Gerberaatje wat een ellende dat nagelknippen he *auh

*
Kindjes met schrale huis lees ik. Ik probeer Femke wat in te zalven, maar dat vindt ze dus ook niet leuk. Ik gebruik Calendula Gezichtscrème van Weleda wat gelukkig snel insmeerd.
Las ook de problemen met de handschoenen. Ik heb beide handschoenen aan een koordje. Doe die eerst aan en trek dan haar jas aan en zorg dat die handschoenen niet uit de mouwen komen. Kan ze de handschoenen ook niet los trekken. Maar hier trekt ze de muts ook af.
Fok! en internetrelaties las ik ook. Claudia die stiekum toch een fok!relatie heeft

Ik dus ook. Ken mijn vriend al zo'n 10 jaar. Je hoort het steeds meer. In het begin kijken mensen er wat van op, maar nu is het toch de gewoonste zaak van de wereld. Ik vrees dat we toch maar minimeets moeten gaan houden. Pessie, Freecell en anderen uit het Noorden belangstelling? Jullie zijn hier welkom hoor

Ik vind het zo leuk om de kleintjes samen te zien. Zag dat Fannetje ook een minimeet had. Ik was vrijdag bij een vriendin met een meisje van dezelfde leeftijd. Eerst echt de kat uit de boom kijken daar, maar na een tijdje gezellig samen spelen en rozijntjes eten, en speelgoed delen, maar soms niet
Ik zag ook dat alle kindjes druk zijn met woordjes. Hier heb ik sinds een paar weekjes ook meerdere woorden achter elkaar gehoord voor het eerst. Gisteren op de schaatsen en mijn vriend met Femke op het ijs lopen. Ik weg, Femke vragen 'Waar is mama?'
Leuk om al die ontwikkelingen weer van iedereen te lezen