Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Probeer het met Vector Hyllus, Kaliyo is een van de slechtste companions in het spel.
Je hebt gelijk, maar weet niet of dat 25% is..maar er is kans op een gear tokenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:50 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ooooh oke.. ik dacht namelijk dat er nog steeds een 25% kans was op een token.
Gewoon je Agent verhaallijn op Alderaan voltooien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet..... dus ik hoop snel een quest te vinden waarmee ik heb als companion krijg.
Fixed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef tomy800 het volgende:
Heb helaas nog geen enkele companion gezien.
Nouja trusten!
Het is wel je primary van de Gunnery commando. Geeft extra armor (4% per stack, tot 5), verlaagt jouw armor (idem), bouwt extra crit chance op voor High impact bolt...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:
Valor rank 54.. zo dichtbij maar toch zo ver weg![]()
Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
Het lightside verhaal past heel goed bij de agent. En als je darkside doet wordt je gezicht grijs en lelijk. Dat is toch alleen zo als je Force Sensitive bent?
Nee manquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:29 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe mooi de agent is als je richting darkside gaat
Geef m gewoon gifts als Weapons en Military gear, dan mag hij je weer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef DaFan het volgende:
Ik heb een Dark Scoundrel... Lol Corso heeft echt een hekel aan me en ik ben pas lvl 12toen ik een weerloos meisje neerknalde was ie helemaal verontwaardigd, pussy.
Gisteren rank 59 berijkt, maar zo'n leeg balkje ziet er weer zo ontmoedigend uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef S1gnum het volgende:
Valor rank 54.. zo dichtbij maar toch zo ver weg![]()
Ik begin overigens wel een beetje een grafhekel aan die grav round/tracer missile spammers te krijgen. Dat zijn tegenwoordig mijn primary targets in PVP. Altijd humor om ze hulpeloos te zien staan wanneer je één zo een spam streak interrupt.
Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers je aanvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef The_Substitute het volgende:
Als je op een PvE-server geflagged wordt voor PvP, betekent dat dat je op dat moment ook op zo'n server aangevallen kunt worden door andere spelers?
Ik heb de leuke gewoonte om eerste de hele map te gaan verkennen, voordat ik met quests begin. Dus zodoende kom ik ook dichtbij Imperial (medical) outposts. Dus ik wordt dikwijls geflagged, maar het boeide me nooit wat het nou precies inhield.
Even een kleine aanpassing..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Zodra je pvp geflagged wordt kunnen andere spelers die ook PVP flagged zijn je aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |