abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107842269
De dreumesjes:

22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: 'F', zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107842310
Heb ik jullie eigenlijk al ooit verteld dat Lena en Ivan Fok!-kindjes zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107842328
Oona is ook een internetkindje ;)
Ken Marcek ook via internet maar niet via Fok...

Ohhh Claudia :D vertel vertel
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107842368
Ja dat wist ik wel Clau :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:15:27 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842420
Oh is dat zo Claudia! Leuk zeg. Maar geen *kindjes* dan?

Vent vond er geen reet aan, die hele meet. Die is niet zo van het sociaal doen (op zijn werk moet ie dat al de hele dag). Op vakantie hoeft ie ook geen nieuwe mensen leren kennen zeg maar.
pi_107842551
Ik las het laatst ergens claudia. Leuk zeg!

Ik denk ook niet dat ik van de echt hele grote meets ben. Vaak kan ik ook niet, ik werk onregelmatig, en dus ook in het weekend.
*poef* nu is het weg
pi_107842674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
Oh is dat zo Claudia! Leuk zeg. Maar geen *kindjes* dan?
Voor m'n lief hoeft dat niet zo.

quote:
Vent vond er geen reet aan, die hele meet. Die is niet zo van het sociaal doen (op zijn werk moet ie dat al de hele dag). Op vakantie hoeft ie ook geen nieuwe mensen leren kennen zeg maar.
Ah, dat is dan niet leuk, nee. Moet je gewoon eens zonder lief komen. *O*

Ik sta ervan versteld hoe makkelijk mijn lief daarin is. OUD vindt 'ie volstaan met geneuzel, maar hij gaat zonder problemen mee naar meetings en vindt het volgens mij stiekem best leuk.
pi_107842739
N vind alles best. Als hij er maar geen last van heeft. Dus niet mee hoeft.
*poef* nu is het weg
pi_107842817
Vertel eens dan, Claudia? Dan klopt de hele telling niet meer! :o
Anne is volgens de officiële telling #38 geloof ik.

Ik heb 'vroeger' heel wat gemeet hier op Fok! Dat was in de periode 2000-2002. Daarna eigenlijk niet mee tot de megameet van laatst. En dat vond ik veel te druk :@
Minimeet heb ik alleen nog gehad met Barbabientje omdat die hier vlakbij woont, maar ik vind zoiets wel heel gezellig dus hou me aanbevolen ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:24:23 #10
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842844
De volgende keer kom ik zonder lief. Hij leeft wel mee met alles, zoals het wel en wee van Emma van Keshet, en de tweeling van Klumsy. Maar das ook voldoende.

Het enige probleem is dat hij niet een dag zonder dochterlief kan..... :(
pi_107842865
Zo twee dagen amper thuis geweest en mijn kleine man niet gezien. Hij ligt op bed, dus ik haak hier weer in (alhoewel ik ook vroeg mijn bed in duik vandaag).

ZIe dat het gaat over meeting en internetliefdes. Een paar keer naar een meet geweest, vond het erg leuk. Kan me voorstellen dat kleine meetings bij mensen thuis leuker zijn, maar dat nog niet gedaan.
Manlief vind alles best. Hij zegt, ik wil overal wel mee naar toe waar Yaro heen gaat. Hij vind het ook altijd wel leuk. Heeft verder zelf niets met Fok.
Wel hebben wij elkaar leren kennen via internet, nu al weer 12 jaar geleden.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:26:20 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107842944
Heb mijn vent leren kennen op de tennisbaan. Dat zal het verschil zijn denk ik (hij heeft niets met fora haha)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:26:20 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107842945
Claudia ook al FOK!kindjes... wow O+

Op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat mensen elkaar via een forum leren kennen, en dat dat kennen verder gaat dat er zelfs kindjes van zijn, maar het blijft zo bijzonder :Y
Misschien juist omdat dat daten (en meer) een bijverschijnsel is en niet het doel (itt een datingsite).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107842966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Vertel eens dan, Claudia? Dan klopt de hele telling niet meer! :o
Anne is volgens de officiële telling #38 geloof ik.
Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg. :+
pi_107843088
Ik heb mijn vent vroegah nog ouderwets opgepikt in de kroeg :9 (alweer 13 jaar geleden.. time flies!)

Hij heeft niet zo heel veel met internet sowieso.. hij vind meeten wel leuk als er maar mensen zijn 'waar hij wat mee heeft' zoals hij altijd zegt (vaak mensen die hij al eens een keer heeft gezien, zodat het tastbaar voor hem is :+ zomaar namen online heeft ie niet zoveel mee :P )
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:29:12 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107843107
:D Ja, dat lijstje is een stuk beroerder :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107843140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Via de #filosofie-chat ging dat. Maar ik hoef niet in het lijstje. Dat ik in het lijstje van boebiedoe sta is meer dan genoeg. :+
Maar daar sta je toch helemaal niet in :? Of zie ik nu een verkeerd lijstje?
pi_107843246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Maar daar sta je toch helemaal niet in :? Of zie ik nu een verkeerd lijstje?
Ik weet niet waar het actuele lijstje staat, maar misschien even control-f'en? Ik sta niet bij de C van Claudia_x.
pi_107843402
Ik zal het wel gewoon niet snappen denk ik... Ik heb deze voor me.
pi_107843423
ik wist dat helemaal niet claudia!

wat betreft meets ik sleep meneer vaak mee als mijn vervoer de ene keer meer naar zijn zin dan de andere keer

vandaag wel een geslaagde minimeet met kj en fietje gehad! dat zijn ook 2 gezellige dames hoor!
pi_107843478
Volgens mij sta jij meerdere keren op die lijst claudia :o
The way you rock'n'roll
pi_107843758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik zal het wel gewoon niet snappen denk ik... Ik heb deze voor me.
Oh, ik doelde op het 'Wie neukt met wie?'-lijstje. :+ Daar sta ik wel in. In dat lijstje sta ik niet. Lief stelt er geen prijs op.
pi_107843773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij sta jij meerdere keren op die lijst claudia :o
Dat klopt niet.
pi_107843840
Nog even mijn eerdere post in de herhaling hoor:

Arme Puck :*

Fietje en ik zijn vandaag bij draculettetje en minidraak geweest.

De dames hebben naast elkaar gespeeld. Ik kon wel echt merken dat Fietje een stukke jonger is. Minidraak praat gewoon.... :D En poetst. Die mag wel een dagje bij me thuis komen. Fietje haar repertoire is nu papa en opa. En verpakkingen met doekjes. Daar kan je alle doekjes uithalen om ze daarna in de mond te stoppen..

De dames hebben gezellig naast elkaar hun brood gegeten.

(die lach van fietje, dat is haar nieuwe foto lach... :') )
*poef* nu is het weg
pi_107844148
Leuke foto's KJ
pi_107844510
het was ook erg gezellig!
en ik had nog wel minidraakje haar haar zo leuk in een staartje, gaan we fotos maken als die uit is!

ik las nog iets over weer zieke puck en waterpokken bij claudia?! beterschap!

reilain gelukt met de cijfertjes?
pi_107844651
Zie dat ik wel wat gemist hebt.

Beterschap voor Puck en de kindjes van Claudia met de waterpokken.

Cijfertjes Reilain, ik ben dol op cijfertjes (en dan werk ik in de zorg 8)7 )
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:58:24 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107844682
Leuk zo'n minimeet O+

Ik heb al eens gemeet met JeetjeJom. Dat was ook reuzegezellig! :Y

Ik ben erachter wat 'bahbahbah' is. Bob de Bouwer! :D
kind had pas voor de eerste keer een filmpje gezien :o
pi_107844950
Mmm die had ik niet geraden Asy. Leuk toch dat ze zo snel dingen oppikken. Ik verbaas me ook steeds over Yaro. Die is echt logo freak. Die wijst steeds logo's aan, en ben dat maar gaan aangeven als dat is een logo. Dat roept hij dus nu de hele dag als hij een logo ziet, maakt niet uit van wat (die blikken die sommige mensen dan geven als dat kind dat zegt). Maar naast logo, weet hij ook de logo's van de Eneco en Samsung te herkennen en spreekt ze dan ook zo uit. Raar kind.

Maar hij legt bijvoorbeeld ook de link met de sprookjesboom en de Efteling sinds we daar twee weken geleden zijn geweest.
pi_107853391
Gisteravond weer in zijn bedje spugen ;(
Nu lijkt hij weer vrolijk en de melk is er tot nu toe ingebleven.
Nog meer was dus ik ga maar eens aan het werk -O- :P
The way you rock'n'roll
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:38:51 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107853792
As, ik heb dus ook moeite moeten doen om het te raden.
Maar hij zegt nog steeds iets als 'habah' waarvan ik dus niet weet wat het is. Als ik vraag het aan te wijzen, dan lacht hij alleen maar... :?
Ik vind het ook zo grappig wat er soms opeens uitkomt. Precies wat jij zegt. Dat zo'n dreumes opeens 'logo' zegt :D
Gisteren had ik het er nog met de kapster over. Haar zoontje is 2 dagen jonger. Die had 1x Bumba gezien bij een vriendinnetje en nu zei hij 'Bumba'. :D

DML: ooh bah zeg! Het houdt niet echt op hè?

Vandaag (en morgen) feestje van mijn dreumes O+
pi_107853827
Veel plezier met vieren Asy! Wij vieren het ook morgen nog.

De kleine gup van mij staat bij de tafel en het klinkt alsof er een bom ontploft in zijn luier dus wish me luck :')
The way you rock'n'roll
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:57:33 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107853997
OMG DML! Succes!
Heb je een gasmasker in huis?
pi_107854018
Succes DML.

Veel plezier dit weekend asy, harry alweer bijna 3 2...

[ Bericht 14% gewijzigd door kaatjejannie op 11-02-2012 10:10:15 ]
*poef* nu is het weg
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:06:40 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107854096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Succes DML.

Veel plezier dit weekend asy, harry alweer bijna 3....
3???
Alsjeblieft niet!
Hij wordt 'pas' 2 O+
pi_107854126
Idd, goedemorgen. Sorry...

Het wordt dus hoog tijd om uit bed te gaan. Ik hoor fietje ook al lekker kletsen.
*poef* nu is het weg
pi_107863790
En DML overleefd? Vandaag overigens niet meer gespuugd?

Asy heel veel plezier met het feestje. En blijkbaar heeft je zoon humor, nu nog even achterhalen wat het is.

Heerlijk KJ dat uitslapen. Alhoewel wij ook gezegend zijn de afgelopen tijd. Het is nu steeds 07.00 - 07.15 uur, ipv 05.30 uur. Dat is zo fijn.

Wat wel minder is, is de honger naar papa. Vanmorgen wilde mijn man gaan schaatsen, dus gingen Yaro en ik mee. Wij zouden gaan wandelen. Nou het was echt drama, hij wilde alleen papa. Ben nog met hem naar de kinderboerderij gelopen, maar dat was ook niet goed. Hij heeft een half uur alleen maar aan het huilen en gillen om zijn vader. Omdat ik het niet leuk vond voor hem om gelijk terug te gaan, hem in de auto gezet en even gaan rijden. Pas toen oma aan de telefoon was as het goed. Papa en oma zijn de bom en mama lijkt weinig te kunnen doen. Ik weet dat het niet zo is, maar op zo'n moment steekt het toch wel een beetje. :@ :'(
pi_107864163
:{ Ohh As dat steekt zeer zeker...
Hier is het een beetje.. en dat vind ik soms al naar!
This hier ook papa voor en papa na... als papa wegloopt is het huilen, en mij zwaait ze vrolijk na..
Zelfs mama zegt ze niet meer... Ik heet ook papa }:|

Enige verschil is dat ze wel nog het liefst met mij knuffelt... dus ze maakt het elke dag weer ruim goed...

Even onder een spoiler ivm offtopic verder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107865201
Even geheel egoistisch zonder verder bij te lezen (ik heb een aanval van nesteldrang, dus mijn hele benedenverdieping is op zijn kop geweest :'))

Mijn kind kan nu echt zelf gaan staan, al meerdere keren gedaan en ze stapt wat langs de tafel *O* *O* ik ben zó trots!

En net pakt ze haar koffertje van tafel en staat gewoon even een paar tellen los met die koffer in haar handen :o WTF WTF.

Gisteren ging ze al ineens aan bad staan toen ik het liet vollopen... Ze kroop ernaartoe ging op haar knietjes zitten en ik zei: sta maar op! En daar ging ze!

Ik ga even een potje brullen :') *O* O+
pi_107865714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Even geheel egoistisch zonder verder bij te lezen (ik heb een aanval van nesteldrang, dus mijn hele benedenverdieping is op zijn kop geweest :'))

Mijn kind kan nu echt zelf gaan staan, al meerdere keren gedaan en ze stapt wat langs de tafel *O* *O* ik ben zó trots!

En net pakt ze haar koffertje van tafel en staat gewoon even een paar tellen los met die koffer in haar handen :o WTF WTF.

Gisteren ging ze al ineens aan bad staan toen ik het liet vollopen... Ze kroop ernaartoe ging op haar knietjes zitten en ik zei: sta maar op! En daar ging ze!

Ik ga even een potje brullen :') *O* O+
:*

verder niks nodig dan smileys he :D
*O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107866168
Ja, godzijdank net als gisteren in bed klinkt het als een bom maar is de inhoud niet als een bom *phew*

Joehoe Leia *O* *O* *O* Heb je de smaak te pakken meis ^O^
The way you rock'n'roll
pi_107866361
Fijn DML.

*O* *O* voor muppet, you go girl!

Dat papa tegen mama zeggen is hier ook heel lang geweest, terwijl ik wist dat hij het kon. Ik heb hem toen heel bewust gecorrigeerd en na twee dagen was dat over.
En ik weet ook echt dat het een periode is en dat hij ook echt van mij houdt en dat hij me toch ook wel mist. Ook al word ik ook heel vrolijk uitgezwaaid als ik weg ga. Maar toen hij me donderdag de hele dag niet had gezien en hij halverwege de nacht tussen ons in kwam, kroop hij heerlijk tegen me aan en was het goed. Meestal doet hij dat bij papa. Toen was het dus weer helemaal goed. Maar op zo'n moment kan ik er wel even een traantje om laten hoor.
pi_107867681
Go muppet! Goed van dr gerbera!

Zo hallo allemaal! K ben weer terug uit Thailand. Pfff beetje gaar. Hebben op de terugweg 24 uur moeten reizen tot Schiphol. Zelf helemaal niet geslapen. Dus net even uurtje of 3 geslapen. Floris heeft op de terugweg gelukkig wel geslapen. Op de heenweg niet (nou ja op 3 kwartier na). Heb heel wat rondjes vliegtuig gelopen.
Hebben t wel heerlijk gehad. Maar voorlopig maar even geen lange reis.voor ons ;)
Denk sowieso dat t best een lastige leeftijd is. Je kan m wel veel uitleggen, maar niet alles komt even goed aan.
Thailand met kleine kinderen vind k verder wel een aanrader trouwens.
pi_107867816
Hee Sonnetje! Leuk even snel jou ervaringen te horen. Wat dat te doen dan, rondjes lopen in het vliegtuig? Wel fijn dat Thailand een aanrader is. ik vind het dapper hoor dat jullie het aandurfde zo'n lange reis. Het klinkt in ieder geval alsof het wel haalbaar was (misschien niet ideaal, maar wel haalbaar). Kom lekker bij, het verschil in tempratuur zal ook wel omschakelen zijn.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:21:11 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107868410
Goedzo Leia! *O*

DML, gelukkig maar dat het alleen klonk als een bom ;)

Och As, dat steekt zeker! Hopelijk tekt het snel weer een beetje bij :*

Sonnetje, fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben!
En nu gauw bijslapen :Y

Nou hier vanmiddag een jongetje dat níet wilde slapen. Dus toen ik hem zojuist naar bed bracht, was het alleen maar brullen. Maar weer even naar beneden gehaald, even met z'n drietjes op de bank gezeten en nu ligt ie dan toch alweer een half uurtje in bed en het is stil.
Hij is al erg verwend. Morgen komt mijn familie. Dan komt er nog een berg bij ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:34:01 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107868921
Way to go Muppet *O* *O* *O*

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Sonnetje ^O^
Jammer dat de terugreis minder ideaal was, maar gelukkig heeft Floris iig wel geslapen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:10:32 #47
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107870137
Muppet, you go girl!!! Tof zeg!

Harry, gij verwend mormel ;) Al lekker aan het feest vieren dus. Beetje veel indrukken om goed te slapen??

Son, miste je al haha. Fijn dat het toch goed is gegaan. Lijkt me fantastisch om zulke reizen te maken!

Mensenkinderen wat een nacht hebben wij achter de rug zeg.... we gingen rond 12 uur naar bed, Noortje werd wakker en heeft alleen maar hysterisch gedaan. ik kon 'r maar amper troosten. Dan denk je, dat duurt maar even, nou tot HALF VIJF! Heel lang bij me gehouden en dan wilde ik haar terug leggen en was het brullen, bijna tot kotsen toe. Heb een matrasje gepakt en ben bij d'r gaan liggen maar tussen half vijf en 8 is ze nog 4 keer wakker geweest. Je zou denken, die is helemaal total loss. No way dat ze s middags ging slapen. De hele dag was ik helemaal doodop en zij niet, we zijn nog uit eten geweest en ze was zo lief. Nu ligt ze voor pampus op bed en hopelijk tot morgen een uur of negen.
pi_107870178
Fietje zei vanavond aan tafel bewust mama O+ (het was alleen papa en opa)
*poef* nu is het weg
pi_107870340
Dank :D ik ben echt zooooo ontzettend mega trots O+ ze begint vertrouwen te krijgen, dat is duidelijk :Y benieuwd wanneer ze van me weg gaat rennen :D

Son, daar ben je weer *O* fijn :*

Wat een nacht Beck... -O-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:20:35 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107870462
Noortje gaat hier super met praten, als ze iets moet is het 'papa, mama, kom nou kijken'. Ook 'is van MIJ' komt hier supervaak voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')