Wat is cross server eigelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Wat is cross server eigelijk(Sry voor deze vraag maar weet het echt niet)
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.
Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...CanderousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)wat een baas was dat
![]()
Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij speelt ook nog een rol in het 'Revan' boek
Ander boek, gewoon 'Revan'quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezen
Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.
Voor Flashpoints is dit wel heel handig, juist vooral voor Republic arme servers. Voor PVP misschien wat minder, maar dat weet ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:41 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?
gayquote:
Nee, juist niet!quote:
Dat kun je uit zetten. En Dark Side past ook fantastisch bij de agentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:22 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst een solo quest gedaan die ik voor geen meter voor elkaar krijg. Ik moet een elite Ulo of Udo slashen (alderaan). Deze elite heeft 4 mobs bij zich. Om de mobs neer te krijgen heb ik mn companion moeten opofferen (Kayilo ofzo) die de elite bezig moest houden. De 4 mobs krijg ik neer en uiteraard sterf ik erna. Maar met mijn huidige companion is het neerhalen van de elite niet te doen. Mijn companion overleeft het mischien 10 seconden tegen de elite en mij maait hij ook neer met 4 of 5 tikken.... op een gegeven moment ben ik zo vaak dood gegaan dat mn gear naar de klote was en ik een respawn time had van meer dan 10 minuten...
En ik weet niet wat mijn companion gisteren had maar meerdere keren besloot mijn companion helemaal uit zichzelf om groepen mobs aan te vallen... ook niet zo handig aangezien 8 mobs tegelijk iets te veel van het goede is...
ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.
Of CC hebben waarmee je Boris even stil legtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
mij gebeurde exact hetzelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:55 schreef pjats het volgende:
Gisteren ook zo mooi. Was op Empire Taris bezig. En voor een bonus quest moest ik ergens heen. Loop ik daarvoor een heroic gebied binnen. Alleen waren daar geen monsters. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik daar iets bijzonders zie liggen. Een lijk waarop ik kan klikken. Dus ik nieuwsgierig en dat meteen doen. Zo'n 20 seconden later was ik dood. Blijkt dat dat lijk een champion summoned ;S Snapte meteen waarom het een heroic gebied was
probleem is dat ik met mijn agent ook nog steeds maar 2 companions heb. Een robot die niet genoeg healed om het te overleven of Kayilo die net niet genoeg kan tanken... beetje vervelend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:19 schreef ApoclysmX het volgende:
Ahhh eindelijk 50.
Laatste 2 levels alleen maar gePvP'ed.. helaas maar tot valor 46 gekomen.
Ik heb wel meteen 6 van die tasjes leeg getrokken, geen token maar wel genoeg om een chest, pants en relic te halen.
Nu word het tijd om hopeloos afgeslacht te worden in de lvl 50 WZ's.
Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)
Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:
[..]
ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |