SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou, ik heb in het weekeind weer eens tijd om te gamen. Ik heb geprobeerd de space missies te doen. Maar mij bevalt het totaal niet. Ik vind dit het slechtste onderdeel van de game. Misschien is het omdat ik de vrijheid mis en het on the rails altijd al waardeloos vond. Daarbij staat het los van het verhaal. Dat is niet zo erg. Als je ze afloopt dan verdien je er wel geld mee en experience dat de moeite waard is. Maar het herhalen heeft weinig zin omdat ze dan niet meer veel opleveren.
Je moet natuurlijk wel je spaceschip upgraden met shields, etc ect als de missies moeilijker worden.
Ik wacht op een totale upgrade van het space onderdeel voordat ik hier nog tijd insteek.
Ik mis de space setting van SWG met geweldige PvP. Zo zou ik het graag willen zien. Maar dat is mijn mening.
Vergeef me dat ik hier een link zit van de Starwars game SWG MMO die inmiddels dood is.
Het is een leuk tijdverdrijf, maar levert ook exp en credits op. Vooral de eerste keer dat je een missie doet levert het veel exp op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Questular het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de spaceship missies aan het doen zijn? Ik heb er nu pas een paar gedaan en zit nu op het punt dat mn standaard ship niet goed genoeg is voor die missies. Zijn deze spaceship missies gewoon een leuk tijdverdrijf en zijverhaal of levert het ook nog iets op?
Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef Rahl het volgende:
Waarom zijn pre-maxlevel Sith zo slecht in PVP? Ik level een Marauder, maar we verliezen echt alles. Dramatisch.
Gameplay van Sorcerers bevalt me niks. Lightning = boring na 2 castsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sorcs doen het prima, vet OP natuurlijk
Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem
Jawel maar die gast had tussen zijn voornaam en achternaam "Zakkeg" staan dus dan is het waarschijnlijk z'n bijnaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kelborn was een mandalorian idd, maar een zakkeg was toch zo'n groot beest? Niet goed opgezocht door ze ofzo?
Nou je vergist je. De space combat in de link is beginners niveau. Het word steeds moeilijker en sneller. Daarbij was de PvP op Starsider natuurlijk wel geheel iets anders. Deze server stond erom bekend dat het hier meer om dogspace ging(guilds) dan de MMO op de ground.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trage poep die space combat... Van mij mogen er ook wel echte dogfights komen maar dan wel met een beetje meer snelheid zodat het wat moeilijker word. Alla TIE FIGHTER!
quote:Show Cooldown Text: This option, when selected, will show the time remaining on a cooldown as an overlay on the ability icon.
Toen ik hk47 tegen kwam in een flashpoint kwam ik ook niet meer bij!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de Imperial fleet kom je een paar Mandalorians tegen genaamd Zakkeg en Kelborn, mensen die Kotor2 gespeeld hebben snappen hem
Als je Empire gaat spelen:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
2. Een guild/clan (Niemand wilt forever alone zijn :$)
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.
Groetjes Tom.
Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVPquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef tomy800 het volgende:
Zo woensdag is het zo ver voor mij, en dan kan krijg ik eindelijk van me ouders SWTOR (Eindelijk), nou moet ik even de laatste dingen voorbereiden en dat zijn :
1. Goeie server
2. Een guild/clan (Niemand wilt forever alone zijn :$)
Zelf heb ik een vraag aan de forum of dit spel wel geschikt is voor iemand die iedere dag 5+ uur speelt.
Groetjes Tom.
Ik ben zelf een PvP liefhebber, al heb ik gehoord dat op Ilum na er weinig world PvP zit, dus ik ga op een PvP server, RP heb ik wel gedaan online zo ik weet wel hoe het moet en heb er ook geen problemen mee (Meer plezier van zelfs), welke kant ik speciaal moet zijn maakt me ook niet uit (Tenzij de server vol zit met republcs/empire dan kies ik gewoon de zwakkere partij zodat ik daar kan ownen of juist niet XD).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:38 schreef pjats het volgende:
[..]
Voor server lijkt me het handigst om eerst te bepalen wat voor soort server je wil spelen. PVE of PVP en dan ook nog in de combinatie met RP. Beide guilds in OP zitten namelijk op PVP servers (en Lord Calyphe is ook een RP server) en niet iedereen houdt van PVP
Als je een PVE-server wil en met nederlanders wil spelen, dan is Red Eclipse (beide kanten) een goede. Dat is volgens mij de onofficiele nederlandse server. En het is een hele drukke server. Zo druk dat je op de drukste dagen soms zelfs in de queue terecht komt.
Ik denk om dat probleem op te lossen gewoon met de expansion een extreem coole class maken voor Republic en dan voor Empire een minder leukequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:19 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$
Aghja, des te meer kinderen, des te meer we er kunnen ragen en ownenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Mijn warrior is fel rooie zabrakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:51 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actie
Ook customizable UI, Hue to chest piece colour en meerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:34 schreef Sjiznit het volgende:
In Maart ergens dacht ik. Niewe ops, fp en planeet. Volgens mij ook ranked WZ.
Ik vind beide perfecte toevoeging, kan ik eindelijk healen en pvpen tegelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
Helaas niet. In een interview werd gezegd dat ze ook met een cross-server systeem voor FPs bezig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:20 schreef Questular het volgende:
Ik begin wel een beetje te balen van de "world pvp" op mijn server. Ik ben nu lvl 30 en ben nog niet 1x een republic speler tegengekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.
Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...Je krijgt toch ook ergens Holocron of Darth Nihilus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |