Waarom is het je vorige jaar niet bevallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij hebben 6 kaartjes, en nog een groep bekenden heeft ook 6 kaarten, dus grote kans dat we met ons 12en een mooi kamp gaan maken op camping 3. Opzich alweer zin in, maar ik geniet nog even van dit mooie winterweer
Jezelf in de lijst gezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Ik en mijn groepje hebben ook weer kaarten. Komende editie moet wel beter worden dan die van vorig jaar, anders gaat dit voorlopig wel mijn laatste keer worden.
Zwanger wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Gewoonik het volgende:
Onze groep is wederom aanwezig. Helaas is deze waarschijnlijk een stuk kleiner ivm zwangerschappen en ouderlijk wangedrag.
Bij ons beginnen ze na 8 of 11 jaar ook af te haken helaas.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef ShinyStar het volgende:
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlandsquote:
Dan zal ik de pil maar thuis laten!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een beetje behoorlijk zwanger worden doe je óp Lowlands
Scheelt sjouwenquote:
Gebeurt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef Neraice het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met seks in de tentjes op LL? Vond dat best awkward op Pinkpop zo op een volle camping.
Mwa, je moet er de humor een beetje van inzien als omstander.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef Neraice het volgende:
Ik bedoel of je bezig kan zijn zonder anderen te storen. Dat was nogal moeilijk op Pinkpop namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |