Ik merk het net inderdaad, probeer je nog meer leven in deze reeks te pompen? Ik zelf ben er dit jaar niet bij ga naar Sziget en maak er gelijk een stedentrip van. Volgend jaar misschien weer eens kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
PM gestuurd. Nu hopen dat iedereen weer in het topic terugkomt. Is het lijstje artiesten compleet?
.
We hebben al 11 delen, echt nodig is het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik merk het net inderdaad, probeer je nog meer leven in deze reeks te pompen?
Ook interessantquote:Ik zelf ben er dit jaar niet bij ga naar Sziget en maak er gelijk een stedentrip van. Volgend jaar misschien weer eens kijken.
Ich bin dabei, schon wiederrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
PM gestuurd. Nu hopen dat iedereen weer in het topic terugkomt. Is het lijstje artiesten compleet?
.
Bij deze ben ik terug! Alleen ga ik dit jaar naar Sziget en tenzij 3fm me lief vindt niet naar Lowlands :-(quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
vorig jaar al geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef mr-green het volgende:
Young the Giant mag ook naar Lowlands 2012 komen
Ik moet nog even een kaartje hosselen, maar ga me best doen om voor de 11e keer langs te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
Done. Het was de rest wel gelukt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:27 schreef JaimyLee het volgende:
Ik kan mezelf weer is niet in de wiki zetten
Zou iemand mij er in willen zetten? Ik ga voor de 4e keer.
Vandaag heb ik m'n hardcopy tickets binnengekregen
Eveneens als The Black Keysquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:38 schreef portie het volgende:
Trouwens? The Maccabees schijnen zichzelf bevestigd te hebben bij 3fm.. dat nieuws staat niet in de OP?
Tja, Maccabees wisten het zelf niet zeker volgens mij (wat ik toen bij 3FM hoorde), en Black Keys is alleen door radio-DJ's bevestigd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:38 schreef portie het volgende:
Trouwens? The Maccabees schijnen zichzelf bevestigd te hebben bij 3fm.. dat nieuws staat niet in de OP?
Hoi hier de klachtenmelddienst, wat is uw probleem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef TWP het volgende:
hallo ik wil graag een klagt indienen over spam van ene pranja wat wil hij van mij
weenie gwn even klagen omdat nederlander.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoi hier de klachtenmelddienst, wat is uw probleem?
Psssst..Diaan..als je toch van die hippe jongemensentaal gaat gebruiken..doe het dan wel goed, hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook weer bij! Bedankt voor de PM. En![]()
Probs voor de OP!!
Ik heb lijstje ingevuld!
moet er bij de laatste twee jaar een tientje af?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:23 schreef ohnikua het volgende:
Kloppen de prijzen wel? Volgens mij staat bij alle voorgaande jaren de prijs excl ¤10 servicekosten en dit jaar ineens inclusief?
Ik zou het in OP bijhouden van echt sterke geruchten, als maccabees en black keys, wel leuk vinden
En wordt het niet eens tijd voor Nada Surf op Lowlands? Maken al zo lang het festival bestaat ontzettend fijne indiepopliedjes en live staat het als een huis, zo ook gisteren in de Melkweg, maar ze waren nog nooit op Lowlands! Dit jaar maar eens
Editedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:27 schreef portie het volgende:
Vorig jaar was het 155 + 10 euro servicekosten.
Dit jaar 175 + 10 euro servicekosten.
Hangt er natuurlijk wel vanaf of je een gewone kaart hebt.
Heb je jezelf in de lijst gezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:43 schreef Nikoslaggas het volgende:
woohoo! Ik heb ook weer kaarten. Ik wil al weer naar Lowlands sinds 22 augustus vorig jaar
Dat valt eigenlijk heel erg meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef portie het volgende:
Vorig jaar werd op 11 februari deel 12 geopend. We lopen pas 1 deeltje achter
Gemiddelde zal nog wel iets dalen, de 'ervaren' gangers melden zich altijd eerderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef PiRANiA het volgende:
Mensen die nu op de lijst gaan zijn gemiddeld 5.33 keer geweest. Vorig jaar was dat 4.03 keer, en het jaar daarvoor waren ze 3.56 keer geweest.
Da's mijn idee ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou Maccabees en Black Keys er niet bijzetten. Maar als er straks Myspace, website, facebook bevestigingen zijn, zou dat er wel bij kunnen denk ik.
Probeer het eerst even zelfquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef Strychnos het volgende:
Hey PiRANiA, Kan je mij ook in de lijst zetten, dit jaar ook weer van de partij.
Done!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je jezelf in de lijst gezet?.
Waarom is het je vorige jaar niet bevallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij hebben 6 kaartjes, en nog een groep bekenden heeft ook 6 kaarten, dus grote kans dat we met ons 12en een mooi kamp gaan maken op camping 3. Opzich alweer zin in, maar ik geniet nog even van dit mooie winterweer
Jezelf in de lijst gezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
Zwanger wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Gewoonik het volgende:
Onze groep is wederom aanwezig. Helaas is deze waarschijnlijk een stuk kleiner ivm zwangerschappen en ouderlijk wangedrag.
Bij ons beginnen ze na 8 of 11 jaar ook af te haken helaas.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlandsquote:
Dan zal ik de pil maar thuis laten!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlands
Scheelt sjouwenquote:
Gebeurt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef Neraice het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met seks in de tentjes op LL? Vond dat best awkward op Pinkpop zo op een volle camping.
Mwa, je moet er de humor een beetje van inzien als omstander.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef Neraice het volgende:
Ik bedoel of je bezig kan zijn zonder anderen te storen. Dat was nogal moeilijk op Pinkpop namelijk.
Dat zou zo gaaf zijn! Ben groot fan, maar heb ze pas 1x live gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Fuszy het volgende:
The gaslight anthem hoopt hun nieuwe album in de zomer te releasen, dus ik hoop dat daar een tour rond die tijd bij zit
Ow dikke oeps. Of autocorrect.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Psssst..Diaan..als je toch van die hippe jongemensentaal gaat gebruiken..doe het dan wel goed, he
Hoe zat het ook alweer met het concept dat je gewoon andermans tentje ervoor moet lenen, vooral om de reacties de ochtend erna te kunnen vermijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Mwa, je moet er de humor een beetje van inzien als omstander.
Tool was paar jaar terug de slotact in de Alpha als ik me niet vergis. Dus dat die terugkomt is wel een kleinere kans.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef cucirca het volgende:
1e x lowlands voor mij. hoe groot schatten jullie kans dat iets postrock achtigs (sigur ros/mogwai/eits) of misschien Tool/APC komt?:p
2007. Ik had enorme last van buikkrampen en het was nog al cru toen ik Schism langs hoorde komen terwijl ik mijn darminhoud aan het legen was.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tool was paar jaar terug de slotact in de Alpha als ik me niet vergis. Dus dat die terugkomt is wel een kleinere kans.
0 kans op Sigur Ros. Die staan dat weekend in Japanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef cucirca het volgende:
1e x lowlands voor mij. hoe groot schatten jullie kans dat iets postrock achtigs (sigur ros/mogwai/eits) of misschien Tool/APC komt?:p
Zeuren om namen mag altijd wat mij betreft. Maar dan moet je ook tegen tegengeluid kunnenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef rioolheffing het volgende:
Wanneer mogen we weer zeuren om namen?
Juichen en zoquote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Mwa, je moet er de humor een beetje van inzien als omstander.
Hebben we geprobeerd, helaas niet gelukt. Ik wilde wel graag een keer zwanger naar Lowlands, dat is wel gelukt!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlands
het was te rustig hierquote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, er zal wel eens een overlap zijn geweest.
Maar er zit 2,5 maand tussen, dus waar gaat die vergelijking over..
Een vriendin van me gata naar Rock am Ring vanwege Tenacious D en daarom niet naar Lowlands. Ik zie de linkquote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, er zal wel eens een overlap zijn geweest.
Maar er zit 2,5 maand tussen, dus waar gaat die vergelijking over..
inb4 vault_tec.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Hebben Rock Am Ring en Lowlands weleens dezelfde namen?
Rock Am Ring maakte vandaag de volgende namen bekend:
The Hives, A$AP Rocky, Azealia Banks, Beginner, Boyce Avenue, Crystal Castles, Cancer Bats, Caligola, Cro, Dropkick Murphys, Evanescence, Fiva & Das Phantom Orchester, Gojira, FM Belfast, Ghost, Graveyard, Halestorm, Hoffmaestro, Lower Than Atlantis, Maximo Park, Rise To Remain, Refused, Periphery, Steel Panther, The Maccabees, The Rifles, The Ting Tings, Tinie Tempah, While She Sleeps en Example.
Hiervan mogen van mij wel wat namen komen: The Hives, Cancer Bats, Dropkick Murphys, Maximo Park, The Ting Ting, Tinie Tempah & Example please
Haha volgens mij hebben hier een Cancer Bats fanquote:
JA die reeks kreeg al in november een enorme stoot natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
Vorig jaar waren we rond deze tijd twee topics verder.
The Killers waren tof de vorige keer op Lowlandsquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben hier een Cancer Bats fan
Ik hoop stiekem dat The Killers er zullen staan, maar denk niet dat de andere hier mee eens zijn
The killers heb ik persoonlijk nu zo vaak gezien dat het leuke er wel vanaf is.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat The Killers er zullen staan, maar denk niet dat de andere hier mee eens zijn
jij hoopt er ook op? wist niet dat jij van metal hield. Ben erg groot fan jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja, om te zeggen dat ik Metal liefhebber ben is ook wat overdreven. Maar sommige bands gaat behoorlijk los en dat heb ik ook met nummers als hail destoryer en sabotage.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jij hoopt er ook op? wist niet dat jij van metal hield. Ben erg groot fan jaHeb elk stuk merchandise van ze en ben bij elk concert in nl geweest
Toen was de vvk ook een stuk eerderquote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
Vorig jaar waren we rond deze tijd twee topics verder.
En toen zat Pir mee te reageren tijdens de vvk. Als dat dit jaar zo was geweest dan hadden we zeker 5 topics meer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toen was de vvk ook een stuk eerder
Daar zou ik zeker tevreden mee zijn, zo'n line-up. En dan vooral FF, Gallaghers HFB, Bloc Party, Mumford & Sons en Pete Doherty. Nog Jack White erbij en Black Keys uit VS en je hebt voor mij een top line-up staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou best eens een lekker Britse Line-Up van mij mogen worden:
The Stone Roses, Radiohead, Pulp Franz Ferdinand, Noel Gallagher's High Flying Birds, Placebo, Blur, Bloc Party, Kasabian, Mumford & Sons, Maximo Park, Peter Doherty, Lostprophets, The XX, Foals, The Maccabees,
Snow Patrol hoeft van mij niet te komen, die komen al genoeg naar Nederland dit jaar
Dit zou wel heul goed zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou best eens een lekker Britse Line-Up van mij mogen worden:
The Stone Roses, Radiohead, Pulp Franz Ferdinand, Noel Gallagher's High Flying Birds, Placebo, Blur, Bloc Party, Kasabian, Mumford & Sons, Maximo Park, Peter Doherty, Lostprophets, The XX, Foals, The Maccabees,
Snow Patrol hoeft van mij niet te komen, die komen al genoeg naar Nederland dit jaar
Nice, hoe was het optreden?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef Soulagement het volgende:
The Maccabees zijn overigens wel een zekerheid. Gehoord van de band zelf.
Wat ging dat hard toenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA die reeks kreeg al in november een enorme stoot natuurlijk
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
En toen zat Pir mee te reageren tijdens de vvk. Als dat dit jaar zo was geweest dan hadden we zeker 5 topics meer.
En volgens mij kwamen er toen ook eerder namen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toen was de vvk ook een stuk eerder
Dat nieuwe quoten is fijnquote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef AMDB het volgende:
Iemand is druk bezig de achterstand in te halen.
Yes. Maar het kan beter. Je op de lijst zetten moet nu wel makkelijker zijn, de beveiliging is van de wiki afquote:
Daarom sta ik zo verbaasd te kijken dat je voor elke quote een nieuwe post doetquote:
The Hives, was dat niet ooit ook met onweer? Zou ze graag nog eens zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef MCH het volgende:
The Hives mogen eindelijk wel weer eens naar Nederland komen. Gegarandeerd feestje al moet Pelle niet teveel de snelheid uit de show halen met z'n gelul.
in 2008 was steeds met buien, toen lieten de Hives het regenen zoals ze zelf zeidenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
The Hives, was dat niet ooit ook met onweer? Zou ze graag nog eens zien.
Owja, 2008, toen kwam ik door omstandigheden al redelijk laat richting de Alphaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2008 was steeds met buien, toen lieten de Hives het regenen zoals ze zelf zeiden![]()
Yep, tijdens The Hives op het toen nog Dommelschpodium brak de hel los in 2001.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
The Hives, was dat niet ooit ook met onweer? Zou ze graag nog eens zien.
What happend?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep, tijdens The Hives op het toen nog Dommelschpodium brak de hel los in 2001.
Onweer dat insloeg, stortregen.quote:
Hehe die Jarvis Cocker lijkt me zoiezo een vrij irritant mannetje (maakt wel goede muziek).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onweer dat insloeg, stortregen.
Jarvis Cocker die pissig werd omdat mensen alleen maar in de Alpha kwamen om te schuilen.
Fireside die zonder PA stond te spelen, alleen podiumgeluid dus.
Die grap maakten ze in 2001 ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2008 was steeds met buien, toen lieten de Hives het regenen zoals ze zelf zeiden![]()
Elke keer dat jij een band/artiest noemt in dit topic, denk ik: Alweer??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Snoop Dogg tourt ook in Europa deze zomer!
Misschien ook leuk voor de liefhebbers van Hip Hop
"Gimme that three, gimme that three"
Ik doe het eromquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke keer dat jij een band/artiest noemt in dit topic, denk ik: Alweer??
Best knap eigenlijk...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik hoop dat Cancer Bats komen dit jaar.
Gewoon, om van het gezeur af te zijn.
Wat voor relevante bandjes zie jij graag komen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, deze Lowlandstopics zijn best wel goed voor mijn Ik-ben-helemaal-nog-niet-zo'n- ouwe-lul gevoel.
Daar waar ik zelf nog wel eens nieuwe, trendy bandjes op mijn wish-/zou ik niet erg vinden als ze komenlijst heb, komen toch vooral de Lowlandsgroentjes aan met namen die er al 3 keer gestaan hebben de laatste edities en bands die al 5 tot 10 jaar niet meer relevant zijn.
http://bit.ly/yMms2Iquote:Ticketmaster e-mailsysteem gehackt en misbruikt
Aanvallers hebben het e-mailsysteem van Ticketmaster gehackt en gebruikt om privégegevens van klanten te ontfutselen. Het gaat om de Engelse afdeling van Ticketmaster, genaamd Ticketweb.
Tuurlijk gaat het om de kwaliteit en bands als dEUS horen ook gewoon op Lowlands.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat voor relevante bandjes zie jij graag komen?
Mij gaat het om de kwaliteit van de bands. Niet of ze nieuw zijn, 1x geweest zijn. Of 10x geweest zijn. Ik heb bijvoorbeeld erg genoten van dEUS vorig jaar. Hebben er misschien al 6x gestaan., maar was kwalitatief gewoon erg goed. En daar gaat het bij mij om.
dat laatstequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
is het eigenlijk bekend wanneer er weer namen komen? of gaat die bobgast dat gewoon n keertje roepen op twitter?
Ik heb niet echt een wishlist, nu nog niet. Meestal komt dat mij pas in de loop van het festivalseizoen, doordat ik dingen heb gezien op Dauwpop of Madnes, en dat nog wel een keer wil zien op een groot festival.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om de kwaliteit en bands als dEUS horen ook gewoon op Lowlands.
Maar waar bands als Maccabees en Black Keys dan worden bevestigd en als prima toevoeging worden gezien, stonden ze niet echt op de wishlisten.
Daar staan dan wel weer bands als bijv Dropkicks Murphys (maar je moet het hele lijstje zien vaak, niet LL-fähig) op.
Met zulke verwachtingen kan ik me bijna niet anders voorstellen dat je qua programma op lowlands muzikaal teleurgesteld wordt.
Br0n.quote:Kaartverkoop Lowlands
De kaartverkoop van de laatste Lowlands-kaarten met CJP-korting gaat op vrijdag 17 februari van start. Je betaalt met je CJP-pas geen ¤ 185,- maar ¤ 175,-. Wil jij nog een van die kaarten met korting bemachtigen? Lees dan deze informatie goed door, zodat je op 17 februari voorbereid te werk gaat en een kaart scoort.
Eens met dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik hoop dat Cancer Bats komen dit jaar.
Gewoon, om van het gezeur af te zijn.
Je wilt dus grote namen op Lowlands?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:21 schreef Gitaarmat het volgende:
The Rumour Said Fire, Ewert and the two Dragons, Totally Enormous Extinct Dinosaurs
Allemaal dingen die tof zijn om op Lowlands te ontdekken komende zomer.
Jammer genoeg gaat dat nooit gebeuren. Andere artiesten van Hyperdub zijn ook zeer welkomquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Gimme Burial. Meer ga ik er niet over zeggen.
Ze gaan nog groot worden, denk ik. Maar dit zijn tenminste namen die beter te realiseren zijn dan Radiohead/Muse.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je wilt dus grote namen op Lowlands?
Hoezo niet? Martyn stond trouwens 2 jaar geleden op Lowlands. Heel vet, heb hem daar ontdekt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat dat nooit gebeuren. Andere artiesten van Hyperdub zijn ook zeer welkomDarkstar, The Bug, Ikonika, Kode9, LV, Martyn, Zomby.
waar heb je n slecht voorgevoel over?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga dit jaar niet, heb er een slecht voorgevoel over, en ik vertrouw mijn instincten
Winkracht 6 en regen. 3 dagen lang.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar heb je n slecht voorgevoel over?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Winkracht 6 en regen. 3 dagen lang.
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoezo niet? Martyn stond trouwens 2 jaar geleden op Lowlands. Heel vet, heb hem daar ontdekt!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de krentenkakkers onder ons: ik had hier al eerder gemeld dat ik 2 bestellingen voor Lowlandskaartjes had gedaan, en beide bestellingen zijn samengevoegd in 1 enveloppe. Maar er is me wel 2 x 3euro verzendkosten gerekend. Die 3 euro krijg ik nu terug(na mailen).
Maar dat gaan ze natuurlijk niet bij iedereen automatisch doen
Dus mocht je een principelul zijn, stuur een mail.
Triestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:20 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)Hij houd nogal van zijn privacy, zijn naam was eerst ook lang onbekend.
Ik ben benieuwd wat z'n username is op FOK!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:20 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)Hij houd nogal van zijn privacy, zijn naam was eerst ook lang onbekend.
Dat moeten ze dan van tevoren doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef brother52 het volgende:
Ik had als organisatie van die 2e 3 euro gewoon samenvoegkosten gemaakt
2 ach wel leuk, 1quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef ondeugend het volgende:
The Black Keys
Enter Shikar
Skrillex
James Vincent McMorrow
Spinvis
Kees van Hondt!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
En de puistige puberdubstep van Skrillex
Ik heb er ook niets of weinig mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 ach wel leuk, 1![]()
![]()
en de rest ken ik niet (goed) genoeg of boeit me niet.
Dacht ik ook. Dat was toch de allereerste bekende act?quote:
Ja, volgens mij al de week na Lowlands 2011.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dat was toch de allereerste bekende act?
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef ondeugend het volgende:
The Black Keys
Enter Shikari
Skrillex
James Vincent McMorrow
Spinvis
Kees van Hondt!
Uit niet geheime bronnen. Het zal zo wel op de lowlands site verschijnen.quote:
Wat is er mis met Skrillex? Als ik het goed lees op LL.nl stond vorig jaar de tent op zijn kop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Inverted_World het volgende:
Vet, The Black Keys!Jammer van Skrillex though, zonde van het budget.
oh ja ik zie hetquote:
He wat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:33 schreef Partingglass het volgende:
Als ik dit jaar ga zal het waarschijnlijk alleen zijn omdat de vrienden allemaal niet meer gaan. Maar lowlands blijft heerlijk gewoon ronddwalen van tent tot tent.
- De zoveelste keer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Skrillex? Als ik het goed lees op LL.nl stond vorig jaar de tent op zijn kop.
Idd en zal denk wel een Bravo primetime spot krijgen, vorig jaar stond hij in het nacht programma meer geprogrammeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef TWP het volgende:
Vorig jaar was Skrillex wel echt een groot feest in de Bravo. Weet niet of ik er dit jaar weer heen gaat, want hij gaat gewoon weer exact hetzelfde trucje uithalen. Maargoed, zal wel veel publiek trekken.
2de keer, dat jij het niet tof vindt, mag, geen probleem mee (dat heb ik met zo'n beetje alle X-ray/Bravo namen), maar dat het zonde van het budget is, klopt niet echt met een volle Bravo in 2011.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
- De zoveelste keer.
- Dubstep
Maar dat is mijn mening. 2006/7/8 waren echt vette electro namen, toen er nog vrijwel geen dubstep op lowlands was. Booka Shade, Trentemoller, James Holden. Kabale und Liebe, etc etc
Ik VIND het zonde van het budgetquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de keer, dat jij het niet tof vindt, mag, geen probleem mee (dat heb ik met zo'n beetje alle X-ray/Bravo namen), maar dat het zonde van het budget is, klopt niet echt met een volle Bravo in 2011.
Festivals hebben de neiging om in meerdere genres te boekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
- De zoveelste keer.
- Dubstep
Maar dat is mijn mening. 2006/7/8 waren echt vette electro namen, toen er nog vrijwel geen dubstep op lowlands was. Booka Shade, Trentemoller, James Holden. Kabale und Liebe, etc etc
Aanzienlijk minder ben ik bang, vorig jaar was het ook al grotendeels D&B en Dubstep voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Festivals hebben de neiging om in meerdere genres te boeken
Ook bookingen zoals namen die jij noemt zullen er staan hoor.
Ziet er gezellig uit die bovenste fotoquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
Niks mis met Dupstep, maar Skrillex is me net iets te plat en "on"diep.
[ afbeelding ]
Erg onduidelijk idd. Maar komt er op neer dat ik dit jaar denk ik in mijn uppie ga.quote:
Als ik in het dubstep/grime topic kijk is het allemaal van die trage langzame kutmeuk. Skrillex is tenminste een beetje up-tempoquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
Maar mag ik hier uit op maken dat je liever met een stel gozers apatisch naar een dj kijkt, dan dat je lol hebt met een groep lekkere wijven in rare kleding?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mag ik hier uit op maken dat je liever met een stel gozers apatisch naar een dj kijkt, dan dat je lol hebt met een groep lekkere wijven in rare kleding?
Daar let jij dan weer op..dat magquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef WeezerButler het volgende:
Er staan ook jongens tussen blinde
Nice savequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef WeezerButler het volgende:
Er staan ook jongens tussen blinde
Ik heb er neit zo heeeel veel problemen mee, maar ze mogen idd wel wat minder dubstep gaan draaien komende editie. Was ook voornamelijk snachts aanwezig, daar niet vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Aanzienlijk minder ben ik bang, vorig jaar was het ook al grotendeels D&B en Dubstep voor mijn gevoel.Ah well, natuurlijk komen er ook andere vette namen.
JA!! Heel mooi! Skrillex kende ik vorig jaar nog niet, luister het thuis nooit, maar wát een feest in de Bravo! (dit jaar Bravo prime time of misschien zelfs Alpha? HMH was zo uitverkocht..)quote:
Daar ben ik het wel mee eens, iets meer techno en elektro en iets minder dubstep en drum'n bass. Wat mij ook een leuk idee lijkt, niet eens zo zeer voor mijzelf, maar vooral voor de mensen die weinig met techno hebben: 's nachts op de charlie gewoon doorgaan met bandjes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb er neit zo heeeel veel problemen mee, maar ze mogen idd wel wat minder dubstep gaan draaien komende editie. Was ook voornamelijk snachts aanwezig, daar niet van
Bohhh ja gek, Justice en Prodigy en ZZTquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:08 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, iets meer techno en elektro
Vorige keer stond ie 's middags in de Bravo. En dat verzoop eigenlijk al behoorlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:06 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Spinvis is fantastisch, 's middags in de Grolsch gok ik zo, mooi!
Te grote stage voor hem? Al hoewel ik denk dat hij met zijn laatste album toch nog een stuk populairder is geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorige keer stond ie 's middags in de Bravo. En dat verzoop eigenlijk al behoorlijk.
Maar voor een kleiner podium lijkt hij me nu (helaas) toch te populair.. Paradiso was zó uitverkocht. Maargoed, 's middags in de Lima mag van mij ook hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorige keer stond ie 's middags in de Bravo. En dat verzoop eigenlijk al behoorlijk.
Alpha DJ's 'vroeger', nu gaat dat gedeelte van LL vrij vroeg op slot. Is ook makkelijker en voelt prettiger. Het terrein is best groot als de helft+ alweer op de camping is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
BTW draaien er weleens DJ's in de Alpha? Is meestal Grolsch dan toch ?
Voor 11 bedoel je? Underworld stond daar, Prodigy kwa electronische muziek.. maar echt dj's kan je dat misschien niet noemen (maar Skrillex wel?)quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
BTW draaien er weleens DJ's in de Alpha? Is meestal Grolsch dan toch ?
Hmm, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik denk dat hij nu populairder is. Maar we zullen zien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In die tijd was ie volgens mij nog populairder dan nu, zo na Dagen van Gras..
Grolsch had vorig jaar Chase & Status.. ben er niet geweest, maar dat zijn toch ook DJ Acts ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Voor 11 bedoel je? Underworld stond daar, Prodigy kwa electronische muziek.. maar echt dj's kan je dat misschien niet noemen (maar Skrillex wel?)
Grolsch staat bij mijn weten al helemaal nooit iets van een dj...
Op zaterdag was er de laatste 2 jaar nog wel een film. Geen idee hoeveel man dat trok?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alpha DJ's 'vroeger', nu gaat dat gedeelte van LL vrij vroeg op slot. Is ook makkelijker en voelt prettiger. Het terrein is best groot als de helft+ alweer op de camping is.
Ja, dat klopt, en Bloody Beetroots stonden daar ook bedenk ik me nu. Maar dan kan je Prodigy en Underworld daar naar mijn mening ook onder scharen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Grolsch had vorig jaar Chase & Status.. ben er niet geweest, maar dat zijn toch ook DJ Acts ?
Chase n Status was top. Chase n Status is een "halve" DJ-act.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Grolsch had vorig jaar Chase & Status.. ben er niet geweest, maar dat zijn toch ook DJ Acts ?
Jawel een film, maar die is rond 1:00 of zo ook wel afgelopen. Alpha gedeelte gaat ~1:00 dicht. Grolsch/Lima gedeelte rond ~3:00. Bravo/India als laatst. Scheelt enorm, want dan kunnen ze daar alvast schoonmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Op zaterdag was er de laatste 2 jaar nog wel een film. Geen idee hoeveel man dat trok?
In mijn beleving stromen de India, Bravo en X-Ray de laatste 2 jaar over tussen 11 en 3, maar de Alpha zou ik ook asl erg groot inschatten om nog door te gaan na 11.
BB stonden toch in '10 in Bravo volgens mij heur!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, en Bloody Beetroots stonden daar ook bedenk ik me nu. Maar dan kan je Prodigy en Underworld daar naar mijn mening ook onder scharen.
échte pure setjesdj's (die ook zonder onderbreking de tafels van elkaar overnemen) staan echter vooral na 11 in Bravo, X-Ray en India.
oeps, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BB stonden toch in '10 in Bravo volgens mij heur!
Kans op Bravo headliner lijkt me idd ook groter dan Alpha, maar ik schat de populariteit van Skrillex wel iets groter in dan van (iig) Kalkbrenner en Deadmau5 (in 2010). Ik zie Kalkbrenner toch niet zo snel de HMH uitverkopen voor een eigen show van anderhalf uur..quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef theodoor9 het volgende:
Hopelijk wordt Skrillex een Bravo-Headliner. Vergelijkbaar met Kalkbrenner en Deadmau5 de afgelopen jaren, Hij zal toch niet in de Alpha staan ofzo he?
Idd, logisch dat het in de nacht zo druk was bij Skrillex afgelopen jaar maar als hij om 10 uur geprogrammeerd staat heeft hij (hopelijk) wel meer concurentie van andere acts.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Kans op Bravo headliner lijkt me idd ook groter dan Alpha.
Het frappante is dat ik hem vorig jaar nog helemaal niet kende voordat ik per toeval een kolkende Bravo in liep..quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Idd, logisch dat het in de nacht zo druk was bij Skrillex afgelopen jaar maar als hij om 10 uur geprogrammeerd staat heeft hij (hopelijk) wel meer concurentie van andere acts.
Op zaterdagen gebeurt dat ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou niet slecht zijn om inderdaad nog een act te plaatsen na de "Alpha" headliner.
Ik vraag me serieus af wat ik op Lowlands doe met de namen tot nu toequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef ondeugend het volgende:
The Black Keys
Enter Shikari
Skrillex
James Vincent McMorrow
Spinvis
Kees van Hondt!
niet nu al beginnen met zeuren johquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat ik op Lowlands doe met de namen tot nu toe, maarja dan denk ik weer aan de geweldige sfeer, en aan het feit dat ik sowieso toch meer van het nachtleven wou zien, en blijf ik ook maar hopen dat er toch wel WAT namen bij moeten gaan zitten zeker die ik ken én leuk vind
Op wat voor namen zit je te wachten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat ik op Lowlands doe met de namen tot nu toe, maarja dan denk ik weer aan de geweldige sfeer, en aan het feit dat ik sowieso toch meer van het nachtleven wou zien, en blijf ik ook maar hopen dat er toch wel WAT namen bij moeten gaan zitten zeker die ik ken én leuk vind
Deze namen doen mij ook niks, maar er komen nog zoveel bij... die hele dance scene cq nachtprogramma vind ik niet boeiend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
Blijf maar lekker thuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat ik op Lowlands doe met de namen tot nu toeSkrillex
Spinvis
Sing-a-songwriters met mutsjes en hoge piepstemmetjes
maarja dan denk ik weer aan de geweldige sfeer, en aan het feit dat ik sowieso toch meer van het nachtleven wou zien
, en blijf ik ook maar hopen dat er toch wel WAT namen bij moeten gaan zitten zeker die ik ken én leuk vind...anders kan ik altijd nog mn kaartje verkopen en heb ik in de zomer ineens weer een bak met geld
![]()
Dat zeiden we vorig jaar al, maar het wil niet helpen..quote:
owjahquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar al, maar het wil niet helpen..
Lijkt mij ook, staat nu al een behoorlijk gevarieerd programma!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef AMDB het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar iedereen heeft nu toch wel zeker 1 naam waar ze wel een kijkje willen gaan nemen? Anders hoor je volgens mij niet zo op LL thuis
Ik ga zeker even naar Blaudzun kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef AMDB het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar iedereen heeft nu toch wel zeker 1 naam waar ze wel een kijkje willen gaan nemen? Anders hoor je volgens mij niet zo op LL thuis
beter dan de eerste lading namen van vorig jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, staat nu al een behoorlijk gevarieerd programma!
Genieten dit. 10 namen aangekondigd en nu al gezeur van zo'n niveau. Hopen op nog een hele lading hipster muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Spinvis
maarja dan denk ik weer aan de geweldige sfeer, en aan het feit dat ik sowieso toch meer van het nachtleven wou zien
, en blijf ik ook maar hopen dat er toch wel WAT namen bij moeten gaan zitten zeker die ik ken én leuk vind...anders kan ik altijd nog mn kaartje verkopen en heb ik in de zomer ineens weer een bak met geld
![]()
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Spinvis
![]()
De elende van Lowlands...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Spinvis
![]()
Was jij niet diegene die een festival zocht met meer diversiteit ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Spinvis
![]()
Ach, geen idee....het is uiteindelijk toch afhankelijk van de sfeer, hoe het optreden live klinkt, wat mn stemming op dat moment zelf is etc....dus de dingen die ik nu drie keer niks vind zou ik zelfs irl nog wel leuk kunnen vinden mits juiste setting....quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op wat voor namen zit je te wachten?
Teh contradictionsssss, they burnssssss!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ach, geen idee....het is uiteindelijk toch afhankelijk van de sfeer, hoe het optreden live klinkt, wat mn stemming op dat moment zelf is etc....dus de dingen die ik nu drie keer niks vind zou ik zelfs irl nog wel leuk kunnen vinden mits juiste setting....
Maar om gewoon thuis te luisteren zou ik niet snel naar 3fm/ Lowlands/indie muziek luisteren.
Vond vorig jaar Babylon zoo wel geweldig (qua sfeer enz) en The horrors is wel mijn ding (een van mijn dingen) qua muziek.
Sing-a-songwriter rustige muziek trekt me niet zo op een festival alhoewel ik Agnes Obel wel mooi vond vorig jaar. Maar Fleetfoxes enz was me echt te rustig. Ik moet een beetje kunnen bewegen op muziek. En op een festival kom ik om te feesten en uit mn dak te gaan en goede muziek te horen.
Dus dat kan gaan van bluesy meeslepende rock/popmuziek, keltische folk/feest muziek, nederlandstalige muziek ala kleine cafe in de haven/ Brabant/ Het land van/ onzinnummers etc.
Waar ik niet van hou is dubstep, top 40, Nederlandstalig ala Nick en Simon, hipster/indiemuziek (sing a songwriters met mutsjes en piepstemmetjes, nederlandstalige hiphop -op een aantal na dan- die 3fm verantwoord zijn, voice of holland winners etc.).
Tja als ik dat hipster/ indie/ dubstep/ 3fmgedeelte niet wil dan moet ik gewoon niet naar LL gaan maar de sfeer was er vorig jaar erg goed, het eten is er goed, de spontane feestjes zijn er leuk en er kwamen nog wel genoeg bandjes die redelijk tot leuk waren voor me dus ach
GMTA.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teh contradictionsssss, they burnssssss!
ach bulb blijft toch wel zeuren tot ll eindelijk begonnen is, daarna komt ze weer enthousiast doen hierquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teh contradictionsssss, they burnssssss!
Go Back to the Babylon Circus Zoo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
WTF was Babylon Zoo vorig jaar?
100% zeker weten nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nopequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
of de mensen van de sing a long!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die sing-a-songwriters waren dan zeker ook gewoon singer-songwriters?
Ik vond sing-a-songwriters wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die sing-a-songwriters waren dan zeker ook gewoon singer-songwriters?
quote:
Ehhhm ik bedoel Babylon Circus jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, foutjequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% zeker weten niet
Daar zou ik zo hard heen zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |