SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.
Je moet natuurlijk wel je spaceschip upgraden met shields, etc ect als de missies moeilijker worden.
Ik wacht op een totale upgrade van het space onderdeel voordat ik hier nog tijd insteek.
Ik mis de space setting van SWG met geweldige PvP. Zo zou ik het graag willen zien. Maar dat is mijn mening.
Vergeef me dat ik hier een link zit van de Starwars game SWG MMO die inmiddels dood is.
Het is een leuk tijdverdrijf, maar levert ook exp en credits op. Vooral de eerste keer dat je een missie doet levert het veel exp op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef Rahl het volgende:
Waarom zijn pre-maxlevel Sith zo slecht in PVP? Ik level een Marauder, maar we verliezen echt alles. Dramatisch.
Gameplay van Sorcerers bevalt me niks. Lightning = boring na 2 castsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijk
Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem
Jawel maar die gast had tussen zijn voornaam en achternaam "Zakkeg" staan dus dan is het waarschijnlijk z'n bijnaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo?
Nou je vergist je. De space combat in de link is beginners niveau. Het word steeds moeilijker en sneller. Daarbij was de PvP op Starsider natuurlijk wel geheel iets anders. Deze server stond erom bekend dat het hier meer om dogspace ging(guilds) dan de MMO op de ground.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!
quote:Show Cooldown Text: This option, when selected, will show the time remaining on a cooldown as an overlay on the ability icon.
Toen ik hk47 tegen kwam in een flashpoint kwam ik ook niet meer bij!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem
Als je Empire gaat spelen:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
2. Een guild/clan (Niemand wilt forever alone zijn :$)
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.
Groetjes Tom.
Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVPquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
2. Een guild/clan (Niemand wilt forever alone zijn :$)
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.
Groetjes Tom.
Ik ben zelf een PvP liefhebber, al heb ik gehoord dat op Ilum na er weinig world PvP zit, dus ik ga op een PvP server, RP heb ik wel gedaan online zo ik weet wel hoe het moet en heb er ook geen problemen mee (Meer plezier van zelfs), welke kant ik speciaal moet zijn maakt me ook niet uit (Tenzij de server vol zit met republcs/empire dan kies ik gewoon de zwakkere partij zodat ik daar kan ownen of juist niet XD).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:38 schreef pjats het volgende:
[..]
Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVP
Als je een PVE-server wil en met nederlanders wil spelen, dan is Red Eclipse (beide kanten) een goede. Dat is volgens mij de onofficiele nederlandse server. En het is een hele drukke server. Zo druk dat je op de drukste dagen soms zelfs in de queue terecht komt.
Ik denk om dat probleem op te lossen gewoon met de expansion een extreem coole class maken voor Republic en dan voor Empire een minder leukequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:19 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$
Aghja, des te meer kinderen, des te meer we er kunnen ragen en ownenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Mijn warrior is fel rooie zabrakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:51 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actie
Ook customizable UI, Hue to chest piece colour en meerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:34 schreef Sjiznit het volgende:
In Maart ergens dacht ik. Niewe ops, fp en planeet. Volgens mij ook ranked WZ.
Ik vind beide perfecte toevoeging, kan ik eindelijk healen en pvpen tegelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
Helaas niet. In een interview werd gezegd dat ze ook met een cross-server systeem voor FPs bezig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:20 schreef Questular het volgende:
Ik begin wel een beetje te balen van de "world pvp" op mijn server. Ik ben nu lvl 30 en ben nog niet 1x een republic speler tegengekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.
Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...Je krijgt toch ook ergens Holocron of Darth Nihilus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
Wat is cross server eigelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Wat is cross server eigelijk(Sry voor deze vraag maar weet het echt niet)
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.
Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...CanderousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)wat een baas was dat
![]()
Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij speelt ook nog een rol in het 'Revan' boek
Ander boek, gewoon 'Revan'quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezen
Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.
Voor Flashpoints is dit wel heel handig, juist vooral voor Republic arme servers. Voor PVP misschien wat minder, maar dat weet ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:41 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?
gayquote:
Nee, juist niet!quote:
Dat kun je uit zetten. En Dark Side past ook fantastisch bij de agentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:22 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst een solo quest gedaan die ik voor geen meter voor elkaar krijg. Ik moet een elite Ulo of Udo slashen (alderaan). Deze elite heeft 4 mobs bij zich. Om de mobs neer te krijgen heb ik mn companion moeten opofferen (Kayilo ofzo) die de elite bezig moest houden. De 4 mobs krijg ik neer en uiteraard sterf ik erna. Maar met mijn huidige companion is het neerhalen van de elite niet te doen. Mijn companion overleeft het mischien 10 seconden tegen de elite en mij maait hij ook neer met 4 of 5 tikken.... op een gegeven moment ben ik zo vaak dood gegaan dat mn gear naar de klote was en ik een respawn time had van meer dan 10 minuten...
En ik weet niet wat mijn companion gisteren had maar meerdere keren besloot mijn companion helemaal uit zichzelf om groepen mobs aan te vallen... ook niet zo handig aangezien 8 mobs tegelijk iets te veel van het goede is...
ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.
Of CC hebben waarmee je Boris even stil legtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
mij gebeurde exact hetzelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:55 schreef pjats het volgende:
Gisteren ook zo mooi. Was op Empire Taris bezig. En voor een bonus quest moest ik ergens heen. Loop ik daarvoor een heroic gebied binnen. Alleen waren daar geen monsters. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik daar iets bijzonders zie liggen. Een lijk waarop ik kan klikken. Dus ik nieuwsgierig en dat meteen doen. Zo'n 20 seconden later was ik dood. Blijkt dat dat lijk een champion summoned ;S Snapte meteen waarom het een heroic gebied was
probleem is dat ik met mijn agent ook nog steeds maar 2 companions heb. Een robot die niet genoeg healed om het te overleven of Kayilo die net niet genoeg kan tanken... beetje vervelend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:19 schreef ApoclysmX het volgende:
Ahhh eindelijk 50.
Laatste 2 levels alleen maar gePvP'ed.. helaas maar tot valor 46 gekomen.
Ik heb wel meteen 6 van die tasjes leeg getrokken, geen token maar wel genoeg om een chest, pants en relic te halen.
Nu word het tijd om hopeloos afgeslacht te worden in de lvl 50 WZ's.
Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)
Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:
[..]
ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.
Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.
Je hebt gelijk, maar weet niet of dat 25% is..maar er is kans op een gear tokenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:50 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.
Gewoon je Agent verhaallijn op Alderaan voltooien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.
Fixed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef tomy800 het volgende:
Heb helaas nog geen enkele companion gezien.
Nouja trusten!
Het is wel je primary van de Gunnery commando. Geeft extra armor (4% per stack, tot 5), verlaagt jouw armor (idem), bouwt extra crit chance op voor High impact bolt...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:
Valor rank 54.. zo dichtbij maar toch zo ver weg![]()
Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
Nee manquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:29 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe mooi de agent is als je richting darkside gaat
Geef m gewoon gifts als Weapons en Military gear, dan mag hij je weer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef DaFan het volgende:
Ik heb een Dark Scoundrel... Lol Corso heeft echt een hekel aan me en ik ben pas lvl 12toen ik een weerloos meisje neerknalde was ie helemaal verontwaardigd, pussy.
Gisteren rank 59 berijkt, maar zo'n leeg balkje ziet er weer zo ontmoedigend uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:
Valor rank 54.. zo dichtbij maar toch zo ver weg![]()
Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers je aanvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef The_Substitute het volgende:
Als je op een PvE-server geflagged wordt voor PvP, betekent dat dat je op dat moment ook op zo'n server aangevallen kunt worden door andere spelers?
Ik heb de leuke gewoonte om eerste de hele map te gaan verkennen, voordat ik met quests begin. Dus zodoende kom ik ook dichtbij Imperial (medical) outposts. Dus ik wordt dikwijls geflagged, maar het boeide me nooit wat het nou precies inhield.
Even een kleine aanpassing..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers die ook PVP flagged zijn je aanvallen.
Ik zit ook op een drukke server gelukkig. Maar kan wel wat nieuwe prikkelingen gebruiken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:23 schreef Morthill het volgende:
Blij dat ik op drukke servers zit, nog altijd dik 200 man op fleet tijdens de spits, niet rustiger dan een maand terug.
En straks nieuwe flaspoints en ops. Als ze zo snel nieuwe content uit kunnen pompen komt het wel goed met dit spel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zit ook op een drukke server gelukkig. Maar kan wel wat nieuwe prikkelingen gebruiken!
Gelukkig binnenkort ranked WZs
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens he, als je de meeste MVP stemmen hebt maakt dat dan nog uit voor valor of wat dan ook?
Die gaan niet op de Europese servers neem ik aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef LeaderRoel het volgende:
1 Maart komt het spel uit in Australië, Nieuw Zeeland, Hong Kong en Singapore dus dan worden de servers ook wat voller denk ik
Klopt, die krijgen hun eigen servers. Er zijn nu al mensen uit die regio die nu spelen, maar die krijgen een gratis transfer naar de nieuwe servers.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die gaan niet op de Europese servers neem ik aan
50 valor en een extra warzone commendation per vote.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens he, als je de meeste MVP stemmen hebt maakt dat dan nog uit voor valor of wat dan ook?
Volgens mij 5 per vote maar weet niet zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef Roellie80 het volgende:
1 commendation per vote? matig zeg
Rond level 30-40 krijg je 2 quests genaamd Taral V en Maelstrom Prison (Republic) of Boarding Party en The Foundry (Empire) en die zijn ook erg vetquote:
Hmm, zijn die solo te doen? Dan neem ik mijn 50 Knight er eens mee naar toe. (nee ik heb geen matties op die server.)quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Rond level 30-40 krijg je 2 quests genaamd Taral V en Maelstrom Prison (Republic) of Boarding Party en The Foundry (Empire) en die zijn ook erg vet
Op lvl 50 zijn die makkelijk te solo'nquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, zijn die solo te doen? Dan neem ik mijn 50 Knight er eens mee naar toe. (nee ik heb geen matties op die server.)
Daar ben ik op mijn huidige server ook bang voor. Als ik zie dat er op drukke servers op de fleet altijd 100+ mensen zijn in de avond en op mijn server dit rond de 30 ligt vrees ik dat ik na het halen van lvl 50 weinig te doen ga hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef ApoclysmX het volgende:
Account gecancelled.
Gisteren op Ilum.. 11 man op de hele planeet.
PvP queue van 15 minuten op level 50 om vervolgens in een verliezende game te komen en hard ge-raped te worden.
Dat laatste was te verwachten maar.. no thanks, ik ga wel wat anders spelen.
Misschien dat ik later nog eens terug kom om te kijken.
Ja.. het is wel jammer, ik hoop ook dat ze het allemaal een beetje op orde gaan brengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar ben ik op mijn huidige server ook bang voor. Als ik zie dat er op drukke servers op de fleet altijd 100+ mensen zijn in de avond en op mijn server dit rond de 30 ligt vrees ik dat ik na het halen van lvl 50 weinig te doen ga hebben.
Perhaps the worst frogdog-throw in history, show us what you got Rotworms!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef Rahl het volgende:
Ik ben nog lang niet uitgekeken op de huidige warzones eigenlijk. Eindelijk het idee dat de meeste mensen Huttball snappen. Wordt het een stuk leuker van. Passes all over the place.
waarom nietquote:
Ja, dat wil ik juist. Dat kan nu nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
waarom niet
je zag wel vaker in de films dat ze op een kameelachtige dier rijden (vooral bij jaba de hut)
Automagisch na je eerste verlenging.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef The_Substitute het volgende:
Ik kreeg net ineens de Founders-title in de ingame-mail. Had er helemaal niet om gevraagd.
Ah.quote:
Klagen over nieuwe titles, serieus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ah.
Dacht dat je er iets voor moest doen, een speciale aanmelding of iets dergelijks.
Waar zie je mij klagen?quote:
Niet per se wow, gewoon algemeen. Ik merk ook dat ik steeds minder zin heb om 10 keer te wipen (gewoon geen zin meer in uitdagingen ik speel het om te ontspannen en snel ff wat zooi dood te maken, stukkie verhaallijn volgen en weer uitloggen. Uitdaging heb ik op mijn werk zat.). Daarom ook gestopt met raiden bij WoW. Altijd gezeik met mensen die niet doorhadden om iets te interrupten of wat dan ook. Daarbij moet er ook wat vooruitgang in zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:53 schreef Roellie80 het volgende:
Bah!
Dit begin ik echt meer dan zat te worden. Waarom zijn er zoveel mensen geneigd de groep te verlaten wanneer we een keer doodgaan?! Is dat een WoW mentaliteit? Ik ben namelijk anders gewend.
Waar ik vandaan kom (mits het niet compleet kansloos is natuurlijk) moeten we soms een boss wel tot 10x opnieuw proberen voordat ie neergaat. Dit omdat dit afhankelijk kan zijn van een beetje geluk qua timing en skills. Een uitdaging noem ik dat. En deste groter is de voldoening wanneer de baas neergaat.
Naast het feit dat de boel begint dood te lopen hier op de server staat dit toch wel met stip bovenaan mijn klachtenlijst. Zet eens door mensen. Wees niet zo bang een keer dood te gaan. En loop niet te zeiken over je repaircost. ja; het is duur, maar je wil toch content halen ofniet dan!
Is ook een beetje de schuld van WoW. Het enorme succes van die game heeft het hele genre zo'n beetje omgegooid. Zie alleen al die zeikerds op de fora die dingen willen als faction change en zelfs veranderen van Advanced Class (!). Het gros van de MMO spelers is intens lui geworden dankzij WoW en verwachten dat elke MMO naar hun wensen gemaakt wordt. En helaas gebeurt dat ook uiteindelijk omdat just die mensen het meeste geld in het laatje brengen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Maar om terug te komen op je vraag: niet alleen wow gewoon de nieuwe generatie die niet beter gewend is dan dat alles in een keer plat gaat en door willen met steamrollen. Echt moeilijke games zijn er ook nauwelijks meer.
Druk bezig met Mass Effectquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zo weinig mensen van Crimson Order online
Je kan het ook omdraaien, misschien was het voor het WoW-tijdperk wel allemaal te 'moeilijk' of tijdsintensief.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook een beetje de schuld van WoW. Het enorme succes van die game heeft het hele genre zo'n beetje omgegooid. Zie alleen al die zeikerds op de fora die dingen willen als faction change en zelfs veranderen van Advanced Class (!). Het gros van de MMO spelers is intens lui geworden dankzij WoW en verwachten dat elke MMO naar hun wensen gemaakt wordt. En helaas gebeurt dat ook uiteindelijk omdat just die mensen het meeste geld in het laatje brengen.
Zucht. Ik blijf maar hopen dat de zeikerds stoppen en Bioware inziet dat er nog best een markt is voor een ouderwetse MMO die niet zwicht voor elke wens van de luiaards.
Wat een kul argument. Let op:quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Georges het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, misschien was het voor het WoW-tijdperk wel allemaal te 'moeilijk' of tijdsintensief.
Dat jij het leuk vindt om uren/dagen of whatever te grinden voor iets wil niet zeggen dat iedereen dat vindt. Zelfde geldt voor de moeilijkheidsgraad. Het is erg relatief.
Daarnaast heeft het hoge casual gehalte van WoW gezorgd voor een hele nieuwe mmo markt.
Ik denk dat iedereen daar beter van geworden is, als je moeilijk wil, of uitdagingen, zijn er nog genoeg games.
Dat is het nou juist, waarom zou je je spel niet toegankelijk maken voor zo veel mogelijk mensen? Dat wil je toch als ontwikkelaar. Dat zo veel mogelijk mensen plezier uit je spel kunnen halen. Daarom hebben ze pvp en ook nog es drie verschillende moeilijkheidsgraden bij raids. Hetzelfde voor wow, je kan nog steeds met je matties een groep voor een dungeon vormen want het hoeft niet (ok, dan ben je bewust bezig jezelf het moeilijk te maken maar het kan wel).quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Let op:
Er zijn genoeg andere makkelijke casual games. Ga die dan spelen.
En hiervan ben jij ook te beschuldigen, niet van te veel/tijd geen idee daarvan maar eisen dat het aan jouw voorkeur wordt aangepastquote:Oftewel je verkondigt onzin. Als je geen tijd/zin hebt om het spel te spelen moet je stoppen. Niet eisen dat het aan jouw voorkeur wordt aangepast.
Ik eis helemaal niets, waar haal je dat vandaan? Wat ik al zei, er zijn nog zat 'moeilijke' games.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Let op:
Er zijn genoeg andere makkelijke casual games. Ga die dan spelen.
Oftewel je verkondigt onzin. Als je geen tijd/zin hebt om het spel te spelen moet je stoppen. Niet eisen dat het aan jouw voorkeur wordt aangepast.
Koreaanse praktijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Georges het volgende:
En nogmaals, er zijn genoeg games voor niet 'luiaards', zoals jij het noemt. Wat dat ook moge zijn.
In Ultima online, wanneer je char doodging was je je hele inventory kwijt, in Eve online was je space ship voorgoed weg wanneer het vernietigd werd. Met dat soort concepten trek je geen 1,5 - 2 miljoen subs.
Het spel is enorm toegankelijk op dit moment. En dat is prima, ik beleef een hoop lol met alles.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, waarom zou je je spel niet toegankelijk maken voor zo veel mogelijk mensen? Dat wil je toch als ontwikkelaar. Dat zo veel mogelijk mensen plezier uit je spel kunnen halen. Daarom hebben ze pvp en ook nog es drie verschillende moeilijkheidsgraden bij raids. Hetzelfde voor wow, je kan nog steeds met je matties een groep voor een dungeon vormen want het hoeft niet (ok, dan ben je bewust bezig jezelf het moeilijk te maken maar het kan wel).
Ik trek me iig terug uit deze discussie, jij wil het moeilijker en tijdrovender van mij mag het makkelijker en sneller te spelen (wil er wel bij opmerken dat het mij dus geen flikker uitmaakt wie in de dikste gear rond loop omdat dat me niks meer uitmaakt en ik zal nooit nightmare modes gaan spelen hoogstens een pugje naar de makkelijkste mode).
Nope. Het enige dat ik wil is dat TOR een eigen lijn gaat trekken en een eigen niche vindt. Anders wordt het binnen een jaar gewoon opgeslokt door WoW. Net zoals elke andere MMO sinds 2005.quote:En hiervan ben jij ook te beschuldigen, niet van te veel/tijd geen idee daarvan maar eisen dat het aan jouw voorkeur wordt aangepast
Zoals al eerder opgemerkt is dat geen argument. Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik eis helemaal niets, waar haal je dat vandaan? Wat ik al zei, er zijn nog zat 'moeilijke' games.
Uiteraard, en daarom is de game enorm toegankelijk. Wat ik, zoals gezegd, geen enkel probleem vind. Ik vermaak me wel. Het probleem is dat TOR het altijd zal verliezen van WoW als het op dezelfde doelgroep aankomt. Vandaar mijn hoop dat er zelf oplossingen bedacht worden voor problemen in plaats van simpelweg een carrot on a stick.quote:Ik vind wel dat Blizzard wat is doorgeschoten in het makkelijker maken van de game. Dat is hun keus, ik speel het mede daardoor niet meer. Al was dat niet de belangrijkste reden.
Je kan van Bioware niet verwachten dat ze het hardcore maken gezien de ontwikkelingskosten.
Ze aimen op een groot publiek, net als Blizzard steeds meer is gaan doen.
Zal allemaal best. Geeft maar weer eens aan hoe toegankelijk TOR al is.quote:En nogmaals, er zijn genoeg games voor niet 'luiaards', zoals jij het noemt. Wat dat ook moge zijn.
In Ultima online, wanneer je char doodging was je je hele inventory kwijt, in Eve online was je space ship voorgoed weg wanneer het vernietigd werd. Met dat soort concepten trek je geen 1,5 - 2 miljoen subs.
Klinkt allemaal leuk maar je vergeet dat dit nog steeds een MMO moet zijn. Het samen spelen met andere mensen is gewoonweg de fundering van de hele game. Meer groepsdingen om te doen is zeker prima. Space battles tegen elkaar á la Battlefront II lijkt met wel erg tofquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Sjiznit het volgende:
Wat it vooral hoop wat SWTOR doet is om een grote variatie aan dingen om te doen op max level. Wat bgs en raids heeft elk spel en dat vind ik maar beperkt tof. Wat dat betreft hebben ze met de space battles al iets toegevoegd wat ik tof vind. Niet uitgebreid of wat dan ook, maar gewoon iets anders om ook ff leuk te doen.
In dat opzicht vind ik dat WoW de goede kant op gaat met Pandaland. Je kan het niet leuk vinden wat er toegevoegd wordt maar feit is dat er wel meer dingen komen om te doen en niet alleen met 5mans, raids en bgs.
Edit: Ik bedoel het is een universum en ja er is dan wel wat ruzie zo tussen de Empire en Republic maar het lijkt me dat er nog veel meer andere toffe dingen te doen moeten zijn. Beetje races op swoops, wat dan ook.
KOTOR 3, en spelen met anderen is niet mijn hoogste prioriteit maar dat betekend niet dat ik dat niet leuk vind. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag mee speel en dat ook doe alleen zijn we niet altijd tegelijk online en dan wil ik wel een aantal dingen ook gewoon lekker alleen kunnen doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk maar je vergeet dat dit nog steeds een MMO moet zijn. Het samen spelen met andere mensen is gewoonweg de fundering van de hele game. Meer groepsdingen om te doen is zeker prima. Space battles tegen elkaar á la Battlefront II lijkt met wel erg tof.
Maar als je spelen met andere mensen niet het belangrijkst vindt, waarom begin je hier dan überhaupt aan?
Maar waarom? Er zijn honderden andere mensen online waar je samen mee kunt spelen. Dat is het hele idee.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
KOTOR 3, en spelen met anderen is niet mijn hoogste prioriteit maar dat betekend niet dat ik dat niet leuk vind. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag mee speel en dat ook doe alleen zijn we niet altijd tegelijk online en dan wil ik wel een aantal dingen ook gewoon lekker alleen kunnen doen.
En dat kan nu prima. Er is dus geen probleem.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef Sjiznit het volgende:
Als die er ff niet zijn wil ik wel gewoon nog lekker kunnen spelen met mijn chars.
Wat jou betreft niet, ik zie wel dingen wat het leuker kan maken.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat kan nu prima. Er is dus geen probleem.
Uiteraard, het blijft een MMO. Dat is wat ze zeggen. Dus moeten ze daar ook op focusen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat jou betreft niet, ik zie wel dingen wat het leuker kan maken.
Maarja, dit gaat nergens heen. Jij hebt een ander beeld van waar Bioware zich op moet richten wtb spelontwikkeling dan ik. Laten we het daar maar op houden.
nopequote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard, het blijft een MMO. Dat is wat ze zeggen. Dus moeten ze daar ook op focusen.
Simpele logica.
Precies, er is een groot gedeelte van de game gefocused op singleplayer. De Class stories voornamelijk. Dat doet niets af aan het MMO-gedeelte, dat uiteindelijk de basis blijft.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nope
Ze geven aan hele singel player zelf wel op tot 8 verschillende verhaallijnen die je gezamelijk met 100 anderen ook spelen.
En dit is ook aangegeven .
KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.quote:Persoonlijk geef mij maar kotor dan heel die rip of een kotor online.
EN ik denk dat veel mensen hier ook mee eens zijn .
Maar dat is niet langer relevant, TOR is een MMO en dus per definitie gericht op multiplayer. Daarnaast is gelukkig ook een groot gedeelte singleplayer, maar er is gewoon een grens aan wat je in een MMO doet, daarom hebben ze voor MMO gekozen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nope
Ze geven aan hele singel player zelf wel op tot 8 verschillende verhaallijnen die je gezamelijk met 100 anderen ook spelen.
En dit is ook aangegeven .
Persoonlijk geef mij maar kotor dan heel die rip of een kotor online.
EN ik denk dat veel mensen hier ook mee eens zijn .
Dit is ook precies hoe ik de game speel en af en toe pak ik wat Heroic dingen mee die ik niet ken. Maar primair pak ik de multiplayer 'dungeons' aan met vrienden.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
KOTOR 3, en spelen met anderen is niet mijn hoogste prioriteit maar dat betekend niet dat ik dat niet leuk vind. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag mee speel en dat ook doe alleen zijn we niet altijd tegelijk online en dan wil ik wel een aantal dingen ook gewoon lekker alleen kunnen doen.
Er moet gewoon een gezonde mix komen tussen groepsdingen(2 personen, 4, 8, 40 noem maar op) en solo zooi en dat pakt WoW nu wel terecht aan. Dat mag SWTOR wel overnemen van mij.
Probleem is de einde van deel2quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.
Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
Er komt juist heel veel terug uit KOTOR!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
SWTOR speelt 300 jaar na KOTOR. Heel veel daarvan vind je er niet in terug. Het is geen vervolg op die verhaallijn. Zijn natuurlijk wel referenties en delen die erop inhaken maar het gaat vooral om 8 nieuwe verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
KOTOR 3 had mij ook wel wat geleken, aangezien de eerste twee delen in het rijtje van mijn favoriete games staan.
Dat betekent niet dat ik deze game, die in een heel ander genre zit, niet kan waarderen. Dat ligt bij jou blijkbaar anders.
Dan is dit dus niet de game voor jou. Hoe moeilijk is dat om te snappen?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Tja sommige mensen hebben en leven en werk hard voor hun poen .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen
Know what you mean. Heb 20-urige werkweek en 40-urige studieweek (scriptie enzo). Wil me ook nog even voorbereiden op ME3. Weet niet hoe ik nog aan TOR moet toekomen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb op dit moment niet meer zoveel tijd om te spelen. 40 uur stage 20 weken lang. Als ik van stage thuis kom ga ik direct eten en daarna gelijk verder werken aan een ander groot project. (Waar mijn prioriteit even ligt op dit moment).
Godver wat mis ik die tijd waar ik alle tijd van de wereld had. (Toen ik nog WoW speelde).
Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiecequote:Op zondag 19 februari 2012 23:43 schreef pjats het volgende:
Vandaag en gisteren op oranje-items-jacht geweest. Wil mijn troopers en compagnons graag in dezelfde armor laten rond lopen. Bij trooper gaat dat tenminste, aangezien ze allemaal heavy armor kunnen dragen (op de droids na dan). Ik heb nu eindelijk de armors gevonden die ik wil hebben, maar dat betekend dat ik bepaalde heroics nog een paar keer moet doen. Maar die kan ik gelukkig alleen doen vanwege het level verschil, maar het levert ook geen exp voor mij op
Ja klopt, update 1.2 volgens mij. Maar dan nog wil ik ook graag dezelfde soort armors qua uiterlijk hebben, dus niet qua kleur, maar qua vorm.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij de volgende update komt er een optie dat je al je armor dezelfde kleur kan laten hebben als je chestpiece
Hier hetzelfde.quote:
40 / 50 urige werkweek, naast het huishouden en het feit dat m'n vrouw ook nog aandacht wil. En toch heb ik 1 char op lvl 50 en 2 op lvl 25...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Probleem is de einde van deel2
Deze zo open als wat .
IK zoek nog steeds of alles wat in deel1 en deel2 is gebeurt in de kotor mmo word uit gelegd
Alleen dat zo een reden voor mij zijn om de game te gaan kopen .
Maar niet om een paar poppen online in elkaar te meppen .
Ik heb zelf ook wow geprobeerd maar vind de kosten per maand niet waard om de game online te spelen.
Ik heb zeker gewoon niet te tijd om online te gaan spelen en als ik wel de tijd heb dan zijn je vrienden online al veel verder en zitten ze te mouwen dat je niet sterk genoeg ben .
Tja sommige mensen hebben en leven en werk hard voor hun poen .
Als ik nu thuis woon en geen werk heb en op een uitkering leeft zal ik het wel kunnne ja om 24\7 te gaan levelen
Persoonlijk speel ik alleen rpg games en strategie games .
Maar wil gewoon weten wat me de personage van kotor zijn gebeurt .
EN dat breng me in twijfel om kotor online te spelen .
Satele inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:36 schreef tomy800 het volgende:
Een mensen effe leuk iets, Bastila Shan (KOTOR1) heeft geloof ik een kind/kleindochter die bij de jedi council zit(Ben alleen de naam kwijt
)
Idd, maar ik heb daar mijn speelstijl gewoon op aangepast.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die als Smuggler speelt dit heeft meegemaakt
[ afbeelding ]
Ik vind 't vreemd dat ik die connectie niet eerder doorhad.quote:
Bij Huttball is het volgens mij het team dat als laatste de bal vasthoudt. Van Voidstar weet ik het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:01 schreef Questular het volgende:
Ik vraag me af hoe bij SWTOR geredeneerd wordt wanneer je een WZ wint bij een "gelijkspel" en wanneer je verliest. Ik was laatst de WZ aan het spelen waar je de deuren moet opblazen etc etc. Nu begon mijn team als verdedigende partij en wisten de aanvallers niet verder te komen dan de 1e deur, helaas waren wij als aanvallend team niet veel beter en kwamen we precies even ver, mijn team verloor de WZ en ik vraag me af waar ze dat of baseren.
Ook bij Hutball is het mijn niet duidelijk wanneer je bij een gelijkspel wint of verliest.
Dat had je wel kunnen radenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus dan is Satele Shan ook automatisch een afstammeling van Revan?
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Maar nu heeft nog niemand mijn vraag kunnen beantwoorden:
Is Darth Marr een afstammeling van Visas Marr, de Miraluka uit KotOR 2?
Ze hebben dezelfde naam. Dat is cruciaal.quote:
Ga eens heel gauw weg, troll.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde naam. Dat is cruciaal.
Ook is Visas Marr ooit als slavin meegenomen naar Tatooine. Darth Marr (toen nog Anawim) werd haar zoon, maar kon niet ontsnappen, totdat een Jedi Sentinel hem meenam naar Coruscant, na een race.
Als Jedi werd hij verliefd op de koningin van Ilum, maar het was een verboden liefde. Hij werd na twee jaar betrapt. Daarna bekeerde hij zich tot de dark side.
Ja mooi he, ik was vandaag vrijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:01 schreef pjats het volgende:
Ik net even op werk kijken of de servers al weer up zijn. En dat zijn ze, dus meteen even kijken welke patch ze hebben geupload...
Blijkt dat ze de maintenance morgen uitvoeren![]()
Ik heb het ook wel leuk in mn guild hoor, je kan elke avond wel samen WZ/HMs of een Op doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
We hebben nu gezellig avondje met de Crimson Order op TatooineBeetje Republics doodmaken, Trapjaw verslaan en op de ballon zitten op weg naar de datacron
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
...en op de ballon zitten op weg naar de datacron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Ja die, waar je 30 minuten op moet gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet echt. Ik ben het totaal oneens met je. Jij zeurt dat Wow het hele genre heeft verpest. Ik zeg je dat er genoeg keus is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals al eerder opgemerkt is dat geen argument. Zijn we het daar in ieder geval over eens.
[..]
En jij hoeft niet in dit topic te posten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ben het totaal oneens met je. Jij zeurt dat Wow het hele genre heeft verpest. Ik zeg je dat er genoeg keus is.
Je hoeft een bepaalde game niet te spelen.
Gezellig zeg, Republikeinen vermoordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
We hebben nu gezellig avondje met de Crimson Order op TatooineBeetje Republics doodmaken, Trapjaw verslaan en op de ballon zitten op weg naar de datacron
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gezellig zeg, Republikeinen vermoorden![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij hoeft niet in dit topic te posten.
Er zijn genoeg andere topics.quote:
Op een forum kan het voorkomen dat mensen het niet met je eens zijn, en dan is jouw antwoord, ga ergens anders posten?quote:
Jouw antwoord was 'ga een andere game spelen'. Heb je nu eindelijk door hoe belachelijk dat is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:55 schreef Georges het volgende:
[..]
Op een forum kan het voorkomen dat mensen het niet met je eens zijn, en dan is jouw antwoord, ga ergens anders posten?
Al vallen de graphics wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:05 schreef Questular het volgende: Ik moet zeggen dat ik me nog geen moment verveeld heb in de game, ik zit nu op lvl 32 en geniet van de questen en het pvp-en
Het is een MMO, geen singleplayer game zoals Crysis en Mass Effectquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Al vallen de graphics wel een beetje tegen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het is een MMO, geen singleplayer game zoals Crysis en Mass Effect
Aangezien dit mn 1e game op mn nieuwe pc is, en ik op mijn oude pc games als WoW en CoD MW1 speelde zijn deze graphics voor mij geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Helaas is de engine wat verouderd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan worden bepaalde flashpoints/operations nooit gedaan. In sommige gevechten gaat altijd wel iemand dood.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:08 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk zouden ze een hardcore server op moeten zetten waar dood ook echt dood is ofzo. Lijkt me wel eens leuk.
Had er laatst ook zoeen. In een hangar, waar je d.m.v. heel langzaambewegende containers ook bij een datacron kon komen. Dat heeft ook volgens mij een half uur geduurd voordat ik doorhad hoe en voordat ik er was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja die, waar je 30 minuten op moet gaan zitten
Ik zou na m'n eerste dood al afhaken. Dat is voor mij niet leuk spelen meer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu lvl 39 , maar ik ben niet meer actief als in het begin.
Ik ben het wel eens met eerder genoemd argument dat WoW het MMO concept wel een beetje te simpel gemaakt heeft.
Kan me nog herinneren met Everquest als je midden in kerker met een groep dood ging , dat je maar moest hopen dat er ergens een necromancer in de buurt was om je 'corpse' te summonen of een rogue die met stealth je 'corpse' kon halen (mits er geen 'mobs' waren die door 'stealth' heen keken). Alleen clerics , paladijnen en necromancers konden 'ressen'
En dan kon je weer vanaf het begin opnieuw beginnen (incl repops)
Af en toe moest je gewoon maar overschakelen op een alt omdat je lijk ergens weg lag te rotten omdat niemand je kon helpen
Nu ga je dood , kan je jezelf 'ressen' of iemand anders 'ressed' je.
Uiteindelijk haal je (bijna) altijd wel de eindbaas van elke instance , dungeon , omdat je het gewoon weer opnieuw probeert.
Wel jammer , want het 'Everquest systeem' had ondanks het redelijke hoge frustratie gehalte ook wel weer z'n charme
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Rahl het volgende:
Ik zou na m'n eerste dood al afhaken. Dat is voor mij niet leuk spelen meer.
Eh neequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het is een MMO, geen singleplayer game zoals Crysis en Mass Effect
En voor een MMO ziet het er alsnog prachtig uit!
Hebben er nooit in gezeten geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh neeDat doet het niet.
Ze hebben zelfs de High textures weggehaald
Ze zaten in de betaquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hebben er nooit in gezeten geloof ik.
Nee, dat zat het volgens mij ook niet. Of het moet 1 van de allereerste beta's zijn. Wat je namelijk had was dat het kopje er wel was, maar dat je eigenlijk 1 van de andere 2 opties kreeg. Eigenlijk wat je dus ook in het begin had.quote:
Dat is al meerdere keren uitgelegd; de opties 'low -medium - high' die in de beta zaten moesten eigenlijk gewoon 'low en high' heten. Medium heeft nooit bestaan.quote:
en ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Sjiznit het volgende:
Die textures zijn er wel, ook wat je zien in je cut scenes en conversations. Dat zijn de high res textures. Hebben ze eruit gesloopt voor het "normale" spel. Anders zou het op sommige punten te zwaar worden voor het laden ofzo.
Dus? Dan zet je de graphics toch lager?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Sjiznit het volgende:
Die textures zijn er wel, ook wat je zien in je cut scenes en conversations. Dat zijn de high res textures. Hebben ze eruit gesloopt voor het "normale" spel. Anders zou het op sommige punten te zwaar worden voor het laden ofzo.
High = medium graphics, het is gewoon onzin dat ze dat eruit hebben gehaald.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is al meerdere keren uitgelegd; de opties 'low -medium - high' die in de beta zaten moesten eigenlijk gewoon 'low en high' heten. Medium heeft nooit bestaan.
[..]
en dit
Wat mij betreft wel, maar ik heb het daar niet voor het zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Dan zet je de graphics toch lager?
Je moet de Lurkers farmen dan krijg je lurkershells en die moet je verkopen $$quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu met mijn sniper op level 48,5 wie heeft er goeie tips om even snel naar level 50 te levelen?
En een beetje pvp'n, je valor rank farmen + commendations, kan je meteen wat bags kopen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu met mijn sniper op level 48,5 wie heeft er goeie tips om even snel naar level 50 te levelen?
Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hmm, nu stoppen met spelen, de game afsluiten terwijl je ergens in een cantina/spaceship staat, paar dagen de game met rust laten, dan weer spelen.
Morgen gaan we naar oma dus nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb net de Hoth Bonus Series gedaan en ik ben nu 49
Een vriend van mij in-game zei dat ik de Belsavis Bonus moet gaan doen, dat je dan lekker snel levelt naar level 50 dus ga ik dat morgen doen
Doei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Morgen gaan we naar oma dus nee.
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef S1gnum het volgende:
Ahhh Darth Zorrid. Ja die is pittig, ik had zelf nog 20% health over aan het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde van Act 1.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Huh op welk level moet je dan tegen Zhorrid vechten? Ik moest het opnemen tegenIs een kwestie van keuzes maken lightside/darksideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde van Act 1.![]()
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweaponquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Is een kwestie van keuzes maken lightside/darkside
Dan krijg je inderdaad die quest nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ik had dus Light side en ik vernietigde de Eradicator superweapon
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad die quest niet
Kan best eel eens zo zijn, ik merkte weleens dat de game al klaar was met laden, dat je geluidjes kreeg te horen enzo maar dat dat laadscherm nog even blijftquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand anders ook gemerkt dat de laadschermen sinds de patch minder lang duren? Ik wel in ieder geval.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dus als je niet tegen Darth Jadus vecht moet je persé tegen Darth Zhorrid vechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat Nar Shaddaa in ieder geval wel lekker snelquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer even opgepakt vandaag, ben gruwelijk aan het outlevelen24,5 en ik zit nog steeds op Balmorra.
Heb dezelfde versie gekocht; het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik die code had.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Maax het volgende:
hmm ok, het zal wel dan
Ik heb iig op kopen gedrukt..alleen origin doet er eeuwen over om mijn activatie code te sturen![]()
Het scheelt je i.i.g. je eerste voertuig kopen.quote:Ik heb wel gekozen voor de special digital edition.. benieuwd of die extras wat waard zijn straks
Nee het ligt aan ING denk ik, het bedrag is (ondanks ideal) nog niet van mn rekening af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb dezelfde versie gekocht; het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik die code had.
[..]
Het scheelt je i.i.g. je eerste voertuig kopen.
Forums lezen zou ik niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee het ligt aan ING denk ik, het bedrag is (ondanks ideal) nog niet van mn rekening af.
Anyway, ik heb het weekend al uitgevogeld. Morgen is de code hopelijk binnen, dan ga ik na mn werk sowieso ff borrelen, om daarna heeeeel lang te gamen
Vriendin komt zaterdag nacht pas, dus dat belooft nog wat!
Ik ga nu lekker forums ed lezen, om me mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. Ik ga wss een RP server nemen, eentje waar ook fokkers op zitten en dan imperial kant. Nu nog een class uit zoeken
Kom bij de Crimson Order op de server Lord Calypho, daar zitten de meeste FOKkers opquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee het ligt aan ING denk ik, het bedrag is (ondanks ideal) nog niet van mn rekening af.
Anyway, ik heb het weekend al uitgevogeld. Morgen is de code hopelijk binnen, dan ga ik na mn werk sowieso ff borrelen, om daarna heeeeel lang te gamen
Vriendin komt zaterdag nacht pas, dus dat belooft nog wat!
Ik ga nu lekker forums ed lezen, om me mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. Ik ga wss een RP server nemen, eentje waar ook fokkers op zitten en dan imperial kant. Nu nog een class uit zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Fir3fly het volgende:
Bounty Hunter zijn op Alderaan is echt geweldig. Lekker sarcastisch doen tegen al die nobels
.
afgezien daarvan vond ik Alderaan maar een kutplaneet. Gelukkig wordt die opgeblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Fir3fly het volgende:
Bounty Hunter zijn op Alderaan is echt geweldig. Lekker sarcastisch doen tegen al die nobels
.
Imperial Agent zijn op Alderaan is ook geweldig! Zit een goed verhaal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is de LSquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef DaFan het volgende:
Ik baalde wel van LS. Heb nu een light Sith Warrior, gaat ie al z'n quest spullen aan een andere acolyte gevenmoest ik de quest opnieuw doen.
Geef mij de DS oplossing maar, moorden, moorden geen vragen stellen en als het nodig is nog meer moorden.quote:
Vind de DS alleen interessant als er intrige in voorkomt, zoals bij mij op Hutta nu met de imperial agent. Dan ruim ik graag iemand uit de weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Questular het volgende:
Geef mij de DS oplossing maar, moorden, moorden geen vragen stellen en als het nodig is nog meer moorden.
Dat, moorden om het moorden is saaiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind de DS alleen interessant als er intrige in voorkomt, zoals bij mij op Hutta nu met de imperial agent. Dan ruim ik graag iemand uit de weg.Maar simpel iedere keer het agressieve antwoord pakken, dan wordt het voor mij snel eentonig.
mijn Imperial Agent verveeld zich geen momentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat, moorden om het moorden is saai
Vergeet de xp-penalty niet. Doodgaan was xp verliezen, een paar keer op rij doodgaan was de hele xp-opbrengst van een avondje spelen in rook zien opgaan. EQ was daarmee veel spannender, je had daar ook echt wat te verliezen. Wat dat betreft is ook SW veel te makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu lvl 39 , maar ik ben niet meer actief als in het begin.
Ik ben het wel eens met eerder genoemd argument dat WoW het MMO concept wel een beetje te simpel gemaakt heeft.
Kan me nog herinneren met Everquest als je midden in kerker met een groep dood ging , dat je maar moest hopen dat er ergens een necromancer in de buurt was om je 'corpse' te summonen of een rogue die met stealth je 'corpse' kon halen (mits er geen 'mobs' waren die door 'stealth' heen keken). Alleen clerics , paladijnen en necromancers konden 'ressen'
En dan kon je weer vanaf het begin opnieuw beginnen (incl repops)
Af en toe moest je gewoon maar overschakelen op een alt omdat je lijk ergens weg lag te rotten omdat niemand je kon helpen
Nu ga je dood , kan je jezelf 'ressen' of iemand anders 'ressed' je.
Uiteindelijk haal je (bijna) altijd wel de eindbaas van elke instance , dungeon , omdat je het gewoon weer opnieuw probeert.
Wel jammer , want het 'Everquest systeem' had ondanks het redelijke hoge frustratie gehalte ook wel weer z'n charme
Oh weet niet hou ik niet bijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef Questular het volgende:
[..]
gratz, hoeveel playtime? Ik zit nu bijna op 3 days en ben lvl 33 dus ik ben nog wel ff bezig
Hmm dan ga ik het even bekijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kan je zien door /played te typenzelf interesseert me ook weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |