Bij Huttball is het volgens mij het team dat als laatste de bal vasthoudt. Van Voidstar weet ik het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:01 schreef Questular het volgende:
Ik vraag me af hoe bij SWTOR geredeneerd wordt wanneer je een WZ wint bij een "gelijkspel" en wanneer je verliest. Ik was laatst de WZ aan het spelen waar je de deuren moet opblazen etc etc. Nu begon mijn team als verdedigende partij en wisten de aanvallers niet verder te komen dan de 1e deur, helaas waren wij als aanvallend team niet veel beter en kwamen we precies even ver, mijn team verloor de WZ en ik vraag me af waar ze dat of baseren.
Ook bij Hutball is het mijn niet duidelijk wanneer je bij een gelijkspel wint of verliest.
Dat had je wel kunnen radenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus dan is Satele Shan ook automatisch een afstammeling van Revan?
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Maar nu heeft nog niemand mijn vraag kunnen beantwoorden:
Is Darth Marr een afstammeling van Visas Marr, de Miraluka uit KotOR 2?
Ze hebben dezelfde naam. Dat is cruciaal.quote:
Ga eens heel gauw weg, troll.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde naam. Dat is cruciaal.
Ook is Visas Marr ooit als slavin meegenomen naar Tatooine. Darth Marr (toen nog Anawim) werd haar zoon, maar kon niet ontsnappen, totdat een Jedi Sentinel hem meenam naar Coruscant, na een race.
Als Jedi werd hij verliefd op de koningin van Ilum, maar het was een verboden liefde. Hij werd na twee jaar betrapt. Daarna bekeerde hij zich tot de dark side.
Ja mooi he, ik was vandaag vrijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:01 schreef pjats het volgende:
Ik net even op werk kijken of de servers al weer up zijn. En dat zijn ze, dus meteen even kijken welke patch ze hebben geupload...
Blijkt dat ze de maintenance morgen uitvoeren![]()
Ik heb het ook wel leuk in mn guild hoor, je kan elke avond wel samen WZ/HMs of een Op doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
We hebben nu gezellig avondje met de Crimson Order op TatooineBeetje Republics doodmaken, Trapjaw verslaan en op de ballon zitten op weg naar de datacron
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
...en op de ballon zitten op weg naar de datacron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Ja die, waar je 30 minuten op moet gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet echt. Ik ben het totaal oneens met je. Jij zeurt dat Wow het hele genre heeft verpest. Ik zeg je dat er genoeg keus is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals al eerder opgemerkt is dat geen argument. Zijn we het daar in ieder geval over eens.
[..]
En jij hoeft niet in dit topic te posten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik ben het totaal oneens met je. Jij zeurt dat Wow het hele genre heeft verpest. Ik zeg je dat er genoeg keus is.
Je hoeft een bepaalde game niet te spelen.
Gezellig zeg, Republikeinen vermoordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
We hebben nu gezellig avondje met de Crimson Order op TatooineBeetje Republics doodmaken, Trapjaw verslaan en op de ballon zitten op weg naar de datacron
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gezellig zeg, Republikeinen vermoorden![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij hoeft niet in dit topic te posten.
Er zijn genoeg andere topics.quote:
Op een forum kan het voorkomen dat mensen het niet met je eens zijn, en dan is jouw antwoord, ga ergens anders posten?quote:
Jouw antwoord was 'ga een andere game spelen'. Heb je nu eindelijk door hoe belachelijk dat is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:55 schreef Georges het volgende:
[..]
Op een forum kan het voorkomen dat mensen het niet met je eens zijn, en dan is jouw antwoord, ga ergens anders posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |