abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107923162
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:

[..]

cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Wat is cross server eigelijk :@ (Sry voor deze vraag maar weet het echt niet)
  maandag 13 februari 2012 @ 11:43:49 #52
126783 pjats
The Pjatser
pi_107924425
quote:
15s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Wat is cross server eigelijk :@ (Sry voor deze vraag maar weet het echt niet)
Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.
pi_107929117
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen. O-)

Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons) :7
Canderous _O_ wat een baas was dat :D
pi_107929243
Hij speelt ook nog een rol in het 'Revan' boek :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107929308
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij speelt ook nog een rol in het 'Revan' boek :)
Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezen :P
pi_107931452
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ja ik heb hier nog een boek liggen..fatal alliance? Maar nog niet echt uitgelezen, ik ben niet zo goed in boeken lezen :P
Ander boek, gewoon 'Revan' ;)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107934509
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef pjats het volgende:

[..]

Normaal zit je op 1 server en kan je nooit samen met mensen van andere servers spelen. Cross-server betekent dat je samen met met mensen van andere servers kan spelen.
Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?
  maandag 13 februari 2012 @ 18:18:08 #58
126783 pjats
The Pjatser
pi_107937951
quote:
15s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:41 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Juist zodat de republic/Empire nog erger verschillen in nummers?
Voor Flashpoints is dit wel heel handig, juist vooral voor Republic arme servers. Voor PVP misschien wat minder, maar dat weet ik niet.
pi_107942418
Woei, mijn Sith Pureblood assasin met mohawk is tof. Beetje met die blades rondzoemen als een baas.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_107950443
Mijn lightside Imperial Agent _O_
pi_107953327
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn lightside Imperial Agent _O_
gay :{w
pi_107955331

beetje een kut resolutie, maar misschien dat ik hem nog ergens anders upload, dit is via mijn guild website van wow :P
pi_107957930
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

gay :{w
Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
pi_107958354
Ahhh eindelijk 50.
Laatste 2 levels alleen maar gePvP'ed.. helaas maar tot valor 46 gekomen.
Ik heb wel meteen 6 van die tasjes leeg getrokken, geen token maar wel genoeg om een chest, pants en relic te halen.

Nu word het tijd om hopeloos afgeslacht te worden in de lvl 50 WZ's. :D
pi_107958385
Gisteren voor het eerst een solo quest gedaan die ik voor geen meter voor elkaar krijg. Ik moet een elite Ulo of Udo slashen (alderaan). Deze elite heeft 4 mobs bij zich. Om de mobs neer te krijgen heb ik mn companion moeten opofferen (Kayilo ofzo) die de elite bezig moest houden. De 4 mobs krijg ik neer en uiteraard sterf ik erna. Maar met mijn huidige companion is het neerhalen van de elite niet te doen. Mijn companion overleeft het mischien 10 seconden tegen de elite en mij maait hij ook neer met 4 of 5 tikken.... op een gegeven moment ben ik zo vaak dood gegaan dat mn gear naar de klote was en ik een respawn time had van meer dan 10 minuten...

En ik weet niet wat mijn companion gisteren had maar meerdere keren besloot mijn companion helemaal uit zichzelf om groepen mobs aan te vallen... ook niet zo handig aangezien 8 mobs tegelijk iets te veel van het goede is...
pi_107958633
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
Dat kun je uit zetten. En Dark Side past ook fantastisch bij de agent ;) vind light juist erg goed bij de warrior passen, maar dat komt ook door Vette.
pi_107958705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:22 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst een solo quest gedaan die ik voor geen meter voor elkaar krijg. Ik moet een elite Ulo of Udo slashen (alderaan). Deze elite heeft 4 mobs bij zich. Om de mobs neer te krijgen heb ik mn companion moeten opofferen (Kayilo ofzo) die de elite bezig moest houden. De 4 mobs krijg ik neer en uiteraard sterf ik erna. Maar met mijn huidige companion is het neerhalen van de elite niet te doen. Mijn companion overleeft het mischien 10 seconden tegen de elite en mij maait hij ook neer met 4 of 5 tikken.... op een gegeven moment ben ik zo vaak dood gegaan dat mn gear naar de klote was en ik een respawn time had van meer dan 10 minuten...

En ik weet niet wat mijn companion gisteren had maar meerdere keren besloot mijn companion helemaal uit zichzelf om groepen mobs aan te vallen... ook niet zo handig aangezien 8 mobs tegelijk iets te veel van het goede is...
Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.
pi_107958729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:52 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Je bedoelt Bouris Ulgo? Die is makkelijk als je in een party zit.
ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.
pi_107958730
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:55:37 #70
126783 pjats
The Pjatser
pi_107958746
Gisteren ook zo mooi. Was op Empire Taris bezig. En voor een bonus quest moest ik ergens heen. Loop ik daarvoor een heroic gebied binnen. Alleen waren daar geen monsters. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik daar iets bijzonders zie liggen. Een lijk waarop ik kan klikken. Dus ik nieuwsgierig en dat meteen doen. Zo'n 20 seconden later was ik dood. Blijkt dat dat lijk een champion summoned :S Snapte meteen waarom het een heroic gebied was :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
Die heb ik met mijn warrior vrij probleemloos gesoloed. Maar goed, tank is dan wel handig.
Of CC hebben waarmee je Boris even stil legt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door pjats op 14-02-2012 09:50:02 ]
pi_107958811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:55 schreef pjats het volgende:
Gisteren ook zo mooi. Was op Empire Taris bezig. En voor een bonus quest moest ik ergens heen. Loop ik daarvoor een heroic gebied binnen. Alleen waren daar geen monsters. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik daar iets bijzonders zie liggen. Een lijk waarop ik kan klikken. Dus ik nieuwsgierig en dat meteen doen. Zo'n 20 seconden later was ik dood. Blijkt dat dat lijk een champion summoned ;S Snapte meteen waarom het een heroic gebied was :P

mij gebeurde exact hetzelfde :D
pi_107959205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:
probleem is dat ik met mijn agent ook nog steeds maar 2 companions heb. Een robot die niet genoeg healed om het te overleven of Kayilo die net niet genoeg kan tanken... beetje vervelend.
pi_107960736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:19 schreef ApoclysmX het volgende:
Ahhh eindelijk 50.
Laatste 2 levels alleen maar gePvP'ed.. helaas maar tot valor 46 gekomen.
Ik heb wel meteen 6 van die tasjes leeg getrokken, geen token maar wel genoeg om een chest, pants en relic te halen.

Nu word het tijd om hopeloos afgeslacht te worden in de lvl 50 WZ's. :D
Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)
pi_107960994
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:38 schreef DaFan het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er nooit meer tokens in, alleen maar comms (15/7)
Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.
pi_107964811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Questular het volgende:

[..]

ja die, helaas zat ik niet in een party. En als er 12 mensen op Alderaan rondlopen in de avond dan is dat veel, dus een party vinden is niet zo makkelijk.
Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.
pi_107965484
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.
Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.
pi_107966485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:50 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.
Je hebt gelijk, maar weet niet of dat 25% is..maar er is kans op een gear token
pi_107967613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Questular het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.
Gewoon je Agent verhaallijn op Alderaan voltooien.
pi_107969804
Fikse berg aan fixes weer in 1.1.3 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107987330
Wat ik mooi vind van de class stories van het spel, is dat dat ze allemaal canon zijn! ^O^
Ze spelen zich allemaal ongeveer tegelijkertijd af, de verhaallijnen botsen niet tegen elkaar qua gebeurtenissen en soms hebben ze nog leuke kleine referenties naar elkaar :)
pi_107987970
GE-WEL-DIG Me eerste 4 uur doorgebracht in SWTOR als een Jedi Consular, zeer fijne maar combat was wel wennen met zo'n (soms irritant) camera die niet echt voldeed aan me target en attack snelheid (Ben zo'n iemand die Tab gebruikt en dan doorhakt ect).

Tot nu toe heb ik aan gear gemerkt dat alle questen doen net iets meer help en geeft.

Ben nu level 9 zit op de drukste PvP server d8 ik (Tomb of Freedon Nadd) en heet : TomNeD.

Ben helaas nog geen enkele companion gezien :(.

Nouja trusten!
pi_107993574
Valor rank 54.. zo dichtbij maar toch zo ver weg :')

Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 00:58:27 #83
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107994655
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef tomy800 het volgende:
Heb helaas nog geen enkele companion gezien :(.

Nouja trusten!
Fixed.

Ik kreeg m'n eerste companion op lvl 9, dus je bent er bijna, denk ik. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107996320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:

Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
Het is wel je primary van de Gunnery commando. Geeft extra armor (4% per stack, tot 5), verlaagt jouw armor (idem), bouwt extra crit chance op voor High impact bolt...
Daarnaast heb je nog 3 andere attacks die instant zijn, die zie je wellicht niet eens (hib, grenade en de bovenste skill van de gunnery tree, ff naam kwijt). Maarja interrupted worden is best kut, je merkt het vaak ook veel te laat :D
pi_107996528
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Nee, juist niet!

Kijk eens hoe mooi de agent is als je richting darkside gaat :)
pi_107996833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:29 schreef Questular het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kijk eens hoe mooi de agent is als je richting darkside gaat :)
Nee man :')
Ik ga alle classes lightside spelen behalve Sith Warrior en Inquisitor die doe ik Dark Side :)
pi_107996947
Ik heb een Dark Scoundrel... Lol Corso heeft echt een hekel aan me en ik ben pas lvl 12 :') toen ik een weerloos meisje neerknalde was ie helemaal verontwaardigd, pussy.
pi_107997736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef DaFan het volgende:
Ik heb een Dark Scoundrel... Lol Corso heeft echt een hekel aan me en ik ben pas lvl 12 :') toen ik een weerloos meisje neerknalde was ie helemaal verontwaardigd, pussy.
Geef m gewoon gifts als Weapons en Military gear, dan mag hij je weer.
pi_107997859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:

Gisteren rank 59 berijkt, maar zo'n leeg balkje ziet er weer zo ontmoedigend uit :P.

En inderdaad, tracer interrupten is echt een van mijn favoriete dingen in dit spel. En als ze hem weer kunnen gebruiken gewoon nog een keer interrupten met een stun :').
pi_107998022
De goede spelers gebruiken inderdaad ook andere dingen, maar er lopen er genoeg rond die alleen maar grav round gebruiken.
pi_107999743
Ben ik blij dat ik al lvl 60 valor ben, al betekend dat wel dat ik verder niet veel te doen heb..aangezien die gear grind echt kut is met maar 2 bags p dag
pi_107999771
Mag je me vanavond helpen met Heroics en Battle of Ilum :D
pi_108000510
hoe krijg je die battlemaster commendations? Ik zit nu op valor 45...

Verder begint het bij mij op de server en guild een behoorlijk dooie boel te worden. Ik denk dat ik ook maar even stop met betalen wanneer mij periode erop zit, hopelijk is er na een paar maanden wat meer te beleven
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:32:03 #94
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108000521
Als je op een PvE-server geflagged wordt voor PvP, betekent dat dat je op dat moment ook op zo'n server aangevallen kunt worden door andere spelers?

Ik heb de leuke gewoonte om eerste de hele map te gaan verkennen, voordat ik met quests begin. Dus zodoende kom ik ook dichtbij Imperial (medical) outposts. Dus ik wordt dikwijls geflagged, maar het boeide me nooit wat het nou precies inhield. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108000769
Ik zit er ook aan te denken om te stoppen.. het is inderdaad een beetje uitgestorven.
Gisteren trouwens Vault of Eternity gedaan.. wat een saaie boel is dat.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:47:19 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108000936
Ik ben al een poos gestopt, heb denk ik al zo'n 3 week niet meer gespeeld. Wanneer houdt de geldigheid op trouwens? Wanneer waren we begonnen? Eind december? Dus dan eind maart houdt het op met de eerste golf?
pi_108001395
Bm bags krijg je van PVP dailies.
Ik vermaak me nog prima met als ook dus ik speel nog wel door :) vind lvl 50 tot nu toe niet veel aan maar heb nog geen OLS gedaan.
Ja je kan dan aangevallen worden op een PvE. Die persoon wordt dan ook geflagged.
pi_108001842
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef The_Substitute het volgende:
Als je op een PvE-server geflagged wordt voor PvP, betekent dat dat je op dat moment ook op zo'n server aangevallen kunt worden door andere spelers?

Ik heb de leuke gewoonte om eerste de hele map te gaan verkennen, voordat ik met quests begin. Dus zodoende kom ik ook dichtbij Imperial (medical) outposts. Dus ik wordt dikwijls geflagged, maar het boeide me nooit wat het nou precies inhield. :P
Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers je aanvallen.
pi_108001951
Blij dat ik op drukke servers zit, nog altijd dik 200 man op fleet tijdens de spits, niet rustiger dan een maand terug.
pi_108001953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers die ook PVP flagged zijn je aanvallen.
Even een kleine aanpassing..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')