quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Winkracht 6 en regen. 3 dagen lang.
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoezo niet? Martyn stond trouwens 2 jaar geleden op Lowlands. Heel vet, heb hem daar ontdekt!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de krentenkakkers onder ons: ik had hier al eerder gemeld dat ik 2 bestellingen voor Lowlandskaartjes had gedaan, en beide bestellingen zijn samengevoegd in 1 enveloppe. Maar er is me wel 2 x 3euro verzendkosten gerekend. Die 3 euro krijg ik nu terug(na mailen).
Maar dat gaan ze natuurlijk niet bij iedereen automatisch doen
Dus mocht je een principelul zijn, stuur een mail.
Triestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:20 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)Hij houd nogal van zijn privacy, zijn naam was eerst ook lang onbekend.
Ik ben benieuwd wat z'n username is op FOK!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:20 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat jammer genoeg Burial geen optredens doet (geen club of festival)Hij houd nogal van zijn privacy, zijn naam was eerst ook lang onbekend.
Dat moeten ze dan van tevoren doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef brother52 het volgende:
Ik had als organisatie van die 2e 3 euro gewoon samenvoegkosten gemaakt
2 ach wel leuk, 1quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef ondeugend het volgende:
The Black Keys
Enter Shikar
Skrillex
James Vincent McMorrow
Spinvis
Kees van Hondt!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
En de puistige puberdubstep van Skrillex
Ik heb er ook niets of weinig mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 ach wel leuk, 1![]()
![]()
en de rest ken ik niet (goed) genoeg of boeit me niet.
Dacht ik ook. Dat was toch de allereerste bekende act?quote:
Ja, volgens mij al de week na Lowlands 2011.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dat was toch de allereerste bekende act?
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef ondeugend het volgende:
The Black Keys
Enter Shikari
Skrillex
James Vincent McMorrow
Spinvis
Kees van Hondt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |