Ja, vind ik ook! En ze bedoelt er wel degelijk zichzelf mee hoor! Als ze zichzelf in de spiegel of op foto's/filmpjes ziet is het: 'Anne!'. En als ik vraag: "wie ben jij?" klopt ze zichzelf op de borst en zegt ze ook 'Anne!'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat knap trouwens Fan, dat ze haar eigen naam al zegt (al dan niet bewust als eigen naam natuurlijk)
lief he! Zal hem morgen op facebook plaatsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Beck, écht? Wat leuk dat ze dat doen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik gok dat fietje ook zo gaat worden becky. Ze gooit zich tegenwoordig dramatisch op de grond en kijkt dan wel tussendoor even of wij wel doorhebben dat haar groot onrecht aangedaan wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |