Uit niet geheime bronnen. Het zal zo wel op de lowlands site verschijnen.quote:
Wat is er mis met Skrillex? Als ik het goed lees op LL.nl stond vorig jaar de tent op zijn kop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Inverted_World het volgende:
Vet, The Black Keys!Jammer van Skrillex though, zonde van het budget.
oh ja ik zie hetquote:
He wat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:33 schreef Partingglass het volgende:
Als ik dit jaar ga zal het waarschijnlijk alleen zijn omdat de vrienden allemaal niet meer gaan. Maar lowlands blijft heerlijk gewoon ronddwalen van tent tot tent.
- De zoveelste keer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Skrillex? Als ik het goed lees op LL.nl stond vorig jaar de tent op zijn kop.
Idd en zal denk wel een Bravo primetime spot krijgen, vorig jaar stond hij in het nacht programma meer geprogrammeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef TWP het volgende:
Vorig jaar was Skrillex wel echt een groot feest in de Bravo. Weet niet of ik er dit jaar weer heen gaat, want hij gaat gewoon weer exact hetzelfde trucje uithalen. Maargoed, zal wel veel publiek trekken.
2de keer, dat jij het niet tof vindt, mag, geen probleem mee (dat heb ik met zo'n beetje alle X-ray/Bravo namen), maar dat het zonde van het budget is, klopt niet echt met een volle Bravo in 2011.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
- De zoveelste keer.
- Dubstep
Maar dat is mijn mening. 2006/7/8 waren echt vette electro namen, toen er nog vrijwel geen dubstep op lowlands was. Booka Shade, Trentemoller, James Holden. Kabale und Liebe, etc etc
Ik VIND het zonde van het budgetquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de keer, dat jij het niet tof vindt, mag, geen probleem mee (dat heb ik met zo'n beetje alle X-ray/Bravo namen), maar dat het zonde van het budget is, klopt niet echt met een volle Bravo in 2011.
Festivals hebben de neiging om in meerdere genres te boekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
- De zoveelste keer.
- Dubstep
Maar dat is mijn mening. 2006/7/8 waren echt vette electro namen, toen er nog vrijwel geen dubstep op lowlands was. Booka Shade, Trentemoller, James Holden. Kabale und Liebe, etc etc
Aanzienlijk minder ben ik bang, vorig jaar was het ook al grotendeels D&B en Dubstep voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Festivals hebben de neiging om in meerdere genres te boeken
Ook bookingen zoals namen die jij noemt zullen er staan hoor.
Ziet er gezellig uit die bovenste fotoquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
Niks mis met Dupstep, maar Skrillex is me net iets te plat en "on"diep.
[ afbeelding ]
Erg onduidelijk idd. Maar komt er op neer dat ik dit jaar denk ik in mijn uppie ga.quote:
Als ik in het dubstep/grime topic kijk is het allemaal van die trage langzame kutmeuk. Skrillex is tenminste een beetje up-tempoquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
Maar mag ik hier uit op maken dat je liever met een stel gozers apatisch naar een dj kijkt, dan dat je lol hebt met een groep lekkere wijven in rare kleding?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |