Ik merk het net inderdaad, probeer je nog meer leven in deze reeks te pompen? Ik zelf ben er dit jaar niet bij ga naar Sziget en maak er gelijk een stedentrip van. Volgend jaar misschien weer eens kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
PM gestuurd. Nu hopen dat iedereen weer in het topic terugkomt. Is het lijstje artiesten compleet?
.
We hebben al 11 delen, echt nodig is het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik merk het net inderdaad, probeer je nog meer leven in deze reeks te pompen?
Ook interessantquote:Ik zelf ben er dit jaar niet bij ga naar Sziget en maak er gelijk een stedentrip van. Volgend jaar misschien weer eens kijken.
Ich bin dabei, schon wiederrrrrrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
PM gestuurd. Nu hopen dat iedereen weer in het topic terugkomt. Is het lijstje artiesten compleet?
.
Bij deze ben ik terug! Alleen ga ik dit jaar naar Sziget en tenzij 3fm me lief vindt niet naar Lowlands :-(quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
vorig jaar al geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef mr-green het volgende:
Young the Giant mag ook naar Lowlands 2012 komen
Ik moet nog even een kaartje hosselen, maar ga me best doen om voor de 11e keer langs te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
.
Done. Het was de rest wel gelukt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:27 schreef JaimyLee het volgende:
Ik kan mezelf weer is niet in de wiki zetten
Zou iemand mij er in willen zetten? Ik ga voor de 4e keer.
Vandaag heb ik m'n hardcopy tickets binnengekregen
Eveneens als The Black Keysquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:38 schreef portie het volgende:
Trouwens? The Maccabees schijnen zichzelf bevestigd te hebben bij 3fm.. dat nieuws staat niet in de OP?
Tja, Maccabees wisten het zelf niet zeker volgens mij (wat ik toen bij 3FM hoorde), en Black Keys is alleen door radio-DJ's bevestigd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:38 schreef portie het volgende:
Trouwens? The Maccabees schijnen zichzelf bevestigd te hebben bij 3fm.. dat nieuws staat niet in de OP?
Hoi hier de klachtenmelddienst, wat is uw probleem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef TWP het volgende:
hallo ik wil graag een klagt indienen over spam van ene pranja wat wil hij van mij
weenie gwn even klagen omdat nederlander.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoi hier de klachtenmelddienst, wat is uw probleem?
Psssst..Diaan..als je toch van die hippe jongemensentaal gaat gebruiken..doe het dan wel goed, hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook weer bij! Bedankt voor de PM. En![]()
Probs voor de OP!!
Ik heb lijstje ingevuld!
moet er bij de laatste twee jaar een tientje af?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:23 schreef ohnikua het volgende:
Kloppen de prijzen wel? Volgens mij staat bij alle voorgaande jaren de prijs excl ¤10 servicekosten en dit jaar ineens inclusief?
Ik zou het in OP bijhouden van echt sterke geruchten, als maccabees en black keys, wel leuk vinden
En wordt het niet eens tijd voor Nada Surf op Lowlands? Maken al zo lang het festival bestaat ontzettend fijne indiepopliedjes en live staat het als een huis, zo ook gisteren in de Melkweg, maar ze waren nog nooit op Lowlands! Dit jaar maar eens
Editedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:27 schreef portie het volgende:
Vorig jaar was het 155 + 10 euro servicekosten.
Dit jaar 175 + 10 euro servicekosten.
Hangt er natuurlijk wel vanaf of je een gewone kaart hebt.
Heb je jezelf in de lijst gezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:43 schreef Nikoslaggas het volgende:
woohoo! Ik heb ook weer kaarten. Ik wil al weer naar Lowlands sinds 22 augustus vorig jaar
Dat valt eigenlijk heel erg meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef portie het volgende:
Vorig jaar werd op 11 februari deel 12 geopend. We lopen pas 1 deeltje achter
Gemiddelde zal nog wel iets dalen, de 'ervaren' gangers melden zich altijd eerderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef PiRANiA het volgende:
Mensen die nu op de lijst gaan zijn gemiddeld 5.33 keer geweest. Vorig jaar was dat 4.03 keer, en het jaar daarvoor waren ze 3.56 keer geweest.
Da's mijn idee ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou Maccabees en Black Keys er niet bijzetten. Maar als er straks Myspace, website, facebook bevestigingen zijn, zou dat er wel bij kunnen denk ik.
Probeer het eerst even zelfquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef Strychnos het volgende:
Hey PiRANiA, Kan je mij ook in de lijst zetten, dit jaar ook weer van de partij.
Done!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je jezelf in de lijst gezet?.
Waarom is het je vorige jaar niet bevallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij hebben 6 kaartjes, en nog een groep bekenden heeft ook 6 kaarten, dus grote kans dat we met ons 12en een mooi kamp gaan maken op camping 3. Opzich alweer zin in, maar ik geniet nog even van dit mooie winterweer
Jezelf in de lijst gezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
Zwanger wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Gewoonik het volgende:
Onze groep is wederom aanwezig. Helaas is deze waarschijnlijk een stuk kleiner ivm zwangerschappen en ouderlijk wangedrag.
Bij ons beginnen ze na 8 of 11 jaar ook af te haken helaas.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlandsquote:
Dan zal ik de pil maar thuis laten!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlands
Scheelt sjouwenquote:
Gebeurt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef Neraice het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met seks in de tentjes op LL? Vond dat best awkward op Pinkpop zo op een volle camping.
Mwa, je moet er de humor een beetje van inzien als omstander.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef Neraice het volgende:
Ik bedoel of je bezig kan zijn zonder anderen te storen. Dat was nogal moeilijk op Pinkpop namelijk.
Dat zou zo gaaf zijn! Ben groot fan, maar heb ze pas 1x live gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Fuszy het volgende:
The gaslight anthem hoopt hun nieuwe album in de zomer te releasen, dus ik hoop dat daar een tour rond die tijd bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |