 boterhammen gegeten tussen de middag. De 1e was op terwijl de rest nog aan het zingen was en de tweede ging iets langzamer maar nog steeds heel snel. Normaal eet ze een halve tot een hele boterham en daar is heel wat aanmoediging bij nodig dus zij én wij waren aardig in shock van de hoeveelheden. Een derde lustte ze trouwens niet. :)
De tweede mededeling was dat 't een inventief meiske is. :+ Ze was de verschoonruimte ingewandeld; er hangt daar zo'n lange ijzeren wasbak waar de kinderen hun handen kunnen wassen. Emma had haar sokken uitgetrokken, die in de twee afvoertjes gepropt en daarna alle kranen opengezet. Ze was drijfnat teruggekomen naar de speelruimte en had de grootste lol, echt de slappe lach. De wasbak was al aan het overstromen dus de leidsters en Emma hebben nog gedweild 's middags. De leidsters hadden haar complete actie gezien maar niet ingegrepen, ze hadden om de deur staan gluren om te kijken wat ze zou doen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 14-02-2012 20:52:33 ]
A grand adventure has begun.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:48 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107982982
Wat een heerlijke dame heb je Keshet als ik dat zo lees. En leuk de reactie van de leidsters _O-
pi_107983040
:D :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')